Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, lekker vroeg bezig zeg! Ik vind dat altijd heerlijk als ik al zo vroeg het huishouden gedaan heb, maar ik ben er meestal te lui voor, erg he! Lijkt me heel eng als het eruitziet dat je zoontje stikt.. Bah! Je gaat binnenkort toch op nacontrole bij de verloskundige? Kan je het dan vragen van je ongi, denk wel dat het allemaal op gang aan het komen is!

Wian, aaah leuk dat alles binnenkomt! Hier hebben we bijna alles al, moeten alleen nog wat extra beddengoed, dat soort dingen. ZOndag de maxi cosi opgehaald die we besteld hadden, en meteen maar zo'n familyfix ding meegenomen, dat aan de isofix in de auto vastkan. Jammer dat je vriend de box nog niet wil opzetten! Gelukkig duurt het nog maar even voor je!

Ik ben ook heel benieuwd hoe de wieg gaat worden. Hij is in ieder geval wel heel mooi gecoat, ziet eruit als nieuw, en in combi met de stof moet het echt mooi worden. Hoop dat die mevrouw snel klaar is haha!

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, we gaan straks echt gelijk lopen met onze cycli, hihihi....
    Thanx voor de tips voor het boeren!!

@ Wian, over 2 weken ga ik naar de vk voor naconrole en dan ga ik het wel even bespreken. Ik verlies namelijk niet echt heel veel bloed meer. Maar goed, ik vind het wel wat raar natuurlijk, dus is wel even een gesprekspuntje...
    Succes met de kraamzorg en de verwarmingsman.
    Enne, wat een prachtige datum om je kinderwagen bezorgd te krijgen!!! ;), wie zou dan toch jarig zijn? ;) Hihihi....

@ Naomi, hier zit die van ons al in een kinderstoel hoor! En ik ben echt ongelofelijk blij met dat ding!! We hebben hem vanaf dag 1 al gebruikt en dat minstens 2x per dag en als ik ga koken zit hij er ook vaak in :). En dan hoeven we straks als hij een half jaar oud is niet meer te worstelen om hem te leren dat hij aan tafel moet zitten :)

@ Steph, je hebt gewoon bijna alles al! Wat goed!!
    En huishouden doen is echt mijn hobby niet hoor ;), daarom het liefst zo vroeg mogelijk op de dag, dan ben ik er maar vanaf ;).

Ik moet nu eigenlijk ook weer beginnen....de helft van het appartement is nu gezogen en gedweild...maar de andere helft moet natuurlijk nog....Dus ik ga mezelf zo maar eens achter de pc vandaan trekken en dan toch maar weer aan de poets....ik heb nog een uurtje voordat de kleine weer moet eten, daar ben ik wel een klein uurtje mee bezig en daarna nog met de hondjes wandelen....anders krijg ik het allemaal niet meer af vandaag!

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: hihi zou leuk zijn als we gelijk gaan lopen ;)

welke kinderstoel hebben jullie dan?? je kind moet toch eerst kunnen zitten lijkt mij:p

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, wij hebben de Stokke kinderstoel en daar zit dan de Newborn-set op. Dat is een soort van maxi-cosi-kuipje wat je op de stoel klikt, echt heel handig!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja die heb ik inderdaad wel gezien. we willen de stokke meegroeistoel ook graag hebben. ik vind die newbornset erg duur!! wij zetten nu soms gewoon het wippertje op tafel hihi

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, dat kan natuurlijk ook! Maar dat durfde ik niet aan de wipstoel op tafel....
    Hij is zeker weten wel prijzig, maar ik hoop dat er nog een kindje of 3 volgen, dus dan is het zijn geld wel waard geweest ;) en omdat we hem bij het ontbijt, avondeten en eten koken gebruiken zijn we er toch wel heel blij mee!

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, blij om te horen dat de newborn set zo bevalt! Wij hebben hem hier ook, lijkt me superhandig. Vind een wippertje op tafel ook een beetje eng, en dit is ee superoplossing!
    Grappig dat jij ook zoveel kindjes wilt! Ik wil er ook graag 4, mn vriend 3, dus de laatste zal een ongelukje worden haha. Nee hoor, zien we tegen die tijd wel, maar wil er zeker 3 als het mogelijk is!

