Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ben bijna van me ongi af:D:D

Vanaf de eerste dag was ik het al zat hihi:p

Verwacht er morgen helemaal vanaf te zijn.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    had ook kippenvel van dat bericht! jeetje zeg 26 en dan plotseling overlijden... vreselijk gewoon!!!

ik denk dat ik hier ook ongi ben.... ik vloeide eigenlijk al een week niet meer, en sinds gisteren verlies ik weer heel veel bloed.. nou ja we zien het wel weer!

3. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Kim: Ik ga mn best doen qua temp!! ;)

Weer lekker terug van het werk, was gelukkig rustig, maar tijd ging maar heel langzaam.
    Moest op het werk hoesten en kreeg me toch last van mn buik aan de linkerzijde. Was ook de kant waar ik eipijn had, dus wie weet ;)

Verder heel weinig te vertellen, straks alleen nog even boodschappen doen. Hopelijk gaan de mannen even mee, vindt ik altijd veel gezelliger. :D

Noami: Dan is je cyclus weer snel op gang!!

Kim: Fijn dat je ongi bijna weer over is, ik heb er ook altijd zo'n hekel aan :x

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ik heb helaas te vroeg gejuicht:(

Vanmorgen was het minder en precies toen we weg gingen om boodschappen te doen kreeg ik hele erge buikpijn en ja hoor daar was het weer.

Zo en straks eerst eventjes alle boodschappen opruimen.

5. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Als je hoort hoeveel mensen er op jonge leeftijd overlijden!

Krijg er zelf de kriebels van.

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat verschrikkelijk zeg, zo Jong.. Brrr, niet teveel bij nadenken..

Naomi, dat is well snel zeg.

Kim, jammer zeg, had er ook altijd zon hekel aan, bah!

Alice, hoe is het nu met de kleine? Leuke dingen aan het doen?

Remmar, spannend weer! Ik dim voor je!

Er komen straks twee vriendinnen van de middelbare langs, gezellig!

7. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Ik duik zo even mn bedje in met een leesboek, maar of er veel van lezen terecht omt betwijfel ik. ;)
    Ben zo moe en ondertussen ook misselijk en zere boops.
    Daarna even boodschapjes doen

Kim: Jij gebruikt al langer ovu-testen;)
    Even een vraag!
    Kun je aan ovu-testen zien of je mogelijk zwanger bent en zo ja, vanaf wanneer zou je dat dan moeten kunnen zien??

Spreek jullie vanavond nog wel.

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Remmar,ze zeggen wel is dat als je zwanger bent de test streep dikker moet zijn dan de controle streep.

Maar het gebeurt ook vaak dat je niet zwanger bent en toch een dik positieve ovu test hebt.

Het is meestal 1 of 2 dagen voor je Nod of op de dag van je Nod zelf.

Heb er zelf geen ervaring mee.

9. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Was gewoon even benieuwd ;):D

Zo mn kleine man maar eens uit bed halen.
    Heb helaas nog geen tukkie kunnen doen, de plicht van de huisvrouw riep.
    Bah... stomme was altijd :x

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Kan je mannetje de was niet doen dan?

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Haha, ik heb liever dat mn vriend van de was afblijft, want zelfs ALS hij kleuren bij kleur doet, weet ie wat te verpesten..

12. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Haha, ik wilde mn kleren graag de kleur laten houden die het zou moeten zijn.:D
    Pff zo even wat proberen te eten en duik dan mn bed op tijd in.
    Voel me echt beroerd! :(
    Mannetje is nu vis aan het klaarmaken maar als ik het zo ruik ga ik al bijna over mn nek.
    Er is hier dus echt een virus in huis aanwezig!! :$

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Sstephanie,ja dat is zo haha ik zeg ook altijd blijf van me was af dan doe ik het zelf wel :D

Hij heeft vaker de was gedaan maar toen was er kleding gewassen op 90 graden:$

Vond het al raar dat me kleding was gekrompen.

Ondertussen weet hij het nog niet NA 10 x uitleggen!!:(:x

Voortaan sta ik erbij hij zegt ook elke keer wat moet erin GRRRR dan zou je hem toch wel wat willen aandoen!!

