@steph: wauw wat een mooi kamertje!!! en die nijntjes lamp is echt super leuk @kim: super dat je temp nog hoog is (is toch goed?)!!! haha ja isabel is ook wel eigenwijs maar dat heeft ze niet van een vreemde
Goedemiddag! Naomi,hihi is alleen maar leuk! Hier is het afgelopen temp is flink gezakt Nu wachten op ongi en volgende week toch naar de gyn.
Bedankt Naomi! Aaah, Kim, wat jammer! Ik hoopte zo dat je op de valreep toch zwanger zou zijn.. Echt balen! Gelukkig staat de afspraak bij de gyn, dan schiet het tenminste een beetje op! Pff, de hele ochtend al aan het schoonmaken.. Het schuren van het houtwerk in de babykamer heeft voor een fijne stoflaag door het hele huis gezorgd. Moet boven alleen nog dweilen, beneden nog niet eens begonnen! Maar ga nu eerst even naar mn paard, anders staat die ook zo lang zielig alleen binnen!
tjonge nijn wat een heftig bericht!! *hele dikke knuf voor jou!* Steph wat een super gaaf kamertje zeg!!! Stijlvolle kleuren! Mooi ook dat je daar zo die ramen met vensterbanken hebt! Lekker groot ook! Die nijntje lamp is idd erg gaaf! en die auto! Die vind ik gaaf!! ohja over die wipstoel... haha mn man had niet zo veel te willen, ik vind die andere onhandig en ik moet er het meest mee overweg... vandaar dat ik hem wel had besteld.. mn moeder wil die andere wel graag lenen, dat vind mn vriendin vast goed.. dus probleem opgelost! kim balen joh! weer niet *knuffie* toch maar op naar de gyn,.. hoop dat ie snel wat voor jullie kan betekenen!
halloo meiden! sorry sorry voor mijn veeeel te lange afwezigheid . wederom door echt te weing tijd :x maar goed,hoe gaat het met iedereen?? ik had 10 pagina's om terug te lezen,en kan niet overal op reageren (ook geen zin in) . voor degene die het willen weten: hier gaat alles prima,met jaylen gaat het iets beter,alhoewel hij alweer voor de derde keer verkouden is,zo zielig. ondertussen zit hij alweer op de 14 weken ,mijn laatste kindje,probeer er zoveel mogelijk van te genieten want heb het idee dat dit nog sneller voorbij vliegt als een eerste kindje ik ben alweer een tijdje aan het werk,maar jee wat valt me dat zwaar tegen zeg,smorgens om 5.30 m'n nest uit,en sávonds om 23.00 er pas weer in,week in week uit ,mischien moet ik mijn ritme nog zien te vinden maar ik zit tussendoor een uurtje stil (voeden) en de rest alleen maar aan het vliegen haha. ik kan in ieder geval niet zeggen dat ik me verveel! ga er weer vandoor,moet naar de winkel
@miranda: fijn om wat te horen van je!! pfff wat een dagen zeg... @kim balen zeg! ik ga ff snel stofzuigen en opruimen hier
@ steph, wat een leuk kamertje zeg!! @Kim, ow meis balen zeg.. ik had echt goede hoop voor je.. Hopelijk kan de gyn jullie op weg helpen. Knuffel voor jou. Vandaag weer even naar buiten geweest.. alleen toen ging het sneeuwen en zijn we weer lekker naar binnen gegaan.. Met Ryan gaat het goed.. maandag voor het eerst naar de CB.. ben benieuwd hoeveel hij nu weegt en of hij al gegroeid is.. Zo vriendlief heeft me eten gemaakt.. ga even eten!! voor wie nog moet eten.. Eet smakelijk!!
Miranda, klinkt ook uitputtend zeg! Success..fijn dat ales verdure goed gaat! Wian, ach ja, mannen hebben ook niet zo eel te willen eigenlijk he.. Die van mij kan er over meepraten haha. Alleen ALS hij echt its niet wilt, gebeurt het niet, verder mag ik aardig mn gang gain. Ben je er al uit welke verzorgingsspullen je neemt? T84, ja bizar he die sneeuw? Spannend een cb bezoek! Pff, slaap weer zo slecht de laatste paar nachten. Steeds wakker, en ga Dan aan van alles liggen denken, zo stom! Wel baby weer heerlijk voelen trappelen. Nu snel uit bed, heb honger!
