Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @steph: lekker nog maar 12 keertjes werken!!! kun je af gaan tellen :D

@alice: dat zal vast rust gaan geven nu je stopt met studeren!

@T84: fijn dat Ryan weer helemaal goed is gekeurd! hihi en tegen de dokter aan plassen... tja die kans loop je inderdaad met jongetjes ;) Isabel heeft onze kraamverzorgster een keertje ondergepoept:p

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hmm, heb toch een urineweginfectie.. Had voor de zekerheid wat ingelevert, dacht ben er nu toch, maar had het niet verwacht.. Einde van de middag medicijnen ophalen bij de apotheek.

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    he balen zeg!!!! hopelijk is ie snel over

4. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    ow balen steph, hopelijk is het snel over met de medcijnen!!

5. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Steph: Hopelijk werken de medicijnen snel en gaat het snel weer wat beter met je.
    Fijn dat je verlof al dicht bij komt!! :D

T84: Hihi tegen de dokter aanplassen.
    ;)Ja dat doen ze :D
    Wel fijn dat hij weer is "goedgekeurd".

Hier is de onzekerheid toegeslagen.
    Heb vandaag de hele dag al een ongi gevoel :(
    Ben er gewoon een beetje depri van, want het zag er zo goed uit deze ronde.
    Heeft iemand van jullie dat ook gehad, zo'n ongi-gevoel een dag of 4 voor de NOD??

Even iets anders!!
    Willen jullie morgen om 16.30uur allemaal heel hard voor ons duimen??
    Er komen dan eindelijk weer eens kijkers naar ons oude huisje. :$

Liefs vanaf hier

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik duim voor je Remmar! Zou echt te gek zijn als het huis verkocht wordt! Hoe lang staat het al te koop? Vrijdag ga je testen toch? Misschien is het gevoel vandaag weer over? Ik hoop het!

Alles goed met jullie, meiden? Ben benieuwd hoe het met Rosa is, ik hoop zo dat het beter gaat!!

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    *Zwaait even naar iedereen*:D

Remmar,ik duim heel hard voor jullie!!

Zag dat je temp was gezakt:( Dikke knuff!!

Hier niet zo heel veel te melden was maar 3 dagen ongi niet eens eigenlijk en nu wachtend op een ei.
    En vrijdag naar de Gyn had zelfs al een paar dingen op papier gezet voor ik het vergeet te vragen.

Straks mee met me zus naar het ziekenhuis voor de 15 weken echo:D

8. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @renmar, ik duim voor je meis!!! zowel voor het huis als voor geen ongi en vrijdag een posi test.

ik ben ook benieuwd hoe het met Rosa is, ik hoop wel al wat beter.

@kim, leuk dat je met je zus mee gaat. en voor vrijdag, goed zo dat je al je vragen op papier zet, want vaak vergeet je wat als je er zit. iig alvast sterkte en succes en laat je niet afschepen.

hier gaat verder alles zn gangetje.. Ryan ligt nu lekker in mn armen, over half uurtje is het weer etenstijd, hihi. Vanmiddag gaan we op visite.. hoop dat ie zich gedraagt, ;)

9. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

goedemorgen meiden!

steph balen die infectie! hoop dat het snel over is met antibiotica kuurtje!

kim leuk dat je met je zus mee gaat voor een echo!! en goed dat je alvast wat op papier heb gezet voor de gyn... anders sta je weer buiten en denk je shit.. dat had ik ook nog willen vragen!

t84 fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie mannetje!

remmar zal vandaag voor jullie duimen! en rond half 5 nog een beetje meer;)! Balen dat je het gevoel hebt dat je ongi komt... ik kan me herrinneren dat ik in de maand wanneer ik posi teste ook ongi buikpijn had... zelfs nog de avond voor NOD.. ik had me er die keer dus ook niet op voorbereid dat het raak zou kunnen zijn, maar dacht... hm balen volgende ronde morgen ochtend weer duivels... maar toen ze de volgende ochtend er niet waren... en in de loop van de middag ook nog niet kwamen...en ik een beetje misselijk gevoel kreeg.. riep er een testje vanuit de kast dat ik die moest pakken.. haha! en ja hoor zwanger!

HIer net lekker lang in bed gelegen en geslapen. vanmiddag komt er een vriendin, ff kijken of we nog wat kunnen knutselen.
    Gister bij de vk voor controle geweest en alles ziet er goed uit... vanaf vrijdag officieel 37 weken en mag ik officieel thuis bevallen! :D Komt toch wel dichterbij nu!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    jeetje wian al bijna 37 weken!!! binnen 5 weken hebben jullie je kleintje in armen :D:D

@remmar: mijn duimen draaien voor je!!!

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wow Wian, alweer bijna 37 weken! Wil je thuis bevallen?
    Gezellig dat je vriendin komt, gaan jullie nog wat maken voor de babykamer?

Kim, leuk dat je meegaat! Inderdaad handig dat je je vragen hebt opgeschreven, zo'n bezoekje vliegt altijd voorbij. Wel heel spannend hoor!

T84, leuk dat jullie al lekker op bezoek gaan zeg.

Heb een beetje pijn in mn onderrug, heel naar en zeurderig gevoel. Moet nog eventjes wat afmaken voor school en dan ga ik wat bewegen, want dat stilzitten is ook niet lekker!

