Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Pindakoek,ze had eerder een meisje verwacht hihi,maar ze zijn ook erg blij met een jongetje:D

Me zwager heeft vanaf het begin al geroepen het word een jongetje en mijn vriend ook al ik zat nog te twijfelen en me moeder was de enige die echt dacht dat het een meisje werd hihi.

Meid je bent nog veel te vroeg!Maar begrijp het wel hoor:p

*Geeft een schop onder Pindakoek haar kont*:D:p

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @pinda: van harte gefeliciteerd met je 29e verjaardag!!!
    ik hoop dat je over een paar dagen een geweldig verlaat verjaardagscadeautje krijgt ;)
    wat fijn dat je teamleider het goed begreep!! dan is het voor jou iets makkelijker om je werk te doen dan wanneer je weer een zwangere voor je neus hebt staan waarbij het een ongelukje is want dat is frustrerend!

@kim: leuk een neefje :D

@wian: hele mooie fotos van de babykamer! en wat leuk die buikfoto ahah, je hebt wel een hele mooie buik zeg :D!
    ik hoop zo voor je dat jullie ventje snel gaat komen!

hier nu heel ff rust allebei de kids liggen op bed! isabel is nog wel wat bezig, hopelijk valt ze snel is slaap hihi.

3. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

zo ik ben klaar met mn foto albums!

pinda hoop dat die schaduw meer gaat worden! dat is zeker een mooi cadeau,.. maar toch nog maar even geduld!

naomi dankje, ik hoop dat ik je snel een sms kan doen dat ie er is;) Die buik was idd erg mooi! ben blij dat dat vast gelegd staat! Want vanaf dat moment is het radicaal veranderd in korte tijd!

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
  5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    wian ik hoop ook snel een sms te krijgen van je :)

het lijkt alsof ik wat zie pinda! vooral als ik mn beeldscherm naar achter kantel dan krijg ik m in het negatief en dan zie je nog iets duidelijker het streepje! owww ik hoop zo voor je dat het nu eens een echt streepje is en er een klein wurmpje in je buik zit ;)

6. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hoi hoi,

Kim: Wat leuk een neefje :D
    En wel heel fijn dat je erbij was toen je zus zich niet goed voelde.
    Hopelijk houden ze haar bloeddruk goed in de gaten.

Pinda: Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Hopelijk krijg je snel een heel mooi cadeautje.
    Liever te laat dan helemaal niet ;)
    Ik duim voor je.

Wian: Wauwww meisje.... wat een geweldige mooie buik had je met 34 weken. Ben gewoon jaloers :)
    Heb je wel eens kolonisten van Catan gespeeld??
    Heb ik in de tijd dat ik thuis zat tijdens de zwangerschap van Stan gedaan en de dagen vlogen om.
    Ik kon ook bijna niet zitten omdat mijn stuitje "sliep".
    Rolde altijd 2 handdoeken op een rolletje die ik onder mn bovenbenen en billen legde, dan kon ik toch zitten e lag m'n stuitje vrij.
    Misschien heb je er iets aan! :D
    En als je wilt Catannen, pb me maar, ben morgen en het weekend thuis. ;)

Jippie.... hier vanavond eindelijk een posi ovu-test!!! :D
    Vanavond dus nog aan de klus en ook morgenmiddag of avond nog maar een gokje wagen en misschien zaterdag ook nog afhankelijk van wat m'n temp aangeeft ;)
    Dus weer een druk weekend!! ;)
    Was al even bang dat ik met 1x testen per dag mn piek had gemist, maar had gewoon een beetje een traag eitje deze ronde en daar kan deze stresskip niet zo goed mee omgaan :)

Zo even kijken of mannetje voor of na het voetbal kijken aan de gang wilt.
    Haha... had hem al voorbereidt :D

Liefs van mij

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden,

Wian, ben blij om te horen dat het wat beter met je gaat. Wat een mooie foto's zeg! Ik ga zo even in je album kijken, ben erg benieuwd naar de rest. Ik hoop inderdaad dat we snel het bericht kunnen lezen dat je bent bevallen.

