Hee meiden, Kim, wat jammer zeg.. Hoopte echt voor je dat het wat zou worden. Misschien heb je mazzel een heeft het uitzendbureau snel werk voor je! Remmar, klinkt echt heel goed.. Nog een paar dagen en dan weet je het. Ik gok dat je zwanger bent!! Naomi, wat gaat de tijd toch snel he! Isabel alweer een maand oud.. Spannend dat je haar alleen gaat laten, gelukkig is ze in goede handen. Klinkt vreselijk die gebroken nachten, dat is iets waar ik wel een beetje tegenop zie hoor! Ben zo'n slaapkop. Maar als zon hummeltje dan zo lekker bij je ligt, maakt dat alles goed toch? Leuk dat jij ook 4 kindjes wilt! Rosa, knap hoor, dat je alles alweer wilt bijhouden. Groeit de kleine goed? Alice, ik heb een roze hoesje voor over de newbornset, vond die beige al niet zo mooi.. Hoop dat ze er snel andere stofjes bijmaken, want ben niet zo weg van die hoesjes. Maja, als er een lief beebje inligt.. Waar maak ik me druk om he! Ooh, mijn man (sinds vanochtend haha) kan dat ook doen, zo met zn vieze poten naar binnenlopen. Zou ook not amused zijn. Gezellig vanmiddag visite! Elja, klinkt leuk die laarzen! Wanneer is jullie huis af? Schoonmaakster: ook ik ben de sjaak in het huishouden.. Heb er gewoon veel meer tijd voor dan mn vriend, en hij doet het toch nooit naar mn zin. Erg he.. Als ik echt ga werken, wil ik wel graag een huishoudster, lijkt me heerlijk! Sinds vanochtend zijn we geregistreerde partners! Het was wel heel leuk, echt een ambtenaar met zon gewaad aan, verhaaltje, handtekeningen zetten.. Best een beetje emo haha. Vanavond lekker uit eten om het te vieren!
@steph: gefeliciteerd!! leuk dat het toch zo aangekleed is ik ben ook zo een slaapkop hoor ahah ik sliep meestal 12 uur lang nu mag ik blij zijn met 8 uur totaal, maar inderdaad zo een kleintje wat dan bij je ligt maakt alles goed ik ben weer een hechting kwijt nu ben ik alle uitwendige hechtingen kwijt en het ziet er super netjes uit de inwendige hechtingen zitten er helaas nog en het zijn er nogal wat vind ik.... nou ja we zien wel, ik neem aan dat die ook vanzelf los laten
E meiden hoe is het hier. Ik geef even een teken van leven. Door mijn nieuwe baan zit ik weinig tot nooit achter de computer, maar gelukkig heb ik mijn blackberry nog. Alhoewel hij zp heel klein aangeeft is het lastig typen. Meiden ik heb uitslag gekregen van de rechtbank. Duurde allemaal wel wat lang. Komt erop neer dat ik gelijk heb en goed recht hadm ik krij zelfs wat geld van mijn ex werkgever. Jaja. Vandaag ook wat rood bij afvegen dat betekebt binnenkort ongi @steph Gefeliciteerd met jullie partnerschap!
