Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    hey meiden,

Hier even snel een berichtje.

Ben bij de Gyn geweest alles was goed en 1 eitje(links) was verdwenen maar rechts zat er een ei van 13 mm dus die was al flink aan het groeien en hij was mooi rond!

Donderdag heb ik weer een echo om 8.05 en ga dan ook vragen of ik een een foto mee mag van me eitje :p:D

En donderdag krijgen we de uitslag van het zaadonderzoek hij had er vandaag misschien geweest maar helaas nog even geduld ;)

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,
    Hoe is het hier? Alles goed met iedereen?
    Hier ook sorry dat ik niet zoveel meer online ben.
    Ben veel op pad met de kleine man.. eindelijk na al die maanden verplicht rust houden.
    Met Ryan gaat het verder ook goed, hij heeft zelfs 1 nacht tot kwart voor 6 geslapen.. en verder komt hij meestal maar 1x.. dus we boffen. Met mij verder gaat het ook goed.. echte pijn enzo is allemaal weg.. nu gewoon verder herstellen.
    @Kim, ben benieuwd naar de echo van je eitje donderdag.. en hoop ook dat de uitslag van je vriend zijn sperma posi is..
    @Alice, leuk dat je naar de meeting gaat. Hoop idd ook dat je geen file enzo hebt.. zo irri is dat. Veel plezier.
    @Pinda, leuk je diploma met de hond. En balen van je temp. Nog even wachten op je ei..
    @Wian, spannend voor jou kan het ook elk moment beginnen.. Wel rot dat je je zo voelt.. hoop dat je baby snel komt en dat je lekker kan gaan genieten.
    Zo volgens mij heb ik iedereen gehad.. Zo niet sorry en een zwaai en knuffel.. ;)
    Ik ga even rusten op de bank..
    Fijne avond meiden!!

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Leuke foto bij je banner Kim! Spannend hoor, hoop echt dat alles goed is!

T84, fijn dat alle pijn weg is, heerlijk genieten van je kleine mannetje.

Straks weer naar de verloskundige. Verder alles prima hier!

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Pinda, we hadden inderdaad onze babietjes mee en sommige ook hun oudere kindjes. Was erg leuk! Verder ga ik maar gewoon zoetjes door met banen zoeken, ik vind thuis zitten niet zo leuk....al moet ik wel zeggen dat ik nu wel lekker elke minuut van mijn zoontje kan genieten.
    Wat goed dat je je certificaat hebt gehaald! En een Blackberry, lekker luxe ;).
    Afwachten is nooit leuk....heel veel succes deze ronde!!

@ Niki, proficiat met de geboorte van Liv! Wat een mooie naam!!

@ Sweetbel, ja dat is spannend he met namen? Dat had ik ook zo erg met mijn zoontje, heel bang dat mensen die we kenden hun kindje dezelfde naam zouden geven....

@ Kim, ik hoop zo dat je eitjes zijn gegroeid!!! En ik hoop ook op een goede uitslag van het sperma voor morgen...ik ben aan het duimen!!

@ Wian, ik ken het gevoel van het 'down' zijn, dat is helemaal niet raar hoor nu je in je laatste loodjes zit!!! Nog heel eventjes en dan heb je je wondertje in je armen!!! Ik ben zoooo benieuwd!!!

@ Naomi, pfjoew, jij bent actief geweest in het huishouden!!! Hopelijk heb je een kindje erbij voor straks :). En heb je lekker gefrisbeeed?

@ Kim, mooi! Er is dus in ieder geval een eitje gegroeid!! Fijn!!! Nu hopen dat de zaadjes goed zijn :) en laat het beebje dan maar komen :D

@ T84, groot gelijk dat je lekker met je kleine mannetje op stap aan het gaan bent!! Je hebt flink wat in te halen :) En wat doet hij het al goed, maar 1x per nacht!!
    Geef je trouwens borstvoeding of flesvoeding?

