Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow spannend Wian, ik hoop dat ze je willen helpen!!
    Succes!!

2. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wian,weet je al wat meer spannend hoor meis!

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wian, wat goed! Ben benieuwd!

4. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

nouja.. daar ben ik weer... nog geen stap verder hoor...
    mogelijkheid is primen en daarna inleiden.. maar het primen brengt wel meer risicos mee wanneer je helemaal geen ontsluiting hebt en pot dicht zit... helemaal omdat ik nog maar 38+4 ben zijn ze er geen voorstander van. Omdat je veel kans hebt dat de bevalling uit eindelijk eindigt in een keizersnee.. en complicaties.
    Als ik echt op mn strepen zou gaan staan krijg ik het wel voor elkaar... maar eigenlijk is dat ook niet wat ik wil... Was vooral weer erg overstuur... maar morgen belt de gyn wat ik wil... en ik heb me voorgenomen nog maar weer een week vooruit te kijken en zien waar we dan staan. Pff moet er niet aan denken... maar zie op het ogenblik ook even geen andere oplossing.

dit was even een kort bericht.. heb er weinig zin in om over te praten, en eigenlijk ook geen behoefte om weer allemaal vrienden te spreken en over mn zwschap te praten.. daar ben ik nu helemaal klaar mee! hoop dat ik de week doorkom met me kop op andere gedachten ofzo.. weet niet of ik hier deze week veel te vinden ben hoor. ben er echt ff klaar mee.

liefs van hier

5. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Wian: Een hele dikke knuf voor jou meisje! :(
    Ik leef zo met je mee.
    Bij mij hebben ze bij de geboorte van Stan ook met primen de bevalling opgewekt en ik was toen dus 42 weken en 1 dag, dus het moest.
    Dit is in elk geval geen makkelijke beslissing, maar ik weet zeker dat je er wel samen met je mannetje uitkomt.

Kim: Zag dat je je ei hebt gehad, maar zie geen ovu-testjes deze ronde :(
    Haha.... heb je ze in de kast gegooid?? ;)

Vandaag functioneringsgesprek gehad op het werk en m'n baas is dik tevreden. :D
    Heb zelfs voor elkaar gekregen dat 1x in de 2weken 3 uur thuis kan werken, dus dat is mooi meegenomen.
    Hoeft mannetje nog maar 1x in de 2 weken een middagje vrij te nemen en kan ik in de uren werken dat Stan slaapt of eventuel in het weekend of avonduren.

Ben momenteel heel erg opzoek naar m'n ei. :(
    Had zondag een relatief posi test maar nog niet zo donker als de controlestreep en nu al 2 dagen echt een heel vaag streepje. :(
    Misschien maar een hele korte piek deze ronde of misschien moet hij nog wel komen.
    Heb echt geen idee. :D

Ga nu heerlijk m'n bedje opzoeken, ben alweer moe. :(
    Kan tegenwoordig echt bijna 24 uur per dag slapen :$
    Slaap lekker allemaal en ik "spreek" jullie morgen!

Liefs vanaf hier

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    He Wian, wat een tegenvaller zeg. Had zo gehoopt dat ze je konden helpen. Snap dat je er helemaal doorheen zit. Maar op een bevalling met complicaties zit je toch ook niet te wachten. Zet een lekkere film op, probeer je gedachten te verzetten (stom advies, ik weet het, lukt toch niet). Ik hoop dat de kleine man zich heel snel aandient en dat je het allemaal weer positief gaat inzien. Heel veel sterkte!!!

Remmar, wat vaag van je ovutesten. Ik kan je niet echt helpen, heb ze maar een ronde gebruikt (gelukkig). Hoop dat je lekker geslapen hebt.

Pff, ben steeds weer zo moe. Heb ook een raar soort spierpijn, onder in mn buik en rug. Vervelend gevoel. Straks weer naar college tot 5 uur, daarna eten bij een vriendinnetje en zwemmen. Daarna heerlijk mn bed in. Morgen komen ze de balken op zolder weghalen, en dan kan in het weekend alle troep weer uit de babykamer naar zolder.

Ik moest iedereen nog de groeten doen van Alice. Ze heeft het lekker op vakantie, maar er is geen internet in de buurt.