Naomi, die Stokke is echt aan te raden! Mijn buurjongens hebben er altijd met plezier op gezeten. En in de winkel van hun moeder waar ik gewerkt heb, stonden ze ook, wij zaten er ook op.

Bah, over een half uur moet ik mn hondje naar mn moeder brengen en dan door naar mn werk. Zie er echt tegenop, heb zooo geen zin!

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi dan kunnen we nog lang kletsen meiden!! want ook wij willen 4 kids :) mits het natuurlijk financieel mogelijk is hihi.
    leuk dat jullie ook een groot gezin willen, dat hoor je niet vaak meer :)

ik vind het wippertje op de tafel niet eng maar misschien komt dat ook omdat onze tafel met 1 lange kant tegen de muur staat dus hij kan er niet zomaar afvallen ;)

zaterdagavond zijn mn man en ik allebei weg, dus mn zus gaat op isabel passen.... vind dat wel heel moeilijk hoor om haar zolang bij een ander te brengen!!
    ik zal zo een 4 uur weg zijn en mn man waarschijnlijk nog langer!! (hij heeft een voorstelling hier in de schouwburg en ik ga kijken)
    ben nu al druk aan het kolven met de hand om een klein voorraadje mee te geven aan mn zus. omdat het zulke beetjes zijn vul ik van die ijsblokjes hahaah kan ze mooi doseren ook:p
    het valt nog niet mee om met de hand te kolven hoor! er komt wel uit als ze drinkt maar ik kom een hand tekort die een bakje onder de andere borst kan houden haah.

9. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Alice: Jens boerde ook niet na het eten, ja of drie kwartier later. Nu doe ik een schepje johannesbroodpitmeel door zijn voeding en het gaat stukken beter!

Mijn schoonzusjes zijn nu met hem in de weer zodat ik even mijn handen vrij had voor het huishouden. Ik kom er anders echt niet aan toe. :(

10. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Ben gelukkig weer terug op het "honk". ;)
    Pff... zo wat eten en dan de kleine man in bed gooien en dan duik ik er zelf ook in denk ik.
    Heb het zo giga koud en ben gewoon zoooooooo moe. :(
    Net in de auto terug vanaf het werk weer een misselijk-aanval gehad. Was even bang dat ik onderweg moest stoppen. :)
    M'n temp was vanmorgen nog stabiel.
    Hoop dat ie morgen gewoon weer stijgt en vooral niet daalt!! ;)

Alice: Is het nog gelukt met de rest van jullie huisje??
    Kan me voorstellen dat het geen prettig gezicht is bij de kleine man.
    Wij kloptte altijd op de rug. En dan wilde hij gelukkig wel boeren.
    Mijn mannetje hoefde altijd veel korter te kloppen als ik, die kloptte harder waarschijnlijk :D dus vaak gaf ik Stan na de voeding aan hem.

Kim: Hoe was het op je werk??
    Ben zo benieuwd hoe het is bevallen. :)

Kids: Wij willen misschien nog een derde maar daar hebben we het nog niet echt over gehad. Laat eerst de tweede maar komen. ;)

Ook ik ben heel benieuwd naar de Wieg, dus als ie klaar is graag showen!!!! :D

Zo nu even bedenken wat we gaan eten.

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden,

Ik ben helaas niet aangenomen:(

Ze vonden dat ik het werk niet direct oppikte en de tempo kon bijhouden,naar mijn doen kon ik dat juist wel.

Maar het was een leuke ervaring om een keer in het bedrijf te hebben gestaan:)

In het begin had ik het niet zo moeilijk maar in de middag moest ik aan de lopende band die aardig snel ging dat kon ik net aan bijhouden!En een rugpijn haha ben niet zoveel gewend meer na 1 jaar en 4 maanden thuis te hebben gezeten.
    Maar het was constant 1 ding doen is geen probleem maar het lange staan ging me wel wat lastiger.

Baal nog steeds een beetje vond het wel leuk werk namelijk.

Nou zei het uitzendbureau wel dat ze de lat erg hoog hadden,en hun vonden ook dat het lastig werk was.