Kim, gefeliciteerd, leuk een neefje. Hoe lang is je zus nu al zwanger? Wat eng zeg, dat ze zo naar werd in de winkel. Gelukkig is het niets ernstigs.

Pindakoek, gefeliciteerd!! Goed dat je het aangegeven hebt, dat je geen zwangere clienten meer wilt. Bescherm jezelf maar! Ik hoop echt dat het een donker streepje gaat worden!!!!

Remmar, fijn dat je je ei hebt gevonden. Het kan je zo bezig houden he! Ik was er die week dat ik de testjes deed, helemaal mee bezig.

Hier weer een druk dagje achter de rug. Gelukkig wel het gevoel dat ik veel geleerd heb vandaag. Nu lekker rustig op de bank. Morgenochtend weer college, pff, ben er in weken niet zoveel geweest haha. Fijne avond!

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hallo lieverds, even een snelle zwaai vanaf ons vakantie-huisje, volgende week kom ik weer gezellig met jullie meekletsen....

Liefs!!!!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    geniet maar lekker van je vakantie alice!!!

hier net met een paar van het forum een meeting gepland :) heb er al helemaal zin in haa

10. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

hey hey

pinda... ik kan niet echt wat zien op de test... hopenlijk snel wel! Je verjaardag leuk doorgebracht? of vier je het op een andere dag?

remmar.. ik ken dat spel wel ja! Maar doe je dat dan online?? Zal je zo ff pb doen. Nou ik vind mn buik ook erg mooi moet ik zeggen! Wist niet dat die bij mij hoorde;) ben ook heel blij dat ik deze foto's heb! Toen begon de striae net op te komen...En inmiddels hoef ik echt geen blote buiken foto meer!
    Klussen gelukt :p Succes!

all Mijn oma was maandag ochtend met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht... haar keel werd dicht geknepen en ze heeft al een tijdje last van een veel te hoge bloedruk. 210 om 130 ofzo iets? Haar hart heeft de laatste tijd ook wel eens een stroomstoot gekregen omdat die dan onregelmatig was.. Allemaal niet heel super.
    Maar nu is ze terug uit het ziekenhuis, en ik belde haar gisteren.. maar ik ken mn hele oma niet:S Mijn nette deftige oma die zo kien is. Ze vroeg hoe het met mij was, maar zei alleen.. ja de laatste loodjes he! Toen zegt ze warrig.. het duurt nog wel even he.. toen legde ik uit dat ik een week voor de uitgerekende datum zit en dat het ieder moment zou kunnen komen.. oh zegt ze 'het voelt net als kakken' ik wist niet wat ik hoorde uit haar mond! moest er natuurlijk wel even om lachen..
    Toen ik vroeg hoe het met haar was... kreeg ik het volgende verhaal (wat ze ook al aan mijn ouders heeft verteld op de zelfde manier...)
    Ze vertelde dat ze in het ziekenhuis iets ergs mee gemaakt had wat haar erg is bij gebleven is zo legde ze uit... ze was behoorlijk warrig wou van de hak op de tak haar verhaal vertellen... en het ging over de man die naast haar lag op de kamer..
    Het was een warrig telefoon gesprek van 17 min, dit is een beetje in grote lijnen wat ze verteld heeft:... mn oma wilde niet meer naast die vieze man liggen, want hij moest heel vies hoesten, waardoor ze zelf kots neigingen kreeg.. en hij rommelde met doosjes, hoorde de zuster tegen hem zeggen heb je 1 lepen ingenomen? waarop een andere man zei NEE....(volgens haar zat ie bij die man, maar lag in een andere hoek op de afdeling) En mn oma is er van overtuigd dat hij heel gemeen of dronken achtig heeft gelachen.. en ze weet zeker dat hij daar alcohol had... nu willen de zuster en broeder dat in de doofpot doen... en ze had op het belletje gedrukt snachts, en had het er over dat de zuster, broeder, en die vieze meneer achter elkaar gebukt hadden gelopen :S.....
    Nou nog veel meer dingen over dat er over haar gepraat was enz... en oma wilde niet meer in die kamer slapen... dan liever in een hokje of op de wc of gang... nouja ze heeft de nacht daarna in de sere geslapen. Volgende dag kwam de cardioloog.. en iedereen moest van die afdeling af, behalve die 2 mannen.
    En dat was haar nare ervaring in het ziekenhuis... Ze wilde er eigenlijk niet meer over praten, maar ik woonde toch ver weg dus dan bleef het daar wel (?) (we wonen bijna 2 uur rijden bij elkaar vandaan)

