Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    balen elja!!!! *knuffel*

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Zo, ik heb even 3 dagen geen internet gehad....vandaar mijn afwezigheid...sorry!!!

@ Kim, begrijpelijk meid....maar ik hoop je toch snel weer terug te zien!!

@ foto, o lekker ding is Ryan T84!!

@ Rosa, gelukkig geen bacterie!!

@ Steph, wat een onwijs gave wieg!!!

@ Remmar, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!! (Sorry, nu ben ik een dagje later ;) ).....

3. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanks voor de lieve reacties op Ryan..
    Hier gaat alles goed. Ryan doet het ook goed, hij ligt nu lekker te slapen.
    De ks is me best zwaar gevallen, maar het is het allemaal waard. We mochten afgelopen vrijdag lekker naar huis toe. Mijn herstel zal wel even duren.. maar het gaat elke dag een stuk beter. Daar ben ik blij om, want heb zin om lekker dingen te gaan doen na al die maanden zitten. hihi..
    Hoe is het hier meiden? Heb ik nog wat gemist?
    Ik zal vanaf nu wel weer een beetje mee gaan schrijven als ik de laptop heb..

4. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Naomi: Ben weer terug van het werk en heb het voor je nagekeken en nagevraagd :D
    Perio-aid mag inderdaad tijdens de borstvoeding gebruikt worden, maar kan, ook al spuug je het uit, een klein beetje door het mondslijmvlies op worden genomen.
    Dit kan dus ook een bittere smaak geven aan de moedermelk.
    Advies van onze apotheker: Perio-aid een paar dagen laten staan en kijken hoe de kleine dan drinkt en je kunt je tandvlees het beste gewoon een aantal keren per dag masseren met een zachte tandenborstel.
    Eventueel gewoon spoelen met wat zoutwater, maar dit zal waarschijnlijk prikken :(
    Als je tong er ook kapot van gaat zou ik zelf voor deze optie kiezen. ;)
    Hopelijk ben je er wat mee geholpen!!! :D

5. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Zo en nu de rest van de lady's!!

Elja: Hele dikke knuffel voor jou meis!!!

Wian: Balen dat je mannetje de meerwaarde er niet van in ziet, maar ja..... het blijven mannen ;)
    Zijn je ramen weer mooi schoon??
    Als je schoonmoeder zich verveelt, heb ik ook nog wel wat ramen ;)

Alice: Haha, beter laat dan helemaal niet :D

Step: Heb een redelijk rustige dag gehad. Lekker met ons pap en mam zitten kletsen , boterhammen gegeten en heel veel taart. :D
    Daarna Stan op bed gelegd en zijn mam en ik boodschappen wezen doen en nog even wat cadeautjes voor Stan zijn verjaardag gekocht. :cool:
    Verder gisteravond de hele avond met Stan aan het stoeien geweest om hem in bed te krijgen, maar heb het uiteindelijk gewonnen. Alleen was hij vanmorgen niet uit bed te krijgen, dus gaat hij vanavond wat vroeger naar bed.
    Hopelijk gaat het vanavond al wat beter om hem erin te krijgen ;)

ALL: Bedankt voor al jullie lieve felicitaties!!!!:)

Zo ga nu eerst even een ovu-testje doen en dan eten koken.

Tot vanavond!!!

6. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

hihi, de ramen zijn nog net zo als toen ze kwam... zijn er niet aan toegekomen en wilde het eigenlijk ook niet meer vragen. hebben een gezellig dagje gehad, en toen ik een uurtje heb geslapen dat ze nog notulen door te lezen voor een vergadering die ze vanavond nog heeft. Die ramen komen nog wel!

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: fijn dat je herstel wat begint te komen! ik snap dat je lekker dingen wilt gaan doen ;)

@remmar: ontzettend bedankt!! ik had het vanmorgen al niet meer gebruikt dus dat doe ik de aankomende dagen ook nog niet dan. mijn tandvlees is al een stuk rustiger gelukkig, ik zal het inderdaad gaan masseren dan. die bittere smaak zal de reden dan wel zijn van het anders drinken en vieze gezichten trekken.
    ik ben blij dat je het even voor me nagevraagd hebt!

@alice: fijn dat je nu weer internet hebt!