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    even een zwaai vanaf hier!!

heb het giga druk dus echt heeeel weinig tijd voor de pc momenteel.
    mn zus en zwager moeten in 11 dagen tijd hun nieuwe huis klaar maken en over verhuizen. er komen nogal wat tegenslagen dat is nooit fijn! dus voor mij is het momenteel of oppassen of mee helpen daar zodat ze zo snel mogelijk klaar zijn. het moet voor van het weekend klaar zijn want dan moeten de spullen al over pfff. echt elke vrije minuut is iedereen daar bezig!
    maar ja nog een week dan heb ik weer meer tijd gelukkig haha.

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    *Zwaai* *Zwaai* Wat is het stil hier de laatste tijd!

9. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wian,jeetje daar had je dat antwoord ook niet verwacht!:(

Dikke knuffel! En doe wel rustig aan hoor,hoop dat je kleintje zich snel meld!

Remmar,Nee klopt ik ben in de gaten gehouden met echo's dus vandaar ik kon gokken wanneer hij is geweest.Had ook geen ovutesten meer in huis:p

Heb je nog kunnen uitrusten!Misschien een idee om je ijzer na te laten kijken omdat je zo moe bent?

Is je ovutest al positief,zou zomaar kunnen dat je piek heel kort is geweest.

Sweetbel,was het nog gezellig gister!

Groetjes terug aan Alice:D

Naomi,Pfoe dat is wel snel ja,hoop dat het ze lukt!

Pindakoek,hoe is het met jou meis!Zag dat je je ei had gehad:D

Hier ondertussen me ei al gehad als het goed is vorige week vrijdag maar kan ook zaterdag zijn geweest.

Morgen moet ik bloedprikken.

Gister met me zus mee geweest naar het ZH voor controle van de kleine,gelukkig was alles goed.
    Ze had zin om te shoppen dus zijn we de stad even ingegaan.Op een gegeven moment voelde ze zich niet lekker worden in de wibra,ik vroeg of het ging en in eerste instantie zei ze ja gaat wel,toch nog een keer vragen ook of ik iemand erbij moest halen dat wou ze liever toch wel,ik als een gek naar voren rennen iemand erbij halen omdat ze op het punt stond van spugen,zakt ze bijna in elkaar was net op tijd bij haar, we mochten gelukkig even gebruik maken van de wc ze hing erboven en begon gelijk te spugen!Zijn we naderhand gauw alles gaan afrekenen even rustig zitten en wat gegeten en gedronken.Ze vertrouwde het niet helemaal en is toch maar naar de HA geweest met me en wat bleek haar bloeddruk was veel te laag!Waardoor ze was flauwgevallen!Was echt blij dat ik erbij was want ze wou eerst alleen gaan.

Sorry voor het lange verhaal!

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Wian: hoop dat ze je snel kunnen helpen en idd net als wat Sweetbel zegt..probeer voor wat afleiding te zoeken hoe moeilijk dat ook is!!
    @Sweetbel: bleeh college tot 5 uur :( succes vandaag!
    @Remmar: fijn dat je baas dik tevreden was en dat je nu thuis mag werken 1x in de 2 weken :D mmmm..de controlestreep van de ovulatietest moet echt even donker zijn of donkerder dan de teststreep.
    @Naomi: succes met de drukte en tot snel!!
    @Kim: we lopen gelijk qua cyclus :D

@All: vandaag ben ik jarig..pfff 29 jaar alweer, wat gaat de tijd toch hard!! Van de week een intake met een nieuwe client gehad samen met mijn collega. Meisje was 19 jaar, had geen inkomen, dagbesteding, was net uit met haar vriend (die trouwens wel was meegekomen naar het gesprek), schulden en moest zo snel mogelijk het huis uit (woont bij tante)...en je raad het al..ze was zwanger :$:( 16 weken om precies te zijn. Kreeg meteen een brok in mijn keel en moest de hele tijd wegkijken om maar geen traan te laten! Toen de client eenmaal weg was kwamen de tranen..gepraat met collega die nergens wat vanaf wist en zij mij proberen te troosten. Ze heeft toen geadviseerd om het de teamleider te vertellen dat ik niet een client in mijn caseload krijg die zwanger is want emotioneel trek ik dat dus niet meer! Ik heb mijn teamleider gebeld en gelukkig was hij erg begripvol, vertelde zelfs dat hij en zijn vrouw er ook 2 jaar over gedaan hadden om zijn zoon te krijgen!