ze hebben haar maar naar huis gestuurd want dat wilde mn oma... terwijl ze waarschijnljk helemaal niet thuis hoort te zijn!
    Mn ouders hebben nog gehoord dat ze dachten aan delier...
    Nu komt rond 11 uur haar eigenhuisarts bij haar, en mijn tante is er dan bij.. We wachten het af... maar ik vind het heel zorgwekkend klinken...
    Nadat mn oma dr verhaal over het ziekenhuis verteld had, zei ze tegen me, nou groetjes voor jullie (niet de naam van mn man genoemd) en stertke en succes aan mij..

Sorry voor dit lange verhaal... moest het even kwijt, heb er veel aan gedacht bij het in slaap komen en eigenlijk sta ik er ook weer mee op.. zit me gewoon niet lekker! :( Onze kleine is er bijna (haar eerste achterkleinkind) en mijn oma (de enige die nog leeft) die gaat 'raar' doen...

11. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,
    @pinda, nog gefeliciteerd met je verjaardag, nog wat leuks gedaan?
    Zou idd een leuk verjaardag cadeau zijn. Wanneer je nod?
    @wian, jeetje wat een verhaal zeg.. hopelijk gaat het snel weer goed. en kan ze straks genieten van haar eerste achterkleinkind.
    Hoe gaat het verder met je? Voel je al iets?
    @renmar, veel klusplezier dit weekend...;)
    @alice, lekker genieten!!
    @sweetbel, doe je wel een beetje rustig aan? goed aan jezelf denken..

@hier, ik heb afgelopen woensdag een nichtje bij gekregen. Nu gaan me moeder en zusje volgend weekend erheen (wonen in eng). En nu gaan Ryan en ik als verassing voor de fam daar ook mee. Echt leuk.. Heb van de week zn paspoort aangevraagd.. Alleen best moeilijk om een pasfoto te maken.. en mag niks van mij opstaan, zijn natuurlijk heel streng geworden met eisen. Hij moet een soort zittend, kijkend en mond dicht.. haha hoe leg je dat uit aan een baby van 5,5 week oud. Maar na veel pogingen is het gelukt.. lijkt wel echt een boef op de foto..
    Maar heb er zin in, zijn eerste weekendje weg naar het buitenland.. hihi..

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden,

Alice, toch nog komen kijken haha. geniet nog maar lekker!

Wian, wat een gek verhaal zeg.. Wat zei de huisarts? Snap dat je het een beetje eng vindt, ik ben ook als de dood dat er iets met mijn oma gebeurt voordat ik beval. Nu gaat ze hartstikke goed, maar ze is een tijd slecht gegaan. Kan het niet door de medicijnen komen, dat ze is gaan halucineren?

T84, wow, wat gaaf! Gefelciteerd met je nichtje. Hoe heet ze? Kan me voorstellen dat het moeilijk is om je kleintje goed op de foto te krijgen haha. Wel gaaf hoor, dat je hem al meeneemt. IS maar een klein stukje vliegen natuurlijk!

Hier flink pissig. Ze zouden gisteren de dakkapel afmaken, niet gebeurt. Mijn vriend had gebeld dat het echt voor het weekend af moet. Ik word namelijk helemaal gek, wil gewoon mn babykamer vrij hebben! Daarnaast heb ik tentamens volgende week, en wil ik gewoon rust hebben om te leren! Kom ik net thuis, hebben ze nog steeds niks gedaan. Vriend heeft weer gebeld, ze waren op de werkplaats bezig, en kwamen er zo aan. Natuurlijk zit ik net thuis om te leren. Grrrrrr... Zo vervelend! Kom gewoon je afspraken na, we betalen er dik voor!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweetbel, ik snap heel goed dat je pissig bent!
    Vervelend....

