Naomi, ja dat weet ik nog! Heb jij daar wat van gemerkt met broekjes, dat ze te kort zijn/waren? Haha, klinkt zeker fout! Hier de bank aan de andere kant van het huis, de hond ligt wel bij de schuifpui, heerlijk in het zonnetje. Aaide haar net, en het is net een kacheltje. Kim, dank je wel!
@sweetbel: ja ik merk het wel hoor! kwa lengte zou ze 62 aan mogen maar zelfs 56 is nog te groot om haar buikje, dus heb heel vaak broekjes die afzakken. ze draagt overigens gewoon 56 hier hoor, het is niet dat ze heel erg te kort zijn gewoon net aan. onze bank staat bij het raam vandaar haha, wist niet hoe ik het anders weg moest zetten dan maar verkeerd wij hebben tuin op het zuiden dus we hebben de hele dag lekker het zonnetje hier staan! in de zomer staat de zon van 1 tot 3 achter een boom hier dat is op zich best lekker als het erg warm is hier net terug van de osteopaat met isabel. ze vond het deze keer niet zo erg gelukkig. ze lag de hele tijd te bewegen en te doen, heeft geen seconde stil gelegen haha. op een gegeven moment begon ze zelfs te lachen en geluidjes te maken dus het is nu een stuk relaxter gegaan nog 1 keertje en dan verwacht ze dat we niet meer terug hoeven te komen!!
Hey meiden, Hier even snel een berichtje. We hebben van alles besproken bij de gyn en ze gaat me nu 1 cylcus in de gaten houden en vriend mag maandag zijn zaad inleveren.Heb een foldertje mee gehad van een HSG onderzoek(zie link voor info)Hysterosalpingogram (HSG) Heb vandaag ook al een echo gehad om te zien of er al eitjes aan het rijpen waren.Links en Rechts had ik er eentje maar mogen nog niet worden meegeteld omdat ze te klein zijn,Maandag weer een nieuwe echo om te zien of de eitjes groter zijn Verder vond ze het knap dat ik bezig ben met afvallen en dat ik hier zeker mee moet doorgaan!Ook mocht het over een tijd nog niet lukken dan moest ik sowieso afgevallen zijn Maar dat gaat me wel lukken Het viel dus eigenlijk reuze mee hihi en ik me eigen maar zorgen maken
@kim: fijn dat het zo mee gevallen is en er wordt wat gedaan dat is super!!! ben je al wat afgevallen? mij lukt het niet maar ik mag ook niet echt afvallen ivm borstvoeding... had gehoopt met op mn eten te letten dat het vanzelf ging maar helaas er komt alleen maar aan!!
@sweetbel: wat superleuk om de foto van de 3D-echo te zien!! Echt bijzonder hoor. @kim: fijn dat je cyclus deze ronde helemaal in de gaten wordt gehouden. Ben je opgelucht nu? @naomi: fijn dat Isabel nog maar 1x terug hoeft te komen. En fijn dat het vandaag al zo veel beter ging dan de vorige keer. Met mij gaat het goed. Deze ronde bewust wat meer afstand gehouden van het forum, maar wel zo nu en dan bijgelezen. Vanavond bij vrienden op bezoek, gezellig! En morgen weer volleyballen, leuk!