@ Sweetbel, succes zo meteen bij de vk :)

Hier is alles prima meiden, vandaag was mijn schoonzusje op bezoek, we hebben lekker gekletst en even wat gewandeld door de stad.
    Morgen ga ik naar mijn ouders in brabant, gaan we daar even een nachtje logeren. Ook weer gezellig :).
    En het is zooooo'n heerlijk weer!! Ik kan daar helemaal van genieten :)

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @T84: super dat Ryan het zo goed doet :)
    en natuurlijk heeeel fijn dat je lekker hersteld en weer dingen kunt doen na al dat stil zitten!

@kim: ik hoop op een goede uitslag van het zaad!

@alice: leuk zo een meeting!! wij hebben heerlijk gefrisbeed (geen idee hoe dat schrijft hihi) gisteravond. we hadden prive les want de rest kon niet, nou was dat niet erg want heb er natuurlijk lang uit gelegen hihi.
    de honden deden het super goed dat was wel leuk :)

@sweetbel: suc6 bij de vk!! maar dat komt wel goed ;)

ik weet helaas nog niets over het oppaskindje... heb een goed gevoel over het gesprek maar ja het is afwachten wat hun beslissen! gaat het niet door kan ik ws wel een andere baby krijgen haha want ze had nog een hoop babys in de aanbieding!

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, wel fijn dat het gesprek alvast goed was!! En anders is er zo te horen sowieso dus nog wel een kindje voor jullie over :)

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    kindjes genoeg ;) ben wel heel benieuwd wat die mensen ervan vonden hoor! we dachten overal hetzelfde over dat is wel fijn!

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedenavond meiden:)

Wian, ja ik ben al vanaf december bezig maar ben pas 1 kg afgevallen nu moet ik 10 maart weer heen maar nu heb ik er wel een goed gevoel over:)

Ja klopt ik was benieuwd naar je lijst,haha nee dat weet ik we moeten nog even geduld hebben:p

Dikke knuff meis!Balen dat je weer wat down bent!Doe wel rustig aan hoor dat heb je voor straks wel nodig.

Sweetbel,ja kwam zeker van de zenuwen hihi.

Ben je gister je dag nog doorgekomen.

Dank je:)

Hoe was het bij de verloskundige.

Naomi,Zo jij bent zeker druk bezig geweest!

Spannend hoor meis nog even geduld hebben dus.

T84,Fijn om te horen dat het beter met je gaat en met de kleine ook:)

Alice,Gezellig dat je schoonzusje op bezoek was.

Zeker leuk om bij je ouders een nachtje te logeren.

Ja hier genieten we ook heerlijk van de zon.

Vanmorgen toch maar gebeld naar de afdeling gyneacologie want had zo'n eipijn dat ze me afspraak gelukkig naar morgen hebben verplaatst om te kijken me andere afspraak voor donderdag staat er ook nog het is afwachten wat de arts morgen zegt.

*Zucht* Vanmiddag om 16:50 toch nog gebeld of de uitslag er was die lag al klaar maar ze wou het niet vertellen!Nu krijgen we het pas morgen te horen ben toch wel erg zenuwachtig,want bij me zus vertelde ze het wel direct dat het bij me zwager alles goed was en bij ons vertelde ze dus niks.Hoop zo dat alles goed is.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    kim wat vervelend dat ze het niet wilde zeggen maar maak je niet teveel zorgen meis!!!

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nee ik probeer niet aan te denken,maar ergens doe je het toch hihi.

Vriend lief is nog zenuwachtiger,was vanmiddag bezig met een ui snijden en had me duim dus te dicht op mes en snij mezelf dus.
    Zegt hij ja dat krijg je ervan he als je zenuwachtig bent,uh nee het kan bij iedereen gebeuren Mannen!!:p

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    #2931 kim1990, 9 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2011
    Goedemorgen,

Alles was goed!! :D

Vriend had 140 miljoen zaadjes waarvan 45 miljoen goed beweegelijk en de rest dus eigenlijk niet.
    Maar we kunnen wel natuurlijk zwanger raken!

