Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Haha Naomi, ja spierpijn zal je zeker krijgen. Maar ach, het is voor een goed doel haha. Heb je nog een foto van Isabel? Ben benieuwd of ze alweer gegroeid is!

Wian, meid, nog eventjes. Echt verschrikkelijk balen dat je zo;n last hebt van je bekken. Voor een ondernemend persoon (zo schat ik je wel in haha) is het verschrikkelijk om thuis te moeten zitten. Ik baal altijd al als ik ziek ben, en nu ben je 'alleen' maar zwaanger. Schattig zeg, dat je zoontje op zn handje aan het sabbelen was. Fijn dat de vk je wilt helpen, zodat je niet overtijd gaat lopen. Sterkte meid, misschien kan je nu even in de zon gaan zitten met een dikke jas, dat doet een mens ook altijd erg goed!

Hier; ben naar college en paard geweest. Vriend heeft al een wandje gespoten, is nu met de tweede bezig. De andere twee worden een andere kleur, maar hij wil eerst een lekker broodje zegt hij haha. Nou dan maak ik dat wel! ALs het goed is kunnen de gordijnen er ook vandaag nog in, en de meubeltjes. Eindelijk!!!

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    zeker voor een goed doel hihi.

hier wat fotos ;)

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    en nog een paar...

ik ga even snel wat proberen te eten en dan isabel in de draagzak en naar buiten want ze ligt al een goed uur te krijsen en niets is goed!!!!

4. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

Bedankt voor je lieve woorden steph! Ja niets doen zit niet echt in mn aard... gelukkig doet die zon me ook echt wel wat! Lekker luchtje op... het voorjaar voel ik wel!
    Heb net de wipstoel binnen gekregen! Leuk ding!:D

Steph je hebt al mooi wat dingen gedaan! Lekker. En wat leuk dat je vriend bezig is met de baby kamer!! Heerlijk he dat het opschiet :D kan je er straks elke dag even in kijken en blij zijn! Ik zal binnenkort een foto maken van onze kamer... als ook dingen aan de muur hangen enz!

Naomi, heerlijk gaan genieten van het paardrijden! Die spierpijn vergeet je vast ook wel weer als je genieten kan na al die tijd niet rijden!

5. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

WAt een mooie collages weer naomi!! En Natuurlijk wat een mooie foto's! :D mooi meisje is het ook... kijk eens ... ik kan al in de kinderstoel! hahah :D nog even geduld....

Hoop dat ze beetje stil word buiten stukje lopen in de draagzak,.. zo krijsen is ook niet fijn!

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    heerlijk ze is ff stil!!

dank je wian!! het is een heerlijk meisje maar eentje met pit hihi.

7. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Dag meiden,
    Even weer een berichtje van mij.
    Ik moet als eerste mijn excuses aanbieden voor dat ik zo weinig op zp ben.
    Helaas heb ik de afgelopen weer pech gehad en heb ik weer 1,5 week in het ziekenhuis gelegen.
    Het is weer helemaal mis met mijn darmen. Ze snappen neit waar de pijn nu weer vandan komt, maar het gaat gewoon niet goed.
    Nu even weer een paar daagjes thuis.

Wegens een eisprong afgelopen weekend waarschijnlijk ( zeer wonderbaarlijk dat ik nu met helse pijnen wel een eisprong krijg) is mijn kijkoperatie weer verzet, en nu naar 18 maart. Duurt dus nog langer.
    Daarna gaan mijn mannetje en ik om tafel of we ons niet even terugtrekken uit het kinderen krijgen gebeuren. Mijn lichaam is gewoon ook neit goed genoeg herstelt en dan met al die tegenslagen gaat eht dubbel zo moeilijk.
    Ik trek me ook iets meer terug van zp.
    Af en toe zal ik nog wel even kijken hoe het met iedereen gaat.
    En wie weet spreken we elkaar als jullie allemaal voor de tweede gaan en wij voor de eerste :)

Ik ga jullie missen meiden, maar blijf zeker nog wel eens op zp langskomen. En ook wel hier op dit forum.
    Jullie zijn toch echt wel mijn zp vriendinnetjes.

Knuffels!!

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Nijn, wat verschrikkelijk naar dat je weer in het ziekenhuis hebt gelegen zeg.. Het zit allemaal zo tegen! Ik hoop echt heel erg dat jullie snel in verwachting mogen raken ne de narigheid een keertje stopt. Snap heel er g dat je niet veel meer online komt, het is jezelf juist beschermen door het niet te doen. Hele dikke knuffel, en hou je hoofd omhoog!!

