Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Pinda, ik dacht al dat het daaraan lag dat je vriend er niet zo happig op is om een potje in te leveren. Gelukkig hebben jullie een goed gesprek gehad, het is ook een verschrikkelijke situatie. En dan ook nog het nare nieuws van je client.. Het zit je niet mee meis, hoop dat het tij snel keert!

Naomi, wat zielig he! Hoop dat ze er verder niet veel last van heeft. Rijdt je al lang paard?

Alice, zo, dat is netjes weer, toch? Je cyclus bedoel ik dan? Wanneer willen jullie gaan voor een tweede?

Bedankt voor reacties op mn buik, leuk!

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @steph: ik rijd nu bijna 13 jaar paard dus al wel een tijdje.
    rijd nu L1 niveau dus vind dat wel redelijk voor manegeruiter.

3. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

he meiden,
    moest even zoeken om het toppic weer te vinden! Iedereen druk weekend?!

Kom even langs hallo zeggen, haha! niet veel bijzonders te melden eigenlijk. Maar omdat het zo stil was hier kon ik het niet maken om niets achter te laten he! *zwaait naar iedereen*

steph mooi buikje zeg! :) oh en over die verzorgings producten...
    Ik heb nu een aantal proefjes en een paar dingen die ik heb gekregen,,. dat ga ik eerst gebruiken, en idd eerst maar eens afwachten wat voor huidje de baby heeft! Miss krijgen we met kraamvisite ook wel weer veel.. en de eerste 2 week komen we wel door met wat we hebben.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    zwaait terug naar wian!!

gisteren hele drukke dag gehad dus geen tijd voor internet gehad hihi.
    eerst uitslapen, dan boodschapjes doen, stad in en daarna naar een frisbeefeestje met de honden :D we waren om half 12 thuis om half 1 kon ik eindelijk gaan slapen hihi.
    maar het was mega gezellig en de honden hebben weer lekker kunnen frisbeeën :)

vandaag eigenlijk naar het bos maar helaas met dit weer gaan wij het bos toch echt niet in met onze hond.. dan krijgen we hem weer zwart terug naar huis!

zometeen lekker even naar mn zus toe en daar gaan we een schommelstoel ophalen, een soort maxi cosi die zelf wiegt lijkt me wel makkelijk!

5. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede middag!

Ook hier een heel druk dagje gehad gisteren. :D
    Stan was jarig, dus er moest de hele dag flink gefeest worden. ;)
    Tjonge... hij is weer gigantisch verwend en weet gewoon niet waar hij mee moet spelen :$
    Verder moest er voor het feest nog boodschappen worden gedaan en natuurlijk de verjaardagstaart ophalen.
    Vandaag hebben we dus echt een heel lui dagje!! :cool:
    Pyamadag gaat het worden vrees ik.

Zit inmiddels op 9 dagen na mn ei en heb wel wat ongi-krampjes en ook zit er vandaag een dip in mn temp.
    Ook doen mn tepels zeer.
    Had gisteren al een testje gewaagd en we dachten wel een heel licht streepje te zien, maar daarna de foto in negatief gezet en daarop was niets te zien.
    Misschien morgen nog maar een testje en anders wachten we maar tot vrijdag.
    Tenminste... als ik dan nog niet ongi ben, heb ook al wel eens een lf van 10dagen gehad dus voor het zelfde geldt wordt ik morgen al ongi. :(
    Haha... dus kortom het wordt afwachten.

Naomi: Hoe staat het met de spierpijn??
    En leuk hey, zo'n frisbeemiddag.
    Zou voor onze jack ook wel iets zijn!!

Steph: Je hebt inderaad al een heel mooi buikje.

Wian: Zwaai naar jou!! ;)

6. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

#2846 wianhalu, 27 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 feb 2011
    nog gefeliciteerd met jullie zoon remmar!! ohh en spannend testen! mijn duimen draaien!

naomi begrijpelijk dat je met dit weer liever niet het bos in gaat met de hond! getsie zie het al helemaal voor me! en dan nog even er bij uit schudden.. spetter hier spetter daar..

Ik heb net de boven rand van het lakentje gestreken die ik op het bedje van het ledikant wil... maar wat een K**** ding zeg! Hebben ze dat dubbel gestikt en als je het stijkt heb je stof over in dat tussen stuk.. (nouja... zo goed mogelijk dan maar gedaan)
    En wat is trouwens dat dekentje groot!! Moet je die voor meer dan de helft onder het matras weg werken? (hoezo frustraties)

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Remmar, nog gefeliciteerd!! Heerlijk dat hij zo verwend is. Is toch wel het grootste feest voor zo'n kleine jongen! Spannend bijna testen!

