Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim, heel veel sterkte morgen meid!!! Het is voor het goede doel moet je maar denken!! Ook al zijn dat eigenlijk minder leuke dingen die je moet doen en zeggen, uiteindelijk wordt er zo wel naar een oplossing toegewerkt...
    Succes!!!

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @kim: suc6 morgen meid!

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Kim, heel erg veel succes straks. Ik snap dat je zenuwachtig bent, maar zoals Alice zei, er wordt naar een oplossing gewerkt, dus het kan alleen maar positief zijn!

Alice, toch wel weer gegroeid je buik of niet? Ik denk ook dat het een jongen is, dacht ik al vanaf het begin. We zullen het zien! Heb je veel tentamens deze week? Na een tentamenweek is het bij mij altijd relatief rustig met het starten van nieuwe vakken etc. Waarschijnlijk is het bij jou ook zo, dus dan heb je alle tijd om de kinderkamer af te maken. Succes vandaag!

Naomi, ik kan eindelijk je banner zien haha. Bijna 30 weken, wat vliegt de tijd.

Hier al vroeg op. Heb om 8.45 tentamen en aangezien alles hier opgebroken is, moet ik al vroeg van huis om op tijd te komen. Vind het altijd wel lekker om alles nog even door te nemen, maar de wekker om 6 uur is wel heel erg.. Gelukkig zijn mijn andere tentamens om 15.15, scheelt weer een beetje.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @stephanie: hahah ik heb een andere banner uitgezocht op internet, fijn dat je deze wel kan zien!
    en inderdaad morgen 30 weken! wat vliegt het voorbij he...

pfff je wekker om 6 uur bah bah hier om half 7 hihi al lag ik al een uur wakker :( manlief kon niet meer goed slapen en gaat dan liggen draaien en dan kan ik ook niet meer slapen...

suc6 met je tentamens vandaag!!

@kim: jij ook heel veel suc6 vandaag, het is voor een goed doel moet je maar bedenken!!

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Alice: mooi klein buikje hoor! Ik denk dat het een meisje wordt..heb precies zo'n zelfde buikje gezien bij een vriendin van een vriendin zeg maar en dat werd ook een meid, maarja is idd afwachten..spannend hoor!!
    @Kim: veel succes vandaag! Het is een goede eerste stap om hulp te vragen, hoewel je daar zelf momenteel misschien anders over denkt. Het is wel belangrijk dat je eerlijk bent over je situatie, emoties en gedachten zo kunnen ze je het beste helpen ;)
    @Sstephanie: succes met je tentamens vandaag!
    @Naomi: nou ik ben sinds 8.00 uur pas wakker hoor en ben nog moe..komt echt door het weer denk ik bah bah.

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @pinda: owww heerlijk pas om 8.00 uur wakker ;)
    toen had ik al ontbeten met de kids en zaten ze al voor de tv hihi.

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph, je bent op dit moment al bezig met je tentamen, maar toch nog even heel veel succes!!

@ Kim, jij ook nog succes en een dikke knuffel!!!

@ Pinda, vervelend dat je nog wat moe bent...misschien komt er straks weer zon :)

Hier een enorme gebroken nacht gehad...ben wat grieperig aan het worden denk ik....bleghie...

En leuk om te horen wat jullie denken wat het wordt :), ik ben het even aan het bijhouden, vind ik wel leuk :)

8. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

hey meiden, ben ik ook weer! Soms zo druk, dat ik het hier even niet bij kan benen!

Mooi buikje alice!! Ik heb echt geen idee wat het bij jou word... ik ben daar zo slecht in! haha ook geen idee bij mezelf.

steph jij bent nu net bezig met je tentamen..heel veel succes!!

kim, het is heel moeilijk om te gaan praten... maar het helpt... Heel veel sterkte en succes meid!

All: ik moet nu eigenlijk op mn werk zijn,....
    Maar ik ben vandaag thuis.... ik had vanmorgen een zwangerschaps probleem! Mn poep wou er niet uit!! maar ik moest zo nodig en hij wilde ook niet terug gaan :(
    Ik had al een half uur op de wc gezeten, en dacht ik kan niet anders dan mn werk bellen.... Of ik kwam veel te laat... want geen idee wanneer die poep er wel uit kon...(moest ook nog ontbijten) Gelukkig heeft mijn werkgever vakantie en kon ik het probleem uitleggen aan een vervangende collega, die ook net zwanger is geweest. Ze zei blijf maar lekker thuis dan regel ik wel iemand anders. En gaf als tip dat een aantal kiwi's eten op de nuchtere maag haar altijd hielpen... dus die moeten we dan maar in huis hebben!
    Pff net bevalling van een drol gehad.... Tjonge wat een ramp als zo'n ding er voor zit maar er niet uit wil!!
    Lekker onderwerp... maar wilde het even kwijt! haha letterlijk en figuurlijk :p

Net heeft kleine uk zich ook weer laten voelen... die zou ik wel fijn geknepen hebben tijdens het poepen... OEPS.

Hebben jullie hier ook last van/ gehad??? Ik heb pds.. dus altijd wel last gehad met mn darmen,.. maar op deze manier nog nooit!! Hij was al zo ver... maar kwam gewoon niet!:S

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Wian....dat klinkt heel naar!!! Ik heb zoiets heel af en toe, dat het gewoonwat moeilijker gaat...maar om de een of andere reden (vind het superlekker nu en het is veel vitamine C) eet ik elke ochtend een kiwi, hihi en vaak ook een bakje activia.
    Maar ik zou dit toch even in de gaten houden als ik jou was...lukt het plassen wel goed? Want het kan ook zijn dat je bekkenbodem wat 'te strak' zit...dat had ik ook....

