Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Steph: fijn dat het hartje klopt meid!! En nu lekker gaan genieten he ;) Ik heb een podenco, dat is een soort van hazewind hond maar dan kleiner.
    @Naomi: jah leuk een jonge hond, dat zeker :D als ze nou eens wat beter ging luisteren..;) Van die paardrijhandschoentjes had ik nog niet aan gedacht maar daar heb je idd meer grip mee dan 'gewone' handschoenen. Moet zeggen dat ze al beter begint te luisteren. Ze kan al goed volgen en ook andere commando's pakt ze snel op! Alleen als ze andere honden ziet dan raakt ze nog wel eens afgeleid..is echt erg speels dan en wil graag aandacht hebben..maar daar is het ook nog een jonge hond voor ;) Waren de kleertjes die je gekocht had gewoon stuk dan?? Wel slordig dan van die winkel!
    @T84: het gaat wel goed met me hoor..probeer gewoon door te gaan en afleiding te zoeken alleen denk ik nog heel vaak bij mezelf..waarom mag het nou niet lukken? Vooral als ik kinderen zie van vrienden/familie ga ik helemaal fantaseren hoe ons kindje eruit komt te zien en moet ik me soms voor 5 a 10 minuten even afzonderen omdat ik gewoon emotioneel word :( Mijn vriend is niet zo emotioneel eronder en die heeft zoiets van: 'het komt wel! maak je niet zo druk'. Al moet ik zeggen dat hij eergisteren ook had gevraagd wanneer ik nou weer ongesteld moest worden..'ja om het een beetje bij te houden he' ik zo van: 'wat denk je zelf dat ik iedere maand doe?'. Hij zegt dat ie het nu wel tijd vind worden...:p

@all: ik ga straks denk ik even naar de stad, is vandaag koopzondag. Vriendlief ligt nu nog op bed..de luilak maar is gisterenavond ook laat geworden haha! Fijne zondag allemaal!

2. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Fantastisch meid !! :D:D:D

Gefeliciteerd!

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Thanks meiden!!
    Ben nu heel hard aan het studeren, heb nog een boel te doen gezien ik me gisteren helemaal niet meer kon concentreren!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @pinda: hihi ik ken het ;) wij hadden ook zo een hond die andere honden toch wel heeeeel leuk vond. hij is nu 3,5 en nu lekker rustig en kan volgen als de beste:p maar daar hebben we echt groene sneeuw mee gezien zo een vreselijke puber hij heeft ruim 1,5 jaar in de pubertijd gezeten!

je moet maar eens kijken voor paardrijdhandschoentjes. ik vind ze ideaal, veel grip en lekker warm dat is ook wel fijn als je savonds traint.

@stephanie: logisch dat je je aandacht er niet bij kon houden gisteren ;) suc6 met leren

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph...wat fijn!!!! Gefeliciteerd!!!!

Hihi, wij mogen allebei flink vandaag achter ons bureau zitten....bah bah...

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, erg he! Ben er flink klaar mee! Veel succes morgen. Goed dat je toch gaat!

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ik kom nog even wat buikfoto's spammen.....Mijn 32-weken-toetertje van gisterochtend (hij is dus relatief 'leeg', omdat het ochtend is ;))

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    En nog eentje van voren met toch wel een duidelijk zwangerschapsstreep al!

Vraagje: Manlief en ik weten het geslacht niet van Ukkie, maar we zijn heel erg benieuwd naar wat jullie denken...is dit een jongetjes- of een meisjesbuik volgens jullie?

Thanx!!!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: mooi buikje! hihi inderdaad een duidelijke zwangerschapsstreep!
    ik denk dat het een jongetje wordt, waarom weet ik niet.....

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Thanx Naomi!!
    Ik vind het zelf ook moeilijk om te zeggen of het een jongetjes- of een meisjesbuik is omdat hij zo klein is...maar het is ook niet duidelijk naar voren (jongen) of ook niet duidelijk rond (meisje)....dus ik ben heeeeeeel benieuwd!!!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja ik ben ook wel benieuwd of jullie een jongen of meisje krijgen, zoals je zegt inderdaad niet duidelijk rond of naar voren.

ik draag duidelijk rond, en we krijgen een meisje hihi.

nog een paar weekjes meis en dan kunnen jullie, jullie kindje vast houden! vind je het al een beetje spannend worden??

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, soms heb ik wel wat stress....meer omdat de kinderkamer etc. nog niet af is en omdat de lichamlijke klachten toe nemen....
    Maar het stomme is, ik zie de bevalling echt heel relaxed tegemoet!!
    Hoe is dat bij jou?

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik heb eigenlijk wel zin in de bevalling haha stom he.
    ik kijk er echt naar uit, ondanks dat ik weet dat het pijn gaat doen heb ik er echt zin in.

verder weinig stress hier we hebben alleen de kinderwagen nog niet, die wordt zaterdag opgehaald door mn man verder is alles af.

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, fijn dat jij er ook al naar uit kijkt :)
    De levering van de spullen komt bij ons 5 november pas. We moeten ook nog kleding shoppen, boxkleed, luiertas, kruikenzakjes, dekbedovertrekjes, verzorigingsspulletjes, gordijnen, kledinghangers, hoezen....zucht en dan rest wat ik uit mijn hoofd niet zo weet...

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice , mooie buik hoor !!

En inderdaad de zwangerschapsstreep is erg duidelijk .

Hmm lastig te zeggen wat je zou krijgen ik gok dat je een jongen krijgt .

Het is wel erg spannend .

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
  17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    boxkleed heb ik er 1 van nu maar dat is niet helemaal mijn smaak.
    een lime groene, ik wil die van woezel en pip maar die ga ik vragen als kado als ze geboren is.
    kinderstoel hebben we nog niet maar is nu toch nog niet nodig.
    oww ja luiers hebben we nog nodig hahaha.

kleren hebben we niet giga veel, eigenlijk maar heel weinig. ik neem soms een keertje wat mee uit de stad verder zullen we nog wel wat dingen krijgen.

als ik jou was zou ik hoezen en dergelijke bij de zeeman en wibra halen. daar hebben ze best veel en lekker goedkoop!
    hangertjes hebben ze momenteel ook bij de wibra, en hele leuke doorstoppers!
    ook kwa kleren kun je daar veel kopen, ook in neutrale kleuren.

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi en Kim, thanx voor de tips!

Ik ga weer snel aan de studie...bleghie...

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Succes meid!!

Denk af en toe wel even aan je zelf en ukkie he ;)

20. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meiden ,

Morgen heb ik de afspraak bij GGZ en ik ben best zenuwachtig weet niet wat ik ervan moet verwachten.
    Moest wel een lijst invullen met vragen en hoe de situatie thuis is.

Weet dat ik me eigen niet zo druk moet maken maar ergens doe ik het toch :(

*Zucht*

Deel Deze Pagina