@Pinda: Wat fijn dat je nu naar de ha bent geweest, hopelijk komt er iets uit het onderzoek zodat je in ieder geval meer weet. @Naomi: Nou we hebben inderdaad ongeveer hetzelfde advies gekregen van het cb, maar ik volg ook gewoon mijn moederhart hoor. Hij doet het nu prima en hij heeft de afgelopen nachten heel veel gehuild vanwege darmkrampen. Nou lekker laten huilen werkt dan echt niet, was heel zielig. Vannacht hebben we hem Infacol gegeven en dat hielp goed. Met de bv moet ik juist één borst per keer aanbieden omdat ik een enorme productie heb en hij heel veel voeding teruggaf. Wanneer hij een boertje laat na het eten gaat het beter, maar het lukt me niet altijd om hem een boertje te laten laten. Tja en verder geef ik inderdaad bv op verzoek, dus ik geef hem dan niet 1x 's nachts om hem verder te laten huilen. Wat een muts zeg! @Wian: Moeilijk zeg om van de gekregen dingen je eigen ding te maken. Ik weet echt niet of ik dat zou doen, ligt een beetje aan welke mensen het gegeven hebben. Aan de andere kant hadden ze ook kunnen informeren naar de kleuren die jullie in de babykamer hebben, maar een gegeven paard mag je natuurlijk ook weer niet in de bek kijken. Nou ja eigenlijk kan ik je er dus geen zinnig advies over geven. @T84: Wat leuk dat je datum hebt verteld, kan me voorstellen dat de dagen nu erg langzaam gaan. Ben heel benieuwd hoe het allemaal zal verlopen. @Kim: Wat een goed nieuws zeg! Ik hoop dat je lekker kan werken straks, zou echt mooi zijn! @Steph: Kan me voorstellen dat 2 tentamens erg vermoeiend zijn. Vind het al knap dat je een studie naast je zwangerschap doet. @Miran: Jee wat is de tijd snel gegaan, kan me voorstellen dat je echt nog geen zin hebt om aan het werk te gaan. Zeker wanneer je het gevoel hebt de laatste weken totaal niet te zijn toegekomen aan rust. Probeer toch van je laatste dagen verlof te genieten. Met Jens gaat alles prima, op de afgelopen nachten na vanwege darmkrampjes, maar gelukkig heeft hij vannacht goed geslapen. Alleen ik kon toen niet in slaap vallen omdat mijn ritme compleet is omgedraaid, pfff... @Alice: *zwaait terug*
@rosa: hier boert Isabel heel vaak niet... mn moeder zei dat dat vaker voorkwam bij bv, ze krijgen natuurlijk veel minder/geen lucht binnen (als ze goed drinken dan). gewoon lekker je eigen gevoel volgen, die is vaak goed
pinda hoop dat jullie snel wat wijzer zijn! wel fijn dat je serieus genomen word, en proberen goede tips te geven. naomi: wat een leuke collage heb je gemaakt van isabel! Heel mooi! was een wijs koppie heeft ze bedankt voor de tips... ik denk dat ik het maar met mn man moet overleggen... weet niet of hij er een voorstander van is... maar ik denk maar zo.. nu staat het in de kast, het geluid wat er uit komt is leuk, maar inbeeld zetten.. neu dat staat echt niet! Dus dan zou ik het idd beter kunnen 'pimpen' haha.... Tis van de vriendengroep van mn man... en de vriendin van een vriend van hem heeft dit gekozen... een gegeven paard moet je ook niet in de bek kijken, snap ik... maar ja.. euhh moeilijke keus
Hee meiden, Wian, moeilijk he, wat je nu moet doen.. Ik wert het ook niet, niet gebruiken is zonde, maar tis ook weer wat om het te schilderen.. Maar als je het Dan gebruikt.. Zou het maar doen! Alice, hee meissie, fijn dat het goed gaat.. Heb je al besloten wat je gaat done met je studie? Lekker toch, een pyjamadagje? Ik doe dat ook hoor, als ik echt niet wegga, heerlijk! Studie gaat wat moeizamer, maar blijf mn best doen! Pinda, fijn he, eindelijk actie! Hoop dat je vriend snel beter is dan!
@ Steph, logisch dat je studie wat moeizamer gaat...gewoon lekker focussen op je zwangerschap meid!! Ik moet haast wel stoppen met de studie, omdat het gewoon te duur gaat worden. Ik rek het nog allemaal een beetje, maar denk toch echt dat ik eens moet na gaan denken om er een punt achter te zetten. Heb wel nog een opdracht open staan, maar daar op het moment ook echt 0.0 motivatie voor... @ Pinda, fijn dat er toch in ieder geval iets onderzocht gaat worden!! Ik hoop zo dat jullie snel zwanger mogen zijn!! @ Wian, ik denk dat je het wel kan overschilderen toch? Zo zonde om niet te gebruiken!! Heb vandaag mezelf toch maar aangekleed en de babywas gedaan, is toch in ieder geval weer iets!! Gelukkig komt manlief vandaag wat eerder thuis, dat is toch wel heerlijk.