Ben ik weer. Ik heb veel teruggelezen maar niet alles hoor. Leuk om te lezen dat er al een aantal lieve beebjes zijn geboren en dat er een aantal zwangeren zijn. Leuke verhalen en ervaringen om te lezen. Ik ben bewust een tijdje weggeweest omdat ik het moeilijk heb gehad met de situatie. Maar zoals beloofd zou ik jullie op de hoogte houden zo af en toe dus daar ben ik weer even. Van de operatie en alle complicaties ben ik nu gelukkig helemaal hersteld. Half december dus die operatie gehad en vorige week was er bij de echo eindelijk een follikel aan het groeien (1,8 mm). De aller eerste sinds vorig jaar januari en zelfs zonder hormonen. Hier waren wij natuurlijk heel blij mee omdat dit wil zeggen dat de operatie niet voor niets is geweest en ik ben er ook blij om dat ik dus niet voor niets zoveel pijn heb gehad die 1,5 maand vanaf de operatie. Aan het einde van de week hadden ze nog een keer gekeken en toen was ie ook gesprongen. Deze week bloed laten prikken en dan gaan ze bekijken of het een goed eitje is. Het enige is dus dat dit een cyclus is geweest van 6 weken, maar ja ik denk maar zo beter een cyclus van 6 weken dan geen cyclus (zoals het was voor de operatie). Tsja en natuurlijk flink geklust rondom het ei. Maar ik denk dat het niks geholpen heeft want ik voel me niet anders als anders. Volgende week moeten we weer naar het ziekenhuis en hebben we weer een gesprek met de fertiliteitsarts, we krijgen dan de uitslag van het bloed en ze gaan kijken wat ze nu met me gaan doen. Als er nog geen ongi is kan ik Woensdag of donderdag testen maar dat durf ik dus echt niet want ik kan de teleurstelling eigenlijk echt niet meer aan. Maar ja probeer maar lekker sterk te blijven en door te gaan met de andere dingen en er niet te veel mee bezig zijn en dan wie weet komt er straks bij ons ook een kleine lieve beeb.
@Kim: fijn dat het zo is meegevallen *duim, duim* dat de eitjes goed rijpen en dat jullie raak schieten!! @Happy: begrijpelijk dat je het moeilijk hebt gehad met de situatie, kan er helaas over meepraten Succes en veel sterkte met testen, hoop dat je lekker 2 roze strepen te zien krijgt! @All: temperatuur is vandaag 4 graden gestegen dus hoop dat mijn eitje geweest is
Naomi, gelukkig viel het allemaal mee! Fijn dat je nog maar een keer hoeft! Kim, wat gaat het snel allemaal dan, dat onderzoek! Gelukkig viel het mee, ben blij voor je! Happy, ook fijn om te horen dat het weer iets beter met jou gaat! Moest wel heel leuk zijn om te horen dat er vanzelf een eitje is gesprongen. Spannend dat jevweer gesprek hebt volgende week, ik duim voor een goede uitslag. Pinda, spannend!!
Goeie morgen, Hier sinds gister ongi Had het al verwacht gezien m'n temp gister. Dus op naar ronde 6. Kim: Fijn dat het gesprek goed is verlopen, hopelijk is er met een beetje hulp, ook snel bij jullie een kleintje in aantocht. Sweetbell: Moet wennen aan je "nieuwe" naam Pinda: Ben heel benieuwd wat FF over een paar dagen bij je aangeeft, je hebt dan in elk geval een nette cyclus!! Happy: Fijn dat er een eitje aan het rijpen is, is hopelijk toch niet alles voor niets geweest. Inderdaad beter een cyclus van 6 weken dan helemaal niet. Hopelijk komt het snel allemaal goed. In elk geval een hele dikke knuf voor jou!! Zo Stan nog even op bed gooien Moeten vanmiddag naar de carnaval, maar dan moet meneertje eerst nog even geslapen hebben. Haha... hij was er vanmorgen om 5.45, dus vrees als hij nu niet naar bed gaat, hij halverwege de middag echt instort. Iedereen een fijne dag. Liefs van mij. p.s. het enige positieve aan m'n ongi is dat ik met carnaval wat kan drinken , maar had het heel graag gelaten
Hoe was carnaval vieren remmar? Jammer dat je ongi bent geworden zeg! Vanavond werken, dus vandaag rustig aan doen. Morgen komen ze voor de dakkapellen! Fijne dag!
Wat een stilte hier. Volgens mij is iedereen aan het genieten van het lekkere weer Hier lekker 2 uur gelopen met vriendlief,zus en zwager en natuurlijk de honden. Waren iets van 12.45 weggegaan en kwamen pas iets over 15.00 uur terug.