Sstephanie,Gefeliciteerd! Nijntje,Nou beter kan het niet toch! En nog geld terug krijgen ook. Naomi,wat leuke en lieve collage
He meiden, Er is vandaag weer wat afgekletst zie ik Hoop dat ik niemand vergeet Alice: Ik zou mn mannetje ook de dweil in zn handen geduwd hebben. Soms kunnen mannen gewoon niet denken Dat je al zo vroeg op kunt staan Ik ben ook gewoon een giga slaapkop Fijn dat het met het huisje goed is gekomen en wat een geweldige nacht heeft de kleine jullie gegund!! Vroeg naar bed, werd half10, dus redelijk op tijd voor mijn doen. Kim: Iets van het uitzendbureau gehoord?? Naomi: Wat gaat de tijd toch snel. Jullie kleine meid alweer een maand oud. Fijn dat je hechtingen langzaam aan verdwijnen. Hopelijk zijn ze snel verdwenen. En wat een mooie collage heb je gemaakt!! Elja: Fijn dat je bij de tandarts zo weer buiten stond!! En je meubeltjes zullen er wel weer mooi uitzien na zo'n boenbeurt. Steph: Gefeli met jullie partnerschap!! Is het toch je mannetje. Haha, want er zitten dezelfde haken en ogen aan als aan het huwelijk. Nijntje: Goed om te horen dat je de rechtzaak hebt gewonnen. Leek me ook stug dat je het zou verliezen, maar je weet nooit waar ze mee aan komen zetten. En mooi meegenomen dat je nog wat geld van hem tegoed hebt. Misschien gaat hij dan eens nadenken dat je zo niet met je personeel om kunt gaan!! Volgens mij heb ik nu iedereen gehad. En mocht ik je vergeten zijn, sorry daarvoor. Ik heb echt geen idee of het raak is ja of nee. De symptomen zijn er wel, maar ik weet dat mn lichaam heel goed is in spelletjes. Volgens mannetje zijn mn borsten wel voller, maar dat was ook niet zo moeilijk meer na de zwangerschap van Stan. Waren jullie borsten tijdens de zwangerschap ook zo gegroeid?? Bij mij gingen ze tijdens de zwangerschap van 75B ineens naar 80G dus kun je ongeveer nagaan wat voor slappe dingetjes er na de borstvoeding van over zijn gebleven Ik denk dat ik aankomend weekend een testje ga wagen, tenminste als dat nog nodig is. Volgens mn banner hier nog 4 dagen, maar volgens mijn ei nog maar 3. Heb inmiddels wel wat ongi-krampjes dus het wordt gewoon weer spannend. Vaak als ik 's morgens een test heb gedaan dan wordt ik 's avonds ongi, dus wil eigenlijk niet testen Hier nog steeds de zelfde klachten en dacht gisteravond even een blauwe ader te zien lopen in mn borst en tepelhof. Maar ook dat kan ik gewoon hebben willen zien. Verder wat vaker dat ik duizelig begin te worden, maar heb al een hele lage bloeddruk dus daar kan het ook vandaan komen. Kortom: Ik wacht het gewoon lekker af!!! Nu even gtst kijken en daarna lekker onder de douche en nog ff met mn pyama op de oude bank voordat we op tijd het bed in duiken. Het is wel een heel verhaal geworden, sorry daarvoor!! Liefs
Ik gok dat het in augustus klaar is, spannend dus! En gefeliciteerd met jullie geregistreerde partnerschap! Moet je dan ook een keuze maken qua achternaam eigenlijk, of is dat alleen als je gaat trouwen? Just curious...
@naomi: mooie collage heb je gemaakt, schattig dat kleine frummeltje van jullie. @remmar: 't worden dan spannende dagen t/m komend weekend, ik duim voor je. @nijn: fijn dat je in het gelijk bent gesteld, is vast een opluchting! @schoonmaken: nu ik even niet werk, doe ik alles in ons huis (behalve de vuilnis buiten zetten, maar dat moet heel vroeg 's ochtends, en dan lig ik nog in bed, haha). Normaal gesproken is het zo'n beetje 65-35% verdeling bij ons. Mijn vriend maakt langere werkdagen, dus is het logisch dat ik iets meer thuis doe. Wij hebben net March of the penguins gekeken, mooie film is dat! Heel ontroerend om te zien hoe die pinguins met hun ei omgaan. Wel een aanrader.
goede morgen meiden, even snel een berichtje voor ik de deur uit ga. Temp is gedaald en ga er dus vanuit dat mn lichaam me voor de gek houdt. Heb ook buikkrampen, dus..... :x Tot Vanavond!!