Goede middag lady's Hier even een berichtje van mijn kant. Schaam me een beetje dat ik al een tijdje niets van me eigen heb laten horen. Zijn hier een paar hectische weken voor de carnaval. Ben al druk bezig met de voorbereidingen voor Stan zijn verjaardag. Zo even alle boodschappen alvast in huis halen en even huisje poetsen. Dweilen laat ik mooi zitten, doe ik wel na de verjaardag aangezien ze zaterdag toch weer regen aangeven en ik ondag alsnog moet dweilen. Kim: Balen voor je dat je ongi bent geworden. Had zo'n goede hoop voor je dat het raak zou zijn voordat jullie naar de gyn kunnen. Hopelijk is het met een beetje hulp gauw raak voor jullie. Nijn: Het zit jullie echt niet mee. Een hele dikke knuf voor jou!! Miranda: Lekker he dat druk zijn!! T84: Lekker dat je met de kleine naar buiten bent geweest, alleen jammer van die stomme sneeuw Van mij mag het zonnetje gewoon gaan schijnen Steph: Het kamertje is wel heel erg mooi geworden zeg!! @rest die ik vergeten ben: Sorry!! Hier bijna een week na mn ei, dit keer geen last van mn borsten Haha.... maar wel van puistjes :x Dan kies ik toch liever voor dat eerste Zo weer genoeg getypt, nu gauw even naar de winkel, anders heb ik vandaag nog niets gedaan. Was namelijk pas om 11uur wakker Liefs vanaf hier
Hai dames! Ik meld me ook weer even . Ik zit heerlijk bij mijn ouders in brabant. Zo fijn om hier even bij te komen . Verder zoeken mijn man en ik hier nog steeds hard naar een huisje, dus hopelijk wonen we hier binnenkort zelf ook....we hadden een huisje op het oog, maar dat was uiteindelijk toch te duur...dus tja, dan zoeken we maar weer verder. @ Steph, wat een ongelofelijk mooi kamertje!!! Jullie hebben echt je best gedaan!! Super!! @ Kim, he bah, je temperatuur gezakt!! Maar gelukkig staat er al wel een afspraak! @ Miranda, pffff, dat klinkt erg druk! En dan ook al zoveel werken erbij, getsie...en inderdaad flink genieten nu het nog kan van je kleine ventje, ze zijn inderdaad heel snel groot! @ T84, fijn dat je weer even naar buiten geweest bent @ Remmar, jij dus ook ongelofelijk druk! @ Naomi, ik zwaai even naar je ....net als naar Wian! Ik ben even kwijt wat jullie gezegd hadden....sorry!!
Remmar, logisch toch, dat je er even niet bent als je het druk hebt? Ik zou ook niet dweilen als het zaterdag toch weer vies weer wordt, zonde van al je werk haha. Lekker dat je tot 11 uur geslapen hebt! Alice, had je al gesproken, maar heerlijk dat je nog steeds in Brabant bent. balen zeg, dat het huis toch niks geworden is. Wel lekker genieten zeker, dat je weer bij je paardjes bent? Ik moet om 3 uur weg voor mn werk, ga nu even helemaal niks doen. Heb alweer van alles in huis gedaan en ben bij mn paard geweest, dus het mag haha.
@alice: zwaai terug! hier gisteravond weesten paardrijden wat was dat heerlijk zeg! het is me ook 100% meegevallen, ik was bang dat mn evenwicht ver te zoeken was en ik weer terug opnieuw kon beginnen maar zat zo goed als gelijk op mn oude niveau!! heb gelijk weer schouderbinnenwaarts, traver ed. gedaan heb zelfs alweer wat nieuws geleerd de galopswissel hihi grappig maar lastig om dan te blijven zitten paardje deed het super gelukkig en luisterde prima naar mijn hulpen! sorry moest het ff kwijt ben zoooo blij
He dames, Ben ik weer ff ben best druk met mijn werk dus vandaar dat ik niet meer zo vaak kan schrijven..lees meer mee @Naomi: fijn dat het paardrijden zo goed ging na zo een lange tijd gaan de nachten nu alweer wat beter bij Isabel? hope so @Sstephanie: mooi kamertje hoor meid! Al bezig met de geboortekaartjes of dat nog niet? @Alice: gelukkig is het crisis op de huizenmarkt dus jullie kunnen wel lekker afdingen Hoop dat jullie snel een huisje gevonden hebben! @Remmar: zou ook dweilen NA mijn visite..huis wordt toch weer smerig haha @Nijn: *knuffel* en hoop dat je snel zwanger zal worden! @Kim: pfff balen..weer die teleurstelling..maarja je bent niet de enigste... @All: tja druk zijn met mijn werk..beetje een afleiding zoeken hoe moeilijk dat ook is Zag gisteren een oud clientje van me..die is nu 7 maanden zwanger..damn! wat was ik jaloers!! Vriend heeft nog niet zijn zaad ingeleverd..vraag het steeds aan hem wanneer dan?? want hij moet wel eerst een afspraak maken wanneer ie het gaat brengen..bovendien moeten we 3 dagen voordat hij het in het potje dropt seks hebben gehad. Hij zegt: ja als je het blijft vragen dan doe ik het juist niet..zo kinderachtig :x!! terwijl ik dan denk: wil je nou een kind met mij of niet?!? Vannacht kon ik moeilijk in slaap komen..hij zei: ik hou van je..hou je ook van mij? Ik zei: ja op bepaalde punten na..ik ging daarna ff naar beneden toe om iets te drinken..kon gewoon niet slapen. Het hele gedoe om zwanger te worden, problemen met de zaak van mijn vriend (advocaat), zaken op mijn werk die best heftig zijn en dan ook nog moeilijk doen om een potje in te leveren met zaad..sorry dat kan er bij mij echt niet in!!