Wian, het was zeker stil! Ik denk dat dat ook wel handig is, gewoon testertjes gebruiken en dan kijken wat het beste bevalt.
    Groot zijn ze he, die lakentjes en dekentjes! Ik had voor de foto de wieg opgemaakt met een wiegdekentje, maar er kwam een hele prop onder het matrasje!

Naomi, ooh bah, dan zit je hele huis onder de modder! Zou ook lekker binnenblijven. Had mazzel, mn paardje is vanochtend gereden, dus hoefde alleen maar wat te poetsten en wat lekker extra eten te geven.

Straks gaan we lekker filmpje kijken, mn vriend is nu nog naar Ajax aan het luisteren. Gisteren na mn werk weer geshopt voor mn dochtertje, een mooi gehaakt vestje, een borstelsetje en een lichtroze Koekadenken. Ben echt gek op dat merk, zo leuk allemaal!

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @remmar: gefeliciteerd met stan!!!
    met de spierpijn gaat het goed hihi ben nu zo goed als spierpijn vrij ;)
    het is super leuk om te frisbeeën :) jacks zijn leuke hondjes daarvoor! heb je het al wel eens geprobeerd?

oewww spannend voor jullie dag! ik hoop dat het raak is meid zou wel leuk zijn :D

@wian: haha ja dan hebben we inderdaad overal spetters en dat tegen witte muren... liever niet ;)

hihi hier hebben we dat ook met de deken hoor! de helft ligt onder het matrasje en de andere helft erboven, niet echt makkellijk maar ja.

@steph: lekker dat je paardje al gereden was en je alleen maar hoefde te poetsen!

wij hadden van te voren al wel sudocrem gekocht want ik wist dat die fijn was ;) gebruikte hem toen ik thuis woonde ook zelf nog weleens namelijk op schrale plekken.
    de proefmonsters die we hebben gekregen waren 2x klein potje sudocrem, 3 zakjes zinkzalf van neutral en 2 tubes zinkzalf van zwitsal. ik vind die zwitsal echt vreselijk, smeert niet lekker uit. de neutral iets beter maar sudocrem vind ik het beste.
    van badschuim ed. hebben we zelf niets gekocht alles gehad...
    we gebruiken nu de zwitsal nog, maar we hebben ook natusan en c1000 eigen merk staan hahaah. hoezo keuze genoeg:p

9. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen lady's

We zijn weer lekker vroeg van de partij vandaag :D
    Stan was weer eens heel vroeg wakker en ik ben dus ook al heel vroeg eruit.

Naomi: Nee, ik heb dat nog nooit geprobeerd met onze jack, waarschijnlijk gaat hij er vandoor met de frisbee en krijg ik hem niet meer terug ;)
    En ons Rottje zie ik het nog niet doen :D

Wian: Hier nog 1 die regelmatig ruzie heeft gehad met de lakentjes van het ledikantje!!
    Het zijn echt ondingen, maar ja... zal er wel bij horen ;)

Steph: Haha... alweer geshopt?? :D

Vertelde gister toch dat ik een dip in m'n temp had??
    Nou vandaag is hij ineens gestegen tot 37,00 terwijl hij gisteren maar 36,5 was.:$
    Haha.... nu liggen de testen dus wel heel hard te roepen op de badkamer ;)
    Haha.. werd net alleen even onpasselijk toen ik beneden kwam, hebben gisteren de frietpan gebruikt en dat ruikt vanmorgen niet zo lekker :)

Vindt het nu wel heel erg spannend worden hoor!!! :)

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Remmar: gefeliciteerd nog met Stan :D! Enne je temperatuur ziet er mooi uit ;)

@All: gisteren lekker luierdagje gehad..vriend was naar de motorbeurs gegaan dus heb lekker vrouwenfilms gekeken :D Temperatuur is weer gedaald en als ik naar de vorige temp.kaart kijk is dat een goed teken want dan komt de klusperiode er weer aan! Vannacht al goed geklust..komende dagen nog ff extra :p

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Goedemorgen dames! Ik meld me ook weer eventjes ;). Dit weekend is erg druk geweest, we zijn zaterdag vanuit Brabant naar Utrecht teruggekomen en had ik 's avonds een etentje in Den Haag en gister hadden we om 0730u al kraamvisite....wel erg leuk, was een vriendin uit Noorwegen die een overstap had op Schiphol en dus even snel aan kwam waaien, wel echt heel erg leuk!!!
    En nu ben ik bang dat ik verkouden / grieperig ga worden...ben niet echt fit...maar dat zal ook wel met de ongi i.c.m borstvoeding te maken hebben gok ik zo....

