Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nijntje ,Ik was ook echt heel blij voor haar :)

Ik blijf ook flink duimen!

Sstephanie, gelukkig is het niet ergens in het midden,het zit net niet bij de richel in een hoek.

Gelukkig komen ze woensdag tussen half 1 en 1 langs om het te maken heb er gelijk achteraan gebeld!

Me zus en ik toen des tijds ook al veel moeten plamuren:$

Dus het mag ook wel dat ze dit maken over de rest heb ik niet geklaagd.

2. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Wow meiden wat is hier weer veel getypt vandaag!! ;)

Alice: Ben heel erg benieuwd naar jouw verhaal!! :) En natuurlijk ook naar jou motivatie. Ik ben in elk geval allang blij dat ze me volgende keer niet in mogen leiden dus de kans op een keizersnede is heel groot. :$

Kim: Even een dikke knuf voor jou!!
    Zit jullie ook niet helemaal mee. hopelijk maken ze de muur gewoon netjes zonder gezeur!!

Nijn: Balen dat je 7 maart pas terecht kunt. Pfff... bijna onmenselijk om nog zo lang te moeten wachten op die onderzoeken.:(
    Ook even een hele dikke knuf voor jou!!
    De eerste keer heb ik getest me San (apothekersmerk) Hartstikke duur 7 stripjes voor 20 euro, maar ja moest iets ;)
    2de keer met die van sensitest en die bevielen goed.
    Toch heb ik ze de laatste keer ook besteld van zwanger en kids. Ook gewoon omdat ze daar een stuk goedkoper waren en die bevallen ook goed. Heb mn ei in elk geval gevonden.

All@ Ons maakt het niet uit wat het geslacht wordt zolang alles er maar op en aan zit. Haha, hoop stiekem op een tweeling, zou toch ook wel heel erg leuk zijn :)
    Hier vandaag wat bloed verloren, misschien van ei???

3. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

hey meiden,

pinda wat balen dat je ongi bent geworden! *knuf*
    kim bij jou ook al weer gevoel dat ongi komt? :(
    nijn, dat klinkt nog wel heel lang wachten he... tot 7 maart! sterkte...
    (pff dit typte ik 2 uur geleden... maar toen nam mn man de computer over...) nu kan ik op reageren drukken! Nu naar bed.. truste

4. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Slaap lekker, Wian!!
    Haha daarom hebben wij hier 2 computers ;)

5. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Remmar,Dat kan inderdaad van je ei zijn geweest dat klein beetje bloed.

Ik hou je goed in de gaten!;):)

Dank je wel:)

Geslacht,maakt hier ook niet uit zolang het maar gezond is dat is het belangrijkste bij ons.

Vriend zegt de hele tijd als het zover is dan weet ik zeker dat het een jongetje is klinkt dit bij jullie ook bekend in de oren of niet ?? :p

Wian,weltrusten meid!!

Ik heb een laptop en we hebben nog computer maar die word bijna niet meer gebruikt,vriend heeft een iphone en zit dus veel liever daar op hihi.

Hier net trouwens Rood bloed verloren dus het is al bezig met doorbreken :(:x

Zal morgen wel meer komen tot nu toe bijna geen buikpijn gelukkig;)

Maar dat komt ook nog wel:p:x

6. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Ja is heel herkenbaar!!
    Mannetje zei ook meteen dat het een jongen zou woden en ik zei keihard een meisje. Tot de 20weken echo :)

M'n zwager wilde heel graag een meisje en was een beetje down na de 20 weken echo, daardoor wisten we dat het een jongen zou worden;)

Hele dikke knuf voor jou Kim!!
    Baal met je mee!!

Duik zo m'n bedje in, maar eerst nog even HvN kijken :)

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen:D

Remmar,hihi wat erg ! En dan zeggen ze nog van zie je wel dat ik gelijk heb :p

Een jongen kan ook heel leuk zijn.

Bedankt voor je lieve knuffel!

Hier waren de onderburen al vroeg aan het boren:x

Fijn hoor als je al een beetje slecht hebt geslapen.