En ze zeiden dat ze opzoek naar ander werk gingen voor me :)

Morgen word ik ''als goed is'' terug gebeld om te zien of er nog een plekje is bij de bakkerij want daar is het net anders werken.

Sorry voor het lange ego bericht!

Ik zou vanavond even op iedereen reageren,straks eerst maar is een lekkere warme douche nemen.

12. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Kim: jammer meid :( hopen dat het uitzendbureau snel weer ander werk voor je vindt!! Wat voor diploma's heb je zoal en wat voor werk heb je hiervoor allemaal gedaan? Is callcenter werk niks voor je? Inbound bedoel ik dan he..outbound is wat lastiger moet je vaak verkopen...
    @Remmar: spannend hoop dat het raak is voor je ;) Klinkt wel een beetje als zw.symptomen :D
    @Rosa: vervelend dat je niet aan het huishouden komt..wij hebben hier elke woensdag een schoonmaker. Voor de rest zuigen,dweilen en stoffen we 2x per week zelf. Is ideaal hoor :p

@Kinderen: hoop er ooit 2 te hebben, 3 of 4 vind ik weer too much..maar misschien veranderd dat nog wel haha!
    @Eten: vandaag slecht geweest..heb mcdonalds gehaald. Vriend was laat thuis en ik had om 19.00 uur nog een afspraak met een client..dus geen zin om voor die tijd of na die tijd nog te koken :)

Straks eerst even de was doen en daarna lekker douchen :D

13. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Kim: Balen meis!! :( Hoop dat je gauw iets vindt wat bij je past en wat je ook leuk vindtom te doen.
    Dikke knuf voor jou!!

Pinda: En toch blijft die mac lekker he?? ;) Wij hebben hier vanavond ook "slecht" gegeten. Zelf frietjes gebakken, maar waren wel heel lekker. Ondanks de misselijkheid eet ik momenteel echt alles wat los en vast zit. :)
    Helaas hebben wij geen schoonmaakster :( Ja ikke!! ;)
    Af en toe schiet het er hier ook wel eens bij in aangezien ik gewoon nog 30uur per week werk.

Symptomen:
    - Bh kan ik momenteel niet aanhouden, maar heb dat al vaker gehad voor ongi. Mn borsten zijn iet wat te groot ervoor en het knelt dan gewoon giga.
    - Misselijk met vlagen, maar gelukkig niet spugen (hoef ik ook nooit als ik ziek ben)
    - een humeur om op te schieten :)
    - Koud
    - Heel erg moe en raak maar niet uitgeslapen. :(
    - Haha en hele erge vreetbuien :)

;) en ga er nog steeds van uit eigenlijk dat het loos alarm is. :D
    Zolang ik me dat voor blijf houden, stel ik mezelf niet teleur. ;)

14. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Remmar: tja symptomen klinken goed :D alleen ga ik nu niet meer op mijn lichaam af..ben te vaak teleurgesteld :(
    Ik werk 36 uur per week, kan mijn uren zelf indelen dus soms werk ik ook wel iets minder hihi :p We hebben hier ook nog 3 huisdieren rondlopen dus vind het wel fijn als het weer lekker schoon is en we hebben meer vrije tijd dus daar doen we het ook voor.

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @kim: he bah meid wat balen dat je niet aangenomen bent!! hopelijk vinden ze snel wat anders voor je ;)

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Kim, ow balen meis. Hopelijk het het uitzendbureau iets anders voor je..
    @Renmar, spannend meis!! Klinkt wel als symptomen.. En ik teste voor nod nog zo negatief als wat.. en pas op nod positief!!
    Hier verder alles goed.. probeer een beetje mijn gedachten te verzetten voor maandag.. kan gewoon niet wachten meer, hahahaha!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @remmar: symptomen klinkt goed! afwachten nog even ....

