Lieve lady's! Buddynieuws!! Om 14.55 uur is T84 mama geworden van een zoon: RYAN. Van harte gefeliciteerd!
T84 van harte gefeliciteerd met jullie zoon Ryan!!! hopelijk is alles goed gegaan en kun je lekker genieten van je ventje
T84: gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk mag je snel naar huis en kunnen jullie lekker genieten met z'n 3-tjes!
@elja: nog een weekje dan mag je testen, spannend!!! hier gaat het nu eindelijk een beetje goed vandaag! isabel heeft de hele dag lope krijsen en gillen en ik kon niets goed doen volgens haar... ik kreeg haar gewoon echt niet rustig wat is dat frustrerend zeg! ze heeft dus vanaf half 11 ook nog niet geslapen en het ziet er niet naar uit dat ze snel in slaap zal vallen hihi. gelukkig is ze wel stil nu mn man thuis is hij krijgt haar wel rustig gelukkig. ze ligt nu met grote ogen te kijken naar de oranje muur in onze woonkamer
T84: Gefeliciteerd met jullie zoontje Ryan!! Hopelijk is alles goed gegaan en zijn jullie snel lekker thuis! Geniet ervan met z'n drietjes!!!
Zijn jullie goed de nacht doorgekomen, Naomi? Lijkt me ook vreselijk als de kleine zo ontroostbaar is.. Vanavond weerveen afspraak bij de vk.
T84 van harte gefeliciteerd met jullie zoon Ryan!! Hoop dat jullie snel thuis verder kunnen genieten! liefs
@steph: we hebben nog nooit zo een goede nacht gehad hahaha. om 10 uur naar bed gegaan, 12 uur nog even laten drinken ze was onrustig. en toen was het opeens kwart voor 6!!! ze heeft er nog nooit zo lang tussen gelaten wat was het lekker zeg
@naomi: fijn zo'n 'doorslaap'nachtje! Ik kan me voorstellen dat het wel eens heerlijk is om bijna 6 uur achter elkaar te kunnen slapen. Hopelijk gaat ze dit vanaf nu vaker doen! @stephanie: succes bij de vk vanavond! Mijn NOD komt steeds dichterbij, maar ik wacht gewoon rustig af. Geen testjes of wat, dat heb ik me echt voorgenomen. Is elke keer zo'n teleurstelling geweest tot nu toe! Vanavond lekker uit eten met een vriendin, gezellig!
He meiden ik dacht laat ff weten dat ik zaterdag 5-2 om 12.05 uur ben bevallen van een meisje Avelynn Alysha. Het was een zware bevalling heb vanaf donderdag al weeen gehad en niet geslapen uiteindelijk in vrijdagavond naar het ziekenhuis gegaan om te slapen maar toen kreeg ik eindelijk ontsluiting en de volgende middag is ons meisje geboren met een vacuumpomp omdat mn bekken te klein was en ze toch niet helemaal goed lag het gaat nu ontzettend goed en we zijn heel gelukkig
Lisette, van harte gefeliciteerd met je dochter!! Leuk dat je het nog even laat weten. Heel veel geluk gewenst! Naomi, wat heerlijk zeg. Hoop vannacht weer zo'n nacht voor je. Elja, spannend meis. Knap hoor, dat je niet gaat testen. Mijn eerste zwangerschap heb ik ook 3 dagen na NOD pas getest, was moeilijk haha. Deze zwangerschap al voor Nod. Ik duim voor je!! Straks vk. Vandaag heel veel boodschappen gedaan voor het feestje van mn vader. Bij de prenatal nog wat klein spul gekocht, voor mn vader als kleinigheidje op zn feest nog een romper en een slab met I love opa, een difrax flesje, een speenknuffel en roze champagneglazen voor na de bevalling. Fijne avond meiden!
@steph: veel plezier bij de vk!! @lisette: van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! bijzondere naam, hoe spreek je het uit? wel zware bevalling geweest zo te lezen balen zeg... geniet er lekker van nu
VAN HARTE GEFELICITEERD!! Gelukkig gaat alles goed met jullie ondanks de zware bevalling! Rust maar goed uit! En wat een Leuke naam!
Lizette: Gefeliciteerd met jullie dochter!! Geniet er lekker van en probeer de bevalling gewoon te vergeten. Liefs hier vanaf de bank
Kim: Wauw, wat heb jij lang spotting gehad zeg pff... maar nog geen posi ovu-test gespot zag ik. Hier zondagmiddag ovu-testjes besteld bij zwanger en kids en kreeg zondagavond al een mail dat ze verzonden waren Had ze gister dus ook al in huis. Blijkbaar werken ze daar gewoon door op zondag Vanavond lekker niks doen en lui op de bank hangen. Kregen trouwens te horen dat onze nieuwe bank al begin maart waarschijnlijk geleverd gaat worden Jippie, dat is niet zo heel lang meer!!
t84: van harte gefeliciteerd met jullie zoon ryan!! wat een mooie naam! heel veel geluk samen! en komt er binnenkort nog een foto . lizette: van harte gefeliciteerd met jullie dochter avelynn!!
@T84: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Geniet van jullie mannetje! En mijn zoon is ook om 14.55 geboren. @Lisette: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Geniet van de komende tijd! Ik ben even niet hier geweest, het gaat namelijk niet zo goed met Jens en mij. Hij is in het ziekenhuis opgenomen i.v.m. overmatig huilen. Zo erg, tot aan krijsen als een speenvarken toe. En heel veel overstrekken. Ik zag gewoon dat hij pijn heeft. Door al dat huilen heb ik nachten niet geslapen en ben ik een beetje doorgedraaid. Mijn man trof me gisteren helemaal overstuur aan en heeft gelijk de huisarts gebeld en die heeft ons doorgestuurd. Zelf dacht ik aan reflux aangezien hij soms twee uur na zijn voeding nog teruggeeft en het weer doorslikt. En sowieso loopt te slikken na het voeden. Ook kunnen we hem niet neerleggen, ook niet na een half uur. Hij blijft maar huilen. Als we geluk hebben slaapt hij na een uur en soms niet van voeding tot voeding. We zijn vanochtend in het ziekenhuis geweest en hebben vele gesprekken gehad. Zij denken ook in de richting van reflux, maar er is ook een fysio geweest en die constateerde een lichte vorm van het KISS syndroom. Morgen komt hier een osteopaat voor en ook hebben we morgen een gesprek met de kinderarts. Daarnaast word ook Jens zijn ontlasting onderzocht omdat ze het Rota virus vermoeden vanwege heel erg stinkende ontlasting. (ook dun) Al met al, even een wat minder bericht van hier. Hopelijk snel beter nieuws! (sorry voor het ego berichtje)