@naomi: wat een schatje zeg! @kim: wat is de status van je nieuwe baan, hopelijk gaat het door! @wian: ik zou het gewoon overschilderen en er je eigen stijl van maken. Is ook zonde als het in de kast ligt. @all: ik ben druk met ovutesten, maar tot nu toe nog geen positieve test... Nou ja, mijn cyclus is toch heel onregelmatig, dus deze ronde is waarschijnlijk weer langer of zo. Ik ga nu koken, straks training!
Hey meiden, Wat is het hier de laatste tijd rustig!! Hopelijk raken we niet uitgekletst!! Hier vandaag een -piep-dag gehad, ruzie met een huisarts gemaakt op het werk , apotheker was niet te genieten (raakt volgens mij een beetje overspannen) en iedereen gooide allerlei klusjes bij mij neer en het resultaat daarvan was dus dat ik mn eigen werk bijna niet op tijd af had en vervolgens na half6 (sluitingstijd) nog bij een patient op bezoek kon om een weekdoos uit te gaan leggen :x Was dus ook niet om te genieten toen ik thuis kwam en ben zoooooooo moe! Ook nog even ruzie met mn mannetje gemaakt over het avondeten. Had gisteravond aan hem gevraagd of hij wraps wilde eten, omdat ik dan de kipfilet uit de vriezer moes halen. Ja, is goed. Vervolgens kwam ik dus chagi thuis en wilde die naar de Mac Donalds. NEE WE ETEN DIE STOMME WRAPS DIE JE GISTEREN WILDE!!!! Kortom ben niet zo gezellig vandaag!! Kim: Heb je de baan gekregen?? Ben zo benieuwd!! Wian: Ook ik durf daar geen mening over te hebben. Snap inderdaad heel goed dat je het zou willen verven, maar of je dat kunt maken? Komen ze nog een keer op de babykamer?? Alice: Ik wil ook een pyamadagje!! Maar liever geen griepje Elja: Kan zomaar omslaan naar een posi test. Hopelijk vindt je je ei snel!! Naomi: Wat een schatje is het!! Echt geweldig hoe ze rond ligt te kijken. *smelt* Duik zo heerlijk mn bed in met een goed boek, hopelijk kom ik dan een beetje tot rust. Slaap lekker allemaal!!
Alice, snap het hoor, ben heel bang dat ik ook geen motivatie meer heb als de baby er is.. Kan je niet alleen je bachelor proberen te halen? Staat wel goed op je cv.. Elja, spannend die ovutesten zeg! Ik heb ze een maand gebruikt en het beheerste m'n dag, vond het niet heel fijn.. Remmer, klinkt echt als een verschrikkelijke dag. Hoop dat je lekker geslapen hebt! Ik mort vanavond werken tot half 12. Gelukkig werk ik op zaterdag niet meer, dat scheelt haha.
Goeie morgen Heb redelijk goed goed geslapen, maar ben nog zo moe. Moet vanmiddag nog 3 uurtjes werken en dan morgenochtend ook nog 2 uur en dan gelukkig weekend. Ik snap best dat jullie weinig motivatie hebben voor de studie, voor mij is dat helemaal niet weg gelegd. Zou me doodvervelen in de schoolbanken Zo ons maar eens aankleden en wat op gaan ruimen.
Goodmorning meiden, Net weer op controle geweest.. en alles was goed.. hij is heel erg aan het groeien nu.. . Volgende week laatste keer controle en dan maandag gaat het gebeuren!! Moet maandag bellen voor de tijd, maar ze kon me al vertellen dat ik nu als eerste erop sta.. dus heel fijn.. want mag niet eten enzo.. en dan word ik altijd zo beroerd en natuurlijk het wachten gaat dan sneller.. hihi!! Nog even een buikfoto van vandaag... Bekijk bijlage 125317
@T84: wauw wat een mooie buik!!! *jaloers* fijn dat je er als 1e op staat! @remmar: wat een baaldag had je gisteren zeg! hopelijk vandaag een betere dag... @steph: pffff werken tot half 12.... suc6!! hier vannacht weer een goede nacht gehad. laatste voeding om half 12, toen kwart over 2 en toen pas weer om half 7 vandaag lekker een dagje nietsen hihi. nou ja ben flink aan het wassen.... want jeej wat heb je veel was extra met zo een kleintje! normaal wasten we 2/3 wassen per week, nu ongeveer 2 per dag!! haar luiers lekken regelmatig door omdat ze zulke dunne beentjes heeft en dat geeft dus een hoop was hihi.
