@steph: fijn dat je tentamen wel goed ging!! suc6 vandaag @rosa: zo te horen heb jij hetzelfde advies gehad als ik hier... ik kreeg ook te horen dat ze niet in de box mag slapen en altijd in haar eigen bedje, moest haar gewoon laten huilen dan. ook moest ze perse 2 borsten leeg drinken van hun terwijl ze aan 1 meestal genoeg heeft, krijg er echt niet meer in als ze vol zit hoor... ze gaven mij daar toen ook echt het gevoel als we alles fout deden en niet goed voor haar waren dat deed erg veel pijn! ga gewoon lekker door zoals je nu doet hoor meid. Isabel slaapt overdag ook gewoon lekker in de box, ze zal straks wel naar boven gaan maar momenteel vind ik het prima in de box! enne wat is dat voor stom advies om maar 1x bv te geven en hem voor de rest maar gewoon te laten huilen bv geef je op verzoek dus dat betekend toch echt dat hij eten krijgt wanneer hij wilt! is dat elk uur dan is dat elk uur is dat om de 4 uur dan is dat om de 4 uur bv kun je niet teveel geven zeggen ze altijd dus gewoon lekker eten geven als hij daarom vraagt, je kunt hem geen honger laten hebben en maar laten huilen. Isabel krijgt 1 of 2 keer op een nacht eten. vannacht om half 3 en half 6. (laatste voeding was om 11 uur) om half 8 heeft ze weer wat gedronken en zometeen krijgt ze weer. overdag laat ze er vaak meerdere uren tussen zitten dan snachts. maar savonds komt ze ook weer heel vaak! gisteravond om kwart voor 10 en kwart over 10 weer! om 11 uur nog wat gehad net voor het slapen gaan.
Hallo meiden, ik kom weer even zwaaien!! O, ik verwaarloos jullie echt gigantisch!! Maar ik lees wel mee hoor , alleen het reageren lukt niet altijd echt....sorry!!! Ik ga het bevallingsverhaal nog op schrift zetten, als het af is, dan pb ik het degenen die dat graag willen
zo ben ik weer lekker even de stad in geweest. nu hartstikke moe dus lekker uitrusten! ik heb in ieder geval alles wat ik wilde hebben
Whaaa ben net gebeld voor werk, als het goed is word ik vandaag of morgen nog terug gebeld door een uitzendbureau. Bedrijf gaat uitbreiden en daar zoeken ze mensen voor. Het was voor fulltime maar ik wil het liefst gewoon 20-24 uur werken en dat vonden ze geen probleem Daarbij was het wel een 2 ploegendienst en als het wat rustiger is gewoon dagdienst. Ben nu erg blij!! En er was een grote kans dat ik er aan het werk kwam
Goedemorgen meiden.. Hoe is het hier? Wel een beetje stil.. Nou ik ga maar vertellen wanneer voor ons eindelijk de "dag" is, het is maandag 7 februari.. dus maandag over een week.. en ow wat gaat de tijd langzaam, hihi..
hai meiden! Ik leef nog hoor . maar heb het zo gigantisch druk,kom er gewoon niet meer aan toe . Heb nu even een rustig moment,de kleine slaapt en mijn dochtertje is aan het spelen op haar kamer. Ik ga niet reageren op de afgelopen berichten want dat is erg veel haha. t84 wat gaat het hard met je zeg,nog heel eventjes! alice hoe gaat het met je kleine mannetje? en hoe bevalt het moederschap? rosa hoe gaat het met jou kleintje? naomi hoe gaat het met isabel? kim wat goed meid! ik duim voor je! nog 3 daagjes verlof en dan moet ik weer aan de bak:x,ik heb echt 0.0 zin om te werken. ik heb werkelijk geen mogelijkheid gehad o fatsoenlijk uit te rusten de laatste weken pfff. maar goed,er moet geld op de plank komen he
@T84: owww spannend!!!! 7 februari is al zo leuk dat je het toch verteld hebt! kunnen we je steunen tot die tijd @miranda: hihi ja je zult het inderdaad wel druk hebben! met isabel gaat alles goed ze is zo goed als van haar verkoudheid af dat is wel fijn! hoe gaat het met Jaylen? hier vannacht een super nacht gehad!! laatste voeding om half 11 en toen kwam ze pas weer om half 4 en kwart over 7 dus ik heb behoorlijk wat uurtjes achter elkaar kunnen pakken nu. ik hoop dat ze dit vol gaat houden!!
@miranda: owww over 3 daagjes alweer aan het werk.... wat gaat de tijd toch snel!! probeer nog even van deze 'vrije' dagen te genieten.
T84, leuk dat je het toch vertelt.. Ik ga het zeker onthouden, mijn vader is dan jarig! Kim, wat heerlijk dat je weer werk hebt. Goed vooruitzicht! Miranda, de tijd is inderdaad snel gegaan.. Gaan ze dan naar een kdv?
naomi : met jaylen gaat het 'nu' goed,hij is gelukkig ook van zijn verkoudheid af,alleen nog een slijmophoping , maar dat valt wel mee. steph nee ze gaat naar mijn moeder gelukkig!