@T84: ben je al zenuwachtig voor maandag?
    raar idee he dat jullie maandag papa en mama zijn :D over een week geniet je heerlijk van jullie ventje ;)

@pinda: lekker hoor mac ;) en een schoonmaakster heerlijk!! ik ben hier de schoonmaakster haha want ik ben altijd thuis:p

hier tot 09.45 geslapen :D isabel heeft vanaf half 8 op mijn buik geslapen heerlijk, echt genieten haha.
    wel een gebroken nacht gehad hoor! om kwart voor 11 laatste voeding en naa bed. tussen half 12 en 12 uur kwam mn man eindelijk eens thuis, om kwart over 1 een voeding en om half 5 weer 1. toen om 7 uur nog eens eten gegeven in de hoop dat ze door zou slapen maar helaas, alleen maar huilen dus toen maar lekker bij mij op mn buik, hebben we samen nog 2 uurtjes kunnen slapen D:

vandaag is ze alweer 1 maand oud!! wat gaat de tijd toch snel...

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph, ja, ben er echt heel blij mee met die newborn-set, we hebben er wel nog een extra overtrekje bij gekocht, is wel handig, want die beige stof krijg je niet goed schoon.
    Mijn man wil eigenlijk 2 kindjes...en ik eigenlijk wel 5 :), dus nu lobby-en we maar naar 3 en we grappen altijd dat het er 4 worden ;) en ik zeg er dan meteen achteraan dat we zeker doorgaan totdat er van elk geslacht eentje bij zit ;). Maar goed, we moeten maar zien wat ons gegund wordt. Maar het lijkt me heerlijk om een groot gezin te hebben!

@ Naomi, geweldig!! Jij zou er dus ook wel 4 willen!!! Wat leuk!! Nou dames, dat betekent dan inderdaad dat we nog minstens 4 jaar door kletsen saampjes ;), hihi....
    En net zoals Steph al zegt, (ook zonder newborn-set ;) ) is die Stokke wel aan te raden. Wij zitten er zelf ook op en oma gebruikt hem als ze gaat strijken.
    Spannend dat je Isabel voor het eerst zo 'lang' alleen gaat laten. Ik was zondag pas voor het eerst 2 uurtjes van Jonas weg, daarvoor alleen als ik in de douche stond ;) of een klein rondje met de honden wandelen.
    Het zal inderdaad wel moeilijk zijn om met de hand te kolven. Ze zeggen trouwens dat het nog makkelijker gaat als je er een warm washandje ofzo bovenop legt, misschien is dat een optie? Of een goedkope handkolf aanschaffen?

@ Rosa, thanx voor de tip! Maar geef jij ook geen borstvoeding? Maar dan kolf je het af en dan door de voeding? Of geef je toch de fles? (ben het even kwijt...)
    Enne, je kleine man is pas 3 weken oud! Dan hoef je dat huishouden nog niet helemaal op orde te hebben hoor ;). Al is het wel fijn natuurlijk om een fris huisje te hebben.

@ Remmar, he bah, een misselijkheidsaanval! Word je toch ziek? Ik hoop het niet! Is het nog gelukt om lekker vroeg onder de wol te kruipen?
    Het is nog gelukt met de andere helft van het huisje, maar manlief heeft gisteravond de gang nog eens moeten doen....hij kwam terug met de honden uit de regen en stapt zo met z'n gore schoenen en zonder dat hij de honden de poten had afgedroogd de kamer in:x...ik heb hem toen even haarfijn uitgelegd dat ik de hele dag bezig was geweest met de vloer....(Lees: ik was heel erg boos!! :))
    Enne, ik hoop dat die 2e er voor jullie snel is!! Ben heel erg benieuwd naar je temperatuur weer vandaag!!

@ Kim, jammer dat je niet aangenomen bent :(. Maar wel fijn dat je het een fijne ervaring vond!! Op naar de volgende :) Hopelijk bellen ze je vandaag voor die bakkerij!

@ Pinda, lekker Mac gehad dus! Jummie!! Dat moeten wij ook weer eens gaan doen, is al wel meer dan een jaar geleden dat ik dat op heb gok ik zo...

@ Schoonmaakster....wij hebben dezelfde als Remmar ;). Moeder-de vrouw mag het werk hier opknappen...Maar wij wonen maar op 70m2, dus het is niet zo heel veel. Maar het is wel vaak erg vies met die 2 honden en kat van ons. Op het moment werk ik natuurlijk niet, dus is er ook wel voldoende tijd voor.

@ Remmar, o, jij dus ook lekker frietjes!!