Hier zo aankleden en dan even eten want moet om 9.20 bij de diëtist zijn,weet alleen niet waarom ik er elke keer zo tegenop zit En dan met vriend mee naar de GGZ zit in het zelfde gebouw bij de HA gelukkig waar ik de diëtist ook heb zitten. Daarna even langs de supermarkt om hondenvoer op te halen want dat is alweer op.
Elja, leuk hoor, een nieuw huis. Jammer dat augustus nog zo ver weg is! Ik heb wel een achternaamkeuze moeten maken. Naomi, wat een leuke collage.. Schattig hoor! Remmar, het zegt nog niks hè meid.. Even afwachten! Nijntje, dacht al wel da je ging winnen. Fijn dat je ook nog wat geld meekrijgt! Kim, succes straks. Eten was heel gezellig. Ben alleen erg moe, slaap heel slecht de afgelopen nachten.
Naomi, leuke collage.. echt een schatje is ze! Renmar, zegt nog niks toch.. gewoon afwachten.. zolang je niet ongi bent is er niks aan de hand. Kim, succes vandaag meis! Nijn, zie je wel.. dacht al dat je zou winnen. Snap ook niet hoe je ex-baas ooit gedacht had te kunnen winnen. Hier verder alles goed.. nog 4 nachtjes slapen, haha!! Morgen laatste controle bij de gyn. Heb alleen veel last van hoofdpijn zeg.. en dan steeds met vlekken voor me ogen.. echt vaag! Meiden, fijne dag vandaag!! Het zonnetje schijnt lekker!!
@Nijn: super dat je in het gelijk gesteld bent door de rechter ! En extra geld terugkrijgen is mooi meegenomen toch @Naomi: leuke collage! @T84: spannend dat het maandag gaat gebeuren meid! Ben je eigenlijk geheel onder narcose of gaat dit met een plaatselijke verdoving? Ben niet helemaal bekend met keizersnede's @Kim: succes vandaag bij de GGZ en de dietiste! @Remmar: *duim* dat je temp. weer omhoog gaat en dat je lekker zwanger bent! @Elja: march of the pinguins is echt een leuke film inderdaad! @schoonmaken: gisteren is huisje weer schoongemaakt, vandaag lekker vrij dus kan lekker dingen voor mezelf doen Ik ben niet te beroerd om dingen in huis te doen hoor..maar dan zou het op mijn vrije dag moeten gebeuren of in het weekend of na mijn werk nog even snel. Vind het dus echt een luxe en met 3 huisdieren wil ik het huis toch wel goed schoon hebben. Vandaag nog wel even mijn kasten opruimen want dat is echt een bende . @Geld: ik krijg ook nog geld terug van mijn werkgever, rond de 2000 euro. Ik zou onregelmatigheidstoeslag krijgen omdat ik ook in de avond of in het weekend afspraken heb maar dat hadden ze er gewoon niet bij opgeteld..al 2! jaar lang niet! Mijn teamleider had dat opgemerkt gelukkig anders had ik gedacht dat het gewoon in mijn salaris zat!! Hij krijgt dus ook een cadeautje als ik het geld binnen heb, heeft hij wel verdiend! @ teamuitje: gisteren met ons team naar Scheveningen geweest, naar omniversum (dolfijnenfilm) geweest (was echt leuk!) en daarna nog een strandwandeling gemaakt en gedronken en gegeten (all you can eat)...zat dus echt vol vol!! @zwanger worden: nog geen eisprong in zicht..mijn temperatuur blijft rond de 36,6 zitten helaas...voel mijn zij wel dus het is afwachten. We klussen nog steeds om de dag...
@pinda: owww het omniversum is erg leuk!!!! heb daar ooit eens een film over hamerhaaien gekeken gewoon door klussen! ooit zal het raak zijn hoor.. @remmar: ik duim dat de ongi toch weg blijft!! @elja: dat duurt nog ff voordat je in jullie huisje kunnen dus! @kim: suc6 bij de dietiste! ik zag er ook altijd tegen op, en was er ook snel klaar mee want helpen deed het niet hihi. @T84: nog 4 nachtjes!! spannend hier vanmorgen weer lekker met mn meisje geslapen. nu lag ze lekker naast me in het grote bed, maar wel zo dat ze nergens in kon stikken of iets we hebben zo heerlijk 3 uur geslapen haha. wat een luxe dat ze dit al 2 dagen doet!!