jullie meningen over het schilderen van dat muziek doosje verschillen... en ik zit zelf ook meer naar de twijfel van kan het beter niet doen dan wel.... manlief moest er gisteren erg om lachen, maar hij zei ook dat het onbegonnen werk was... en dat ik hem maar gewoon weer in de kast moest zetten...! Ja ze komen vast nog op de baby kamer.. maar aan de andere kant zullen ze toch ook wel snappen dat het er niet staat als het totaal andere kleuren zijn?! Ik laat het maar zoals het is. Ik kan me ook heel goed voorstellen van alice en steph dat de motivatie ver te zoeken is doordat je een kleine hebt/zwanger bent! succes met werken vanavond steph! elja: Succes met de ovu testen!! Hoop dat je er duidelijkheid mee krijgt! Ik heb geen idee hoe ze werken, maar genoeg meiden hier die je er meer over kunnen vertellen als je er vragen over hebt! of plaatjes remmar; een een piep dag had je gisteren! hoop echt dat je vandaag een prettigere dag hebt! het zonnetje helpt er miss aan mee? t84: wat een mooi buikje!! Hij groeit de laatste weken dus zeker nog een stuk! Alleen maar goed teken dat die kleine groter/zwaarder word! Fijn dat de controle goed was! En natuurlijk helemaal dat je optijd op de planning staat voor volgendeweek maandag! succes met de laatste loodjes Naomi, geniet er van dat je een dagje niet zo veel hebt! behalve die was dan succes er mee!
@ Naomi, ik welke pampers heb je? Want ik geloof dat die van de kruidvat erg klein vallen, wellicht helpen die tegen lekjes... @ Elja, succes met de ovu-testen! Ik was ook geobsedeerd door die dingen trouwens... @ Remmar, o wat een rotdagje zeg!!! En gelukkig nog maar een paar daagjes werken en dan echt genieten van je weekend! @ Wian, mmmm je hebt dus niet zoveel aan ons met al onze verschillende meningen @ T84, ja op het laatst gaat dat groeien hard he? Dan krijg je opeens zo'n mega-buik, hihi!! Fijn dat je er die maandag als 1e op de agenda staat!! O, het is al bijna!!! Hier ook flink aan het wassen, soms heeft de kleine z'n pakje maar een paar minuten aan en dan weet hij het alweer vol te spugen o.i.d..... Hij ligt nu trouwens naast me in zijn wipstoel, hij heeft echt een flinke mopperdag vandaag, terwijl het normaal zo'n vrolijk ventje is! Maar goed, ik krijg dus echt niets gedaan vandaag, heb nog eens niet even behoorlijk kunnen douchen....ach ja, je moet er iets voor over hebben he? Ik voel me vandaag trouwens al ietsje beter, alleen heb ik rechts nog steeds een sop-loop-oor.... @ Kim, hoe is het met je baan trouwens?
@ Steph, balen, weer tot zo laat werken!!! Ik vind het echt moeilijk om gemotiveerd te blijven met die kleine...ik zou wel willen zeg maar, maar je hoofd zit toch steeds bij je kindje en als ik thuis ben, tja, dan wil je natuurlijk elke seconde genieten....Ik heb gister mijn mailbox voor het eerst weer eens open gemaakt en de mailtjes wat doorgenomen, dan vond ik al heel wat om mee te beginnen ....
Hey meiden, Sorry dat ik nog niks van me had laten horen. Ze zouden me eergisteren of gister terug bellen maar dit is nog niet gebeurd heb er net achteraan gebeld en diegene was net weg en er is een notitie achter gelaten dat hij mij moet terug bellen. Dus hopelijk hoor ik vanmiddag meer Ik zou vanmiddag even reageren op iedereen nu eerst maar is even aankleden hihi *schaam*
@kim: oww spannend meid! wel stom dat ze niet terug gebeld hebben! @alice: hihi hier zit er ook 1 naast me in de wipstoel kan ze alles wat beter zien ik heb de kruidvat luiers en dan maat 1 newborn 2-5 kg want 3-6 kg is nog veel te groot! van pampers zelf heb ik ze ook gehad maar die lekten nog meer mn moeder kende het probleem, wij hadden vroeger ook spillebeentjes waar dus alles langs liep hihi
Hoi, Kim: Wat raar dat ze je niet terug hebben gebeld. Hopelijk belt ie vanmiddag wel terug. Naomi: Van dunne spillebeentjes hebben we hier gelukkig geen last van gehad, maar ook wij hadden in het begin veel doorlekkende luiers Alice: Ik zwaai even naar je!! Hier vanmorgen een hele badsessie gehad. Stan wilde het bad niet meer uit en ik had me voorgenomen om de beneden verdieping schoon te hebben voor ik moet gaan werken. Helaas niet gelukt. Alles is wel gestofzuigt en opgeruimd, maar de rest zal mn mannetje moeten doen vanmiddag. Die is over 10minuten ongeveer thuis en dan ga ik de deur uit. Stan ligt lekker op bed, was heel moe. Pff... ben misselijk en had vanmorgen ook al zo'n buikkrampen. Griepje onder de leden vrees ik Heest momenteel bij ons op het werk, maar had eigenlijk gehoopt dat het mij over zou slaan. Ga nu mn werkkloffie maar aantrekken. Spreek jullie vanavond nog wel even. Liefs vanaf hier. P.s. Wauwww wat een mooie bolle buik zag ik daar voorbij komen