Sweetbel,bah een migraine aanval!Hoop dat het snel wegtrekt. Nog even volhouden dan heb je 2 weekjes rust Alice,Wat leuk dat jullie straks met de kleine naar je oma gaan.
Alice, wat leuk zeg, met je kleintje naar je oma. Zal ze erg leuk vinden. Die van mij kan ook niet wachten, vraagt steeds of ze wel mag oppassen haha. Veel plezier! Migraine, ja erg vervelend, net weer 2 paracetamol naar binnen gewerkt, dus hoop dat ik het vanavond red. En anders is het jammer, ga ik wat eerder naar huis. Voel me nu echt alweer een stuk beter gelukkig!
@Kim: wat een goed nieuws meid ! Nu idd flink klussen en hopen dat het deze maand raak is @Sweetbel: sterkte met de migraine! @Alice: veel plezier bij je oma met de kleine man! Wanneer krijgen we weer een foto van hem te zien @Naomi: jammer van de baby maar wat goed dat je zoveel centimeters kwijt bent!! @All: pfff wat een drukte op het werk zeg, heb nu 7 clienten waar ik best veel tijd aan kwijt ben..normaal hebben we er 5 maar omdat er een gigantische wachtlijst is dacht ik 2 erbij kan wel...nou eigenlijk niet dus Hoop dat mijn ei gisteren of eergisteren is geweest..temp. was vannochtend 1 graad hoger. Hoop dat mijn vriend ook snel een afspraak maakt om zjin sperma te controleren..durf het eigenlijk al niet eens meer te vragen..want dan ben ik een zeurkous volgens hem...
hey meiden, even een zwaai van hier... ben van 4 tot 6 wakker geweest, toen 3 kwartier geslapen en toen er maar uit gegaan... denk dat ik over paar uurtjes weer terug ga... Moest plassen, en hield buikpijn... op zij liggen lukt dan wel maar op rug doet mn buik alleen maar meer pijn... nu blijf ik beetje buikpijn houden... heel irritand. hoop dat ik me vanmiddag weer wat beter voel! liefs
@ Kim, we zijn niet meer bij mijn oma aangekomen, we waren op weg naar het centrum en kwamen toen langs het huis van een vriendin van mijn moeder en daar hebben we thee gedaan en na ons bezoekje aan het centrum was de dag alweer bijna om @ Sweetbel, gaat je oma ook oppassen dan? Hier wil mijn moeder graag gaan oppassen. Maar dan moet ik wel eerst werk vinden . En trouwens ik wil sowieso dat hij 1 dag in de week naar de opvang gaat, ik denk dat dat wel goed is voor hem. @ Pinda, ik 'durf' niet zo goed een foto van hem te plaatsen omdat ik een beetje anoniem wil blijven hier op zp ..... O, flink druk dus op je werk! Ik snap goed dat je het fijn zou vinden als vriendlief een potje in gaat leveren....al snap ik ook wel dat dat moeilijk en misschien ook wel confronterend voor een man kan zijn. @ Wian, kruip maar lekker terug in je bedje. Al je energie sparen voor de bevalling en straks daarna!! Hopelijk voel je jezelf snel beter @ Elja: * zwaai * Zo meteen komt de fysiotherapeut hier op huisbezoek, mijn zoontje begint een afgeplat hoofdje te ontwikkelen. Verder nog steeds niet fit hier, ben zo bang om ziekjes te worden volgende week op onze mini-vakantie....
geen bevalling hier hoor dames... ben wel steeds lekker in bed blijven liggen, 2 filmpjes op de portable dvd speler gekeken en nog even geslapen. Buikpijn is weer wat minder gelukkig! Het hoort er nu allemaal bij in die laatste weekjes he...
@ Wian, welke filmpjes heb je gezien? Heb je trouwens een buddy hier? Zodat we iedereen een beetje op de hoogte kunnen houden straks?
ehmmm 1 filmpje heet just breath en de ander weet ik niet meer precies, ben ook niet goed in titels onthouden... heb tijdje geleden wat goedkope filmpjes bij de mediamarkt gehaald, zodat ik die op bed kon bekijken... nu zijn alle filmpjes bekeken... maar dan ga ik maar beginnen aan de oude filmpjes Kijk nu zeker geen spannende films... want dat kan ik ff niet aan! haha.. ehm nee heb hier geen buddy... maar miss wel leuk idd dat ik even iemand een sms kan sturen zodat het hier doorgegeven kan worden aan alle mee levende meiden!
Goedenavond! Pindakoek,wanneer heb je het voor het laatst gevraagd aan je vriend?Ik begrijp je wel hoor dat je het elke keer vraagt aan hem om het in te leveren.Het is ook niet niks voor hem natuurlijk. Hoop dat jullie er over uitkomen dat hij het wel inlevert. Wian, je maakt het wel spannend hier Heeft iemand zich al gemeld om je buddy te zijn,we willen het natuurlijk wel weten hihi. Elja,hoe is het met jou meid! Alice,Haha ja zo kan het natuurlijk ook! Was het gezellig? Jeetje ligt ukkie elke keer op 1 kant dan? *Zegt streng tegen alice dat ze niet ziek moet worden!* Remmar,hoe is het met je meis tijdje al niet meer gezien. We hebben het dus gister helemaal uitgevogeld hoe het zat met de zaad uitslagen,Vriend lief had dus geen 140 miljoen maar 280 miljoen zaadjes!!! Het ging per ml en hij had dus 2 ml. Er waren er 154 miljoen goed waarvan 8% normaal en 92% een afwijking maar dat betekent alsnog dat er 12 miljoen zaadjes aankomen bij mij boven! We gaan nu ook een paar dagen achter elkaar klussen nu we weten dat het allemaal in orde is. En ik moet dit even zeggen: BEN WEER AFGEVALLEN!!! Dus nu in totaal 1,9 kilo afgevallen sinds december gaat langzaam maar het komt helemaal goed! Vandaag gewogen en 0,9 kg kwijt!