Hai dames! Ik kom weer even zwaaien!!! Sorry hoor, ik heb soms echt het gevoel dat ik jullie verwaarloos!! Maar ik blijf gewoon elke keer terugkomen hoor als ik even weg ben geweest Ik zag een hele mooie echo van sweetbel voorbij komen!! Aaaaah, wat leuk!!!!!! @ Happymarie, meid, ik ben erg blij voor je!! Het is natuurlijk nog niet 100% zoals je het zou willen hebben, maar je weet nu dat de operatie en pijn nut hebben gehad en je hebt zelfs zonder hormonen een eitje laten springen!!! Wat moet dat heerlijk zijn voor jullie . Hopelijk komt het nu allemaal snel goed!! @ Remmar, he bah, ongi....hopelijk wel snel raak de volgende ronde!!! @ Naomi, fijn dat je waarschijnlijk nog maar 1x naar de osteopaat moet!! @ Elja, goed dat je wat afstand hebt gehouden, maar wel fijn dat je ons nog niet vergeten bent . Hopelijk deze ronde raak!! @ Pinda, hoe gaat het met jou? @ T84, hoe doet de kleine Ryan het? @ Miranda, nog heel erg druk met werken en je 2 kiddies? @ Nijn, ik kom jou ook even knuffelen @ Wian....je bent de 37 weken al voorbij nu toch? Spannend!!! @ Kim, fijn dat het allemaal toch wel is meegevallen bij de gyn. Wanneer moet je weer? @ Rosa, hopelijk gaat het ook allemaal met jou en Jens de goede kant op Hier is alles goed . Ik ga straks naar een meeting met andere decembermama's, spannend!! Het is gewoon anderhalf uur rijden.....dus ik hoop dat ik op de terugweg straks geen files of andere gekke dingen tegen kom. Verder doet onze zoon alles helemaal goed. Het is echt zo'n lekker ding!! O ja, en ik ben heel druk met solliciteren, maar al wel 2x afgewezen .....ach ja, we gaan gewoon door!!! Dag lieffies!!!
@Alice: wat leuk dat er een meeting georganiseerd is Nemen jullie dan ook de kinderen mee? Balen dat je afgewezen bent met je sollicitaties, hoop dat je snel werk vindt! thuis zitten lijkt me echt, met een kleintje zal het anders zijn, 3x niks. @Remmar: balen dat je ongi bent geworden hoop dat je snel zwanger mag worden..dat geldt ook voor mezelf, kim en nijn @Kim: hoe gaat het met afvallen en met werk vinden?? @Sweetbel: moet nog steeds wennen aan je nieuwe naam je zal nu dus wel in de herrie zitten omdat ze aan het klussen zijn of niet? @All: zaterdag mijn nieuwe telefoon gekregen: een BlackBerry..helemaal leuk..moet nog wel dingen uitvogelen hoe het precies allemaal werkt. Kan in ieder geval foto's, best wel heldere, plaatsen als ik een testje heb gedaan Ik heb een certificaat gehad van het examen van de hondentraining wat ik met mijn hond heb gedaan..echt leuk gedaan! Staat ook een foto van mij en de hond op Ook een duimbeeldje gekregen omdat we zo goed vooruit zijn gegaan Mijn temperatuur is niet gestegen..juist flink gedaald mijn ei moet dus nog komen..grrr vervelend dat afwachten weer!!
Alice, wat leuk dat je naar een meeting gaat! Gaat de kleine mee? Jammer dat je afgewezen bent, maar er komt vast heel snel werk! Pinda, leuk het een blackberry! Ik heb er ook een, hij is in principe heel makkelijk. Gefeliciteerd met je hondencertificaat! Balen van je temp, afwachten is zo stom, succes. Kim, heerlijk hè, met dit weer naar het bos. Ik ben net ook even gaan lopen met m'n hond, dus die is lekker uitgeraast. Zit inderdaad in de herrie, maar het geeft nu al enorm veel licht op de zolder, ben heel benieuwd hoe het is als het af is!
Ik las net dat Niki86, die hier af en toe ook meekletst, is bevallen van dochtertje Liv. Mijn oude buurmeisje is vannacht ook bevallen van een meisje, Lizzy. Blijft toch spannend elke keer met die namen haha.