@ Pinda, o heerlijk, lekker een dagje vrouwenfilms kijken!!!

@ Wian, frustraties met de dekens....ook ik ken het. Met de wieg valt het wel mee, maar het ledikant...blegh....Ik leg de deken trouwens een kwartslag gedraaid neer, heb zo het idee dat ik minder onder het matras hoef te proppen, of nou ja, het is natuurlijk niet minder maar ik vind het wel makkelijker. Misschien een tip?

@ Steph, o weer lekker geshopt jij!!! Ja, ik ben ook wel blij met mijn cyclus eigenlijk, ik hoop dat die zo blijft!! Wat mij betreft gaan we al voor een 2e :D. Al denk ik dat mijn lijf er niet zo heel blij van wordt ;). We hebben in ieder geval besloten dat ik niet weer aan de pil ga en de komende maanden 'voorzichtig' zijn en nog niet gaan proberen, maar als het komt, dan komt het :)

@ Naomi, zwarte spetters, ook dat ken ik ;), wij hebben zelfs de gang voor de onderste helft grijs geverfd, want dat witte bleef smerig worden ;)

@ Remmar, van harte gefeliciteerd met Stan!! En meis, ik ben zooooo benieuwd!! Je temp ziet er dus goed uit!!! Spannend!! Ik duim!!!

12. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey Alice

Bedankt voor de felicitaties!!
    Wat fijn dat je in elk geval even lekker bij je paardje hebt kunnen zijn.:D
    Had trouwens even op funda zitten kijken in de woonplaats van je ouders. Stond een leuk huisje te koop met eigen grond, prijs vond ik meevallen, alleen er moest heeeeel veel aan gebeuren.
    Wat leuk, kraamvisite vanuit Noorwegen!!!!

Mooi kaartje heb ik he deze ronde??
    Ik ga met testen wachten tot vrijdag, is ook mijn NOD, er kan namelijk nog van alles gebeuren.
    Schrok gisteren wel van m'n lage temp aangezien ik vreesde voor een korte lf net als een paar rondes geleden, maar gelukkig was hij vanmorgen hoog.
    En m'n borsten beginnen wat op te spelen, maar heb ik ook al elke maand voor ongi gehad, dus daar kijk ik niet meer van op.

Zo en nu ga ik de kleine man een schone luier aantrekken en kleren, mezelf even aankleden en dan in de auto. Even koffiedrinken bij opa en oma.

Wens iedereen een hele fijne dag en ik hou jullie op de hoogte!! ;)

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, heel veel plezier bij opa en oma!!
    En ik blijf duimen voor je temp...
    O, ik ben benieuwd welk huisje je bedoelt...wij hebben namelijk ook wel leuke huisjes ertussen gespot ;), maarre ben je van plan onze kant uit te komen dan? ;)

Ik ben hier een 'goed gesprek' aan het voeren met iemand naast me in de wipstoel...o, hij kan toch zo gezellig tegen je babbelen * smelt *

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @remmar: spannend zeg die temp van jou!!!

@alice: wat leuk kraamvisite uit noorwegen :) hihihi leuk he die honden:p
    gaaf dat jullie zo snel weer voor een 2e willen gaan! ik wil ong. een jaartje wachten maar dat zal iets langer zijn want ik wil niet weer rond deze tijd uitgerekend zijn haha. plannen kun je het natuurlijk niet maar we kunnen het proberen te sturen.

isabel heeft gisteravond 2,5 uur boven geslapen terwijl wij beneden waren!!! ze heeft 1 keer eerder 1 uurtje boven gelegen dus vind het super knap van haar :D ze was zo tegen de slaap aan het vechten beneden dat we het boven gingen proberen en welja mevrouw gaat gewoon liggen slapen!
    ze ligt nu ook alweer een half uur boven en heeft zelfs niet gehuild!

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, wat heerlijk dat Isabel steeds beter slaapt boven!!
    Tja, ik snap wel dat je niet weer rond die tijd uitgerekend wilt zijn, mij lijkt het voorjaar ook heel heerlijk, maar zoals je al zegt, je weet het niet wanneer het raak is. En daarbij, ik vind het zo'n zegen dat het altijd welkom is!! :D Ik zou graag die 9 maanden van het ontzwangeren willen wachten, maar ik betrap mezelf er meerdere malen per dag op dat ik alweer over een dikke buik zwijmel....ach ja, we zien wel :)

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Pinda, lekker zo'n dagje luieren he! Wij hebben dat gisteren ook gedaan, knap je zo van op!