kim super dat je weer afgevallen bent!!!!!!!! ga zo door meid, je kunt het @wian: ik wil je buddy wel zijn hoor als je dat wilt
ik heb hier trouwens een kind dat de hele tijd wilt gaan zitten ze drukt zich elke keer omhoog/naar voren echt niet normaal. ze wilt alleen maar zitten en doet niets anders dan oefenen ahha.
kim, het is juist alleen maar goed dat je langzaam afvalt... wat er snel afgaat zit er namelijk ook snel weer bij! knap hoor! Je vroeg nog in pb over het weekje blijven zitten... (sorry doe ff gelijk hier de reactie) Van mij mag die komen hoor! Hoeft voor mij geen weekje meer te duren... ben er wel klaar mee. ik zie dat naomi mijn buddy wel wil zijn! Dat is lief van je! Ik zal je ff pb-en! Wow jullie dochter is snel! al willen zitten! zeg dr maar dat ze nog best even klein mag blijven haha hier voor t eten, tijdens eten en na t eten weeën gehad... werden steeds iets meer.. (wel onregelmatig en 10 seconde duurende) maar heb mijn tens apparaatje aan gezet en moet zeggen dat dat een stuk prettiger voelt dan de pijn! Volgensmij is het nu ook weer minder, zal wel toeval zijn dat het tegelijk iets minder werd en mn tens aan heb gedaan. Zometeen naar bed...we zullen zien wat voor nacht het word. Weeën kunnen ook weken voordat je moet bevallen aanwezig zijn he... dus dat zegt helaas nog niets. Ben eigenlijk stiekem aan het blij zjin, hoop stiekem dat het gewoon komt. liefs
@wain: spannend meis!!! ik hoop dat de bevalling lekker door gaat zetten je kunt inderdaad lang van te voren voorweeën hebben. ik had vanaf 34 weken voorweeën en met 38 weken 2x valse start!
Wian,Ja precies dat is zo dat zei mijn diëtist ook Dan hoop ik voor je dat de kleine zich snel meld! Ben benieuwd zal wel lekker op tijd zijn.
@Kim : wat fijn dat alles zo goed met je gaat! Hoop dat het snel raak voor jullie is! @naomi: wat leuk dat ze wil proberen te zitten...gaat allemaal zo snel volgens mij, voor je het weet lopen die kleintjes al! @wian: word spannend voor jou meid! Mag het al komen? @all: vanavond voor het eerst een echt posi ovulatietest gehad, zie foto.
Hey meiden, Ik schaam me echt heel diep dat ik bijna een week niets van me heb laten horen Ga nu even proberen op iedereen te reageren Kim: Wat een geweldig neiuws dat je mannetje zoveel zaadjes had!! Hopelijk zwemt er binnenkort 1tje snel naar jouw gesprongen eitje!! Alice: Niet ziek worden hoor meisje!! Kun je je mannetje niet proberen te lijmen met een knuffeltje of iets aan het ledikantje/wiegje hangen zodat hij de andere kant op kijkt? Ik doe ook maar een gooi hoor, want ik weet hoe eigenwijs ze kunnen zijn. Wian: Wordt spannend voor je! We houden je in de gaten en las gelukkig dat je een buddy hebt zodat wij ook op de hoogte blijven. Haha...want wij zijn hier ook heel nieuwsgierig! Sweetbell: Hoe staat het met je migraine?? Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Pinda: Wat heb je toch een lekker rommelige temperatuur! Hopelijk heeft die test echt je ei gevonden. Als ik zo zag zijn ze van het kruitvat, maar die zijn helaas niet zo heel erg betrouwbaar. Misschien moet je eens kijken op de site van zwanger en kids. Die zijn heel goedkoop en werken ook heel goed. En een snelle levering. Snap inderdaad dat je je mannetje een beetje wil pushen om even een potje in te leveren. Mannen hebben vaak een hele grote mond tot het er echt op aan komt. Hopelijk komen jullie snel tot een oplossing en hebben jullie binnenkort wat zekerheid. Mocht ik iemand vergeten zijn: Sorry!!!! Hier is de carnaval gelukkig weer voorbij, heb echt knallende ruzie met mijn mannetje gehad omdat ik het alleen zitten echt helemaal beu was. Gelukkig snapte hij het wel van mijn kant en is hij dus dinsdag lekker bij mij thuis gebleven, nadat ik had gedreigd om op mezelf te gaan wonen Heb inmiddels een zere kont Haha... hebben sinds vandaag eindelijk het nieuwe bankstel maar die moet nog een beetje worden ingezeten. Had het oude bankstel op marktplaats gezet en wat denken jullie?? Die wordt morgen opgehaald en dat scheelt ons dus weer een rondje langs de stort. En we krijgen morgenavond om 7 uur weer kijkers voor ons oude huisje!! Dus lady's: Duimen alsjeblieft!!!!! Verwacht ergens aan het einde van volgende week mn ei weer! Ben net gewoon 6 dagen ongi geweest, bah! En dat net met carnaval. Is niet echt praktisch op die vieze wc's :x Maar ja.. zonder pil is dat helaas niet te plannen Zo nu heb ik weer even genoeg getypt, dus duik lekker m'n bedje in. Morgen zal onze stuiterbal wel weer vroeg wakker zijn. Slaap lekker allemaal en tot morgen!! Liefs hier vanaf de nieuwe bank