Ongi is nog steeds niet helemaal doorgebroken verlies nog steeds hele kleine beetje.

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Gelukkig komen ze je muur snel maken Kim. Ik heb er altijd zo'n hekel aan als dat soort dingen blijven liggen. Je hele huis is dan een puinzooi.

Remmar, mij maakte het ook niet uit wat het zou worden, maar ik voelde dat het een meisje was. Toen de pretecho in zicht kwam, ging ik twijfelen omdat bijna iedereen zei dat we een jongen zouden krijgen, maar ik was niet echt verbaasd toen hij zei dat we een dochter zouden krijgen!

Nog een paar uurtjes leren. Om half 7 tot half 10 s'avonds tentamen, en ben nu al doodmoe. Komt erg slecht uit, zo'n slechte dag!

9. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

He meiden,

@Remmar,
    Nou ik had vanmorgen ook wat rozig kleurigsmet slijm verloren.
    Vaak heb ik dat na mijn eisprong, maar kan me niet herinneren dat ik die heb gehad. Geen symptomen en bloeduitslag was negatief. Alhoewel de ei natuurlijk daarna nog kan zijn gesprongen.
    Dus ik dacht ik druk een keer op mijn borst en o ik kon eht wel uitgillen van de pijn.
    Denk toch dat er bij iets van een ei is geweest.
    Wel raar, maar we wachten het even af.
    Morgenochtend maar een mijn temp opmeten. Kijken wat daar uitkomt.

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Nou, k ga zo onderweg naar school. Meestal word ik gebracht op zo'n tijdstip, maar er is gewoon niemand haha. Mn moeder is werken, mn vader zit in het buitenland en mn vriend is naar school.
    Volgens mij ben ik wel goed voorbereid, dus nu hopen dat het tentamen meevalt!

Nijn, spannend dat je misschien toch een ei hebt gehad.

11. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja spannend he!!
    We hebben wel geklust maar niet zo vaak en niet zo doelgericht.
    Dus we zien wel.

Heb hier een heerlijke overnschotel in de oven staan. hmmm, krijg nu al trek, maar moet nog een half uur wachten.

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nijntje, Spannend misschien toch wel een eisprong gehad!

Heb je nog genoten van je ovenschotel hihi.

Sstephanie, hoe is het tentamen gegaan?

Pff heb hele erge buikkrampen en begon nu ook steeds meer bloed te verliezen.

13. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Hoi hoi, daar ben ik ook weer eventjes,

@Kim: Balen zeg dat je ongi doorzet :( Had zo gehoopt dat het eens raak zou zijn voor jou!

@Nijn: Spannend, hopelijk heb je een ei gehad.. Even afwachten dus..

@Steph: Hopelijk is je tentamen goed gegaan!

Vandaag is de wijkverpleegkundige van het cb bij ons geweest en ik vertelde dat Jens altijd moet huilen wanneer ik hem in zijn bedje leg. Als ik hem dan bij me pak word hij rustig. Ze zei dat we hem dan maar moeten laten huilen, maar hij is nog geen 2 weken oud. :(

Ik heb het vanmiddag even geprobeerd. Na 10 minuten was het mannetje compleet over zijn toeren en ik eigenlijk ook. :) Eenmaal bij mij werd hij weer rustig. Je kan ze toch nog niet verwennen als ze zo klein zijn? Word echt gek van al die adviezen en weet op een gegeven moment niet meer wat ik het beste kan doen..

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @rosa: dat klinkt bekend!!! dat werd me hier eerst ook verteld door het cb. heb het toen ook geprobeerd met een hysterische baby tot gevolg. Jens heeft gewoon mama honger ;)
    het is niet niks zo vanuit een veilige warme en knusse buik in de harde wereld met allerlei nieuwe indrukken, geluiden, geuren en dergelijke!

je kunt ze nu zeker nog niet verwennen! een beetje jammeren of huilen is niet heel erg maar als ze over de toeren raken moet je er wel iets aan doen hoor...
    vanmiddag werd hier op het forum door iemand aan mij je om dan je hand op de buik te leggen (werkt vaak rustgevend) en met een lage rustige stem hem gerust te stellen. als hij stil is kun je de kamer weer verlaten, begint hij weer doe je weer hetzelfde.

of eht werkt weet ik dus niet, moet het hier nog uit proberen.
    enne gewoon lekker knuffelen met je ventje hoor! als jij het niet erg vind slaapt hij toch lekker in je armen ;) hier heeft isabel net 2 uur op mn buik geslapen, nu in de box gelegd en ze slaapt gewoon door. zo hebben we beide even lekker kunnen knuffelen hihi.

15. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Naomi: Nou gelukkig herkennen veel moeders dit. Ik dacht al helemaal dat ik het niet goed deed. Die vrouw van het cb zei ook dat ze altijd in hun bedje moeten slapen, nou Jens ligt nu heerlijk in de box te slapen en ik zit er bij met mijn laptop. Zo erg is dat nu toch ook weer niet? Dat van de hand op de buik kan wel een goede tip zijn, ik zal het gaan proberen.

Oh en hoe vaak geef jij 's nacht bv? Ik doe het twee a drie keer (op verzoek), maar die vrouw van het cb zegt dat het maar één keer mag en dat hij voor de rest 'pech' heeft gehad.

16. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Ik reageer morgen even op jullie, duik nu mn bedje in.
    Pff.... ben een beetje gebroken.:(
    Slaap lekker allemaal!!

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Steph, en hoe is je tentamen gegaan?
    @Kim, balen hoor toch weer ongi..
    @Nijn, idd toch miss een eisprong gehad.. spannend!!
    Hier verder alles ok.. me geduld raakt alleen een beetje op.. was het maar alvast zover..:)

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    He meiden ben ik weer even...:)

@Nijn: ben benieuwd hoe het afloopt die rechtzaak met je oude baas maar zou het raar vinden als jij niet wint. Hoop dat alles fijn is op je nieuwe werk ;) Duim voor je dat de clomid aanslaat!!
    @Rosa: nouja zeg :$ wat raar dat er gezegd wordt dat je hem gewoon moet laten huilen...idd hij is pas 2 weken oud..lekker knuffelen zou ik zeggen hoor :D
    @Kim: balen dat je weer ongi bent geworden..weet precies hoe je je voelt meid :(

@All: sorry niet op iedereen gereageerd..maar was hier ook een tijdje niet geweest! Ongi is zaterdag begonnen en maandag was het weer afgelopen en had ik licht spotting iedere keer..volgens mij zit dat niet echt goed :( Morgen gelukkig naar de dokter toe en het hele zwanger worden bespreken. Vriend is ziek..zwaar last van zijn keel en neus, hoofdpijn..ik heb vannacht echt rot geslapen..hoop dat hij me niet besmet haha, ik slik nu extra vitaminepillen om mijn weerstand te verhogen...:p

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Pinda, vervelend dat je ongi zo apart verloopt.. goed dat je een afspraak bij de ha hebt gemaakt.. hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid.. succes morgen bij de ha alvast!!

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Pinda, wat vervelend allemaal. Hoop dat je niet ziek aan het worden bent! Hier wel ziek helaas, zat vanochtend al om 7 uur achter de boeken, maar het ging helemaal niet. Geslapen tot net, toch maar eventjes proberen. Heel veel succes bij de dokter!!

Rosa, wat een stom advies zeg! Zou hem ook gewoon lekker bij je pakken, wat heb je aan een overstuur kindje?? Gewoon je eigen gevoel volgen hoor!

T84, spannend he! Ben wel benieuwd wanneer wij het grote nieuws gaan horen, zijn nu zo gewend geraakt aan alle nieuwtjes over babys! Nog eventjes meid, dan heb je je zoontje in je armen!

Tentamen ging wel goed gelukkig. Vanmiddag en vanavond heb ik er nog twee, maar ik ga er, als het gaat, maar eentje maken. Het is anders echt teveel. Voel me al niet zo lekker, maar anders voel ik me helemaal zo schuldig dat ik niet ga.. Morgen alweer 21 weken zwanger, gaat snel!

Deel Deze Pagina