Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Pindakoek,hoop het ook voor ons beide maar het ziet er niet naar uit dat het klussen word hier vriendlief is een beetje chago:(
    Omdat het niet lukt met een spelletje grrr !!

Dat kan je als het goed is zelf doen door het in te vullen;)

Hoop het niet dat je hem hebt gemist maar als je zegt dat je zondagnacht hebt geklust moet het wel lukken.

Misschien voor de zekerheid nu ook nog klussen?

Ja ik denk misschien kom je er zo beter uit:)

2. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ben Hairspray aan het kijken op net 5 nog nooit gezien wel van gehoord maar sommige stukken moet ik toch wel even lachen:D

En vriend zit er echt zo bij van mag het niet over uhh........NEE:p

Gelukkig is hij nu de hond aan het doen even rust voor 10 min.

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Kim: Hahaha LOL! Ben ff aan het kijken voor vakantie. Pas 21 augustus maar ff checken waar het leuk is, goede prijs etc :D Vriend is Apollo 13 aan het kijken...geen zin om te kijken...gaan jullie nog op vakantie dit jaar? Maarre..verleid hem gewoon..lekkere massage ofzo hihi :p Vanavond gaan we denk ik wel weer klussen :D

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    O wat lijkt me dat lekker op vakantie! Sinds we bij elkaar zijn,zijn we nog nooit met z'n tweeen op vakantie geweest.
    Om de één of andere reden wilt vriend niet op vakantie maar hij is ook niet zo van gezellig doen.

Hij komt zeker nog wel vanavond :D Het moet maar haha :p Nee hoor even goed bedenken hoe ik hem ga verleiden.

Je weet maar nooit liever toch nog een keer klussen dan helemaal niet :D

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden, even snel moet naar college,

Rosa, ik hoop dat de behandeling helpt. Logisch dat je nu even wilt bijtanken, pak je rust eventjes, kan je straks weer volledig voor jens zorgen!

Pinda, balen zeg.. Maar misschien heb je je ei toch niet gemist. FF deed het bij mij ook niet.

Remmar, succes met je klussenlijst. Wel handig als je het zo kan afwerken, heb je daarna lekker rust.

Kim, leuk is hairspray he!

Zo, nu snel de hond uitlaten en snaar school!

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Nou temperatuur is weer een graadje gestegen (36,9)...:D er staat nu een mm- en S in het lijstje...weet niet wat dat is , iemand ?:(

@Sstephanie: succes op school!
    @Kim: en, heb je hem nog kunnen verleiden ;)

7. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen

Pinda:
    MM-: je hebt bij Cervix texture, Cervix position en Cervix opening Medium ingevuld.
    CM (Cervical fluid = afscheiding) heb je Sticky ingevuld.
    :D Hopelijk is het je een beetje duidelijk.
    Haha, ik heb ook nog steeds moeite met FF hoor!! :)

Steph: Veel plezier en succes op college.

Kim: Is het klussen nog gelukt??
    Gelukkig heeft mijn mannetje er nooit zoveel moeite mee. Haha, hij mag alleen maar in mn vruchtbare periode ;)
    Hij vroeg er gisteravond al na, maar helaas nog steeds ongi. :(

Stan wilde vandaag niet naar het kdv. Normaal ben ik natuurlijk al de deur uit en nu loop ik nog in mn pyama rond te sporten.
    Hij wilde bij mama thuis blijven. :(
    Dus maar een leugentje om eigen bestwil, dat mama straks ook moet gaan werken :(

Zo maar eens kleren aan gaan trekken en de bedden afhalen.
    Kan ik die in elk geval alvast wassen ;)
    Heb weinig puf vandaag, dus ben heel benieuwd of ik mn lijstje afgewerkt krijg.
    En anders is er morgen nog een dag. :D

8. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Remmar: blij om te horen dat ik niet als enigste moeite met FF heb haha :D thx voor de uitleg! Mijn vriend zou dat echt niet pikken als hij alleen in mijn vruchtbare periode mocht klussen..bovendien vind ik klussen te leuk om het alleen dan te doen :D :D :D

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hoi meiden, ik ben een paar daagjes niet geweest hier....heb een flinke migraine die nog steeds niet is gezakt :(....