@pinda: hihi apart dat gevoel!! hopelijk betekend het iets goeds :D

ik ben heel de dag bezig met isabel voeden, ze lijkt geen genoeg te krijgen vandaag. ik probeer mn productie al omhoog te krikken want ik heb gewoon te weinig voor haar, ze blijft huilen en jammeren omdat ze nog honger heeft. dus nu elk uur maar even drinken, vind het erg zielig voor haar!
    als het over paar dagen nog niet beter is ga ik flesvoeding bij geven zodat ze wel vol zit want dit is niet fijn voor haar en ik wordt er ook alleen maar gefrustreerd van!

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ow ja ik heb 7 maart een kennismakingsgesprek met mensen voor op te passen (gastouder).
    het gaat om een baby die over ong. een maand geboren mag worden. heb er al zin in :D

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden,

Remmar, gelukkig was het nog gezellig! Wat gaan jullie Stan geven voor zn verjaardag? Hoop dat het in bed leggen vanavond wat soepeler gaat!

Alice, gezellig dat je er weer bent. Gaat alles goed met jullie? Kleine al lekker aan het lachen?

Naomi, t klinkt echt pijnlijk.. Hoop dat je mond snel hersteld. Arme Isabel, heeft ze zo'n honger? Is ze zeker hard aan het groeien?

Wian, leuk dat je schoonmoeder er was! Haha, gezellig met je schoonmoeder een dagje doorbrengen klinkt echt bijna onmogelijk voor mij! Jammer dat het de laatste keer was dat je uiteten ging, gelukkig was het wel heel leuk!

Elja, balen meis!

Hier weer druk dagje gehad. Nog wat leuke dingen voor de babykamer gekocht, lampjes met roze wit gestippelde kapjes, mooi dekentje, mooi fotoalbum om alle eerste foto's in te plakken. Ben weer eventjes blut haha.

Hoop dat ik niks vergeten ben, want ik ben half NCIS aant kijken en met mn vriend aan het praten haha.

10. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Nog even snel een berichtje voor ik mn bedje induik :D
    Stan is heel lief en rustig gaan slapen, er hoefde ook geen lichtje aan, dus ben helemaal gelukkig ;)

Cadeautjes van Stan, haha eigenlijk teveel om op te noemen :), maar zal hier even wat neerzetten.
    - autootjes van Cars
    - Puzzel van Cars
    - Prikblok
    - Badjas van Cars
    - Dierenencyclopedie
    - struisvogels van Playmobil
    - Duplo blokken
    - en wederom duploblokken maar dit keer van Cars :)

Haha, hij wordt dus aardig verwend dit jaar, maar heb gelukkig alles relatief goedkoop kunnen kopen. ;)
    Zoals jullie kunnen zien is meneer helemaal weg van Cars :)
    Haha, dus wij kijken ook dagelijks die film en mama leest elke avond het boekje van Cars voor.
    Hij kent ook echt gewoon al die auto's :$

Zo en nu genoeg getypt, duik mn bedje in.

Slaap lekker allemaal.

Liefs vanaf hier,

p.s. heb mn ei nog niet kunnen vinden :$;)

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat is het hier stil meiden! Allemaal van het mooie weer aan het genieten?

Remmar, Stan gaat dus flink verwend worden! Leuk hoor!

Net mn paard zn staart en benen gewassen, waren zo vies van alle modder. Resultaat, blinkend schoon paard en een smerig baasje. Ga lekker douchen nu!

12. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Wauwww meiden!!

Het is hier nog nooit zo stil geweest :(

Step: Haha, fijn is dat he, je paardje schoon en jij hartstikke smerig. :D
    Je paardje zal wel gedacht hebben; laat ik er eens voor zorgen dat die ook in bad moet!! ;)

Ja Stan wordt flink verwend dit jaar!! :)

Van m'n cyclus snap ik momenteel echt helemaal niets meer.
    Heb allemaal krampen bij linkereierstok en dat zou dus kunnen komen door de rijping van het eitje, maar mn ovu-testjes zijn gewoon nog steeds omo-wit.
    Wel heb ik een temp stijging gehad, maar dus geen eisprong :(
    Hoop eigenlijk dat m'n eisprong niet dit weekend komt want dan is mannetje niet thuis. ;)
    Ach, de tijd zal het uitwijzen.