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph, he gatsie, urineweginfectie....doe je wel voorzichtig aan? Aangezien je het ook al in je onderrug voelt? Je voelt het tijdens de zwangerschap niet zoals het normaal voelt natuurlijk...dus goed antibiotica slikken en zorgen dat het niet opstijgt.
    Snap heel goed hoor dat het studeren nu lastig is en heel frustrerend dat je niet veel haalt. Wellicht moet je je op 1 vak focussen en dat proberen goed af te sluiten, want het is gewoon ook veel in je zwangerschap natuurlijk.

@ Remmar, ik duim!! Zowel voor jullie huisje als voor dat je temp weer stijgt!!

@ T84, fijn dat je wond zo goed heelt!! En dat Ryan goedgekeurd is natuurlijk :)

@ Naomi, nog spierpijn gehad van het paardrijden?

@ Kim, succes vrijdag bij de gyn!! Heel goed dat je een lijstje met vragen hebt gemaakt.

@ Rosa, lieffie, hoe gaat het met je? Sterkte meid!

@ Nijn, voor jou ook dikke knuffels!

@ Wian: * zwaai * wow, al bijna 37 weken :) :) :), ik ben zooo benieuwd!!!

Heb ik nu op iedereen gereageerd? I hope so!

Hier gaat alles oke, nog steeds niet helemaal fit. Het is denk ik echt de ongi + borstvoeding die me zo moe maakt...Maar ben sinds vandaag wel lekker weer bezig in ons huisje en ga zo ook weer eens internet op om te solliciteren etc.
    Net definitief gemaild dat ik ga stoppen met de studie...nu alleen wat laatste dingetjes regelen daarvoor :(...ik sta eigenlijk nog steeds niet achter mijn keuze :(

O, telefoon...zometeen tik ik meer!

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: ik heb tot en met zaterdag spierpijn gehad! en heb woensdagavond gereden haha. maar ja is niet erg ;) ik heb goed kunnen voelen welke spieren ik goed gebruikt heb ahah.

ik ben bezig een geboortebord te maken (ipv een geboortetegeltje ;)) heb wel weer een moeilijk plaatje uitgekozen haha [​IMG]

heb de lijntje allemaal al gedaan dus ik kan al beginnen met inkleuren :D

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, ja stom he, die infect! Ik drink me versuft, zit die halve dag op de wc haha. Heb een kuurtje voor een week, dus hoop dat ik er snel vanaf ben. Morgen weer dagje school, doe ook echt rustig aan. Jammer dat je nog niet helemaal achter je keuze staat om te stoppen.. Misschien verandert dat als je een ban vindt?

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Naomi, vanavond weer paardrijden? Schattig plaatje heb je uitgekozen!

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nee vanavond niet paardrijden helaas.

heb een informatieavond over de belastingopgave vanuit mn werk. omdat het nogal ingewikkeld is als je gastouder bent en je krijgt wat tips en trucs om meer terug te krijgen haha.

het bord is af :D
    echt super snel zeg had ik niet verwacht!
    ga nu nog 1 maken dan kunnen ze samen de oven in :)

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, leuk dat plaatje voor op het bord!! Lekker crea hoor :)
    Jammer dat je vanavond niet kunt gaan paardrijden :)

@ Steph, ik had ook zo'n kort kuurtje, gelukkig sloeg het bij mij goed aan, hopelijk bij jou ook! Lekker door blijven drinken ;)
    En ik denk dat het ook wel beter gaat met de keuze als ik eindelijk een baan heb. Ik heb net nog gesolliciteerd, maar ik verwacht er niet veel van......

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden, mijn naam is ivm privacyredenen aangepast. Vorige naam was ook mijn hyvesnaam, en dat vond ik eigenlijk niet zo fijn!

Naomi, ben benieuwd naar de borden. Foto??

Alice, hoop dat je aangenomen wordt hoor! Wanneer will je weer aan het werk?

19. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

leuk naomi ook weer aan de crea! Leuk, ben benieuwd naar het resultaat!

alice *zwaai* terug, ja ook ik ben heel benieuwd!!
    wat moeilijk dat je nog steeds niet 100 % achter je keuze kan staan... hoop dat je snel een leuke baan vind! dat maakt het miss wat makkelijker?

sweetbel (even gewijzigd.. andere naam zat er zo ingebakken): ja ik wil graag thuis bevallen als alles het toelaat! Lekker eigen omgeving....
    vriendin kon helaas niet zo lang, dus komt vrijdag middag weer om wel te knutselen! hihi:D heb nog 1 vogelhuisje liggen waar we een muziek doosje met trekkoord in hebben gedaan... en die wil ik nog gaan decopatchen... Zal deze of volgende week ook babykamer op foto gaan zetten en jullie showen.

Heb vandaag is een lijst gemaakt met wensen die ik wel zou willen als mensen vragen wat we willen hebben voor de geboorte (als mensen het al vragen,..of ze geven gewoon wat lelijks).... Wat moeilijk zeg! Kan de lijst wel kopieren om te laten zien.. maar is wel een heel a 4 vol! miss wie leuk vind via pb?

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wian ik will je lijst wel zien, kan ik misschien wat ideetjes opdoen voor mezelf haha. Leuk idee, in een vogelhuisje! Ik heb ook zon muziekdoosje liggen om ergens in te doen, Miss aap ik je wel na! Ben benieuwd naar de babykamer! Gezellig dat je vriendin vrijdag weer komt!

Deel Deze Pagina