Remmar, spannend zeg!! Ik duim voor je, hoop echt heel erg dat het raak is deze maand!

Alice, wat leuk zeg, kraamvisite uit Noorwegen! Wel vroeg op, maar dat zal je ondertussen wel gewend zijn met die kleine. Wat leuk dat jullie zo snel alweer voor een tweede willen gaan! Ik zou ook snel wel weer een tweede willen, met een jaar of anderhalf, maar mn vriend wil dat ik eerst afgestudeerd ben en een baan heb, voordat we aan nummer twee 'beginnen'. Hoe zit het met de banenjacht? Hebben je sollicitaties al iets opgeleverd?

Naomi, wat knap zeg, van die kleine Isabel, genieten lijkt me dat als mama, als je kindje zo goed bezig is!

Vandaag een dagje op school doorgebracht. Nu nog eventjes wat dingen voorbereiden, loop zo achter, dat ik er nog zo hard mogelijk aan ga trekken. Moet nog 12 weken naar school, voordat ik verlof 'neem'. Vanavond nog naar mn paard, maar mn vader gaat gezellig mee. Fijne avond allemaal!

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph, hihihi, wat grappig, jullie ook al met nr. 2 'bezig' (in gedachten dan ;) ). Het is ook zooooo verslavend :)...
    Pfff, lekker druk dus met je opleiding, knap hoor, dat je kunt studeren en zwanger zijn!!
    Ik heb trouwens eindelijk de studie-adviseur gemaild dat ik ermee ga stoppen.....nu alleen nog uitschrijven...(ik kan mezelf er nog niet helemaal toe zetten eigenlijk, maar het zal wel moeten...)

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, ja kan me niet snel genoeg gaana, vond het heerlijk om zwanger te zijn! Geniet zo van alle bewegingen in mn buik en kan hem wel de hele dag aaien haha. Pff, studeren gaat niet zo goed hoor.. Haal bijna niets, terwijl ik me goed voorbereid, zo frustrerend! Normaalgesproken deed ik bijna niks en haalde het wel. De laatste 3 weken ben ik ook amper geweest, nu weer alles proberen in te halen. Lastig!
    Knap dat je de beslissing genomen hebt! Zal ook wel rust geven. Je hebt gelukkig al een hele goede opleiding op zak, en je kan altijd nog opnieuw beginnen met studeren!!

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden..
    Ik meld me ook weer ff..
    @Alice, leuk kraamvisite uit Noorwegen.. Zeker leuk om je paardjes weer te zien? Hoop dat jullie snel een leuk huisje kunnen vinden..
    Ow niet ziek worden he..
    @Renmar, spannend meis!! Ik duim voor je..
    En nog gefeliciteerd met Stan..
    @Naomi, wat fijn dat Isabel boven heeft geslapen. Ik merk dat als Ryan in de box ligt dat hij minder goed slaapt.. als we hem dan naar boven brengen dat slaapt hij meestal wel goed.

Met mij en Ryan gaat het goed. Gister voor het eerst naar het CB geweest, hij was zo lief.. hij weegt nu 3950 gram en is 53,5cm lang.. Daarna heeft de dokter naar hem gekeken en hij is weer helemaal goedgekeurd.. als laatste plaste hij nog tegen de dokter aan.. was wel grappig! Maar dat heb je met jongetjes he, haha!!
    Mijn wond is echt mooi genezen.. echt maar een dun lijntje.. nu alleen nog last van mij buik aan 1 kant, maar die kant is waarschijnlijk nog aan het genezen.. maar het is ook pas 3 wkn geleden.. Dat vergeet ik wel eens.. dat het pas 3 wkn is.. lijkt al veel langer.. hihi..
    Ik zit nu te wachten op de vrouw die de gehoortest bij Ryan komt doen..

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, goed dat Ryan weer goedgekeurd is! Wat snel zeg, dat je wond al dicht is. Gelukkig wordt het mooi! Wat gaat de tijd hard, jouw kindje ook al 3 weken!

Net naar de huisarts geweest. had een knobbeltje onder mn oksel zitten, gelukkig is het niks. Toch altijd een beetje eng, van die plekjes! Paardje staat ook al buiten, wasje draait, nu even snel stofzuigen en dan weer schoolwerk en paard op stal zetten. Om 3 uur weer werken. Heb het even geteld, nog 12 keer werken en dan heb ik verlof!

Deel Deze Pagina