Vanmorgen even bij de ha geweest en bloed geprikt omdat ik allemaal zo moe ben en heb het echt zooooo koud!
    Hij denkt dat mn schildklier zit te vervelen.
    Krijg waarschijnlijk vrijdag de uitslag al, dus ook dat is afwachten. :(

Liefs vanaf hier

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    even een zwaai!

ben vandaag lekker naar de stad geweest vandaar dat ik er niet was ;)
    ga nu csi kijken of criminal minds ik weet het niet meer wat het vandaag was, cm volgens mij:p

14. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    He meiden,

Temperatuur daalt bij mij dus verwacht binnen enkele dagen mijn ongi :( Testje gedaan vannochtend maar was negatief!

*Sorry voor dit ego bericht*

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Lekker geshopt Naomi? Drinkt Isabel al wat beter?

Remmar, vaag hè, zon lichaam. Spannend de uitslag van de bloed vrijdag, verwacht je iets?

Pindakoek, wat balen zeg? Nu toch verdee onderzoek bij de huisarts? Dikke knuffel meid!

Vanavond ga ik naar de huishoudbeurs en 9 maandenbeurs met m'n moeder, oma en zusje, leuk!

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @steph, leuk dat je naar die beurzen gaat.. Heb ik ook wel zin in.. misschien volgend jaar weer.
    @pinda, balen meis.. hoop zo dat het raak is voor jullie. Ga je na deze ronde naar de ha?
    @Renmar, ow joh.. hoop voor je dat er niks uit de test komt.
    @Naomi,zo lekker geshopt? zo daar heb ik ook zo'n zin in.. lekker weer op pad en dan leuk met mijn kleine ventje..
    Hier gaat alles goed. Ryan doet het ook goed.. hij zo leuk en lief en ook grappig.. met mijn herstel gaat het ook elke dag beter en daar ben ik blij mee want dat thuis zitten heb ik nu wel gehad.. wil weer lekker dingen doen..;)
    Fijne dag meiden!!

17. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Pinda: Balen van je temp, maar het kan nog!
    M'n duimen draaien overuren voor je.

Naomi: Lekker gewinkeld lees ik. ;)
    Hoe is het met je tandvlees??
    En met Isabel haar drinkgedrag??

Step: Ben ooit eens op de huishoudbeurs geweest, was toen niet zoveel aan.
    9 maanden beurs lijkt me wel heel leuk!! :cool:

Van m'n bloeduitslag verwacht ik eigenlijk niet zo heel veel.
    Kans is wel aanwezig dat het m'n schildklier is, die waardes bleken de vorige keer ook al iets af te wijken en ook de B12 kom ik regelmatig te kort.
    Dus we bellen gewoon morgen en tot die tijd doe ik gewoon even wat rustiger aan ;)

Zo nog maar even een ovu-testje ertegen aan gooien en kijken of mn ei al in zicht is.
    We zijn nu heel gericht aan het klussen, dus netjes om de dag en als ik een positieve ovu-test heb wordt het even dagelijks tot ik zeker weet dat mn ei is geweest.
    Haha, dus we hebben het even heel druk :D

Liefs

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    *Komt even kijken hoe het gaat*

Hier is het weer wat rustiger gelukkig en proberen het nog steeds rustig aan te doen.

Heb laatst een leuk lingerie setje gekocht en heb vriendlief even verleid!

Verder niet heel veel te vertellen.

Morgen ga ik samen met me zus,zwager en moeder naar de huishoudbeurs en negenmaandenbeurs:D

En zit ondertussen alweer op 7 DPO en heb 2 dagen hele flinke buikpijn gehad kon geen enkele beweging maken of het deed al zeer.

Dikke knuffel voor iedereen:)

Liefs van mij

Wat lief!! Echt een schatje:D

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Remmar,zag dat je een posi ovutest had dat word flink klussen!!:p

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @All: bedankt voor het duimen allemaal maar mijn temperatuur is onder de rode lijn gekomen..dus verwacht mijn ongi ieder moment..:(

@Kim: fijn dat het wat rustiger is tussen jou en je vriend! Fijne dag vandaag..ik ga morgen naar de huishoudbeurs :D

Deel Deze Pagina