Naomi: Zag dat ik jou vergeten was Hihi... die kleine wil al gaan zitten, dat wordt straks nog wat. Dan kunnen ze heerlijk gaan krijsen als het niet lukt Haha.. ik wens je dus succes
@ Kim, het valt op zich allemaal wel mee met Ukkies hoofd, maar er is toch een lichte afplatting te zien. Hij heeft wel een voorkeurskant om te liggen, maar ik draai zijn hoofdje wel altijd naar de kant dat het nog bol is toe....maar volgens de fysio hoeft hij waarschijnlijk geen helmpje als we maar hard genoeg gaan trainen, dus dat doe ik natuurlijk Wat ontzettend goed dat je zo afgevallen bent!!!! En langzaam afvallen is altijd beter he? Dus you go girl!!!!! En er zijn dus zeker genoeg zaadjes die naar jouw ei zwemmen , dat gaat dus ook helemaal goedkomen!!! @ Naomi, onze Uk wil ook steeds zitten, die vindt er niets aan om te liggen als hij wakker is, hahaha. Nu mogen we het zitten ook veel gaan oefenen van de fysio zodat hij zijn bolletje ook minder belast, is ook weer beter voor zijn scheve koppie @ Wian, fijn dat Naomi je buddy wilt zijn!! Hier ook flink wat voorweeën gehad voordat de echte weeën kwamen. Ik ben wel benieuwd eigenlijk naar jouw tens-apparaatje. Kun je er misschien iets over uit leggen? Ik hoop voor je dat je kindje er snel is!! @ Pinda, wow die is echt knallend positief zeg!!! Aan de klus jij!! @ Remmar, thanks voor de tip! We hebben een knuffelbeestje opgehangen en wat lichtjes aan zijn niet-voorkeurskant, maar inderdaad zoals jij zegt, knetter eigenwijs O bah, ruzie met je mannetje is niet plezierig, gelukkig is hij dinsdag wel lekker bij jou gebleven, ik kan goed snappen dat het niet echt gezellig is om alleen te zitten!! En ik duim duim duim voor de kijkers!!!! Super dat het oude bankstel is opgehaald, hahaha en een zere kont van de nieuwe Vandaag even lekker een dagje niets doen!! Dat is wel fijn!! Ik ben nog steeds niet fit. Het is een beetje gek, ik ben niet ziek, maar ook niet fit.... Nu kan ik dus even lekker internetten vandaag en ik moet nog een boel wassen, volgende week lekker een mini-vakantie met zijn drietjes!! Hopelijk gaat de zon zo ook nog even schijnen, want ik moet ook nog wat boodschapjes doen.... O, ik heb echt weemoed naar de zwangerschap, als ik nu over zwanger worden en de naderende bevallingen van jullie nadenk.....
@Alice: gisterenavond/vannacht lekker aan de klus gegaan, mannetje vind het wel zwaar om de dag klussen. Komt ook omdat hij om 5.30 uur moet opstaan en dan 1,5 uur in de auto zit voordat hij op zijn werk is ! Had gisterenavond dus een beetje ruzie met hem, maar toch ff snel geklust Temp. was vannochtend wel weer 36.3 dus ei is nog niet gesprongen..zaadjes zitten er nu in dus laat maar komen dat ei ! Lekker ff een dagje niksen he! Niet fijn als je je niet zo fit voelt hoop dat je je snel weer beter voelt! @Remmar: leuk een nieuw bankstel ! ongesteld zijn op feesten is idd geen pretje..soms moet je gewoon ook nog betalen voor die vieze toiletten he..belachelijk! *duimt dat de kijkers het huis kopen* @Kim: en heb je je ei al gehad? @All: ik ben vandaag ook ff lekker een dagje vrij..mijn auto moet APK gekeurd worden dus ben ook niet mobiel Heb echt verschrikkelijke ovulatiepijn, hopen dat dit een goed teken mag zijn Gisterenavond belastingaangifte gedaan en we krijgen 1600 euro terug !
@ Pinda, 'goed nieuws' die ovulatiepijn!! Laat dat ei maar komen op die zaadjes ....Bij de bevruchting van mijn zoontje had ik ook zooooo'n eipijn!! Misschien een goed teken voor jullie dus . O wat lekker zoveel centjes terug Have fun op je vrije dagje!! (ook al is die autoloos)....