10. wianhalu

ohja... vergeet ik nog wat leuks te vertellen! Zaterdag bij de baby dump geweest, heel goed in kunnen houden, vriendlief heeft alleen een slab gekocht met geschikt / ongeschikt haha, en verder hebben de kinderwagen besteld!!!
    Eigenlijk wilde we alleen kijken,.. maar we waren er zo over eens... en er was nog een aanbieding tot eind oktober geldig,.. dat we hem toch maar besteld hebben! Laten hem pas in week 6 bezorgen... want anders staat hij toch alleen maar in de weg, en hebben hem nog niet nodig! Dit is em geworden:
    Bekijk bijlage 103298
    Mutsy 4-rider lightweight apart grijs(beetje glimmend zilver achtig, kan het niet zo goed uitleggen) met blauwe accenten,,, ook in de kinderwagen is de binnenkant blauw... vonden hem heel gaaf, en vind dat het voor alle2 de geslachten prima kan! Toch?

11. wianhalu

Ik had niet eens tijd om te ontbijten eigenlijk, zo nodig moest ik al.... maar uit eindelijk heeft het toch nog een poosje geduurd,...
    Ik kan wel goed plassen hoor! gelukkig wel... al merk ik wel dat ik het idee heb dat er steeds een klein restje overblijft wat er niet helemaal uit wil...
    hihi, echt grappig maar mn kind die laat zich nog steeds voelen... voor het eerst dat het zo veel is! ook al is het nog niet te voelen aan de buiken kant, ik voel echt tikjes van binnenuit!
    :D trotse mama

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: leuke kinderwagen!! de kleur kan inderdaad prima voor beide!
    leuk he als je wel moet maar het niet lukt :(
    ik heb er hier helaas ook weleens last van, 1 keer zo erg dat er allemaal bloed (aambei denk ik) mee kwam schrok me rot zeg. vanmorgen wilde het bij mij ook niet echt, heel vervelend heb er altijd veel buikpijn van maar dan lukt het gewoon niet...
    hier ook pds alleen meestal komt het te makkelijk :p

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    owja wat bij mij wel redelijk goed werkt is elke ochtend als ontbijt een schaaltje yoghurt met brinta! dan komt het ook wat makkelijker ivm de vele vezels.

14. wianhalu

bedankt voor de tip naomi, ik ontbijt ook altijd met yoghurt en allbran... extra vezels... En ook bij mij gaat het meestal te makkelijk door pds... maar ook wel is af en toe periodes dat ik verstopt zat en het niet kwam. Maar dat is toch anders dan dat het wel er uit wil, maar niet lukt....
    Ja dat bloed:S had het veel op vakantie in Italie.... Echt BAH! dan veeg je wel paar keer extra om te kijken of het echt niet vanuit het andere gat komt....

15. wianhalu

haha smakelijk onderwerp he zo op de vroege morgen! Sorry! gelukkig is mijn maag er wel tegen bestemd;)

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ach gelukkig lees je het alleen maar en ruik en zie je het niet echt voor je:p
    ja inderdaad dan controleer je inderdaad of het niet uit een ander gat komt hihi!

ik heb het gelukkig maar zo af en toe dus er is mee te leven gelukkig...ik krijg nu alleen gelijk giga buikpijn en dan moet ik poepen terwijl ik niet het idee heb dat ik moet. sinaasappelsap drinken werkt bij mij ook goed trouwens!

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Wian, die kan voor allebei hoor die wagen! Mooi!!

18. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Alice, Mooi buikje heb je hoor.. Ik denk zelf ook persoonlijk een jongen.. maar ik vergelijk je buik met de mijne.. haha..weet niet of dat iets zegt..;)
    @Kim, Succes vandaag!!
    @Steph, jij succes met je tentamen!!
    @Wian, Mooi kinderwagen hoor.. ik heb ook een grijzige met zwarte kleur.. toen wist ik ook nog niet of het een jongen of meisje werd. Dus kan goed voor allebei. Ik had het ook, ik zat zowat uren op de wc. Zelfs op een dag was alles helemaal verstopt en kreeg ik krampen en samentrekkingen van mijn baarmoeder. Toen heb ik eerst een week lactulose gehad, maar daar werden me darmen heel lui van. Daarna kreeg ik metamucil en dan werkt wel goed, niet dat het nu vanzelf gaat maar de zittijd is verkort zeg maar..
    Verder heb ik volgens mij een nieuwe verslaving, een vers afgebakkken pistolet wit met chocopasta, haha, hoe ik daar nou weer aankom,

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Wian: smakelijk onderwerp hoor :p maar wel naar dat je zo'n last hebt van obstipatie, hopelijk helpen de goede tips van de andere zwangere dames je ;) Mooie kinderwagen :D

@All: eergisteren een veegje bloed verloren en net naar het toilet geweest en daar kwam ook een beetje bloed tevoorschijn :( Ik heb juist het tegenovergesteld van Wian :p Verder helemaal geen klachten eigenlijk..beetje opgeblazen gevoel in de buik en een heel klein beetje ongi gevoel soms..ben benieuwd wat ik nu weer kan verwachten..!

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Pinda...ik hoop zo op een innesteling voor je!!!!

Deel Deze Pagina