Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Oh heerlijk toch alice, even lekker blijven liggen! Gezellig dat je weer visite krijgt, ik vind dat altijd wel leuk! Die kleine was ook van slag van het in bed blijven liggen van mama zeker haha.

Zo, de wieg is weggebracht! Ik hoop hem volgende week op te halen, maar wrs gaat het wel wat langer duren, het is ook wel veel werk natuurlijk! Vanavond ga ik bij een vriendinnetje eten, dus nu nog een beetje thuis rommelen.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hihi lekker he alice om eventjes te blijven liggen ;)

hier net terug van het cb! Isabel is helemaal goed gekeurd hihi.

ze weegt nu 3485 gram en is 54 cm groot!! 505 gram aangekomen totaal en 5 cm groter geworden ahah in 1 maand tijd :p
    ze vonden haar extreem sterk in haar nek en super alert!
    ze hield alles in de gaten en deed dingen die ze eigenlijk pas over een hele tijd horen te gaan doen ;)
    ze zat zelfs nog even en echt stevig hihi, het gaat veel te hard! het is al echt een kindje ipv een minibabytje haha.

3. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Mannetje is aan het eten koken, dus heb het even luxe vanavond ;)
    Hier zijn de duiveltjes nog niet gespot, dus we wachten maar weer.
    Er is hier weer heel wat af gekletst vandaag zie ik. :D

Pff... ik hoop eigenlijk dat ik morgenochtend ook even lekker kan blijven liggen. Neem vanavond de ds maar mee naar boven dan kan stan daar morgenochtend mee spelen terwijl mama nog even haar oogjes dicht doet, ;)

Zo lekker buritto's eten :D
    En daarna lekker lui op de bank ;)

4. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Naomi: Fijn dat Isabel weer goed is gekeurd en ja... de tijd gaat heel snel. Dat echte kleine gaat er zo snel vanaf. :(

Alice: Haha XL theezakjes ;)
    Nee de mijn zijn M theezakjes geworden :D
    Haha, het lijkt wel of stan alle vulling eruit heeft gehaald. Mn mannetje vond het geweldig toen ik zwanger was, maar jammer genoeg voor hem is er niets van over gebleven en is het alleen maar minder geworden dan voor de zwangerschap.

5. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen :(

Temp is vandaag dusdanig laag dat ik mn ongi vandaag al verwacht :x
    Heb ook al buikkrampen, dus we gaan voor ronde 5. :(

6. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ik heb wel bloed bij het afvegen, maar niet ik mijn tampon of mv. Temp is ook nog hoog, maar vandaag of morgen is mijn ongi er ook echt. Die aanloop duurt somd heel lang bij mij. Zo irri.

7. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

He meiden,
    Mijn kijkoperatie is verzet naar 4 maart. Het was niet eerder. Wij mogen deze maand dus niet proberen voor een beebje. Wel of geen ei. Stel dat ik nu wel een ei krijg. Die zijn al zo sporadisch bij mij. Nou ja niet aan denken.
    Wel fin dat het van ma 7 maart naar vr4 is gegaan. Dat is voor het weekend en dan werk ik toch niet.

8. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Balen van jullie ongi meiden :( hier is mijn temperatuur nog steeds laag dus helaas nog geen eisprong :(

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Remmar, lekker dat je man heeft gekookt zeg! Dat doet die van mij echt niet, of alles moet al klaarstaan, zodat hij het alleen hoeft op te warmen haha. Balen van je temp zeg!

Nijn, jammer dat het niet eerder kan. Snap dat het heel vervelend is om te weten dat het dan nog langer duurt voordat je zwanger wordt. Wel prettig dt de operatie voor het weekend is, kan je alvast een beetje bijtrekken.

Pinda, ook nog afwachten dus.. Is je man nog steeds ziek? Of mogen jullie pas na deze ronde zaad inleveren om te laten testen?

Naomi, zooo wat is Isabel gegroeid! Goed zeg. Het spannende weekend komt eraan toch, dat ze naar je zus gaat?