Goede morgen lady's. Hihi... ook hier een klein beetje vrij vandaag. Moet alleen vanmiddag nog even 3 uurtjes, maar die zijn zo voorbij. Kim: Was nog vergeten te zeggen dat het super is dat je weer bent afgevallen!! Alice: Heerlijk zo'n eigenwijs mannetje Maar zou wel heel fijn zijn als ukkie geen helmpje hoeft. Pinda: Ja om de dag klussen is ook heel zwaar. Hier doen we dat ook alleen maar van de week van de eisprong. Haha... en zodra mijn ei is geweest is het een kleine rustperiode. Mannetje klaagt dan ook wel eens; Moeten we alweer?? Eipijn: Is niet echt fijn nee, maar hopelijk springt het eitje snel en vindt het een zaadje van jouw mannetje. M"n duimen draaien in elk geval!! Stan vindt de nieuwe bank echt helemaal geweldig Hij springt bij de deur op de bank en kan dan helemaal rond klimmen tot voor het raam en kan dan heerlijk naar buiten gaan staan gapen Hihi... hoe bedoel je nieuwsgierig. Pff... zo maar eens kleren aantrekken. Ben alles behalve snel vandaag, maar moet straks nog even naar een tuincentrum. Oma is vandaag 80 geworden dus moeten even een mooi plantje halen. Zat zelf te denken aan een blauwe orchidee. Maar we gaan wel even kijken en zien dan wel waarmee we thuis komen. Morgen weer een hele drukke dag; moeten bij 3 mensen op kraambezoek Ze zijn allemaal in een tijdvak van 2 maanden bevallen, dus dan doen we alles maar in 1 dag. Moeten daarvoor helemaal richting utrecht. Hihi... dus Alice misschien zie ik je nog
@ Remmar, o gelukkig maar 3 uurtjes, die zullen inderdaad wel om vliegen!! Fijn dat Stan de bank zo leuk vindt, hihihi. Zo, dat is even flink kraambezoek! Wel even richting ons zwaaien he? Wat voor kraamcadeautjes heb je gekocht? O, dan zal je morgen wel helemaal weer zin hebben in een kleintje als je daar op bezoek bent. Blauwe orchidee klinkt mooi!!!
tjonge,.. dat was al weer een hoop geklets op de vroege morgen... Ik heb t gelezen maar er is niet heel veel blijven hangen... ehmmm pinda, ik mag idd al bevallen, ben nu 38 weken... dus t mag! Wat fijn dat jullie nog zo veel belasting geld terug krijgen! Das weer een fijne meevaller! Succes met klussen. remmar leuk een nieuw bankstel! Haha je kont moet er dus nog wel even aan wennen komt vast snel goed! Lekker inzitten! Zal voor jullie duimen!! Hoop dat deze kijkers er voor willen gaan! Gefeliciteerd met oma en succes met al je kraambezoekjes! alice lekker rustig aan doen vandaag meid! En vast een beetje uitkijken naar jullie minivakantietje! Ik hoop trouwens ook op een beetje zon vandaag! ZOu wel lekker zijn. over mijn tens appartaatje (tens femina): GeboorteTENS - GeboorteTENS Femina Heb deze aangeschaft omdat ik bij fysio ook tens behandelingen kreeg ivm mn b.i. En ik hier positief op reageerde (het gaat er niet over van, maar geeft wel verlichting) Aangezien ik maar 20 behandelingen heb bij fysio in 1 jaar... en ik al op 12 behandelingen zat dit jaar, dacht ik weet je wat ik schaf zelf een tens apparaatje aan! Zo heb ik er nu profijt van, kan ik het met weeen gebruiken en tijdens de bevalling! Ook zitten er op mijn apparaatje nog een paar standen, voor pijnlijke spieren (massage) en trainings programma voor je buik/benen/billen om weer je spieren te trainen na de bevalling. Ik dacht dan is het zeker geen weg gegooid geld. Het kost 175 euro om te kopen incl verzendkosten en ik krijg eenmalig 80 euro vergoed door mijn verzekering.. (omdat het maar 1 malig 80 euro is... heb ik hem gekocht ipv gehuurd.. die mogelijkheid is er ook nog) De werking is eigenlijk dat je electroden op de pijnlijke plekken plakt.. en daar komen dan trillingen vanaf die je zelf kan instellen... door die trillingen voel je dus niet alleen die pijn,.. maar een trilling er overheen die het doorbreekt. Schijnt dat je lichaam er ook extra endorfine door aanmaakt (lichaamseigen pijnstiller) en dat helpt weer de pijn minder te laten worden. Ieder zijn ding, maar denk dat ik ook bij de bevalling wel baad zou hebben met die apparaatje! Info kan je ook nog op die site lezen. Het verhaal zou wat rommelig zijn.. maar hoop dat je t een beetje begrijpt Hier gelukkig een goede nachtrust gehad,.. lekker een kruik mee die ik tegen mn onder rug aan had liggen. Moet zeggen dat ik nu ik weer uit bed ben weer ongi achtige buikpijn heb.. We zien t wel weer! Fijne dag allemaal!
@ Wian, bedankt voor je uitleg!! Ik ben heel erg benieuwd hoe het apparaatje straks je de bevalling door helpt. Wil je dat misschien straks ook plaatsen? Ik ga ook die website eens even doorspitten...
