WHAAAAAAAA mag morgen al proefdraaien Ben er toch maar even langs gegaan ze hebben direct een kopie gemaakt van me ID en me CV achtergelaten. En net belde ze en vroegen ze bij goed bevallen of ik morgen van 12 tot half 5 wou werken Maar eerst morgen om 8.15 beginnen met Proefdraaien. Me dag is weer helemaal goed!! Sorry voor Ego berichtje
geweldig zulke ego berichten toch kim!! Gefeliciteerd!! (nouja alvast..) Hoop dat het je heel goed bevalt en dat je al gelijk kan werken meid! Heerlijk dit positieve nieuws! Heel veel plezier en succes morgen!
Bedankt! Ik hoop ook dat het leuk is,het is broodjes inpakken dat lijkt me niet moeilijk en ik ben dan bezig en dat wil ik ook.
Wauw Kim dat is geweldig nieuws!!!! Hopelijk bevalt het! En anders heb je in elk geval werk en kun je rustig verder kijken. Haha, langskomen mag altijd hoor, maar wel ff van te voren laten weten, aangezien ik een volle agenda heb Zo huisje is weer gepoetst, eten op het werk heb ik voor vanavond doorgegeven en de kleine man slaapt nog Dus even een momentje voor mezelf Ik denk trouwens dat ik ook gewoon een griepje onder de leden heb en dat dat mn misselijkheid vandaan komt. Hoop maar gewoon dat het heel snel over is. Kunnen jullie je hond soms ook wel eens wurgen?? :x Net de keuken gedweild vindt de rottweiler het nodig om op haar kop in de tuin te gaan staan. Hele bek onder de zwarte modder, gaf ik haar op d'r kop, vervolgens loopt ze naar binnen en schud ze haar kop ff. Alles dus weer onder de modder!!! GRRRRRRRR :x Nou ja..... dat komt morgenavond dan wel weer
Naomi: Het zijn net kleine kinderen Haha, die oren hadden ze er af kunnen laten Ga de kleine man maar eens uit zn bedje halen, anders wilt hij vanavond niet naar bed. Lees vanavond wel weer even bij
Nou ben alweer thuis en had verwacht dat ik heel veel terug te lezen had, maar het is maar 1 reactie Haha, was dus ook zo klaar Moest even voor 1 uurtje naar het werk, echt heel onzinnig :x Doe ik in het vervolg dus ook niet meer!!
Remmar en Naomi , Bedankt ! Remmar, O jaa dat kan ik af en toe zeker wel maar dat heb ik ook met de katten. Dan heb ik net gedweild ja hoor allemaal katten pootjes of vriend komt binnen met de hond. Of ik zie ineens een grote voetafdruk staan:x
Het is bij ons verplicht, maar volgende keer dat het weer op maandag is en er zo weinig op de agenda staat zeg ik dus mooi dat ik iets anders heb. Ben dus helemaal van half6 tot half7 op het werk geweest en dat is precies zo'n rottijd. Was met collega meegereden en die vond het ook al heel erg onzinnig. Ik duik lekker op tijd mn bedje in, mn leesboek is heel spannend en moet nog 3 hoofdstukken en wil hem dus vanavond uitlezen. Verder is er toch niets op tv. Iedereen een fijne avond en als jullie nog wat hcg over hebben graag even blazen voor mn temp Slaap lekker alvast Liefs hier vanaf onze oude bank p.s. de nieuwe is besteld JOEPPIE!!
Dat is dan weer jammer he dat het verplicht is. Veel plezier met je boek uitlezen Er is inderdaad niks op tv heb hier maar RTL8 aan staan maar vind er niet zo veel aan hihi. Hou nog even vol op die oude bank denk aan de nieuwe Ik blaas wel voor je temp PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Slaap lekker !
goedemorgen meiden, wat is het weer rustig @remmar: he bah dat is ook klote als je voor een uurtje naar je werk moet!! volgende keer inderdaad lekker zeggen dat je al iets anders hebt. ik heb geen hcg meer maar wil wel voor je blazen hoor hihi. pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff @kim: heel veel suc6 en plezier vandaag!!! hier vannacht wel een redelijke nacht gehad, ze kwam om de 2,5/3 uur dat was niet echt fijn maar ze is om 7 uur wel weer even terug in slaap gevallen wat ze normaal niet doet dus ik heb toch nog tot 8.15 kunnen slapen hihi. vandaag een rustig dagje, vanavond komt de kapster verder niets te doen... mn man komt vanavond na 10 uur pas weer thuis!! dus die zie ik pas weer in bed vanavond.
Nou, druk ik alweer op het verkeerde knopje, hele reactie weg.. Kim, veel plezier vandaag! Remmar, balen van dat onzinnige overleg, wat een rottijd zeg! Naomi, heerlijk zon rustig dagje. Hier komt het ook regelmatig voor dat ik vriendlief pas in bed weer zie, ongezellig, maar niks aan te doen! Gisteren hele mooie stof gekocht om de wieg mee te laten bekleden. Ik had zon oude gietijzeren wieg van marktplaats gekocht, die hebben we opnieuw laten coaten, en nu moet hij dus weggebracht worden voor de bekleding. Plaats wel een foto als hij helemaal af is! Vanmiddag weer werken tot 11 vanavond, rustig aan dus vandaag..
