Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, kijk die gebruik je dus al ;)....nou, dan heb ik verder geen tips ;)...

@ Remmar, vervelend dat je niet alles af hebt kunnen krijgen in je huisje! En nog vervelender dat je jezelf ook nog steeds grieperig voelt.

@ Kim, wat gek dat ze niet gebeld hebben!! Dan hoop ik maar dat ze goed nieuws hebben straks!!

Zo, Ukkie heeft net voor de 2e keer tot aan z'n oksels alles onder gepoept....jeetje waar haalt hij het vandaan?? De kleding ligt nu in de biotex en de wasmachine staat non-stop aan....
    Hij is erg onrustig vandaag, hij blijft maar mopperen!! Maar hij heeft nu net weer zijn voeding op, hopelijk gaat hij nu wel even tukken, want ik smacht naar een douche en frisse kleren!!

2. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meiden, wat vinden jullie hiervan.

Vriendlief had gereageerd op werk en er stond in de advertentie

Bezorg(st)er Fulltime.

-M/V
    -Leeftijd v.a. 18 jaar
    -In het bezit van rijbewijs B
    -Per direct en fulltime beschikbaar

Werd hij vandaag gebeld zij ze ja we nemen alleen vrouwen aan omdat ze die het liefst hadden en hij was te oud!!

Er staat in de advertentie hele andere dingen heeft hij er dus een mailtje achter gestuurd krijgen we dit als reactie terug:

Goedemiddag,

Ik dacht dat ik duidelijk was geweest met mijn uitleg, in ons bedrijf beslissen wij onze eigen bedrijfsvoering.

Met vriendelijke groet,

We stonden elkaar aan te kijken met open mond:$

Zet het dan in de advertentie dat ze veeeel liever vrouwen zoeken tussen de 18 en 23 jaar want dat hadden de garages ook veel liever!:x:(:$

Dat sloeg echt alles hier!!!

Want als je te oud was reageerde ze ook al niet op je omdat ze niet elke keer zin hadden om het hele verhaal uit te leggen:$:$:$

Waar heb je anders een bedrijf voor:(

Sorry moest even me frustratie kwijt.

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    T84,whaaaa wat leuk !!:D

Wat een mooie buik.

Miranda,zo dan ondertussen nog maar 2 dagen pff geniet er van!

Naomi,ik hoop het ook voor je dat isabel het gaat volhouden.

Wat een leuke collage ! Echt heel erg lief:)

Zo dan dat zijn er inderdaad wat.

Alice,het is inderdaad makkelijk bijhouden zo maar mis het wel het hele drukke:p

Hoop dat je je snel beter voelt.

Misschien dat Ukkie vanmiddag wel bijtrekt je weet maar nooit hihi.

Wian,het klinkt erg leuk wat je hebt gehad,pff dat is best wel lastig wat je moet doen.

Pindakoek,oo dat is mooi om te horen dat je vriend zijn kwakkie mag inleveren.

Als je vragen hebt over Fertility Friend mag je het mij ook vragen.

Rosa,hoe is het met jens.

Elja,ik duim voor je dat je snel een positieve ovu test hebt.

Remmar, zo dat noem je zeker een Piep-dag!

Inderdaad laat je maar even horen hoor meis!!

Je temp ziet er trouwens goed uit;)

Werk ze.

Sstephanie,hoe is het met jou.

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden,

T84, wat een mooie built zeg.. Wauw, Ben ook een beetje jaloers haha. Spannend allemaal, Ben benieuwd naar zijn naam!

Wian, ach ja.. Ik heb ook al dinged gekregen die ik echt niet ga neerzetten.. Het is heel lied bedoeld allemaal, maar ALS het niet past, jammer dan..

Alice, agos, arm ventje en a rme mama.. zal ik even komen oppassen? Kan jij even douchen. Ben nog steeds benieuwd hoe jullie
    ventje eruit ziet!

Kim, wat een rare reactie zeg! Sommige mensen.. Lekker lateen gaan! Hier is ales goed meis, dank je!

Remmar, werkse!

Hier weer lekker geshopt voor de kleine en een jurkje en vestje voor mezelf. Nu broodje eten, over een uurtje moet ik al weg helaas..

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @kim: wat een belachelijke reactie op de mail zeg!!!! dan moeten ze het er inderdaad maar niet inzitten en gelijk eerlijk zijn...