Naomi, wat een lieve en leuke foto's zeg! Wat een lekker meidje! Leuke draagdoek zeg, welke is dat? Gelukkig is ze nu weer eventjes stil.

Wian, ooh heb je de wipstoel toch besteld? Leuk! Ben benieuwd naar foto's van het kamertje.. Vind het altijd zo leuk om daarnaar te kijken en ideetjes op te doen!

Volgens mij is mn vriend klaar met verf spuiten boven. Ga eventjes kijken.. Zooo benieuwd!!!

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Meiden,
    Hoe is het hier?
    @Nijn, ow meis toch.. zit je ook echt niet mee.. Ik hoop dat je snel opknapt en dat alles weer voorspoedig zal gaan. Sterkte en dikke knuffel voor jou..
    @Steph, leuk dat jullie lekker bezig zijn in de babykamer.. gaat verder alles goed? Je bent alweer bijna 25 weekjes.. ;)
    @Wian, Balen meis.. dat je thuis moet zitten. Ik ken het gevoel.. ik ben ook niet iemand die stilzit.. maar gelukkig helpt de vk je.. dat scheelt weer een eventuele 2 wkn overtijd lopen.
    @Naomi, wat een schatje is het zeg!! Echt een mooi meisje..
    Hier gaat verder alles goed. Met Ryan ook.. hij eet goed, poept goed en slaapt ook goed. Hij zit al op 6x per dag voeding dus das wel fijn.. nu hopen dat het zo blijft.. hihi.. Met mij gaat het ook beter.. vandaag voor het eerst naar buiten geweest.. klein stukje met de wagen gelopen.. wat knap je daar van op zeg.. nu gaan we het langzaam opbouwen en dan hoop ik dat ik over 2 tot 4 wkn weer de oude ben.. met de genezing van de wond gaat het ook goed.. moet wel opletten dan ik niet teveel opsta enzo..
    Fijne avond meiden!!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nijn: jeetje meid wat ontzettend naar dat je nu weer in het zkh hebt gelegen!! het zit jullie ook echt niet mee..
    hopelijk knap je snel op en krijg je het niet nog een keertje!
    je mag me altijd smsen/bellen je hebt mijn nummer ;)
    in ieder geval een heeeeele dikke knuffel voor jou!

@steph: hihi dank je :D
    de draagdoek heeft mn zus zelf gemaakt ;)
    nadat ik mn berichtje had verstuurd begon ze weer te huilen hihi.

@T84: dank je wel :)
    wat fijn dat je zo opknapt! en lekker is dat dan he om even buiten te komen :D

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Naomi, wat knap van je zus zeg! Hartstikke leuk!

T84, wat heerlijk dat je buiten geweest bent zeg. Was ook goed weer! Fijn dat alles zo goed gaat.

Kamer is bijna klaaaaar! Moe morgen dweilen en ramen lappen, er moeten nog kachelombouwtjes komen, maar daar had mn vriend nu geen zin meer in haha. Ik moet nog een piekstok voor het hemeltje kopen, en er moeten wat dingen opgehangen worden, en dan is het echt af. We zitten net 5 minuten, hebben lekker pizza besteld.

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    #2812 sweetbel, 22 feb 2011
    Laatst bewerkt: 22 feb 2011
    Even spammen:

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Andere kant

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Weer andere hoek

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Sstephanie,Wauw!! Wat mooi!:D

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi,Leuke foto's :D En Isabel ziet er lekker eigenwijs uit:p

Wian,wat vervelend meis dat je nu zo thuis zit.
    Nog even volhouden meis!

Nijntje,Het zit jullie ook niet mee he meis!! En begrijp je keuze heel goed.Ik wens jullie heel veel sterkte en een dikke knuffel en dat alles jullie snel mee mogen zitten.

T84,Fijn te horen dat het beter gaat!Straks geniet je alleen nog maar meer dat je buiten loopt met de kleine:)

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    *Komt wel binnenkort stiekem het Nijntje pikken hihi*:D

Hoe bedoel je Nijntje verslaafd haha:D

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hier was me temp nog hoog:$

Dit had ik niet verwacht en dus maar weer wachten tot morgen pfffff;):(:p

Waarom gaan die uren dan ook niet sneller grrr:xHaha:D

19. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    haha, hij is leuk he, die Nijn, Kim? Spannend dat je temp nog hoog is.. Misschien toch raak???

Heb in mn album ook een foto van de kamer met flits, dan zijn de kleuren beter te zien!

20. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Sstephanie, ja echt wel! Hoop het maar heb wel al de hele dag ongi krampjes een soort van spierpijn,maar ga nog nergens uit dan is de klap niet zo hard.

Heb een reactie gegeven op je kamertje :)

Deel Deze Pagina