@ T84, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Ryan!!!!

@ Lisette, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Avelynn!!

@ Rosa, o jeetje zeg....heel veel beterschap voor Jens!!!

10. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Haha, Eerste week ben ik ongi en dan gebeurd er dus niks ;)
    Tweede en derde week moet mannetje zo vaak dat hij in week 4 niet meer wilt ;) :D

FF: Mijn engels is niet zo heel goed, dus mannetje en Kim hebben mij daarmee geholpen, maar heb vaak moeite met het invullen van de ligging van de baarmoeder en hoe de baarmoedermond aanvoelt.
    Ook het waarnemen van het cervixslijm vindt ik lastig.
    Want hoe zie je bv het verschil tussen vruchtbaarslijm en sperma?? :$

11. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Alice: Balen van die stomme migraine. :x
    Ik ken het. :(
    Hopelijk trekt het gauw weg, maar met zo'n kleintje kun je je rust niet nemen en blijft het toch nog lang doorsukkelen.

12. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

goedemorgen meiden,

alice hoop dat je migrane snel over is!

*zwaait naar iedereen*

kim, je vroeg nog hoe het hier gaat:

opzich wel oke... zolang ik rustig aan blijf doen.. niet te veel nadenk over wat ik zou willen doen...
    Ben nu aan het wachten op de babydump.... ze komen zo de kinderwagen / maxicosi brengen! Was om 8 uur mn bed uit... ze konden tussen 7 en 11 uur komen... maar dacht ik ga dr echt niet zo vroeg uit! Inmiddels half 10 en nog niemand... geduld is een schone zaak;) al ontbreekt het me daar ook aan. Ben ook snel geirriteerd de laatste dagen, echt de kleinste dingen kan ik me druk om maken... een kraak in de telefoon, iets wat op de pc niet lukt... heel irritand! En dan raak ik ook nog niet snel van dat gevoel af... zwangere vrouwen haha!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, gelukkig is het alweer wat aan het zakken....

@ Wian, o vervelend dat je zo lang moet wachten!!! Maar inmiddels moet het er wel al zijn....helemaal happy ermee?

14. wianhalu

:D ik heb hem zelfs al inelkaar staan! Wat een makkelijk ding. we hebben de mutsy 4 rider licht gewicht. Lekker hoog ook, en alles spreekt voor zich.. ideaal!

zit mezelf de hele middag al dol te maken met huizen kijken op funda... haha! Waar we nu wonen is een huurhuis, waar we tijdelijk wouden wonen en daarna kopen... maar zitten nu al 2 en half jaar in dit huis, en eigenlijk kijk ik wel uit naar wat anders...
    Heb wel wat moois voorbij zien komen, dus man lief vanavond maar eens laten zien!

Alice in middels je migraine kwijt?

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Leuk dat je kinderwagen er is wian! Leuk Huizen kijken, wat zoeken jullie?

Aan, Alice, migraine sucks! Verder wel alles goed daar?

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Wian, fijn dat je nieuwe kinderwagen zo goed bevalt!!! En huizen kijken is zooooo leuk!!!

@ Steph & Wian, ja de hoofdpijn is gelukkig al wat dragelijker...dus ik ben erg blij :)

Hier gaat alles verder zijn gangetje, het huis is alleen een bende omdat ik door de migraine de afgelopen dagen 0.0 hier gedaan heb, maar ach, dat halen we wel weer in :). Maar het moet wel voor het weekend klaar zijn want dan krijgen we veel bezoek voor mijn verjaardag.

