Nog precies 1 weekje te gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sorry moest ik even kwijt!! @Naomi, zo lekker druk dagje gehad gister. @Renmar, vervelend dat je slecht geslapen hebt maar als je droom waar is.. dan geeft t niet toch?? @Alice, ja de tussendeur is echt super geworden.. ben er helemaal blij mee!! Hoe was het om je paardjes weer te zien? Ik ga toevallig vanmiddag ook even bij de mijne kijken.. @Was, mijn vriend kan gelukkig ook wassen.. dus heb ook geluk gehad..
T84, nog een weeek! Zou ook helemaal onrustig worden! Lekker vanmiddag eventjes naar je paarden! Alice, hoe was het bij jou? Herkenden ze je nog? Mijn paard is altijd beledigd als ik al een weekend niet kom haha.. Naomi, klinkt lekker druk! Gezellig. Hier alles goed. Nog steeds niet verde met de kamer helaas...
@ Remmar, heerlijk toch dat je zo lekker in je boek zit!!! Hihi, lekker van genieten. Ik ga de titels eens onthouden voor als ik straks weer ietsje meer 'tijd' heb om te lezen Hmmm, Stan was dus steeds nog niet echt lekker O! En ik hoop dat je droom over het zwanger zijn uit komt!!! @ Wian, over dat masseren, ik heb dat gedaan. Als je meer info wilt, dan kunnen we wel even pb-en! @ Naomi, zo jij hebt gister een heerlijk druk dagje gehad!! Klinkt wel lekker hoor . Maar je zult vast wel moe geweest zijn naderhand, hihi. @ T84, het aftellen is nu echt begonnen!! Het is nu je 'laatste' maandag zonder kindje.....wauw!!! Was het fijn om je paardenbeestjes weer even te knuffelen? Stomme vraag...natuurlijk is dat leuk @ Steph....nog steeds niet klaar met de kamer...ach dat komt wel meid!!! Zo, hier eigenlijk wel een heerlijk weekendje gehad!! Gister dus eindelijk na 5 maanden weer naar brabant naar mijn ouders geweest. Het was zooo fijn!! Even lekker opladen . De beide buren van mijn ouders zijn even op 'kraamvisite' geweest, supergezellig! En uiteraard heel veel paardjes geknuffeld . Mijn 3-jarige was echt weer mega-gegroeid!! Een echte dame is het al!! Ik kan niet wachten totdat ik met haar kan beginnen . En toen ik mijn 'oude' paardje na zo lang weer zag, toen hield ik het niet meer droog...ik heb hem zoooo gemist!! Hij hinnikte heel vrolijk toen ik de stal binnenkwam en heb hem lekker even gepoetst . O, wat mis ik ze nu weer....hopelijk hebben we snel een nieuwe auto, dan wil ik er weer wat vaker heen kunnen gaan @ Steph, wat 'grappig' dat je paardje dan beledigd is, hihi....
O ja, ik vraag me eigenlijk af of mijn ongi wel echt door is gezet....Ik heb gister dus helemaal niet meer gevloeid Alleen wat lichtjes bruin....verder wel nog lichte krampjes in de buik...maar toch niet echt ongi zeg maar.... Misschien dat ik zaterdag toch even te veel heb gedaan en daardoor nog wat extra vloeide??? @ Naomi, of misschien komt het toch door de bv dat ik maar 1 dagje had? Ik ben heel benieuwd hoe jouw cyclus gaat lopen....kan ik een klein beetje van je afkijken
Goede morgen T84: Wauw, nog maar 1 weekje tot D-day!! Steph: Balen dat je nog niet verder bent gekomen met het kamertje. Maar weet zeker dat het allemaal goed gaat komen. Naomi: Zo, lekker druk dagje gehad!! Hier is het vandaag nationale behangplakdag!! :x Stan is echt niet te genieten, zeurt en huilt echt continue. Moet om 11.10 naar ha met hem, klaagt de hele ochtend al over hoofdpijn. Toch maar even laten checken voor de zekerheid, Klinkt misschien heel lullig, maar ben gewoon blij dat ik morgen mag gaan werken, Kan momenteel niet zo heel goed tegen dat gezeur. Hier begint de testdrang toe te slaan. Haha, denk dus dat ik er straks maar een ovu-testje tegen aan gooi. Voel me gewoon anders dan anders en ook aangezien ik een beetje humeurig ben. Mannetje zei ook al; tjonge waar heb jij toch last van?? Ben gisteravond om half 10 nog maar gaan strijken aangezien ik gewoon moe van me eigen werd. Pff nog een weekje van onzekerheid
@ Remmar, heel veel succes bij de ha straks met de kleine! Ik hoop dat hij toch wat kan vinden bij de kleine man.... Enne, misschien is het dan toch wel raak deze keer . Spannend zeg!!! En het is niet gek hoor dat je weer wilt gaan werken...soms er even uit zijn kan heerlijk zijn natuurlijk!!!