@ T84, hihi bijna zover!!! Ik kan begrijpen dat je echt geen geduld meer hebt ;)

Hier vandaag weer een lekker dagje. Om 6u weer samen met mijn man opgestaan. Ons mannetje is in bad geweest, ik heb gestreken en de was opgeruimd en er zit alweer een wasje in de droger. Ik wil eigenlijk vandaag het toilet nog doen en stoffen en de hondjes uitlaten natuurlijk.
    Vanmiddag komt een vriendin om kraamvisite, dus ik kan 's middags niet veel doen.
    Het is er gister niet meer van gekomen om aan de opdracht voor de uni te gaan werken. Ik gok dat ik die echt nooit voor de 15e af ga krijgen.....
    Gister waren mijn man en ik na het eten echt dood-op...om 19.30u zijn we dus maar op bed gaan liggen, na een kwartier begin onze kleine man zich te melden en mocht hij ook even lekker bij ons komen knuffelen, maar om 20.30u wilde hij eten. Daarna zijn we gaan slapen en ik dacht dat hij midden in de nacht nog wel een keer zou willen eten omdat hij normaal om 22.00u krijgt. Maar hij heeft me lekker tot 6u laten liggen!! We hebben dus bijna 8u kunnen slapen vannacht :D, heerlijk!!!! (Al ben ik nog steeds wel een beetje moe ;) )

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice:ik ben jaloers op jou nacht!!!! hier om kwart voor 11 de laatste voeding gehad. tussen half 12 en 12 kwam mn man terug thuis dus werd ik weer wakker. om kwart over 1 volgende voeding, kwart voor 5 weer voeding en om 7 uur weer 1...
    toen wilde ze niet meer slapen en lag alleen maar te huilen dus lekker op mn buik geslapen 2 uurtjes hihi.

ja die stokke stoel willen we sowieso hebben. vind hem wel makkelijk!!
    vind het best moeilijk om isabel achter te laten hoor!! van de week even mn man op gaan halen met de auto en mn ouders waren bij mij dus die mochten gelijk ff oppassen, ik had echt het idee dat ik wat vergat hahaa.

leuk he dat er meerdere zijn die een groot gezin willen! hopelijk wordt het iedereen ook gegund!

ja klopt ga straks met kolven maar even een warme pittenzak op mn borst leggen:p dan loopt het er vaak zo uit, onder de douche is dat ook altijd hihi.
    vorige keer stond er zoveel druk achter en dan die warmte toen begonnen ze te spuiten ahahha ik bleef me droog maken was wel erg komisch lag helemaal dubbel hihi.

20. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kim: balen dat je niet bent aangenomen. Al iets van de bakkerij gehoord?

@naomi: jeetje, Isabel alweer 1 maand oud, wat gaat de tijd vlug. Klinkt als een behoorlijke gebroken nacht, vermoeiend lijkt me dat! Maar ja, als ze dan 's ochtends 2 uurtjes lekker bij je ligt, is dat volgens mij snel vergeten toch?

@remmar: spannend, spannend! Ik ben zo benieuwd voor jou deze ronde! Je symptomen lijken veelbelovend. Ga je testen of wacht je gewoon af?

@alice: heerlijk zo'n lang nachtje slapen! Maar kan me voorstellen dat 1 nachtje niet al je slaaptekort goed maakt, dus dat je nu nog moe bent is wel logisch. Veel plezier vanmiddag met je kraamvisite, kun je je mannetje lekker showen!

@t84: nog maar 5 nachtjes slapen!

@all: ik heb net alle meubels in de olie gezet, wat een werk is dat zeg! Ik zit nu met m'n laptop in de slaapkamer, aangezien onze woonkamer nu nogal naar de olie ruikt. Heb 2 raampjes opengezet voor de nodige ventilatie. Gisteren bij de tandarts was gelukkig alles goed, ik stond snel weer buiten in de kou. Vanochtend heb ik bij de aldi leuke gebloemde regenlaarzen gekocht, ben er helemaal blij mee! Handig voor als we naar de bouwplaats van ons nieuwe huis gaan, daar is het nogal modderig, haha.

Deel Deze Pagina