17. wianhalu

we zoeken een woning met garage... manlief klust nogal graag... en een huis zonder garage word em dan ook niet... ik moet nu regelmatig aanhoren dat hij graag wat had willen doen, maar daar de ruimte niet voor heeft... voordat we hier woonden had hij een woon slaapkamer.. en ik ook. Mijn huis was de slaapkamer, en die van hem de woon/kluskamer..haha..Een garage is dus de grootste prioriteit voor ons nieuwe huis haha! Heb nu een leuk huis gezien, maar ligt wat verder van de winkels af... wel grenst dan de achtertuin aan de weilanden! Dat lijkt mij wel heerlijk! Niet de drukke stad, maar het dorpse..Straks maar eens even showen aan man lief... heeft natuurlijk wel weer zijn nadelen verder van de winkels af wonen.. en iets verder van ons werk af (kleine 6 km)
    afwegingen die je moet maken he...We zullen wel zien wat het ooit gaat worden!

hoe voel jij je dan steph? ook alweer 23 weken, gaat best snel he! ookal wil je dat het zelf nog veel sneller gaat haha..

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Sstephanie,ja heb echt gelachen om die film vriend was het gauw zat en was maar naar bed gegaan:D:p

Pindakoek,Je temp ziet er goed uit ik denk dat FF zit te twijfelen of dag 16 of dag 18 hoop dat je morgen een mooie dikke kruis krijgt.

Remmar,je mannetje moet nog even geduld hebben!

Af en toe moet je toch wat verzinnen ook al klinkt het niet leuk.

Mochten jullie er niet iets uit snappen roept u maar ik help graag.

Alice,Dikke knuffel!! Hoop dat het snel weg trekt!

Wian,Klinkt echt als een zwangere vrouw haha!

Ziet er leuk uit de kinderwagen die jullie hebben.

Klinkt goed wat je beschrijft!

Klussen,Nee gisteravond niet we hadden een beetje een discussie over geld en hij bleef er mee doorgaan en ben ik een beetje boos geworden maar het is gelukkig wel uitgepraat dezelfde avond nog.
    Ondanks dat meneer het niet wou heb hem een beetje gedwongen want hij zegt altijd ja morgen praten we wel verder JAAAA daag dat zeg je altijd.

Maar vanmorgen hebben we wel geklust:D

Was alleen best beschamend wij waren net klaar met klussen zo'n 5 a 10 min kwam me zus ineens binnen (was wel al bijna 11.00) vriend schrok zich rot hahah maar ik wist dat ze zou komen maar niet meer hoelaat gelukkig moest ze er wel om lachen.

Ze kwam namelijk de echo laten zien en een video van de echo wat was dat leuk om te zien:D

Was gewoon helemaal verliefd en wat was de kleine druk zitten trappen en zwaaien echt heel lief!!

We zouden als ik helemaal klaar was met aankleden en al naar haar gaan om de afwas te doen we hebben van 13.00 tot 16.15 zitten praten haha,dus morgen nieuwe poging voor de afwas:p

Sorry voor het lange echo bericht.

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Alice: hoop dat je inmiddels geen migraine meer hebt! Heb het vroeger ook vaak gehad..bleeh is echt naar!
    @Wian: leuk hoor een koophuis! Wij wonen nu iets meer als een jaar in een koophuis, veel meer ruimte dan dat flatje wat hij had :D Vriend wilde ook een garage..maar een huis met een wat ruimere garage is in Almere best wel prijzig! Ach als we ooit nog gaan verhuizen dan laten we een huis bouwen..lijkt me ook wel stoer!
    @Remmar: fijn dat ik niet de enige ben die FF moeilijk vindt :) mijn engels is wel redelijk..maar moet er de tijd voor nemen en dat doe ik niet omdat ik alles 'snel, snel' wil doen hahaha :D

@All: b00bies beginnen weer pijnlijk te worden aan de zijkanten...nog 10 dagen wachten...grrr haat het om op het wachtbankje te zitten..als het nou ook wat opleverde he ;)

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Kim: helemaal vergeten op jou te reageren meid :)! Laten we hopen dat mijn temp. morgen nog steeds hoog is en dat FF een juiste eisprong aan kan geven. Oh dat is naar dat jullie ruzie hadden om geld :( heeft het uitzendbureau je al teruggebeld voor ander werk?? Verveel je je dan niet overdag...zou me echt gaan vervelen..maarja dat ben ik :p
    Gelukkig heb je wel vannochtend geklust..dus je hebt nog steeds kans dat het raak is! Kan me voorstellen dat je vriend schrok dat je zus binnen kwam haha LOL :D

Deel Deze Pagina