Voel me eigen dan best wel "slecht" als ik zo egoistisch denk Heb alles voor hem over, maar momenteel is alles wat ik voor hem doe toch niet goed. Hoop inderdaad dat de ha iets vindt, want ik ken mn eigen mannetje niet meer. Pff... komt hier een stank voorbij... heeft iemand een schone luier nodig
Remmar, snap het wel hoor, is toch lekker als je even kan 'ontsnappen'? Wanneer is je NOD? Hoop echt dat het nu raak is! Succes bij de HA. Oh, zie dat je over 6 dagen mag testen. Succes met wachten, vreselijk is dat he! Alice, snap het helemaal dat je moest huilen toen je je oudje zag!! Fijn hoor, dat je ze weer lekker kon knuffelen en borstelen. Wanneer komt de nieuwe auto? IS de kleine alweer een beetje vrolijker? Ik weet nog niet hoe het zit met ongi worden enzo, maar wel 'vervelend' dat het dan niet doorzet, dan weet je alsnog niet waar je aan toe bent! Kamertje, alles is gestuct, spotjes zitten in plafond, helemaal klaar om geschilderd te worden. Maar mn vriend moet zn ondernemingsplan 15 feb inleveren, en gaat daarvoor dus niet aan de kamer beginnen *zucht!!* Ik wil zooo graag beginnen, lijkt me heerlijk om daarmee bezig te zijn. Slaapkamer is nu zo'n bende, met alle babyspullen die er staan, wil gewoon weer alles opruimen.. Zoooo, klaaguurtje is weer over haha.
@alice: tja hier is de 'ongi' ook alweer ver weg... 1 dag giga veel en gisteren bijna niets meer en vandaag tot nu toe helemaal niets... misschien ligt het inderdaad aan de bv ik weet het niet. ik denk dus niet dat je af kan kijken van me ahah. nou als we nu beide een paar weken niets hebben en dan weer wel weten we dat dit een ongi is geweest hihi. wat leuk om je paardjes weer gezien te hebben!!! @T84: nog maar een week, het aftellen kan beginnen wat zul jij steeds zenuwachtiger worden zeg ahaha.
Heb me eigen niet in kunnen houden Testje gewaagd en hartstikke nega natuurlijk. Hopelijk kan ik het nu een beetje loslaten, want ga er maar vanuit dat het niets is en dat lichaam me voor de gek houdt Wacht nu met testen tot volgende week maandag en eerder echt niet!! We zijn inmiddels aangekleed en mannetje had echt hele vieze gelige poep en stinken Bah bah, ging bijna over mn nek, maar ja het moet toch schoon he?? Hij heeft nu gelukkig weer een banaantje op en een kopje thee, dus er zit in elk geval weer wat in. Moet nu mee op de bank gaan "slapen" dus hij voelt zich echt niet lekker
@remmar: beterschap voor Stan. En succes bij de HA straks. Negatieve test zegt nog niks he, is nog wel erg vroeg! @alice: fijn dat je even opgeladen bent in Brabant en je paarden weer kon zien. Wat zul je ze gemist hebben al die tijd! @T84: nog maar 1 weekje, spannend joh!!!
@ Remmar, jezelf niet zo slecht voelen hoor!!! Enne, gelukt met de luier , hihi... @ Steph, ja het was zooo fijn bij de paardjes!!! We hebben wel al een auto op het oog, maar omdat het zo'n enorme uitgave is willen we bij nog wat dealers kijken en helemaal zeker zijn van onze zaak...maar hoop toch wel dat hij er zeker van het voorjaar is!!! Tja, die ongi zet echt niet door, vandaag nog steeds niets...dus heb maar 1 dagje 'gelekt'....ach, ik wacht gewoon af en zorg dat de 'damesspulletjes' in de handtas zitten Ons ventje is weer in zijn hummetje...ik denk dat hij een sprong / regeldagje had. Hij heeft nu al 2 dagen maar 5 i.p.v 6 voedingen op, dus het vervelende dagje van vrijdag is toch niet voor niets geweest Vervelend dat je nog 2 weken moet wachten totdat je verder kan met de kamer!!! Maar die tijd is zo om hoor . Het klinkt wel echt super wat jullie aan het maken zijn!! Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat @ Naomi, o, bij jou ging het dus ook eigenlijk best 'gek' die ongi....maarre, was je wel al helemaal gestopt met vloeien? Want dat was ik nog niet namelijk..... O ja, ik had trouwens ook geen stolseltjes ofzo bij die dag dat ik vloeide gehad.... We zullen zien of we over een paar weken weer zo'n gekke uitvloeidag hebben, dan gooien we het er wel op dat het ongi was . Over 2 weken ga ik op nacontrole bij de vk, dan vraag ik het daar ook nog wel eens even na.... @ Remmar....mmm, jammer nega...maar goed, je kunt eigenlijk ook pas over 6 dagen testen he? . Dus gewoon los laten en nog 'even' een weekje geduld hebben....(moeilijk moeilijk moeilijk natuurlijk....) En veel beterschap voor je kleine mannetje!! * Zwaait naar Elja * , hoe gaat het met je meid?? Zo, we hebben net de klossen van het bed terug naar de thuiszorg gebracht....we hebben vannacht echt in een kabouterbedje geslapen, hihihi....het was wel koud buiten, maar heerlijk om er even uitgeweest te zijn . De kleine slaapt en hoeft pas over 2u weer een voeding, daarna maar samen de hondjes uitlaten en weer een frisse neus halen .