Eitje was flink gegroeid was nu 17 mm en kon 1 deze dagen springen dus we moeten ook aan de klus.

Heb jammer genoeg geen foto van het eitje ,hij was vergeten op het knopje te drukken wel jammer maar ach.
    Maar wel van de baarmoederslijmvlies.

Die was nu 1,18 cm en de vorige keer was die 0,72mm dus gaat de goede kant op.

Op de foto heb ik even een rondje gemaakt dat is de
    baarmoederslijmvlies.
    Bekijk bijlage 135908

Volgende week bloedprikken op hormonen en Progesteron,dat is om te zien of het eitje goed is gesprongen.

Als het deze maand niet raak is dan volgende maand HSG en mag dan ook niet zwanger raken:(

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    kim geweldig!!!!!!!

ik dacht net aan je en toen had je berichtje gepost haha.

helemaal super dat er 45 miljoen zaadjes zijn die goed zijn! je hebt er uiteindelijk maar 1 nodig natuurlijk dus dit is wel genoeg ;)
    en een eitje op springen dat wordt klussen meid!!!

ben heel blij voor jullie dat dat allemaal goed is!

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi,dat is zo je hebt er inderdaad 1 nodig:D

We gaan proberen nu elke dag te klussen:p

Dank je wel!:D

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    vanmorgen gebeld door het gastouderbureau en dat babytje gaat helaas niet door. de mensen voelde geen klik.
    hopelijk komt ze snel met een ander aanbod!!

ik ben trouwens erg happy meiden!!! ik heb gisteren een broek om kunnen ruilen die ik gekocht had haha. ik had maat 46 gekocht want aantal weken geleden moest ik zelfs nog 48 hebben... ik dacht dat hij nooit zou passen, bleek de broek te groot haha. ik heb hem gisteren omgeruild voor een 44 en die past goed :D:D kwa kilos wilt er niets af maar kwa centimeters dus wel wat ben ik blij!

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Jammer dat het niet door is gegaan.Ik duim met je mee dat ze snel met iemand anders hebben voor je!

Wat super zeg meis!Alleen maar beter een kleinere maat :D

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja ben echt blij hihi. alleen raar dat de kilos er aan blijven zitten.... maar ja het gaat uiteindelijk om de centimeters he ;)

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Precies en zolang jij je er lekker bij voelt;)

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat super Kim! Succes met klussen dan maar hè!

Naomi, jammer dat het niet doorgaat, maar gelukkig hebbben ze nog meer kindjes in de aanbieding. Fijn van je broek, heerlijk!

Pff, alweer een migraineaanval. Vrijdag ook al eentje gehad. Heb tot 12 uur geslapen, nu is het flink gezakt gelukkig. Helaas vanavond werken, maar dan 2 weken niet meer!

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim, wat geweldig!!!!! ooooo, ik hoop zo dat het nu straks goed raak is!!!! Het ei is, het zaad is er, het baarmoederslijmvlies is er.....baby kom maar op!!!!!

@ Naomi, heerlijk dat je een broek had die een maatje kleiner kon!!! :). Fijn is dat he? Hier wil het afvallen nog niet zo hard...ik loop nog steeds in de zwangerschapskleding, mijn figuur is zo veranderd dat een normale broek gewoon niet past....
    Vervelend dat het babietje niet door ging, maar gelukkig zijn er nog babies genoeg!!

Ik zit nu lekker bij mijn ouders, zo meteen lekker even het dorp in en onze kleine man aan mijn oma laten zien. En even paardjes knuffelen natuurlijk :)

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweetbel, he bah, migraine, dat is erg vervelend!!!! Gelukkig hoef je straks even niet meer te werken!! Even nog tandjes bijten vanavond....

Deel Deze Pagina