@ Pinda, fijn dat je vriend goed opgeknapt is!! En volhouden dat om de dag klussen...dan moet het vast wel goedkomen . Snap dat het vervelend is als er steeds baby's onder je neus gehouden worden, dat is toch wel confronterend..... Enne die 2e, pas na het ontzwangeren hoor , maar als het eerder komt, dan is het welkom natuurlijk....Ik heb gewoon een banner aangemaakt om een beetje inzicht te krijgen in de cyclus aangezien we geen anticonceptie (ja wel condooms ) gebruiken.... @ Elja, mooi dat je een positieve ovu-test hebt!! En wauw een smartphone gekregen! Blegh, de tandarts...heel veel succes!! Ik heb trouwens ook nog een gaatje dat gevuld moet worden, had ik al tijdens de zwangerschap, maar toen wilde ik het niet laten vullen, maar ik zal er binnenkort toch echt aan moeten geloven... En je ei voelen...ja, dat had ik ook wel eens die 'ei-pijn'. @ Remmar, Stan dus toch echt de flinke griep....arm mannetje (en arme mama...) Blegh, werkbespreking op je vrije dag....dat is inderdaad niet ideaal!!! Gelukkig hebben we hier alleen nog 'melkpoep' in de luier, ook niet echt fris natuurlijk, maar het is niet echt 'stront' zeg maar O jij dus ook grieperig..... Mmmm, wat betreft die honden, dat ken ik wel ja...altijd als je net hun zooi weer opgeruimd hebt...Maar mijn man kan er ook wat van hoor. Is hij met ze in de regen gaan wandelen en dan droogt hij hun poten niet af en laat hij ze niet in de gang :x, gevolg, heel het huis onder de hondenpoten en prut!!! :x Maar goed, je blijft toch van ze houden he? En fijn dat de nieuwe bank besteld is Ik blaas ook even voor je temp....maar ik heb helaas geen hcg meer om te doneren @ Kim, wat fijn!!!!!! Al proefdraaien en daarna al meteen een paar uurtjes werken!!! Wat ontzettend fijn!!!! Ik ben zo blij voor je!!! Ik ben erg benieuwd hoe het je bevallen is! @ Naomi, o, dan is ze toch nog redelijk vaak gekomen toch? Heerlijk vanavond de kapster!!! Hier is het ook echt nodig.... Balen dat je man pas zo laat thuis is vanavond!! Zo, hier even lekker pauze aan het houden achter de pc met een kopje thee. Ik ben weer gewoon om 6u aan het opstaan samen met mijn man. Ik heb net al de helft van ons appartementje gezogen en gedweild, dan zo meteen de kleine voeden, samen naar de winkel en daarna kan ik dan de andere helft gaan doen. Dan kan ik hopelijk vanmiddag eindelijk eens aan mijn opdracht beginnen. O ja, vannacht heb ik dus wel weer bloed verloren, ik begrijp er werkelijk waar weer helemaal niets van!!! Op zich hebben we hier wel weer een goede nacht er op zitten. Ging om 23.30u slapen, maar om 02.00u werd ik wakker van de kleine, er zat hem nog een boer vast....Heeft iemand daar misschien tips voor? Ik krijg hem echt niet goed aan het boeren en dan een tijdje na zijn voeding wil het pas los komen, maar dat is zo'n naar gezicht, net alsof hij stikt....doodeng!!
@ Steph, o beroerd is dat he? Als opeens alles wat je getikt hebt verdwijnt..... Ik ben echt heel erg benieuwd naar die wieg!!! O, wat moet je tot laat werken.....doe inderdaad maar lekker rustig aan!
@alice: ja ze is vannacht inderdaad vaak gekomen, die nachten heeft ze weleens hier gisterenavond ook weer wat bloed verloren haahahah. hier hebben we er ook 1 die niet boert na een voeding, soms pas net voor de volgende dat er 1 komt en soms komt er niets rechtop houden schijnt te werken, houd hem in de voedingshouding (horizontaal dus) en daarna rechtop en dat een paar keer dat wilt weleens helpen...
@steph: ik ben benieuwd naar de wieg als hij klaar is!! pfff tot zolaat werken bah bah! suc6 ermee dan maar...
Hey goedemorgen! *Blaast wat hcg en de temp omhoog naar remmar!* Steph, balen is dat he... zo'n verkeerde knop! Vaak heb ik dan al geen eens zin meer om het overnieuw te doen... haha. Ben heel benieuwd naar de stof voor de wieg! Helemaal als et er straks op zit en het resultaat er is! En zeker maar rustig aan doen de dag door, als je vanavond nog tot 11 moet! succes alvast! Alice, Wat knap van je dat je al zo vroeg de boel in huis gedaan hebt! Verder kan ik je helaas weinig tips geven over het boeren... maar getsie kan me voorstellen dat als ie er dan na een tijdje uit moet er zo eng uit ziet! BAH. Misschien als je af en toe blijft bloeden en niet goed weet wat het is, kan je de vk dan niet nog even bellen? Vaak knunnen ze controleren of het van ongi is of nog na bloedingen toch?(dat had een collega van mij in iedergeval) Hier komt over een klein uurtje de kraamzorg langs.. ben benieuwd. daarna vanmiddag nog iemand voor de ketel... hoop dat die op tijd komt, dan kan ik daarna nog mooi even mn oogjes dicht gaan doen! 10 februari word de kinderwagen trouwens bezorgd! Leuk hoor om langzaam alles in huis te hebben van de week de bopita brent met lade box gekocht. Met 15% sticker bij de prenatal... helaas wil man lief hem nog niet in elkaar zetten... haha. Geduld nog maar even
@wian: leuk he als je alles zo binnen krijgt wij gaan vrijdag naar de prenatal voor een kinderstoel, die hebben we nog niet gekocht want daar heeft ze toch nog niets aan hihi. maar met die kortingsstickers is het nu wel de moeite waard!