Hier alles rustig. Vanavond en morgen werken, das wat minder hahha, maar zondag lekker vrij. Maandag wordt mn vader 50, gaan we uiteten, en dan die zaterdag erop het verrassingsfeestje. Moeten nog een hoop doen, dus zal het daar druk mee hebben komende week.

10. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,
    Hier net de laatste controle gehad bij de gyn. en alles was goed. Ze heeft hem ongeveer geschat op 3400 gram.. ben benieuwd maandag. Kan nu niet meer wachten, mijn vriend en ik net in het ziekenhuis.. het mag van ons nu ook hoor, haha! Nog 3 nachtjes slapen!
    @Naomi, fijn dat alles goed is met Isabel.
    @Renmar, balen meid.. geen bloed geeft moed!
    @Nijn, fijn dat het een paar daagjes eerder kan en dan voor het weekend.. anders zit je zo te wachten tijdens het weekend.
    @Pinda, welke dag zit je nu dan van de cyclus?

11. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

oehh t84: wat komt het nu dichtbij he!! kan je wel een beetje slapen? of zit je al vol adrenaline? Fijn om te horen dat alles goed was bij de controle!

naomi: wat gaan die kleintjes toch snel he! Goed teken dat alles goed is en gegroeid is natuurlijk! maar net wat remmar zei... t kleine gaat er zo snel vanaf!

Kim: wat balen meid dat je het niet bent geworden na het meelopen! *knuf* hoop dat ze snel wat anders voor je hebben!
    mijn duimen draaien!

alice: hopenlijk heb je vandaag een wat vrolijkere baby naastje in de wipstoel ;) werkt ook wel weer aanstekelijk he als ie mopperig is!

nijn: prettig dat de kijkoperatie wat naar voren is geschoven! Wel balen idd dat je nu even niet voor een beebje kan gaan!

pinda balen dat je ei sprong nog niet is geweest... ik heb helaas niet zo veel verstand van het tempen en eisprong... Gaat je temp met eisprong dan meer omhoog? en als je zwanger word moet ie hoog blijven en anders daalt ie weer? moet ik dat zo zien? succes meid!

steph: succes met de voorbereidingen van het verassings feestje voor je vader! 50 is altijd een leuke leeftijd voor een feestje:D

remmar... ook weer balen dat je ongi er aan zit te komen! waren de burrito's lekker gisteravond??

Blaast even heel wat HCG door het forum heen, dat het maar aan mag komen bij alle nog niet zwangeren! *PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF*

Zelf heb ik af en toe echt dipjes, dan moet er weer een lading tranen uit... moet zo rustig aan doen, dat ik bijna niets meer kan... 1 winkel door en ik ben al weer op :(! gelukkig zijn er af en toe vriendinnen die langs komen, koppie thee doen, of ff knutselen... maar zit me zelf er regelmatig door in de weg!
    We zitten inmiddels op de 33 weken... dus het schiet gelukkig op! Gisteren weer bij vk geweest, en alles zag er goed uit... kleine was al een beetje in mn bekken gedaald... 21 febr krijg ik een liggings echo en dan meten ze ook nog... vorige keer met meten liep hij met alles een klein weekje voor... van mij mag ie dan ook wel een klein weekje eerder komen! haha maar dat heb je natuurlijk niet voor het zeggen!
    Fijne dag allemaal meiden!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @remmar: ja klopt het echte kleine is er na een week al af!!
    balen van je temp :(

@steph: ja dat klopt morgenavond gaat ze naar mijn zus... hopelijk gedraagt ze zich een beetje hahaa. ze is altijd zo wakker! gisteren van 12 uur smiddags tot 9 uur savonds!! net na het avond eten heeft ze toen een minislaapje van klein uurtje gedaan haha.

@nijn: fijn dat die kijkoperatie iets vervroegd is, net voor het weekend is wel lekker ivm werk en herstellen!

@T84: nog een paar daagjes :D 3400 gram is netjes!! dat is wat isabel nu ong. weegt na 1 maand hahaha.

