alice: hoe was het etentje met je vriendinnen?? kon je een beetje met je gedachten er bij blijven, of toch veel aan thuis gedacht? T84: haha ik dacht al wel dat het slapen niet echt zou lukken....maar idd nu nog maar 2 nachtjes!!! geweldig!! geniet ook nog even van je daagjes zonder beebje step: nee helaas had de fysio geen tijd meer, had mn half uur al verspild he... zat al iemand anders te wachten ze zou bellen als er iemand uit viel, maar is niemand uitgevallen. Nu maandag weer. pinda, hoop dat je eitje wel komt! all, bedankt voor jullie knuffels en begrip... ik vind het nog zo'n lang 'einde'... hoop dat de aankomende dagen met wat minder tranen gaan! Vanmiddag in iedergeval gezellig knutselen met een vriendin, we gaan een memo bord maken. * wenst ook iedereen een fijn weekend*
Wian, hoop dat het gezellig was met je vriendinnen! Gaat het weer wat beter? Alice, hoe was het etentje? Wian, dag is al bijna voorbij.. Nog een dagje, en dan gaat het gebeuren.. Ben zo benieuwd! Vandaag weer gewerkt, ben nu best wel moe. Buik begint als een gek te groeien, onwijs leuk. Broertje van m vriend is er, ook altijd gezellig.
Hey meiden, Hier sinds gisteravond ongi Vloeide gisteravond echt heel raar, zal jullie de details besparen En sinds vanmorgen loopt het echt langs mn benen af :x Hoop dus gewoon maar dat het heel snel over is. Op naar ronde nummer 5, zucht. Wian:Hele dikke knuffel voor jou!! Pinda: Hopelijk komt je eitje snel. Is dit de eerste ronde dat je tempt?? Alice: Hoe was het etentje?? T84: Nog 1 dagje meis!! Geniet nog even van je "rust" want voor je het weet heb je gebroken nachten!! Zo even mn banner aanpassen en dan nog ff wat tv kijken. Liefs
Gotsie.. net heel verhaal getypt.. staat de laptop vast.. grr.. poging 2! @Renmar, he balen meis je ongi!! Hoop dat het de volgende ronde raak is..Gebruikte je nou ook ovu-testen? @Wian, en meis lekker geknutseld gister? Hier nog 1 nachtje slapen te gaan!!! Jeeeeeej, dan is het eindelijk zover.. kan niet meer wachten, hoop dat vandaag een beetje snel gaat, zal fijn zijn.,.!!
Remmar, balen zeg.. Je had zulke goede symptomen.. Bij Stan duurde het toch ook wat langer? T84, ga je nog iets speciaals doen vandaag, als nog net niet mama en papa? Blegh, ben kapot. Ben tegenwoordig 100 keer per nacht wakker, terwijl ik voorheen als een blok sliep. En wel iets leuks: mijn vriend heeft de baby gevoeld gisteren. Lag in bed, en ze was zo duidelijk aanwezig, ik voelde het zelf ook aan de buitenkant, en hij dus ook, een paar keer. Zo gaaf!
Goeie morgen lady's T84: Ja, ik gebruik sinds oktober al ovu-testen. Heb wel elke keer mn ei kunnen spotten, maar ja... daar hebben we niet zo veel aan. Wauw meis nog maar 1 nachtje rust!! Weet je hoe laat de ks plaat vindt?? Steph: Over Stan hebben we ook 11 maanden gedaan, dus we hebben nog een half jaartje te gaan. Haha, ook al hoop ik dat het gewoon eerder raak mag zijn. Misschien heeft er deze ronde wel iets gezeten maar is het toch ergens misgegaan. Ben nog nooit zo mega ongi geweest Elk uur een nieuwe tampon nodig anders loopt langs mn benen af. :x Niet echt grappig dus. Hoorde gister van ons mam dat bij een oud klasgenootje een kindje was geboren met 24 weken. Is ook overleden. Had 1 of andere ziekte waardoor, als het had blijven leven, het niet ouder dan 12 jaar zou worden. Was echt vreselijk om te horen. Ze had al een miskraam achter de rug met 11 weken en was blij dat ze nu de kritieke 3 maanden voorbij was. Hebben hier vandaag pyama dag Mannetje is de hele dag de deur uit en Stan en ik zijn een beetje lui Lekker de hele dag niets doen, heerlijk!!!! Liefs
goedemorgen meiden!! @T84: nog maar 1 nachtje, jeetje spannend meid!! geniet van je voorlopig laatste nachtje doorslapen haha. hier gisteravond overleefd, maar wat was het moeilijk!! heb mn meisje 4 uur moeten missen pffff, gelukkig had ze zich wel redelijk goed gedragen ze heeft vannacht voor het eerst zonder kruikjes geslapen we hadden geen zin om weer naar beneden te gaan en het was al half 1! dus toen maar zonder en even getempt snachts, haar temp bleef ze mooi hoog houden dus voortaan geen gekloot meer met de kruiken haha.
Hallo.. ik kom nog even voorbij stuiteren.. pfff kan echt niet meer wachten!!! Morgen om 10.30 melden in ziekenhuis.. mag zo na 24 uur niks meer eten.. dus zo nog even wat naar binnen werken anders verhonger ik morgen, haha!! Nou ik stuiter weer ff door.. miss ben ik er morgen ochtend nog ff.. anders horen jullie snel hoe of wat!!
Hey meis, Heeeel veeeeel succes morgen!!!! Morgen eindelijk de kleine man in je armen Ik hou het hier goed in de gaten,wie was je buddy hier?
Goeie morgen!! T84: Heeel veel succes vandaag en ook ik hou het hier in de gaten!! Dikke knuf voor jou!! Kim: Hoe gaat het met jou??
@T84: heeeel veeel succes vandaag meid!! @Remmar: ja het is de eerste maand dat ik aan het temperaturen ben. Temperatuur lijkt nu iets omhoog te gaan..dus weet niet of ik nu wel of niet mijn ei heb gehad.