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Pindakoek,ik zag het ja :D En nou allebei op roze he;)

GEFELICITEERD MEID!!:D:D

Begrijp dat je er helemaal emotioneel van word je kan het beter uiten dan het opkropen.Gelukkig was je teamleider er begripvol over!

12. wianhalu

he meiden,

Pinda gefeliciteerd met je verjaardag! Heel verstandig dat je hebt gebeld, en wat fijn dat er zo begripvol word gereageerd. Ook lief dat je teamleider zo openhartig naar jou heeft verteld over hun situatie.

kim wat vervelend zeg! idd prettig dat je er bij was, hoop dat je zus zich snel wat beter voelt!

sweetbel wat heb je weer druk programma... als je zo moe blijft miss wat vaker aan toe gaan geven,.. en wel een stapje terug doen, moet ook nog energie overblijven he! Als je je zelf maar niet voorbij loopt.
    Lekker als straks de troep uit de babykamer weer naar boven kan :D dan kan je er weer heerlijk inlopen en genieten.

alice bedankt voor de groetjes vanuit daar! hoop dat jullie lekker aan het genieten zijn! groetjes terug van hier!

naomi zwaai! succes met de drukte!

remmar wat fijn dat je baas zo goed over je te spreken was! Toch altijd weer een prettig gevoel na zo'n functioneringsgesprek!

All: Ik probeer mn aandacht niet meer op de naderende datum te focussen... gister belde de gyn nog over ons besluit, omdat we wat bedenk tijd hadden. heb aangegeven dat we ook graag het beste willen voor ons kind en mijzelf, en dat ik weer naar een week verder uit ging kijken. Hij vond het een verstandig besluit, en zei ook dat ik altijd aan de bel kon trekken en ze kunnen kijken wat ze op dat moment kunnen. Maandag heb ik afspraak bij de VK.. dus daar leven we gewoon weer naar toe!
    Zeg nu tegen iedereen die de vraag stelt hoe het gaat, dat ik heb besloten het er niet meer over te willen hebben omdat het al erg zwaar is. Dus jammer voor de geinteresseerde maar beter voor mezelf, dat merk ik wel.
    Gisteren nog foto's van een vriend van mij gekregen die die heeft gemaakt met 34+5 weken. Wat had ik toen nog een mooie buik :D en ben echt blij met die foto's!
    Ook baby kamer op foto gezet, dus zal hier even wat voor jullie gaan spammen!

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Vergeet gewoon te zeggen dat ik een NEEFJE krijg:D

14. wianhalu

Zal hier een paar fotos neer zetten, en daarna maak ik foto albums aan zodat je daar kan kijken... Bekijk bijlage 137993

15. wianhalu

wat leuk kim!! Gefeliciteerd:D Kan je gericht met je zus gaan shoppen;)

16. wianhalu

17. wianhalu

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Kim: gefeliciteerd, super! Je zus ook blij of had ze liever een meid gehad?
    @Wianhalu: wow mooie kamer hoor!

@All: vandaag testjes gekregen van sensitest van het merk Babi..heb buikkrampen en ben toch wel erg misselijk :( testje gedaan :) niet met geconcentreerde urine overigens en er verscheen een schaduwstreepje..spannend dus weer! Zal zon leuk verjaardagscadeau zijn..*zucht*

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wian,Soms is een moeilijk besluit het beste, zoals je zegt jullie willen natuurlijk ook het beste voor jullie kindje!Groot gelijk heb je hoor om dat zo te zeggen!

Dikke knuffel meis!!

Wat een leuk kamertje :D

Ja ik ben al aan het rondkijken voor wat leuks!:)

20. wianhalu

buikfoto 34+5
    Bekijk bijlage 138003

Verder zal ik niet meer spammen, ik zal even foto albums maken waar jullie in kunnen kijken... maar het neemt wel wat tijd in beslag! x

Deel Deze Pagina