Goedemiddag! Elja,begrijpelijk dat je eventjes afstand doet van het forum,gelukkig kom je nog wel spieken hier! Happy,wat mooi dat de eerste operatie heeft geholpen.Precies liever een cyclus van 6 weken dan helemaal geen.Ik hoop dat het uitkomst heeft en hopelijk brengt het vele klussen geluk! Dikke knuffel meis! Sweetbel,het gaat zeker ineens snel maar dat zijn ook de eerste stappen hier in het ziekenhuis. Fijn is dat he in de herrie zitten. Leuk zeg dat iedereen nu bevalt Remmar,bah die vervloekte ongi! Hoe was carnaval? Alice,gezellig zo'n meeting. Wat balen zeg dat je al 2 x bent afgewezen! Hoe is het verder met je? Pindakoek,leuk he een nieuwe telefoon uitvogelen,ik kijk alles altijd na zonder boekje hihi Wat leuk dat je een certificaat hebt gehad en een foto samen met je hond erop.Helemaal mooi zo'n duimbeeldje! Niki,GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER! Hier vanmorgen de sperma van vriendlief ingeleverd en woensdag krijgen we de uitslag.Arme jongen het wou niet lukken vanmorgen zelfs met een beetje hulp niet maar het is uiteindelijk gelukt Sinds gister verlies ik ook vruchtbaarslijm en vanmiddag om 16.40 een afspraak bij de gyn om te zien of me eitjes zijn gegroeid. Verder heb ik last van me voorkant van de voeten van gister haha niet echt zozeer van het wandelen lijkt net of er aan allebei de kanten een blaar opkomt AUW!En kan er niet eens op lopen.
Pindakoek, ja het gaat wel met het afvallen moest eigenlijk 24-02 naar de diëtist maar voelde me een beetje down en was ongi Zou daar wel van komen hihi.Nu moet ik op 10 maart heen en hopen dat met goed resultaat is. Zag inderdaad al dat je temp was gezakt hoop dat je gauw je ei kan vinden. *Doet even een eidans voor Pindakoek*
hey meiden! Ik heb bij gelezen... maar hoop dat het ook is blijven hangen... zal mn best doen! en anders mijn excuus alvast! Kim: Wat fijn te horen dat het bij de gyn allemaal mee viel! Goed van je dat je aan het afvallen bent! De lijst zou ik je ff pb-en... daar was je toch benieuwd naar? of was het nou de naam slinger met lijstjes? die komt er nog even niet Sweetbel: Wat een super mooie 3d echo hebben jullie zeg! Jullie meisje heeft zich dus zeker wel laten zien!!! Op onze echo kwamen de beentjes ook wel wat langer uit.. maar dat waren 2 weken verschil. lees ik nu goed dat jullie meid al 11 weken met benen voor loopt???!! Ook een leuk idee van die piepschuimletters! Ik heb ook zo veel ideeen en wil het liefst alles uitvoeren, maar dat kan niet! grote letters met decopatch papier beplakken leek mij ook erg leuk om te doen! Ik ben hier gisteren begonnen met een geboorte krans maken! blauw lintje om de krans, een knuffel ooievaartje onderaan in het midden vast gezet, 2 zakjes met geboorte bedankjes er aan vast gemaakt... en heb nog houten plak (blauwe) kinder wagentjes besteld... en sterretjes met zilveren stipjes er op... en die wil ik er denk ik ook nog op maken. en links boven op de krans dan nog een houten plankje met naam erop... haha zo blijf ik mezelf bezig houden. Mn man heeft de geboorte bedankjes al op tafel gezet, dus die moet ik vandaag maar even afmaken! (celofaan papier met blauw witte hartjes, lintjes er aan en een baby geluks poppetje eraan) alice: klopt ben idd de 37 weken voorbij! Nu ik dingen ga voelen ben ik er ook allerter op dan daarvoor! Duim voor jou dat je heel snel een leuke baan vind! NIet leuk dat je nu al 2 keer afgewezen bent pinda balen van je temp! certificaat en blackberry zijn dan wel weer leuke dingen! maar pinda die op roze mag duimen