Pinda, wat goed van je baas dat hij het opgemerkt heeft! Is wel een smak geld in een keer, heerlijk! Ik ben net ook al heerlijk aan het schoonmaken geweest, achteraf is dat altijd zo lekker. De baby krijgt de achternaam van mn vriend, die heb ik ook aangenomen. In een keer echt haha. Baby had zijn achternaam al meegekregen met het erkennen.
@ Naomi, ja het is me wat he? Als je je niet aan het voeden bent en je borsten denken toch dat ze moeten . Hier ook echt een gigantische lekkende mama hoor.... Die langere nachtjes, die komen vanzelf wel hoor!! Snap goed dat je het idee had dat je iets 'vergat', het is nu zo'n gewoonte he? Dat je steeds met zijn tweetjes bent. @ Elja, zo fanatiek zeg! Al jullie meubels ingeolied! En fijn dat alles oke was bij de tandarts! @ Steph, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Ik wist helemaal niet dat je dat ging doen!!! Was het uiteten lekker? Wij hebben het groene hoesje, die gaat wel redelijk, want de stoel is ook helemaal groen, maar bij een naturel stoel is het inderdaad niet zo geweldig... @ Naomi, de hechtingen aan de buitenkant zijn weg dus! Fijn!! Ik ben wel gehecht, maar intracutaan, dus je zag er helemaal niets van aan de buitenkant, zelfs het knoopje niet, dus ik weet niet wanneer het bij mij allemaal weg was... @ Nijn, wat fijn dat het goed is gegaan bij de rechtbank!! En er komt dus een ongi aan @ Naomi, wat is het toch een dotje op die collage!!! @ Remmar, vandaag ben ik even wat langer blijven liggen hoor....ik vind het heerlijk om vroeg op te staan. Maar de kleine was al om 04.45u wakker en ik dus ook, ik ben wel gewoon opgestaan, maar toen mijn man naar zijn werk liep ben ik toch even lekker teruggekropen.... Ik ben met BH-maat van 70E naar 75F gegaan. Maar ik hoop echt van harte dat ze weer krimpen....ik vond het al zo'n ellende die grote maat en nu zijn het helemaal flinke memmen....maar ik gok dat ik straks ook theezakjes zal hebben , theezakjes XL waarschijnlijk, hihi... En ik ben zooo benieuwd of je ongi wordt! (Ik hoop het niet natuurlijk....). Hopelijk snel een positieve test! @ Elja, nog een half jaartje en dan is het nieuwe huisje er dus, wat heerlijk!!! @ Remmar, o shit, ik zie dat je temp. gedaald is :x @ Kim, succes bij de diëtist!! Hoe komt het dat je er tegenop ziet? Misschien vind je het onbewust 'eng' ofzo? @ T84, morgen dus de laatste controle.....spannend!! Is alles wel oke met je bloeddruk dat je die vlekken ziet? @ Pinda, fijn dat je teamuitje zo leuk was!! En zo, dat is wel even een bedrag zeg wat je mis hebt gelopen! Wel fijn dat je teamleider zo spits er op was!! @ Steph, o kijk, je achternaam is ook zelfs veranderd . Hihi...het is nu wel allemaal 'echt' he? Wat leuk!!! Hier heb ik vandaag weer een mopperkontje naast me in de wipstoel. Best vervelend, want ik moet nog een berg doen (vanochtend in bed blijven liggen) en ik wil heeeel graag douchen en er komt vanavond familie, dus ik moet nog wel even naar de super eigenlijk... Ach ja, ik zie wel hoe de dag gaat lopen. Donderdag is ook nooit zo mijn dag (ben ik altijd extra moe op de een of andere manier). Nu eerst maar eens even lunchen, misschien word ik zelf dan ook wat vrolijker