Hee meiden, Gisteren weer een migraine aanval gehad, dus niet echt puf om te zpen. Vandaag gaat het alweer een stuk beter gelukkig. Wian, jammer dat er nog geen beebje is.. Ik hoop dat je tens werkt, ben ook wel heel benieuwd! Ik moet ook nog, dus ik wacht je verhaal af! Alice, waar gaan jullie heen op jullie vakantietje? Gelukkig viel het allemaal mee met het hoofdje van je kleintje. Lijkt me zo schattig als ze willen gaan zitten etc. Mijn oma wil inderdaad oppassen, en als het nodig is, gaat ze dat ook doen. Maar het grootste gedeeltje zal mijn moeder oppassen. Het is nog een hele fitte vrouw, 74 jaar, maar met meer energie dan ik haha. Ze past ook regelmatig op de kleinkinderen van haar vriend de jongste van hen is nu een maandje of 6. Ik denk ook dat een dagje kdv goed is, maar mijn vriend wil dit niet, dus hier blijft ze lekker bij haar oma als het nodig is. Naomi, aah wat is jouw meisje snel zeg! Leuk hoor! Kim, wat goed he, die uitslag! Nu maar goed aan de klus, gaat helemaal goedkomen dus! Heerlijk dat jullie zulk positief nieuws gekregen hebben! Pinda, jeeee een duidelijke test. Zet m op meid, en geniet van je vrije dagje! Remmar, haha, die mannen toch. Ik vond het ook nooit leuk als mn vriend weer eens weg was, maar nu ben ik er wel aan gewend. Hij zegt dat hij als de baby er is meer thuis zal zijn, dus ik zie het wel. Lekker, ook een dagje vrij. Gefelciteerd met je oma! Straks intake kraamzorg, ze zou er om 4 uur zijn, dus zit te wachten. Ben benieuwd wat ze allemaal te melden hebben!
@ Sweetbel, we gaan naar zo'n bungalowparc in het zuiden van het land... Spannend de kraamzorgintake!! Het komt echt al dichterbij!!!
Alice, wat leuk! Lekker zwemmen met je mannen! De kraamzorgconsulente is alweer weg. Vond het allemaal best vanzelfsprekend wat ze vertelde. Ze vond het alleen vreemd dat ik geen stagaires wilde, maar dat lijkt me mijn keuze. Het komt inderdaad steeds dichterbij, wordt af en toe wel een beetje zenuwachtig hoor!
@ Sweetbel, dat wilde ik ook niet hoor...het was hier al druk genoeg met 2 honden, 1 kat, 3 volwassenen en een baby.... Volgens mij komt de kleine hier in een sprong....alleen maar gemopper van zijn kant....
waarom vond ze het vreemd dat je geen stagaires wilde?? ik vind dit heel normaal hoor. ik wilde ook niet nog een extra kijker hebben haha. vooral de 1e keer dan weet je niet wat je te wachten staat @alice: lekker een mini vakantie!! wij gaan eind juni 2 weken naar zeeland
alice graag gedaan hoor.. ik zal zeker mijn ervaring met jullie delen over de tens! sweetbel; is idd zeker jou keus dat je dat niet wil! Lekker raar laten vinden dan maar haha. naomi: ook lekker vooruitzicht!
@alice: haha ja ik heb er ook echt zin in!! het is de dijk over en we zitten op het strandje, de hond kan daar heerlijk los! we hebben een grote kampeerplaats en het speeltuintje is er recht tegen over haha. we doen met de rest van ons gezin een seizoensplaats dus de caravan staat daar van april tot en met juni! dus wij zullen daar met goed weer in het weekend vaak zitten haha. het is nl maar een half uurtje rijden vanaf hier dus dat is heerlijk!
haha ja het is daar echt heerlijk rustig!! normaal doen we actieve vakanties maar ik wil nu lekker nietsen op de camping en strand met hond en kind (en man natuurlijk haha) als we willen kunnen we heerlijk lopen en de kinderboerderij is ook leuk voor isabel. wij zullen daar helemaal op ons plek zitten denk ik (we hebben er al een paar jaar gestaan dus ken het daar dat is heerlijk!) het enigste nadeel is dat er veel oesters liggen daar in de zee, 2 jaar geleden heeft onze hond daar een keer ingestaan heb ik kunnen verbinden en moest naar de da. hebben ze moeten hechten zn zooltje lag open. gelukkig had ik ehbo voor dieren haha
Stagaires, ja ik vond het ook niet zo gek.. Maar blijkbaar wil iedereen wel een stagaire erbij, nou dan gaan ze maar lekker daarheen. Misschien bij een tweede. Naomi, heerlijk hoor, klinkt goed jullie vakantieplannen. Misschien kan je je hond waterschoenen aandoen haha. Alice, Agis, klein mopperkontje! Kan niet wachten. Vind het altijd zo leuk om over jullie kleintjes te lezen! Morgen gaan m'n vader en manlief verder met de zolder, wat troep afvoeren en begin maken met isoleren. Ik ga met m'n zusje naar het tuincentrum, planten kopen voor de achtertuin. Ik wil die voor de bevalling nog gedaan hebben, dus ga het een beetje afdwingen, erg hè! Maar anders kunnen we gewoon niet lekker naar buiten met de kleine straks!
Goedemorgen meiden! Allemaal leuke dingen aan het doen? Hier al boodschappen gedaan. Wilde nog even naar het tuincentrum, maar mn vriend is er met de bus vandoor, dus zit te wachten en me te vervelen haha.