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: laat die tranen maar lekker stromen hoor, die stomme hormonsters ook!
    fijn dat de kleine al wat begint in te dalen!! en al 33 weken :D wat gaat de tijd hard he haha.

@de rest: zwaai!!

14. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

pff, de tranen gaan goed:S was ik in de veronderstelling dat ik om 11 uur een afspraak bij fysio had... was het half 11... zat ik daar een half uur te laat! pff heb dan zo de balen in mn zelf, kon me natuurlijk ook weer niet inhouden met janken. Wat zit ik mezelf toch heerlijk in de weg ZUCHT! Heb maar even een leuk bakje met wat tulpjes er in gekocht om me wat op te vrolijken..

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: *knuffel* het is niet makkelijk he die laatste loodjes!!
    het komt allemaal wel weer goed hoor, je moet hier even door heen...

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Sstephanie: nee we hebben zelf besloten om het deze ronde nog zelf te proberen..we klussen nu echt vanaf dag 9 om de dag totdat ik ongeveer ongesteld moet worden. Mocht het niet werken dan zal het zaad onderzocht worden!
    @T84: ik zit nu op dag 14, temperatuur was toen ik opstond 36,4 en er zit ook niet echt een stijging in..dus ben benieuwd wanneer dat wel gebeurd!

Zo ff snel gereageerd..nu weer snel aan het werk! Tot later dames!

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hi dames!

Pfff, ik zit nu al 2 daagjes een beetje in een off-day...eigenlijk is er helemaal niets mis hoor, maar ben gewoon een beetje somber....

@ Nijn, fijn dat de kijkoperatie naar voren is gezet!! Al zijn het niet veel daagjes, het is toch wel iets!!

@ Remmar, blegh, stomme ongi :(

@ Pinda, oke, dus nog 1x zelf proberen, nou ik hoop echt dat het lukt!!!

@ Wian, knuffeltje voor jou!! Begrijp precies hoe je je voelt!! Dat had ik ook op het 'einde' van de zwangerschap, maar nog even en het beebje is daar!!

@ Naomi, fijn dat de kleine goedgekeurd was!!

@ Steph, oooo de wieg is er dus al!!!!

@ T84, nog maar 3 nachtjes....o, het komt zo dichtbij!!! Fijn dat de laatste controle goed was!!!!

Vanavond ga ik voor het eerst sinds tijden weer uiteten. Gezellig met 2 vriendinnetjes. Ik hoop dat ik daar wat van op knap. Al vind ik het wel echt heel vervelend om mijn kleine mannetje thuis achter te laten.....spannend....

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wian, ooh wat vervelend zeg! Had de fysio nog wel tijd voor je?

Naomi, nou succes dan vanavond! Klein wakker monstertje haha.

Pinda, ik hoop echt voor je dat het niet meer nodig is, al die onderzoeken. Val een beetje in herhaling, maar weet niet zo goed meer wat ik moet zeggen, het is zo vervelend voor je!!

T84, nog even.. Oehh wat spannend zeg. Het weekend zal wel heeeeel lang gaan duren!

Alice, veel plezier vanavond lieverd!

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Wian, nou van slapen komt niet veel meer, haha.. ben steeds vroeg wakker.. maar goed nog 2 nachtjes te gaan.. ;)
    Fijn dat alles goed was bij de vk.. wel lekker rustig aan doen.. goed naar je lichaam luisteren!
    @alice, en lekker uiteten geweest?
    Haha, ik heb geloof ik nog nooit in me leven gewild dat het weekend heel snel moet gaan.. maar nu gaan de uren langzaaaammm.. maar goed het wordt vanzelf maandag!;)

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Sstephanie: tja ik begrijp dat je in herhaling valt..hoop dat alle onderzoeken ook niet nodig zijn maar alles voor een kleintje ;)

@All: nog steeds geen stijging van temperatuur..is de 1e keer temperaturen daar niet van..maar vind het maar raar..mijn onderbuik is wel erg aanwezig..misschien komt het eitje later of helemaal niet :$...fijn weekend iedereen!

Deel Deze Pagina