Pinda: Dat is balen! Dikke knuf voor jou meisje!! Geef je groot gelijk dat je eens met de ha gaat praten.
Ah shit balen zeg Pinda, had echt hoop voor je!!! Sterkte hoop dat je snel bij de ha terecht kan.. @Renmar, leuke een nieuwe bank.. wat voor? Ik zou zeggen veel klusplezier.. Hier verder alles goed.. vandaag heeft me vriend met zn vader de trapleuning geinstalleerd.. weer een klusje van het lijstje af.. als het goed is komt aankomende week de nieuwe tussendeur binnen.. en dan nog 2 klusjes die echt moeten en dan is het huis helemaal af.. Word er helemaal blij van..
Hebben een hele grote hoekbank op het oog. Langste zijde is 321, dan heb je aan de linkerkant een zitgedeelte van 264 en aan de rechterkant een loungegedeelte van 165. Haha echt een lel van een bank dus. Hebben gekozen voor leer en dan in een olifantenkleur. Zit een beetje tussen grijs en bruin in. Was een hele mooie rustige kleur en dat moet ook wel bij zo'n grote bank. Na 2 jaar eindelijk iets gevonden dat we beide mooi vinden.
Daar ben ik ook weer eventjes, zat er even doorheen vandaag, vind de bv erg zwaar, vooral de gebroken nachten. Hoop dat ik niet de enige ben.. @Remmar: Zo dat is inderdaad een knalpositieve ovu-test, dat wordt klussen! En de bank die jullie hebben gekocht klinkt erg mooi en relaxed, heerlijk! @Nijn: Wat ontzettend balen dat de clomid niet is aangeslagen, maar ook ik weet zeker dat jullie kleintje er echt komt! En die ex baas van je klinkt als een zielige vent. Wees maar blij dat je niet meer voor hem werkt! @Pinda: Dikke knuffel voor jou, balen dat je ongi bent geworden @T84: Heerlijk dat je huis bijna af is, kan me voorstellen dat je er blij van word! @Alice & Naomi: Hoe ziet jullie dag met bv eruit? Vanaf wanneer mag de kleine wat langer doorslapen 's nachts? Tegen mij is gezegd dat er iedere keer 3 uur tussen moet zitten nu en 1x mag er 5 uur tussen zitten. (al redden we de 5 uur 's nachts niet hoor) @Speen: Mijn kraamhulp zei dat als je een speen wilt gebruiken je het beste die van Avent kunt geven. Dit omdat de speen lang is en het meest lijkt op een tepel, maar goed dat is ook maar wat ik heb gehoord.
Goedenavond! T84,bedankt,ja het is redelijk wat. Gelukkig is alles in orde !! Groot gelijk dat je helemaal blij bent Pindakoek, het valt op zich mee hoor dat het streng is het is wel even wennen. Ja die ken ik wel David de Kabouter, maar ow wat lijkt me dat irritand om alles op te schrijven wat je at. Jeetje dat is niet veel zeg 2 kilo maar !Hoop dat het je op je gewicht komt wat je graag wilt. Nee he meis Dat is echt flink balen !! Hopelijk volgende ronde meer geluk. Naomi,Niet altijd en dan krijg ik ineens hele erge trek en dan moet je je eigen beheersen Hoe is het nu met Isabel! Sstephanie, het is zeker te doen,nee ze is vandaag 9 1/2 week pff wat gaat dat hard zeg! Hahah hoop dat je vader het alsnog niet verwacht. Alice,Gelukkig gaat alles goed met jullie en vind je het allemaal ontzettend leuk. Bedankt meis ! Heb er nog wel moeite mee maar ik moet vanmezelf er gewoon wat aan doen straks gebeurt er wat en dat wil ik liever niet. Rosa,wat gaat dat hard en jammer dat de kraamhulp weg is. Awh wat lief !! Remmar ,ja de files dat is echt niet leuk om in te staan belgh! Hihi erg begrijpelijk dat je vind dat het niets meer is voor je. Wow dat is zeker aan de klus !! Nijntje,wat klote dat de clomid niet heeft gewerkt Ben erg benieuwd wat de uitspraak is.
Ondertussen hier op 10 DPO vanmorgen getest en er kwam een heeeeeeel licht streepje te staan was trouwens niet van de KV maar de test van vanmorgen weet ik dat die indrooglijntjes hebben dus reken hem gewoon negatief. Heb wel een beetje last van ongi krampjes niet heel erg maar het zegt nog niks! Vanmorgen nog langs de oma van vriendlief geweest me zus en haar zwager waren er ook bij (zijn met z'n vieren gegaan) om het goede nieuws te vertellen ze was er erg enthousiast over. Maakte ze de opmerking en nou jullie nog binnenkort hihi
Spannend Kim, hoop voor jou dat je deze ronde lekker zwanger bent! Aankomende maandag maak ik meteen voor woensdag een afspraak bij de dokter..wil nu wel weten hoe of wat...
