Remmar,dat leek mij dus ook heel leuk Een keertje extra kan geen kwaad,hij moet maar hij heeft geen keuze hihi Grapje hoor Vind hij vast niet erg om nog een keer te klussen! Ik kan het ook heel goed hoor hihi
Haha... mannetje heeft er geen moeite mee, maar klaagde vanavond wel iets over een nymfomane Haha... even doorbijten het is nog maar een paar dagen en dan kun je weer bijtanken Ben nu echt van zp af. Blijf hier altijd veel te lang hangen. Kim: Balen hey dat ze zo moesten vroeten met die naald En ja.... je zei het zelf al: Scholieren :x Die kijken 9 van de 10x nergens naar. Heb er ook bijna dagelijks wel 1 bijna op m'n auto zitten Denken echt dat ze alles kunnen en mogen. Rood stoplicht geldt ook niet voor scholieren :x Haha.... ik ben echt heerlijk bezig vandaag Sorry lady's, zal m'n ei wel zijn dat ik op het moment zo frusti ben
Lekker is hij zeg haha....precies wat je zegt! Is toch gezellig Ik zeg altijd zelf ben blij dat ik niet zo was tegenwoordig word het steeds erger met die scholieren de jongere dan. Geeft niet hoor!
Hello! Ze zijn gisteren uiteindelijk nog een uurtje geweest, komen maandag terug. EN DAT WILDE IK JUIST NIET! Ga maar bij mn moeder leren dan. Vanochtend al vroeg op pas, hooi van mn paard was bijna op, dus met mn vader een paar baaltjes gehaald en nog wat troepjes die op waren. Hij heeft al heerlijk een paar uur buiten gestaan, en wordt vanmiddag ook nog even buiten gezet. Nu weer leren met dit mooie weer. Naomi, druk zeg! Wel heel lief dat je zo helpt. Remmar, haha, gezellig toch, dat je er zoveel bent? Ik snap echt niet wat die mannen klagen hoor, die van mij hoorde ik echt nooit als hij weer eens moest haha. Alice, moet je dan een paspoort aanvragen voor je kleintje, mogen ze niet meer bijgeschreven worden? Snap dat je moeite hebt met voeden in het openbaar. Ik zie daar ook wel een beetje tegenop hoor! Maar wil wel graag bv geven. Zie het wel En je studie.. jammer dat je hem hebt stopgezet, maar ik snap dat er de motivatie niet meer voor is. Je hebt genoeg andere (hele goede) redenen voor het stopzetten hoor! Kim, wat een mafkezen kunnen het soms zijn hoor. Ik schrik ook regelmatig van zo'n gek die gewoon doorfietst! Oohh, je zus schiet al op! Is ze al begonnen aan het kamertje?
@sweetbel: he bah wat balen dat ze nu weer maandag terug komen!! die mannen kunnen zich ook niet aan afspraken houden he! vannacht wordt isabel alweer 11 weken!! 11 weken geleden liep ik dus met weeën rond! en had ik al 1 cm ontsluiting haahahaha. het oppassen gaat vandaag tot nu toe eigenlijk erg goed! mn nichtje luisterd best goed hihi. en isabel is lekker veel moe na een hoop gespeel dus meestal maar 1 kind tegelijk wakker dat is wel lekker! ik had vanmorgen isabel op speelkleed met babygym liggen en mn nichtje vond dat ook wel erg leuk gingen ze samen erop liggen, moest ff opletten dat ze niet op isabel ging liggen maar het ging heel goed! en isabel heeft wel 100 kusjes gehad echt lief! doe er nog even een mooie foto van isabel bij, is van vorige week volgens mij
Goedemiddag, Sweetbel,daar zou je toch ook gek van worden van die mannen! Ze heeft het kamertje al klaar Naomi,Wat gaat dat snel zeg,mooi dat het oppassen goed gaat ,zeker lief zeg al die kusjes Awhhh wat een leuke lachEcht heel lief!
Zo we hebben de boodschappen alweer binnen hihi. En straks nog even langs de katten van me zus om te zien hoe het gaat met ze,want ze zijn er niet en vroeg of we even wouden oppassen. Pff weet niet waar ik last van heb ben al 3 dagen hartstikke misselijk!Op de eerste dag werd ik misselijk van het vlees,2 de dag hadden we vis gehaald vriend had het opgewarmd en krijg een geur onder me neus moest zowat naar de wc rennen en vandaag loop ik in de AH waren ze aan het wokken moest er gauw wegwezen want ik werd weer heel erg misselijk. Of ik ben ziek aan het worden of het komt van wat anders.
@kim: ik hoop voor je dat het door een zwangerschap komt!! waar zit je nu ergens in je cyclus?? hihi dank je wel
Ik zit nu 8 dagen na me ei is erg snel gegaan! Heb net op de wii fit gestaan en ben 0,6 kilo kwijt in 4 dagen!! Dus zit nu officieel onder de 120 Ben heel erg blij!!
@kim: super dat je weer bent afgevallen gaat lekker zeg!!! ik raak wel cm. kwijt maar gaan kilos ahaha erg vreemd hmmm 8 dagen na je ei dan zou je inderdaad wel eens iets kunnen gaan voelen! spannend hoor meid! ik merkte het vooraf ook door de misselijkheid vooral de geur van vis en gebakken ei ahah.