@ Pinda, knuffeltje voor jou!!! Niet leuk inderdaad.... @ Steph, zo, jij ook weer een druk dagje Hier is het nog heerlijk inderdaad!! @ Naomi, wat fijn dat je zo fijn hebt gereden!!!! Ik wil ook weer graag, maar ik heb echt conditie 0.0.....
@pinda: ja isabal slaapt weer prima!! zelfs alweer langer als anders eerst was het 5/6 uur achter elkaar en nu zit ze al een paar dagen op ong. 7 uur achter elkaar ik helemaal blij haha. *dikke knuffel* snap dat het verkeerd schiet bij je... @alice: mijn conditie is ook 0,0 hahaha je wilt niet weten hoe moe ik was gisteren na het rijden!! na 20 minuten had ik al een knal rood hoofd haha. en vandaag heb ik overal spierpijn vooral in mn kont en liezen hihi.
Naomi, wat goed dat je meteen weer zo kan meedoen! SUper zeg, dat ze die oefeningen ook in een manegeles doen. Spierpijn alweer over? Pinda, wat stom zeg, van je vriend! Snap dat je daar helemaal gek van wordt, zou ik ook worden. Misschien is hij bang dat het 'probleem' (gedeeltelijk) bij hem ligt? En wil hij jou daar geen verdriet mee doen? Alice, gewoon op die knol klimmen, je zal je conditie hard nodig hebben als die kleie gaat lopen haha. Komt je man naar Brabant het weekend? Hier alles goed. Slaap alleen slecht, dus een beetje moe, maar mag verder niet klagen. Even een fototje van een paar dagen geleden:
@Naomi: fijn dat het zo goed gaat met Isabel @All: thanks voor jullie knuffels! Gisterenavond behoorlijk depri geweest en toen belde ook nog een client van mij die vertelde dat zijn moeder was overleden Hij is 16 jaar en ga as maandag even langs. Bij moeder was al 4 jaar kanker geconstateerd en nu lag ze sinds een paar dagen in het ziekenhuis omdat ze een virus had dat zich uitbreidde over haar hele lichaam wat dus ook haar nieren aantastte..de familie heeft afscheid van haar kunnen nemen..ze heeft, omdat ze ook pijn had, euthanasie laten doen. Gisteren in bed om 00.30 uur een goed gesprek gehad met mijn vriend hij hoopt eigenlijk dat het niet zwanger kunnen worden aan hem ligt, hij is bang dat als blijkt dat het aan mij ligt ik emotioneel helemaal kapot ga. Daar heeft hij wel gelijk in, zal er ook helemaal kapot van zijn als dat zo blijkt..maar mocht het niet lukken, natuurlijk ga ik nog steeds uit van het positieve, dan zijn er natuurlijk ook nog andere opties om kinderen te krijgen...gesprek luchtte in ieder geval op
@steph: wat een mooie buik al ja ik krijg gewoon echt op het niveau les wat ik rijd dat is super fijn!! er rijd ook een beginner in de les en die krijgt op zijn niveau les vind dat wel super ik ben ook erg tevreden over de manier van les geven daar! spierpijn is vandaag alleen maar erger hihi, ik dacht dat de 1e dag het ergste was maar bij mij dus de 2e dag elke spiertje in mn lichaam voel ik maar ach dat gaat wel weer over! @pinda: fijn dat je toch een goed gesprek hebt gehad met je vriend dat lucht toch wel op. wat een vervelend nieuws over de moeder van een client van je! @all: isabel heeft vandaag haar 1e prikjes gehad, wat heeft ze gegild echt super zielig!!! toen ze in de maxi cosi lag was ze weer stil. ze slaapt nu heel veel en als ze wakker is huilt ze wel wat. hopelijk krijgt ze er niet opeens heel veel pijn van!
@ Steph, wauw wat een mooi buikje heb je!! @ Naomi, ow arme Isabel!! Ons ventje had maandag zijn eerste prikjes....hopelijk heeft Isabel er niet al te veel last van... @ Pinda, fijn dat je zo'n gesprek met je vriend hebt kunnen hebben, lucht toch wel op! Hier net ongi geworden...