@alice: ik verloor geen helder rood meer nee. het was soms nog een beetje beige hihi. nou ja we zullen zien wat onze lichamen gaan doen.
@ Naomi, hmmm, klinkt hetzelfde als bij mij.....ach, we wachten wel gewoon af!! Zou wel grappig zijn als onze cycli gelijk gaan lopen, hihi...kunnen we samen gaan testen voor een volgende!!
He dames kom weer ff buurten wat zie ik Alice en Naomi gaan voor een 2e? Vriend is gelukkig opgeknapt..nog niet helemaal beter maar is wel vandaag naar zijn werk gegaan We klussen nu echt om de dag..vannacht geklust dus dinsdag weer..dit keer zullen we het eitje niet missen..hopelijk In het weekend verjaardag gehad..was een kleine baby en een ander meisje, 14 jaar, had de baby vast en ging de hele tijd naar me toe..ahh is ze niet lief. Ik zei echt: ga weg met die baby joh..voelde me alweer depri worden... @Kim: ben je al teruggebeld door het uitzendbureau??
Ik had gistermiddag rond 1300u een mega positieve ovulatietest, dus gisteravond laat nog aan de klus geweest. Ik ben nu aan het studeren, maar telkens als ik opsta, kan ik bijna niet rechtop staan, heel raar gevoel in m'n buik. Eisprong? Verder gaat het prima. Ben een beetje mijn nieuwe smartphone aan het proberen. Heb ik van m'n vriend gekregen, echt zo lief! Morgen naar de tandarts, hopelijk geen gaatjes, maar ik verwacht het eigenlijk niet. Ik ben toch altijd weer opgelucht als ik die stoel uit mag! @kim: en, ben je naar het uitzendbureau geweest? @remmar: ik moest trouwens wel lachen om Stans opmerking over mama die gromt als een leeuw, haha!
Hey meiden. Elja: En bedankt he! Dan kun je ongeveer nagaan hoe mijn humeur op dit moment is Bij HA geweest en Stan heeft de griep goed te pakken Volgens HA hadden we het ergste al achter de rug (afgelopen weekend) en was het lichaam al druk bezig het virus op te ruimen. Alleen de neus en keelholte zagen er erg geïriteerd uit en daardoor kan het zijn dat hij heel wat slechter slaapt. Oren zagen er in elk geval goed en rustig uit. Zijn daarna met zn tweetjes even naar de Hema geweest en heb een hoop van die foamstickers voor hem gekocht, waar hij al een heel mooi kunstwerk van heeft gemaakt. Hij zit nu rustig te computeren op de oude gameboy van ons mam en ga hem zo op bed gooien. Dan heb ik misschien nog even tijd om het huisje hier beneden te poetsen want daar is afgelopen weekend niets meer van gekomen. Vanavond werkbespreking. :x Totaal niet handig op je vrije dag, maar ja... Pinda: Kan me voorstellen ja dat dat geen leuke situatie is geweest en dat je er chagi van wordt. Dikke knuf voor jou!! Alice: Ja luier is gelukt met een beetje kokhalzen Wat kunnen die kleintjes een stank produceren Testen: Ach we wachten deze week geduldig af Haha, wist eigenlijk bij voorbaad al dat ie nega zou zijn aangezien het zo vroeg is, maar ja.... die testen liggen er toch Zo en nu ga ik de kleine man op bed gooien
@alice: hahah nou hier nog geen 2e hoor daar wachten we toch nog 1/1,5 jaar mee denk ik @pinda: he bah dat is niet leuk!! gelukkig is je vriend alweer wat opgeknapt...
*zwaait naar iedereen* hoi lieve meiden!!! hoe is het met jullie? na de weekend rust is het weer aardig ingehaald zie ik! Wat hebben jullie al weer veel gekletst vandaag! liefs
Goedemiddag Wian,Zo dat is zeker even schrikken mannen!! Remmar,mooi dat het met stan beter gaat en dat de ergste voorbij is. Hou je in hoor anders kom ik even langs hihi Naomi,zeker een drukke dag gister zolang het maar gezelleig was. T84,Whaaaaa Spannend hoor !! Alice,dat is een aardig tijdje 5 maanden dat is zeker fijn! Wat lief om te horen zeg dat je paardje zo vrolijk hinnikte naar je Sstephanie,klagen mag altijd hoor Hoop dat je snel weer wat kan doen in het kamertje toen we hier alles klaar aan het maken waren vond ik het zo leuk !Nu alleen nog de kleine Elja,Het zou inderdaad je eisprong kunnen zijn! Dat is zeker lief van je vriend moet ook nog een nieuwe telefoon hebben dat word ervoor sparen Veel succes morgen bij de tandarts! Pindakoek,het is denk ik lief bedoelt maar begrijp je helemaal hoor het is ook niet leuk als ze de hele tijd naar je toe komt. Wel mooi dat het beter gaat met je vriend.