Wat goed dat je zo afvalt Kim! Gek zeg, dat je zo misselijk wordt van die geurtjes. Ik duim voor je. Leuk dat je zus het kamertje al klaar heeft! lekker vroeg! Naomi, wat een lieve foto zeg! En zp op de achtergrond op je laptop haha. Wat gaat dat snel, 11 weken alweer. Zo, nu weer verder!
Kim: Spannend meis, ik duim zo hard voor je dat het eindelijk raak mag zijn!! En super dat je weer af bent gevallen!! Naomi: Wat gaat de tijd toch snel hey! En Isabel is echt een schatje om zo te zien. Sweet: Balen van jullie dakkapel! :x Kan me goed voorstellen dat je erg heel erg sagi van wordt. Hier gisteravond helemaal ingestort. Heb zo hard moeten huilen. Heb een heel goed gesprek met mannetje gehad over het zwanger worden en dat ik er zo erg mee bezig ben en het zo erg vindt om al die tijd op dat stomme wachtbankje te zitten. Eerst wachten tot ongi voorbij is, dan zoeken naar je ei, klussen tot je er bij neervalt en vervolgens weer die spannende tijd of je ongi wordt of zwanger bent. Kom er nu eigenlijk pas achter hoe erg ik het dus vond dat het bij Stan ook zo lang duurde en daar pluk ik nu de vruchten van. Mag van mannetje dus ook aankomende maand geen ovu-testen gebruiken en ook niet meer temperaturen. En moet me even gaan richten op andere dingen. Volgens hem komt het alemaal goed. Sorry voor dit giga echo bericht maar moest het even van me af typen Liefs van mij
Naomi,van mij mogen de cm hier maar al te graag weg heb nu al het gevoel dat me vel los gaat hangen. Sweetbel,nog gelukt met studeren. Remmar,Het geeft je echt heel veel rust hoor dat niet tempen en de ovutesten,proberen kan natuurlijk altijd het is ook erg vervelend om te wachten op je ongi dan weer je ei zenuwslopend. Dikke knuff!! Hoelang heb je over stan gedaan dan? Ik mis de ovutesten hier wel dacht echt nog het is dat ik ze niet heb hihi.
Hebben over Stan 11 maanden gedaan Weet dat dit heel normaal is en dat er vele andere langer over doen. Duik zo m'n bed in, ga morgen met de mannen mee vissen Weet niet waarom ik het heb beloofd maar ja... beloofd is beloofd. Slaap lekker allemaal. Dikke knuf
Ha meiden! Leuke foto Naomi, wat gaat dat hard trouwens... 11 weken al weer... Goed Kim dat het lukt om af te vallen, zet 'm op! En spannend nu, 8 dagen na je eisprong, ik duim voor je. Remmar: ik snap je helemaal, dat wachten is echt niet leuk. Ik heb afgelopen ronde geen ovutesten gebruikt, en het gaf wel een hoop rust. Helaas heeft het geen zwangerschap opgeleverd, want ben vorig weekend ongi geworden... Al bijna 8 maanden bezig nu en ik vind het onderhand wel lang genoeg duren eigenlijk. @Alice: fijn dat je aan het genieten bent. Ben je al weer thuis inmiddels? @Sweetbel: oh wat vervelend dat ze dan maandag nog weer langskomen, daar zit je helemaal niet op te wachten natuurlijk. Wel slim om dan bij je moeder te gaan studeren, daar heb je hopelijk wel rust! Succes in ieder geval.
komt even snel voorbij om te zwaaien! het is heerlijk weer dit weekend, daar heb ik dan ook al goed gebruik van gemaakt, achter in de tuin uit de wind is het heerlijk. Kan ik wat positieve energie op doen. liefs van hier
Wian, lekker dat eht weer wat beter gaat meid! Bijna 40 weken, het gaat echt niet lang meer duren. Binnen 2 weken ben je mama! Geniet nog maar even lekker van het weer! Elja, jammer dat het weer niet gelukt is.. Remmar, fijn dat je zo goed kunt praten met je man. Denk dat eht wel helpt hoor, even geen testjes etc doen! Succes met het vissen! Fijne dag meiden!
Hi schatjes, Hier weer nog even een snelle zwaai vanuit het vakantiehuisje. Morgen gaan we naar huis. Manlief is nu even voetbal aan het kijken, dus ik mag even op zp @ Naomi, wat een snoeperige foto!!!! Lekker ding heb je zeg! O, ik zou willen dat ik zo was als jij met openbaar voeden....al moet ik wel zeggen dat ik gister op het terras in de zon heb gevoed, manlief schrok ervan dat ik die kleine uit de wagen trok en aanlegde...haha...was wel even een overwinning voor me Heerlijk dat die centimeters eraf vliegen!! O en ik moest wel een beetje glimlachen bij die foto van Isabel met zp op de achtergrond @ Sweetbel...zucht, maandag komen ze dus....ach ja, misschien toch maar een beetje het positieve ervan in zien dat ze komen. Volgens mij kunnen de kleintjes nog wel bijgeschreven worden, maar dan moet er sowieso een pasfoto van ze bij. Voor sommige landen hebben ze wel een eigen paspoort nodig. @ Elja, hoi!!! @ Remmar, ik snap je frustraties meid! Dat is echt niet leuk....mijn duimen blijven ook voor jou draaien! @ Kim, wat goed! Je zit officieel onder de 120! En ik hoop zo voor je dat die misselijkheid komt doordat het raak is!!! @ Wian, heel veel succes met de laatste loodjes! @ Meeting, ja lijkt me heel gezellig!!!! Liefs!!!