@ T84, van ons Ukje hebben we ook met 4 weken pasfoto's laten maken voor zijn paspoort, eigenlijk was het binnen 1 minuut gelukt, hihi, al staat hij echt heel erg verbaast op de foto :)

@ Wian, jeetje wat een verhaal zeg van je oma! Snap goed dat je daarvan geschrokken bent! Heel veel beterschap en succes met de laatste loodjes van de zwangerschap.

@ Naomi, hoe gaat de verhuizing?

@ Pinda, nog gefeliciteerd!!

@ Kim, Remmar, Nijn, Elja, Happy, Miranda * zwaai * !!!

Hier nog steeds aan het genieten op vakantie, al moet ik wel zeggen dat het me 'zwaar' valt om de deur uit te gaan. Meer omdat ik dus borstvoeding geef op verzoek en ik dus totaal niet weet wanneer ik dus opeens openbaar moet gaan voeden....dat vind ik best spannend dus...
    O ja, gister eindelijk een verzoek ingediend om definitief te stoppen met de studie :(

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    #3034 naomi123, 18 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
    @wian: jeetje wat een verhaal! ik snap niet dat ze je oma naar huis sturen omdat zij dat wilt hoor, als hun vinden dat het eigenlijk nog niet kan moeten ze dat ook niet doen hoe graag een patient ook wilt! hopelijk knapt ze snel op en mag ze toch nog ff lekker van haar achterklein kind genieten! wat dat is bijzonder hoor! mijn oma heeft nu 3 achterkleinkinderen :D waarvan 2x 4 generaties ;)

@alice: lijkt mij makkelijk juist bv op vakantie! je kunt ze overal aanleggen. maar ik ben daar dan ook erg makkelijk in hoor haha als ze honger heef gaat mn trui omhoog en mag ze drinken waar ik op dat moment ook ben hihi.
    heb het al eens gehad bij de c&a in een pashokje, ik was kleren aan het passen en isabel had honger, nou huppa in het pashokje ermee en eten maar:p

@steph: wat balen!! ik kan daar ook nooit tegen als ze hun afspraken niet na komen terwijl je er wel voor betaald!

@T84: gefeliciteerd met je nichtje!! leuk zeg een weekendje daar heen! wel spannend denk ik met zo een kleintje vliegen...

hier vandaag weer een drukke dag gehad bij mn zus in huis! heb de keuken helemaal uitgesopt en opgeruimd en nog veeeeeel meer. morgen gaan ze spullen over brengen dus het moest vandaag gewoon schoon!! morgen mag ik oppassen dus een iets rustigere dag, al is dat ook pittig met een kindje van 2 erbij die niet wilt luisteren ;)

15. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Alice: Lekker op vakantie lees ik :D
    Probeer er een beetje van te genieten en ja... ik snap dat het heel vervelend is voeden op verzoek.
    Je weet inderdaad niet wanneer ukkie honger heeft en soms komen ze juist op de momenten dat het niet echt uitkomt. :(

Naomi: Pfff.... als je tijd over hebt mag je hier ook wel komen helpen :D
    Niet luisteren?? Geen idee waar je het over hebt.:(
    Denk soms ook wel eens; waarom hebben we er ooit oren aangemaakt?? Als we dat niet hadden gedaan was Stan misschien gewoon op tijd geboren. Maar ach... misschien kan ie ze later gebruiken voor een bril of gehoorapparaat ;)

Vandaag een heeeeeele luie dag, veel last van mn ei. :(
    Zo'n krampen en kan bijna niet zitten van de pijn. En we hadden ons nog wel voorgenomen om vandaag ook nog maar een gokje te wagen :$
    Straks toch nog maar even proberen :)
    Alles voor het goede doel ;)

Nu even gtst afkijken.