@steph: hihi leuk he shoppen :)
    ik heb van de week echt giga veel gekocht *schaam*
    heb van alles gekocht in de maten 68, 74 en 80. zo kan ze lekker de zomer door :D
    de kleertjes waren zo goedkoop nu! heb shirts en vestjes voor 0,75 cent of 1,50 euro , broekjes voor 1 of 2 euro en een winterjas voor 2,- voor volgend jaar of het jaar erop!

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim....vervelende reactie was dat :(

@ Naomi, o, dat is nog een lekker goedkoop shoppen!!! Met een meid is dat natuurlijk wel extra leuk :)

@ Steph, jij dus ook flink geshopt!!! Leuk!!
    Lief dat je even wilt oppassen, hihi...en ik ben ook wel benieuwd naar jou :D

Ik heb de kleine net toch even op bed gelegd en ben de douche in gegaan, moet toch aan mezelf denken he? ;). Kom ik er net uit is meneer nog klaar wakker, dus heb hem even in zijn wippertje naast me gezet en hij was redelijk vrolijk en er kon gelukkig ook weer af en toe een glimlach vanaf :), dan smelt je toch weer meteen :)
    Alleen hoor ik nu weer gigantisch geknetter en geknal, dus ik ga weer even een poepbroek verwisselen en dan snel aan de strijk, want er ligt hier nog een mega-berg!!

Liefs!!!

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hahaha hier knettert het ook altijd ;) ze laat heeeeel veel scheetjes hihi.

ze hadden ook heel veel leuke jongens kleren hoor!! was bij de zeeman, je kunt altijd eens kijken ;)

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hihihi, knetterende baby's ;)

@ Naomi, thanx voor de tip!!
    Zucht, ik zou alleen willen dat we al in ons brabantse dorpje zouden wonen, want hier in de stad 'durf' ik niet goed in mijn eentje op pad zeg maar...dus voor mij voorlopig alleen maar online shoppen vrees ik :(

Hier nog geen strijk gedaan :(, meneer wilde echt niet slapen en dus mocht hier weer even aan de borst....dat hielp...voor even...hij is nu weer aan het mopperen in zijn bed. Hopelijk valt hij zo toch in slaap...
    Ik kook even zijn speentjes uit en dan toch maar weer eens een poging strijken proberen.....

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    owww dat is niet fijn dat je niet in je eentje op pad durft daar!!

als je een keertje wilt shoppen wil ik best een keertje mee hoor ;)

suc6 met de strijk zo!

ik heb net de koelkast uitgesopt.. ik dacht dat de nesteldrang over zou zijn maar hij is er nog hihi. heb het gelukkig niet extreem, van mij mag hij blijven dan houd ik het huishouden tenminste een keertje bij:p

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, gezellig even een keertje shoppen, hihi :)
    Tja, ik ben gewoon niet zo'n held in de stad, als het moet dan ga ik wel, maar ik moet altijd wel over een 'drempeltje' heen zeg maar...en in het kleine brabantse dorpje waar ik vandaan kom, daar 'durf' ik wel alles...ben gewoon een suf boerenmutsje, hihi...
    Geweldig dat je nog steeds je nesteldrang hebt!! Bij mij is die nooit geweest, hahaha....
    Net trok ik ook mijn koelkast open en die moet ook echt hoognodig uitgedaan worden....

Zo, 1 mandje was is weggestreken. Ik werd een beetje flauw en ik bedacht me net dat ik nog niet gelunched had...dus nu even een boterhammetje achter de pc en dan weer verder met de was...
    Ukkie slaapt eindelijk, dus nu moet ik het er even van nemen in het huishouden....

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Te vroeg gejuichd....meneer is weer wakker en heeft zijn ledikantje helemaal onder gespuugd :(

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ach zielig mannetje! spuugt hij altijd zoveel?
    en nog niet geluncht pfff dan wordt je wel flauw ja.

hopelijk slaapt ukkie zo meteen weer lekker verder ;)
    hier ligt er 1 te vechten tegen de slaap, zoals gewoonlijk..

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, ja het is echt een spugertje...hij loopt eigenlijk continu met een slabber om zijn nekje...
    En helaas, meneertje is nog steeds niet stil te krijgen...ik denk dat hij zoveel gegroeid is dat ik echt te weinig melk heb ofzo...hij wil maar blijven drinken, maar ik ben echt 'leeg' nu inmiddels...
    Is jouw vechtertje nog in slaap gekomen?

14. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Alice: Ik had bij Stan ook niet genoeg voeding meer en dat was met 6 weken. Misschien een optie om een keerje te kolven? Dan weet je wat hij ongeveer binnen krijgt. Ik kwam er toen achter waarom hij zo vaak voor een voeding kwam, zat bijna niets in en was net water. :(
    Je zou ook een keer contact op kunnen nemen met een lactatiekundige.

Vanmiddag gewerkt en zouden bij de Mac gaan eten.
    |Kom ik thuis van het werk en had Stan knal rode wangen, toch maar even getempt, 39,1. :(
    Zetpil erin, want hij wilde toch naar de mac. :D
    Komen we thuis nog een keertje getempt. 37,4 :D
    Dus ben er waarschijnlijk op tijd bij geweest, maar toch maar even in de gaten houden.

Duik zo lekker het bed in, dan raak ik misschien een keertje uitgeslapen ;)

Alvast slaap lekker allemaal en spreek jullie snel weer!!

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice,goed zo eventjes aan jezelf denken hoor!

Awh hoe is het nu met Ukkie!

Naomi, ben het met je eens dat ze hele leuke kleding hebben bij de zeeman heb zelf al een paar keer kinderkleding weg gehaald:)

We hebben hier straks alleen maar knetterende baby's hihi.

Remmar,gelukkig was je er snel bij met stan denk dat hij zich al een stuk beter voelt of niet.

Weltrusten!!

Hier wederom weer is niet gebeld wat word je er toch gek van:x

Maandag anders maar even langs het uitzendbureau;)

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: nee hoor ze is niet meer gaan slapen. ze ligt nu te slapen, is al van vanmiddag af aan geleden dus mag ook wel!
    balen dat hij zo spuugt! heeft hij geen reflux?

@remmar: hopelijk blijft de temp bij stan nu laag en wordt hij niet echt ziek!

@kim: ja de zeeman heeft leuk spul dus ik geef je groot gelijk, je kunt het alvast maar hebben ;)
    wat belachelijk dat ze nog niet gebeld hebben!!! maandag er wel achter aan gaan hoor!

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Renmar, hopelijk was je het idd voor.. de mac doet wonderen..;)
    Lekker kunnen uitslapen?
    @Kim, wat vervelend zeg, dat ze nog niet gebeld hebben. Ik zou idd maandag zelf ook bellen..
    Hier nog steeds alles goed.. weer vroeg wakker helaas, maar de nacht was verder wel ok.. ben blij als ik straks weer op mijn buik kan slapen, hihi.. mis het toch wel!
    Verder gaan ze vandaag de nieuwe tussendeur naar de gang plaatsen, ben benieuwd!! Ga nu lekker op de bank filmpie kijken...

18. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen,

Uitgeslapen?? Nope :(
    Stan was er vanmorgen normale tijd en die is gewoon ziek aan het worden vrees ik.
    Allemaal aan het zeuren om de kleinste dingen zet hij het op een huilen en is gewoon niet helemaal in zn hummetjes.
    Hij ligt nu op de bank onder een dekbed en ook dat hij zo stil blijft liggen is niets voor hem. :(

Las net dat er een condoleanceregister voor een meisje hier op zp is geopend. Ze is 's nachts plotseling overleden. Ze was pas 26 en laat man en 2 kindjes na, de jongste moet nog 3 maanden worden.
    Pff.. kreeg gewoon koude rillingen toen ik het las. :(
    Zo onwerkelijk!!

19. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Kim: Wat een -piep-streek dat ze je niet geoon even terug bellen :(

T84: Lees dat jij ook al vroeg wakker was, welke film heb je gekeken??

Zeeman: Daar hebben ze echt hele leuke kleertjes. Heb daar voor Stan ook veel gekocht. Helemaal toen hij begon te kruipen, kostte een broek per dag ;)

Bij mij was de temp vanmorgen stabiel ;)
    Ga zo kleren aantrekken, moet over een half uurtje gaan werken :x
    Heb daar altijd wat moeite mee als mn kleine man zich niet lekker voelt. :(

20. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Naomi,dat doe ik zeker.

T84,nog even volhouden dan kan je weer op je buik liggen.

Remmar,ik hoop voor je dat stan snel weer beter is!Dikke knuffel!

Ik heb het gister al gezien van het condoleanceregister ze had een hersenbloeding gehad:(

Begrijp het wel hoor dat je een beetje moeite hebt als stan niet helemaal in orde is.

En nou wel hoog houden die temp he ;)

Deel Deze Pagina