Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Dit zijn de testen van gister 9/10 DPO en vandaag 10/11 DPO en een ovutest:

Bekijk bijlage 124023

In het echt zie je op de bovenste wel wat maar de kruidvat is dik nega dus neem ik aan dat die andere ook nega is.

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,
    Alles goed hier?

@Steph, gaaf he.. als je haar denkt te voelen.. vond dat toen zo bijzonder..
    @Kim, wanneer is precies je nod? Bij mij was de kruidvat test.. 2dagen ervoor nog zo wit als wat.. en pas 2 dagen erna een 2de streep..
    Gister hadden een paar vriendinnnen van mij een high-tea gemaakt.. heerlijk heel de middag zitten (vr)eten!! Haha..Echt lief van ze..
    Verder mag van mij de tijd wat sneller gaan.. wil zo graag dat het zo ver is.. duurt niet heel lang meer, maar lijkt nu of de tijd nog langzamer gaat.....

3. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen :D

T84: Lekker hoor zo'n middagje!
    De tijd nog sneller laten gaan?? Pff.. ik kom nu al tijd tekort :D
    Maar jij weet in elk geval wanneer het kleintje komt, dat is voor vele van ons niet het geval. ;)
    Haha, ik weet nog dat er bij Stan met 38 weken werd gezegd dat het ieder moment geboren kon worden (zou met carnaval geboren worden zei vk), Vervolgens met 41 weken hebben ze me geprobeerd te strippen, maar baarmoedermond was nog niet verweekt, dus ging niet. Ze hebben hem uiteindelijk ook met een keizersnede gehaald op 42 weken en 1 dag.
    Anders had hij er nu misschien nog wel gezeten :(
    Meneertje vond het best daarbinnen en m'n lichaam was te lui om iets te ondernemen.
    Was bijna 42 weken en ging met mannetje nog mee op stap. Haha, op het feest waren gelukkig ook vk en gyneacologen aanwezig. ;)
    Was een Pink Ribbon feest en vond dat ik daarbij moest zijn.
    Mensen stonden wel heel raar te kijken en vroegen ook wanneer ik uitgeteld was, uhhh anderhalve week geleden ;)
    Die laatste 4 weken duurde bij mij toen ook zo lang!!!

Hier gisteren mn ei gevonden!!! :D
    Hadden net voor eisprong nog geklust, dus kom op zaadjes!! ZWEMMEN!!! :D

Nu weer het wachtbankje op :p
    Maar wederom een cyclus van 28 dagen, jippie!!!
    Ben nog nooit zo regelmatig geweest.

Zo even kleren aantrekken en mn kleine man aankleden en dan heerlijk naar mn ouders.

Iedereen een fijne dag!!

Liefs hier vanaf de bank

4. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    @ Kim: Zie dat je temp helaas gedaald is :(
    Had zo'n goede hoop voor je!!
    Dikke knuf voor jou!!!!

5. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    @ ZWANGERE ONDER ONS: Weet iemand van jullie of ze je tegenwoordig nog zo lang door laten lopen??
    Begreep van een collega dat er tegenwoordig met 40 weken al aktie wordt ondernomen. maar twijfel of ik haar wel goed heb begrepen. ;)

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Kim, ja ik zie ook een streepje. Ik teste ook negatief voor nod met kv, wel een licht posi streepje met de zwanger en kids. Op Nod ook posi met kv! Ik duim voor je hoor!

T84, kan het me voorstellen dat de tijd niet snel genoeg voor je gaat! Hoe lang verwachten ze dat jij een je zoontje in het ziekenhuis moeten blijven? Wat leuk dat je vriendinnen dat georganiseerd hebben! Ik hoop dat mijn vriendinnen dat ook gaan doen haha.

Remmar, spannend weer he! Heeft Stan het wel eens over een broertje of zusje? Ik weet niet hoe de verloskundigen tegenwoordig denken over door laten lopen na 40 weken, zo ver ben ik nog niet!

Vandaag weer een dagje studeren.. Morgenavond beginnen de tentamens weer. Het lijkt wel alsof ze elkaar steeds sneller opvolgen!

7. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Stan wil graag een broertje :D
    Meisjes zijn niet leuk zegt hij ;) (Terwijl hij op het kdv bijna alleen maar met meisjes speelt, zitten niet zoveel jongens op zijn groep)
    Mama wil heel graag een meisje, maar ach een jongen zou ook leuk zijn en daar hebben we alles al voor ;)
    Maakt ons dus niets uit.
    We gaan gewoon voor een brosje!;)

Pff... heb vandaag nergens geen zin in, zitten hier nog gezellig met z'n tweetjes op de bank in de pyama (Stan en ik) :) en zijn al bijna 3 uur wakker.
    Zo toch maar naar boven om ons aan te kleden.
    Stan riep al: PYAMADAG!!!

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, ik denk dat dat afhankelijk is van de verloskundige en van je praktijk. In mijn geval hadden we een afspraak gemaakt met 40+6 voor inwendig onderzoek (zal wel eventueel strippen zijn geweest) en dan zou er meteen een afspraak met de gyn gemaakt worden. Maar dat kan ook zijn omdat we midden in de feestdagen zouden gaan zitten.
    Uiteindelijk is het niet nodig geweest, want ik ben met 40+1 bevallen....

Ik weet wel dat mocht ik bij als me een volgende zwangerschap gegund is dat ik dan door ga lopen tot 42 weken en niet ingeleid wil worden (motivatie daarvoor leg ik je nog wel uit in een pb als je dat wil met mijn bevallingsverhaal).