we ook voor!! Remmar: jij weer ongi bah! wel kunnen genieten van een drankje met carnaval dan?? Blaast even HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG pfffffffff voor de dames die nog niet zwanger zijn! Gun het jullie zo! All: Ik begin weer in mn dipjes te raken... bah bah! meer down... donderdag even met een vriendin naar de prenatal gegaan.. was gezellig en stiekem nog 1 pakje gekocht( Dat word zijn 1e pakje!) Aangezien ik bijna de deur niet meer uit ga.. was het een hele opgave, maar wel gezellig. De avond werd ik heel erg gestraft kon niet meer lopen, en de trap niet meer op... gelukkig kon mn man helpen, maar ik was daarna weer helemaal emotioneel! verder t weekend redelijk door gekomen, wel weer tranen op alle dagen.. zucht, maar tis voor het goede doel! Gister hele dag steken ook van onder... en vannacht veel harde buiken en ongi buikpijn.. was een kl*te nacht! We zullen wel zien wanneer het gaat beginnen! hoop eerder dan de 25e! sorry.. ik ben nu het beeld een beetje kwijt van hoe of wat... maar *zwaait* naar iedereen die ik ben vergeten!! zonnige groetjes voor iedereen, gelukkig geeft die zon nog wel een beetje positieve energie!
Kim, haha, ging zeker niet door de zenuwen. Spannend de uitslag!! wian, vervelend zeg, dat je je weer zo down voelt. Gelukkig krijg je positieve energie van het zonnetje, is ook wel erg lekker! Geboortekrans klinkt ook erg leuk! Nee, de benen liepen 2 weken voor, maar de rest was gewoon gemiddeld. Ze heeft een lange vader, dus dat verklaart wel veel. We waren ook heel blij dat ze zich goed liet zien! Welke pakje heb je gekocht? Al die kleerjes zijn zo schattig! Bleegh, ben moe! Gisteravond gewerkt tot 11 uur, en eer ik gedouched was en in mn bed lag was het al 12 uur. Voor 7 ging de wekker al, en ik moet om 3 uur al werken. Durf niet echt op de bank te gaan liggen met al die mannen in mn huis aan het werk haha, vind ik zo lui staan! Ga maar weer een rondje lopen met de hond.
@sweetbel: dat staat niet lui je bent zwanger dat snappen ze vast wel en als jij het nodig hebt gewoon doen! @wian: balen dat je je zo down voelt! hopelijk begint je bevalling snel en heb je je kleintje in je armen, je zult zien dat je je een stuk(je) beter voelt. leuk die adrenaline haha. ik had het gevoel dat ik de marathon kon lopen @alice: jammer dat je al 2x afgewezen bent! dat is nooit leuk natuurlijk ik duim voor snel een positief bericht! @kim: hihi onder druk is dat ook best moeilijk denk ik gelukkig is het wel gelukt! @remmar: balen ongi!! @pinda: balen van je temp!! gefeliciteerd met het certificaat wat je met je hond gehaald hebt! @niki: gefeliciteerd met jullie dochtertje Liv! @happy: super dat de 1e operatie al iets gedaan heeft, dan is het niet voor niets geweest. en al een eitje op komst is helemaal geweldig natuurlijk, hopelijk snel positief (test) nieuws @elja: logisch dat je even afstand doet van het forum hoor *knuffel* ik hoop dat ik niemand vergeten ben anders sorry!! over een uur heb ik kennismakingsgesprek met nieuwe mensen. ik hoop dat er een klik is dan heb ik vanaf eind juni begin juli een baby erbij om op te passen vanavond naar de frisbee!!! het veld is EINDELIJK droog en niet meer hard van de vorst dus wij kunnen weer lekker trainen met de hond ik heb er zo een zin in hahah. verder vandaag lekker druk geweest met huishouden.. alle ramen beneden binnen en buiten gezeemt, vensterbanken gelijk afgedaan en goed gestofzuigt. keuken ook gelijk maar schoon gemaakt haha. het huis moet er zometeen natuurlijk wel goed uit zien