*Ademt even in en Ademt dan weer uit*:p:D

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Remmar,denk dat de griep inderdaad heerst,heb ook ontzettende hoofdpijn en vriendlief was bezig met vlees een half uur geleden dat rook een beetje raar maar ik moest al zowat spugen blegh.

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, dankjewel voor je advies! Maar ik denk dat het hem daar niet in zit...ik kolf namelijk al bijna elke dag en dat zit volgens mij wel goed. Wellicht had hij gewoon een regeldagje....
    Oei, Stan had dus even verhoging!! Gelukkig was je er toch snel bij en zijn jullie lekker naar de Mac kunnen gaan!!
    O, ik lees net dat hij vanochtend niet zo lekker was....
    Vervelend dat het uitslapen mislukt is.....en dan moet je ook nog eens werken, gatsie!!
    Wel fijn dat je temp. stabiel is gebleven!! :)
    Welk boek ben je trouwens aan het lezen?

@ Kim, weer niet gebeld:x...goed idee om maandag dan even naar het uitzendbureau te gaan!!

@ Naomi, ik heb ze er op het cb niet over gehoord dat het reflux zou kunnen zijn....het zou komen omdat hij iets teveel voeding tot zich neemt dan dat hij nodig heeft, maarre...ik vind het ook echt wel heel erg veel en vaak hoe vaak hij spuugt...

@ T84, dat op mijn buik liggen miste ik ook gigantisch!! Alleen lukt het me nog steeds niet zo omdat mijn borsten nog steeds erg gevoelig zijn....
    Hoe is de tussendeur geworden?

@ Steph, heb je het nog gezellig gehad met je dinnies? Vast wel!!
    En wij hebben dezelfde mening over onze mannen en wassen ;)

Enne, sinds vandaag hier ook weer ongesteld!!! Ik schrok er gewoon van!! Ik wilde de douche in stappen en toen echt een gigantische vlek in mijn inlegkruisje....ik was nog eens niet echt opgehouden met vloeien na de bevalling namelijk...Maar het zet vandaag toch echt wel door. En dan zijn die lome daagjes die ik heb gehad ook weer verklaard!! Toch niet echt de griep, maar gewoon niet fit van de ongi denk ik....ik ben benieuwd of ik inderdaad 'echt' ongi ben en wat mijn cyclus gaat doen..

Vandaag boodschappen gedaan met de kleine en de grote man en naar auto's gekeken. Verder in het huishouden bezig geweest...en de dag is alweer om!!! Pfff, wat vliegt de tijd!! Zeker met zo'n klein ventje erbij....
    Morgen op bezoek naar mijn ouders....en dan zie ik eindelijk na 5 maanden mijn paardjes weer!!!

16. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hoi,

Ben er toch nog even :)
    Zo echt naar bedje,zit al in pyama. ;)

Ben Koud bloed van Tess Gerritsen aan het lezen en is spannend!!
    Kan die stomme boeken dan bijna niet wegleggen.
    Heb vandaag ook all-inclusive van Suzanne Vermeer binnengekregen.
    Gaat over een gezin die all inclusive op vakantie gaan naar turkeij.
    De rest vertel ik niet.:D
    Lees bijna altijd literaire thrillers :) of als ik echt iets makkelijks wil lezen Harry Potter. ;)

Vanavond Stan maar weer een zetpil gegeven had alleen nog verhoging, maar wilde vanavond niets eten of drinken :(
    Hebben er met pijn en moeite een paar happen cracker ingekregen en wat snoep.:$
    Ach iets is beter dan niets zullen we dan maar denken ;)

Alice: Gezellig dat je al zo lang vloeit en de ongi daar meteen op aan sluit ;)
    Daar zat je waarschijnlijk echt op te wachten :D

Slaap lekker allemaal, duik nu echt mn bedje in!!

17. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

Na het slaap lekker van remmar zal ik beginnen met Goedemorgen allemaal! ;)

Volgensmij heb ik hier geluk met mijn man.... die doet hier ook regelmatig de was, dus ben niet alleen.. als ie echt ergens over twijfelt vraagt ie t even :D maar echt fout is het nog nooit gegaan! Vond het alleen wel jammer dat ie een 60 graden was deed met net nieuwe baby kleertjes er bij in.. maar hij zei, tis toch witte was! haha... volgens mij hebben we geluk gehad en is er niets gekrompen, maar kneep em wel even!

Ik kreeg net van moeders voor moeders een mailtje, van berichtje uit je buik.. daar stond in dat je door het gedeelte tussen je anus en je vagina kan masseren, waardoor je de kans op inscheuren verkleint... en dat daar zelfs speciale creme voor is...Hebben jullie dit ook gedaan en baad bij gehad???

18. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede middag, :D

Wian: Ik heb echt geen idee :(, kun je er op het internet niets over vinden?

Hier was meneertje er vanmorgen om 5.45u :x
    Dat zijn toch geen tijden op zondag :$
    Heeft hij gelukkig toch nog 2 uurtjes tussen ons in geslapen. ;)
    Hadden dat nog nooit gedaan, dus dan kan het wel voor 1keertjes.
    Hij is overgens wel koortsvrij, dus echt geen idee waar hij last van heeft gehad.

Heb zelf afgelopen nacht heel slecht geslapen, heel veel gedroomd en telkens wakker van de warmte. En heb gedroomd dat ik zwanger was :$
    Haha, hoe bedoel je er onbewust mee bezig zijn. :D
    Vanmorgen was mn temp overgens weer 0,1 gestegen, dus er is nog hoop!!
    En nog steeds hele zere borsten, maar gelukkig is misselijkheid enigzins gezakt.

Weet iemand wanneer de innesteling plaatsvindt?
    Heb vaak gehoord dat dat tussen de 5 en 10 dagen is, maar las gisteren iets over dag 3-4 na de eisprong. Heb namelijk 4 dagen na eisprong dip in mn temp ;)

Blijkbaar ben ik alleen niet te genieten, tenminste dat zeggen de mannen hier in huis.
    Stan zei vanmorgen: "Mama doet grommen als een leeuw" :$
    Nou daar kun je het dan mee doen! :(

Ga de kleine man zo maar eens op bed gooien, haha en misschien duik ik dan nog even terug het bed in. ;)

19. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Wauw meiden!!
    Het is hier nog nooit zo rustig geweest!!! ;)

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    zo pffff na 1,5 dag geen tijd voor de pc ben ik er weer :)

@wian: ja je hebt speciale perineumolie om dat gedeelte te masseren, dat houd het soepel waardoor de kans op inscheuren verminderd (zeggen ze). heb het zelf nooit gedaan/gebruikt...

@alice: jij ook al ongi! verlies jij ook nog kleine stolsel nu? vandaag is het gelukkig alweer minder dan gisteren. heb ook weer krampen nu dus ik denk dat het echt mn ongi al is! het is allemaal wel veel heftiger als voor de zw.schap maar ja. ben benieuwd wat me cyclus gaat doen...
    ik had erop gehoopt dat ik nog lang niet ongi zou worden ivm bv :p

@wassen: mijn man kan gelukkig wel wassen :D hij weet meestal wel goed wat er wel en niet bij elkaar kan. de droger doe ik altijd maar want anders vraagt hij toch heel vaak wat er wel en niet in mag ;)

sorry meiden heb niet alles onthouden verder....

vandaag weer een druk dagje gehad! vanmorgen eerst mn man weg gebracht om te repeteren (optreden volgende week met de harmonie), toen doorgereden naar mijn ouders (met hond), daar met zn alle gegeten en naar het bos gegaan, 1 a 1,5 uur in het bos gelopen met de honden, terug naar mijn huis daar heeft mn vader isabel in bad gedaan en daarna kon ik mn man weer terug op gaan halen!
    daarna nog vaatwasser uit en ingeruimd, tafels en keuken schoon gemaakt en gestofzuigt. nu dus helemaal gaar hihi.

vanavond lekker nietsen. zometeen ff douchen denk ik want heb het koud en dan boer zoekt vrouw kijken :D

Deel Deze Pagina