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: zou je mij pb willen sturen met je motivatie?? ben wel erg benieuwd namelijk!!

10. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Dag meiden,
    Ben vandaag weer aan het oppaasen. En met veel huilen en tegenstribbelen heb ik de kleine meid in bed gekregen. Pff nu even rusten ent ijd voor mezelf.

@Remmar
    Ja daar had ik eht toevallig vorige week op mijn werk ook over. Lijkt trouwens in elke plaats en regio wel anders te gaan.

@Alice
    Ik ben ook heel benieuwd naar je motivatie en bevallingsverhaal. Zou je mij die ook willen pb'en?

@Kim
    Ik zie niks meid. Maar ik duim voor je.
    Maar als je temp gezakt is ben ik bang dat het toch niet was is of wat is geworden :(

11. nijnonijntje

@Kim
    Ik lees dat je zus zwanger is, wat super zeg. Gefeliciteerd. Fijn dat het dan toch nog gelukt is.
    Hoop dat jij ook snel mag volgen..
    Hoe is ze nu uiteindelijk zwanger geworden als ik vragen mag?

12. nijnonijntje

Nou meiden,
    Ik moest vanmorgen bellen voor een afspraak fertiloscopie. ( kijkoperatie).
    Kon ik a.s woensdag terecht. Maar ik heb een cursus van mijn werk waar ik echt niet onderuit kan.
    En nu kan ik pas 7 meert terecht. Echt zo stom.
    En dan weet ik dus niet of ik dan in de eerste twee weken van mijn cyclus zit, want dan doen ze dit altijd. Dus dan moet ik er voor kiezen om een maand niet te proberen zwanger te worden. Dus bescherming te gebruiken.
    Hoe kun je dat nou van een vrouw vragen die in de mmm zit.
    Pfff nou ja, wat kunnen we eraan doen.
    Even zien wanneer ik ongi wordt.
    Ik hoop dat alles goed loopt en ik me daar geen zorgen over hoef te maken en dat 7 maart vlak na mijn ongi valt :(

13. nijnonijntje

Meiden ik wil ovutesten bestellen.
    Welke zal ik doen?

14. nijnonijntje

ik heb er nu net wat besteld van zwanger & Kids.
    Normaal bestel ik ze altijd bij sensitest, maar die zijn flink duurder!!

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemiddag!

T84,over 2 dagen is me Nod maar verwacht morgen me ongi:(

Remmar , jeeej goed zo !! inderdaad Zwemmen zaadjes hihi:D

Wacht maar af als het wel een meisje is dan reageerd stan Hopelijk anders :p

Sstephanie,succes met je tentames.

Nijntje,Dikke knuffel meis !!

Ik hoop echt dat je snel zwanger bent!

Jeetje dat is wel een verschil eerst woensdag en dan niet eerder dan 7 maart pfff.

Ik heb ze altijd gehad van One step.

Natuurlijk mag je dat weten ze is uiteindelijk zwanger geraakt via IVF.

Dit was toen het werd terug geplaatst:

http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/215709-sammie-de-mmm-23.html#post8640147

En dit is wanneer ze zwanger was !

http://www.zwangerschapspagina.nl/ben-zwanger/245247-de-kerstman-langsgekomen-vervroegd-cadeau-na-31-maanden-2-jaar-mmm.html#post8760970

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hier heb ik nu steeds meer buikpijn.

Dus verwacht morgen me ongi:(

Op naar ronde 14!

Straks gaan we lekker in de kinderkamer bezig even wat afleiding, vriendlief gaat de kieren dichtkitten en samen gaan we alle troep weg halen en dan ga ik de plinten nog verven.

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Remmar, gelijk heb je hoor, een brusje is gewoon leuk! Mij maakte het ook niet uit of ons kindje een jongen of een meisje zou zijn. Zijn nu heel erg blij dat we een dochtertje krijgen!

Nijn, ik heb de maand voordat ik zwanger raakte voor het eerst ovutesten gebruikt, en dat waren ook die van zwanger en kids. Prima dingen hoor! Wat balen dat je niet onder die cursus uit kan! 7 maart is nog zover weg, en dan ook doelbewust niet zwanger worden.. Pff, heftig hoor, maar het is voor een goed doel!

Kim, knap hoor, dat je gewoon in de kinderkamer bezig kunt zijn.. Ik zou dat niet kunnen denk ik, zou helemaal gek worden van verlangen! Nu wil ik wel dat vriendlief begint, al het stucwerk is droog, maar hij vind dat hij nog tijd zat heeft!

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Denk je ook een goeie muur te hebben staan we te kitten en ik naderhand glad strijken brokkelt de muur af:x:x:x

Nu hebben we dus een groot gat in de muur!!:x:x

Bekijk bijlage 124228

We hebben het even opgemeten schrok er gewoon van:$

19. nijnonijntje

@Kim
    O ik werd helemaal emotioneel toen ik het verhaal van je zus las. Echt heel mooi. Weet zeker dat het bij jou ook gaat goedkomen meid.
    Bij ons allebei!! Daar duimen we voor.!

@Stph.
    Ja dat was wel even heel raar inderdaad. Zit ook zo'n lange tijd tussen. Nou ja afwachten ( dat deden we al) meer kunnen we niet doen helaas.

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Kim, wow je muur! Wat balen, kun je weer opnieuw beginnen..

Deel Deze Pagina