"Spreek" jullie later.

Liefs

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @remmar: haha nee dank je! heb hier mn eigen keuken toen straks ook nog met tegen in gedaan. het is dat het daar moet anders doe ik het liever niet na zo een drukke dag hihi.
    haha ja die oren zit er vaak voor de sier op:p vooral rond die leeftijd en het stopwoordje is NEE!

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi,was isabel nog snel in slaap gevallen gister of is ze nog lekker eigenwijs wakker gebleven.

Zo dan lekker druk dagje dus,hoop voor je dat de kleine morgen rustig is en braaf luisterd naar je.

Wian,zeker een mooi buik!

Pindakoek,Mag heel eerlijk zijn! ik denk dat je ei pas op dag 24 is geweest omdat hij toen goed is doorgestegen.
    Maar hoop voor je dat FF gewoon klopt:)

Remmar,YEAH! Goed zo vanavond gewoon nog een keertje klussen gewoon even je mannetje overhalen:p

Sweetbel,ze is nu 17 weken en 2 dagen,was zeker eng nee gelukkig inderdaad niet!

Jeetje zeg meis!Begrijp dat je hier flink pissig over bent,zijn ze nog langs geweest?

Alice,*zwaai terug*:D Geniet van je vakantie.

O balen meis lijkt me een moeilijke beslissing:(

Wian,hopelijk gaat het snel goed met je oma en kan ze wel genieten van haar eerste achterkleinkind.

T84,Dat word een leuke verassing voor de Fam:)

Haha gelukkig is het gelukt met de foto,wat je al niet moet doen daarvoor.

Vandaag even naar de stad geweest even een paar dingen halen op de markten bloed geprikt en ik had al van te voren gezegd dat ik moeilijk te prikken ben, ze dacht dat ze de ader had gevonden en zegt daar komt ie,bleek het hem dus niet zijn:(Nog even wroeten met die naald AUW! gelukkig had ze hem wel snel gevonden.

Op de terug weg komen we dus bij een weg oversteek voor fietsers waar degene die van links komen voorang moesten geven stonden haaientanden,komen daar een stuk of 7 meiden aan en nog is 1 op de scooter.Zei nog tegen me vriend let op wij hebben voorrang wat gebeurt er hij kon er net aan langs en ik knalde bijna en op de fietser en op de scooter omdat ze dus doorreden (Schoollui) ik zei tegen ze HALLO WAAROM DENK JE DAT ER HAAIENTANDEN STAAN!!! Ze zeiden gelijk niks meer,was zelf wel even geschrokken.

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Zag staan dat Alice een meeting heeft gehad en Naomi nu ook,misschien een idee om met ons groepje ook een meeting te doen:D

19. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Kim: Ik ben VOOR!!! :D
    Lijkt me kei gezelli om iedereen eens in het echie te zien. ;)

Haha.... mannetje wist al dat hij vanavond nog aan de bak moest, had hem gisteren al gewaarschuwd en zei al tegen hem, hoop dat m'n temp morgen een flinke stijging heeft gemaakt, anders zal ik morgen nog wel een keertje zeuren.:)
    Je zou toch zeggen dat er dan zaadjes genoeg bij mij binnen moeten zitten. Hebben dinsdag en donderdagavond geklust, vanavond dus nog maar een keer.
    Hopelijk is er 1 bij die zo slim is om de goede kant op te zwemmen ;)

Nu weer even tv kijken en dan nog ff snel onder de douche.
    Hopelijk zakken de krampen dan wat.
    Haha... wat kan ik toch heerlijk klagen :p

Liefs

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    jaaaa ik wil ook een meeting!!!

vind het ook leuk om iedereen eens in het echt te zien :D

@remmar: hihi veel klusplezier dan :p
    hopelijk is er eindelijk eentje op tijd!

@kim: isabel heeft daarna nog heerlijk geslapen ;) auwts niet leuk dat bloed prikken en helemaal niet op die manier!

Deel Deze Pagina