Hai dames! Ik ben eigenlijk wel een beetje blij dat het hier zo 'stil' is, dan kan ik tenminste wat beter op jullie reageren @ T84, wat leuk dat je ons de datum hebt verteld!!! Dat is 3 daagjes voor mijn verjaardag, hihi.... @ Steph, he dame! Hoe is het ermee? Nog druk op de VU? @ Miranda, zo, wat gaat dat enorm snel zeg!! Nu alweer aan het werk!! Balen dat je nog eens niet fatsoenlijk uitgerust bent...dat heb je echt wel nodig hoor!! Maar goed, zoals jij al zegt...er moet ook gewerkt worden... Het moederschap hier bevalt echt geweldig!!! Ik ben zo blij met ons mannetje!!! Heeeeeerlijk!! @ Naomi, zo dat was een lekkere nacht zeg!! Hopelijk houdt ze dit vol @ Wian, al lang niets meer van haar gehoord! Of ben ik nu vergeetachtig? (dat kan heel goed hoor ). Hier hebben we vandaag een pyama-dag. Ik voel me niet zo fit, heb wat last van mijn oren en keel...dus dat blijft lekker series kijken op de bank met de kleine. Hij heeft alweer 2 nachten doorgeslapen, maar ondanks dat blijf ik op de helft van de week wat moe... Gelukkig schijnt de zon wel vandaag, daar krijg ik wel energie van en word ik ook heel erg vrolijk van, hihi .
hey meiden, ik volg jullie hoor! ik reageer alleen niet zo vaak... sorry! En dat terwijl ik juist nog rustiger aan moet doen van de vk... lig regelmatig even plat en hang ik achter de computer... de dagen gaan er wel wat langzamer door! Maar ik leef nog hoor lucinda: goed opgemerkt, wijs me er maar even op! niet ziek worden he! ik ben idd ook blij dat de zon schijnt! T84: Wat super dat je ons de datum verteld Spannend he! tis nog maar een week, kan me voorstellen dat et voor jullie nog lang duurt... maar tis zo! kim: wat goed te horen!! Hopenlijk krijg je die baan! miran, wat gaat de tijd toch snel... geniet nog even van je laatste daagjes!! naomi, wat knap van jullie meisje! Duim voor jullie dat ze dit zo vol houd! rosa, ik zag laatst een helemooie baby voorbij komen! wat een lekker mannetje zeg!! steph inmiddels alle tentamens weer gehad? en hoe voel je je nu? pinda, je vriend al weer opgeknapt?? jij hopenlijk niet ziek geworden?? nijn, ik hoop ook dat het je eisprong geweest is!! Las nog wat dingen over het CB,... vind dat je daar heel slecht advies krijgt hoor! Jullie moeten ook zelf je eigen weg volgen en niet te zwaar tillen aan het cb... die spreken elkaar ook nog eens allemaal tegen.. en per week hebben ze er weer een andere mening over... Volg je eigen gevoel, dat is het beste! Dames, voor ons trouwen hebben we van de vrienden groep een picknick mand gekregen met allemaal spulletjes van Annekabouke... (voor een idee zie google) Het ziet er schattig uit, maar de kleuren passen totaal niet bij ons huis en ook niet bij de baby kamer... hebben een muziekdoosje met allemaal poppetjes er op en een bedje boven op waar je aan kan draaien, en daarna komt er muziek uit...nu was er net een vriendin.. en die zei.. waarom schilder/ spuit je hem niet gewoon? En eigenlijk is het wel een heel goed idee... maar kan ik dat maken?? (tja het komt dan wel in het zicht te staan... en nu staat het in de kast omdat ik hem niet bij de rest vind matchen,...) Wat zouden jullie doen?? Heb wel gezecht dat ik het toen leuk vond.. en vind ik ook wel,.. maar de kleuren passen echt niet... zo hebben we ook nog een patchwork kleed en een kussen hart, miss wil ik dat kussenhart nog wel bekleden met een andere stof... en dat kleed kan van het zomer wel mooi buiten.. haha...VInd het best erg, omdat het allemaal niet de goedkoopste spullen zijn... maar kan ik het maken om er ons eigen ding van te maken?
@Kim: wat goed dat je werk hebt, gefeliciteerd ! @Wian: nee ik ben nog niet ziek maar kan nog komen he Vannochtend naar de dokter. Zodra mijn vriend beter is dan moet hij een potje vullen met sperma en dat brengen naar het ziekenhuis voor onderzoek. We wachten dat eerst even af. Verders vruchtbaarheidstips gekregen (alsof ik dat allemaal nog niet wist haha ) en moet blijven temperaturen. Schrijf het nu maar op in een schrift want van dat hele fertilityfriend snap ik niets van Ik ga weer want moet zo op huisbezoek, tot snel!
@pinda: fijn dat er nu wat gedaan wordt!! @wian: ik vind zelf dat je dat wel kan doen.... je kunt toch eerlijk zeggen dat de kleuren niet bij de kamer passen en je het zonde vind om het in de kast te zetten. dan kun je het beter aanpassen aan jullie style vind ik hier was ons meisje toen straks lekker bezig met kijken had haar muziekmobiel van woezel en pip aangezet en haar in het wippertje er vlakbij, dat vond ze geweldig ze lag haar ogen uit te kijken en ze volgde de dingetjes echt goed! hierbij wat fotos