@rosa: wat een schatje!!!! ik voed echt op verzoek ook snachts. na een dag of 5 mochten we er snachts 5 uur tussen laten als ze wilde. is maar 1x gebeurd hihi. meestal komt ze vanzelf na 2,5/3,5 uur. @kim: oww spannend dan voor jou!! ik duim hoor @pinda: bah wat klote, toch weer ongi.... met isabel gaat het over het algemeen beter. gisteren nog wel een hoestbui gehad van ruim een half uur, ze liep helemaal paars aan best eng!! maar nu gaat het weer goed gelukkig
O meid wat een knap kereltje!!!! Je bent vast en zeker een heel trotse mama. Het is echt een dropje. Zo schattig ook.
@T89 Ja mijn exbaas is een heel zielig ventje en ik heb altijd alles voor die aansteller gedaan en nu krijg ik stank voor dank. Ben blij dat ikw eg ben.
@Pinda O nee, ik had echt goede hoop voor je. Balen meis. Dikke knuffel van mij *knuffel knuffel* Grijp die ha in de kraag!!
Rosa, wat een lief mannetje zeg.. Smelt! Gisteren op verjaardagsvisite bij mn oma geweest, en de familie van de vriend van mn oma was er ook. Eén stel heeft een meisje van 6 maanden, heb heerlijk met haar op schoot gezeten. Mn vriend wilde haar ook eventjes hebben, dat was ook zo'n schattig gezicht. Denk trouwens ook dat ik de baby voel trappen!
Leuke foto weer Rosa! Stephanie: wat leuk dat je waarschijnlijk de baby voelde trappen! Dat lijkt me zo bijzonder om mee te maken!
Hey meiden, Rosa: Wat een schatje is het toch!! Lekker van genieten!! Steph: Kan goed zijn hoor dat je de kleine voelde trappen. Ik had bij Stan de eerste keer ook zoiets van zou dit het nou zijn? Hier vandaag wederom een positieve ovu-test. Blijkbaar heeft mn ei wat moeite met springen deze ronde. Ook had ik afgelopen 2 dagen pijn aan mn linker eierstok en sinds vanmorgen ineens last van mn rechtereierstok. Misschien dan 2 eitjes?? (heb ik al eens vaker gehad, wat toen te zien was op echo)
Naomi,Bedankt! Sstephanie,wat leuk dat je waarschijnlijk de kleine voelde trappen! Remmar, o wat apart 3 dagen een positieve ovutest. Die van gister was in ieder geval echt een PANG! streep. Vanmorgen een KV test gedaan en die was Dik negatief Oww waarom moet ik dan ook testen hihi
Hey kimmetje!! Balen van die test!! Dikke knuf voor jou!! Ik moet blijven zitten, want als ik opsta doet het zo'n pijn. Loop dan hier door het huis van auw,auw,auw en mijn mannetje lacht me gewoon uit. Misschien is het wel weer zo'n kippenei als een paar maanden geleden Heb in elk geval nog niet het idee dat ie gesprongen is. Heb ff met FF zitten klooien en die geeft aan als mn temp morgen iets gedaald is en dan omhoog gaat dat ik dinsdag mn ei pas heb, dat zou ook die 3 dagen posi ovu-testen kunnen verklaren en mn pijn. Ach ja, we zien het vanzelf wel. Hebben vanmiddag in elk geval nog geklust! Haha en wilde even kijken of ik mijn mannetje morgenavond en dinsdagavond ook nog even zo gek kan krijgen 8) En zo moeilijk is dat niet!! Zo nog maar even een testje doen en die allemaal naast elkaar leggen. Zal dan vanavond of morgen nog wel even een fotootje plaatsen en dan kun je even meeturen Hoe is het met je zus?? Liefs vanaf deze kant
Kim, gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Ik begrijp (nu eindelijk, sorry ben een beetje laat) dat je zus zwanger is!!!! Wat fijn!!!!!!!!!! Inderdaad, nu jullie nog O ja meiden, ik heb de eerste pb's van jullie nu eindelijk beantwoord , sorry, ik ben echt sloom.....de rest volgt snel!!! Liefs!!!
Remmar , met me zus gaat alles goed ze heeft afgelopen donderdag haar 2 de echo gehad en hummeltje lag te slapen hihi. Dus ze hebben hem/haar even wakker gemaakt Ondertussen is ze ook al weer 9 weken en 4 dagen , ik zei al pff wat ga je hard !! Hier kan je haar 2 de echo zien : http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/239420-augustus-2011-mamas-252.html#post9009279 Zie dat hij uitkomt bij de tweede foto als je een stukje naar boven gaat dan zie een andere Alice, dank je wel !! Geeft niet hoor meid !