ff ter info... vanavond met mn man gezellig rummicub gedaan.. maar steeds hevige pijnen tussen door... verder niet getimed... ben rond half 10 gaan slapen met 2 paracetamollen en rond kwart over 12 wakker geschrokken van een wee. Daarna eerst gaan plassen en het bed weer in. Toen gaan timen want er kwamen steeds weeën... ben inmiddels vanaf tien voor half 12 aan het timen en nu ongeveer 20 weeën gehad,... duur van gemiddeld 1 minuut 10 en om gemiddeld 5 en halve minuut. (alle tijden bij elkaar gedeeld door die 20 weeën gedaan) wee verschilt van 3.17 minst... tot 8.02 langst... Ben ondertussen ook al 3 keer wezen plassen en heb het idee dat ik 2 keer een vlokje slijm heb gezien.. beetje rozig... Sinds 3 uur maar naar beneden gegaan omdat ik mijn man ook niet tot last wil zijn... stel dat het stopt... zijn wekker gaat om kwart over 6 weer...kopje thee dr bij, warme kruik in mn rug... jullie verslag doen, en ff uitzendingen gemist kijken... slapen lukt nu toch niet! Heb nog geen vk gebeld... omdat je weeën minstens 2 uur lang om de 3 a 4 min moet hebben... zie wel hoe lang ik het volhoud.. wow... nu zit er maar 1.56 tussen mn wee... vanmiddag nog bij de vk geweest,... en ik had er voor gekozen om niet te laten kijken of ik ontsluiting had... was erg bang voor weer een telleurstelling, terwijl ik de laatste week ook door was gekomen. Keek liever weer een week vooruit... Nou dames, we wachten af wat de nacht en ochtend enz... verder gaat brengen... liefs van hier
weeën worden heftiger,... vk om 3.35 gebeld... wanneer de weeën regelmatig komen rond de 3 min,. uur lang,,, en de weeën weg moet puffen...weer bellen.... ohhhww hier zit ik dan puf puf! Ze dacht wel dat het door ging zetten aan mn lijstje tijden te horen! onder tussen beetje uitzendingen gemist kijken... en weeën wegpuffen! x
@Wian: nou terwijl ik dit schrijf zal je wel in het ziekenhuis zijn/of je bent al bevallen hopelijk ! Ohhh spannend zeg! Veel sterkte en geniet straks van het wonder in je armen!! @Alice: ik hoop dat je lekker hebt kunnen uitrusten in het vakantiehuisje! @Naomi: wat een lieve foto! @Kim: fijn dat je weer bent afgevallen! @Meeting: lijkt me heel gezellig, alleen denk ik dat ik er emotioneel niet klaar voor ben. Allemaal zwangeren vrouwen of die al bevallen zijn.. Sorry als ik iemand vergeten ben Hier nu op 11DPO. Vannochtend getest maar zie niks meer op de test. Temp. blijft wel hoog. Het is maar weer afwachten!
Wian: Wauw meisje!! Had van alles verwacht op het forum, maar niet zo'n berichtje van jou, midden in de nacht Hopelijk krijgen we snel bericht via je buddy!! Succes nog even!! Pinda: Zou nog kunnen dat je pas op je nod posi test!! Ik duim voor je meisje!! Hier vandaag ziek thuis Heb sinds gistermorgen al hoofdpijn, wat bij mn ouders doorzette naar migraine. Was bijna niet meer in staat om met de auto thuis te komen. :x Hoofdpijn zit er nog steeds maar het echte scherpe is eraf gelukkig!!Maar voel me net een wrak vandaag en ben niet tot werken instaat. Vandaag dus een dagje pendelen tussen de bank en mn bed. Temperatuur rijst de laatste dagen ook de pan uit, hoop dus maar dat het een hele goede reden heeft, dat ik last heb!! Liefs vanaf hier
Wian,ik hoop voor je dat je nu in het ziekenhuis bent en dat jullie straks lekker kunnen genieten. Pindakoek,Misschien heb je te vroeg getest,ik blijf duimen voor je! Jammer dat je er emotioneel niet klaar voor bent,maar je weet het zelf het beste. Remmar,ook niet fijn meis en balen dat het doorzette naar migraine,hoop ook voor je dat het straks weg trekt! Gister uitslagen gehad van het bloed en alles was goed! Goeie eisprong gehad! Moest vandaag en morgen tempen ivm een testje doen,en vandaag was die 37,1 en dat voor 11 DPO dus nu hopen dat hij morgen ook nog hoog is dan ga ik een testje doen
Wow, Wian, wat spannend! Ik denk ook dat jullie in het ziekenhuis zijn, of anders vol in de bevalling thuis, anders hadden we wel wat gehoord. Zit te leren vandaag, dus zal hier veel te vinden zijn om te kijken of er al nieuws is. Zet hem op meid, ben blij voor je dat het toch nog snel gegaan is! Kim, fijn, de goede uitslagen. Wordt een mens weer blij van! Ben benieuwd naar je test. Pinda, is je vriend ondertussen al bij de HA geweest? Snap dat je niet klaar bent voor een meeting.. Niet druk over maken meid! Remmar, beterschap! Bah, migraine. Dat is echt het ergste wat er is (bijna dan). Hoop dat het snel wegzakt!!! Alice, en weer lekker thuis? Nog sollicitatiegesprekken in het vooruitzicht? Naomi, alles goed bij jou? Is je zus al verhuisd? Hier zijn de dakkapellen eindelijk klaar! Naja, klaar, moet nog geisoleerd worden en gestuct etc, maar dat doet mn vriend zelf als hij er de tijd voor heeft. De lieverd heeft alle spullen vna de babykamer gisteravond om half 10 nog naar boven gebracht, omdat ik steeds zo depri werd van die mooie babykamer vol met troep van de zolder. Werd er inderdaad errug blij van! Nu weer eventjes leren, morgen tentamen!
Spannend Wian!! straks kan je heerlijk genieten van je wonder!!! Meiden, reageer straks op jullie, want Ryan laat het nu even niet toe!!
@wian: heeeel veel suc6 meid je kunt het!! ik hoop snel een smsje te ontvangen van je!! enne weeën hoeven niet altijd regelmatig te komen ik heb alleen maar zulke weeën gehad als jou, dan zat er nog geen minuut tussen en dan opeens weer 9 minuten belde toch elke keer maar omdat het steeds meer pijn ging doen @sweetbel: ja mn zus is zaterdag oververhuist. vandaag sleutel overdracht van hun oude huis naar nieuwe eigenaren. de kleine vond het geweldig! ze kwam binnen en deed niets anders als gillen en rond rennen want er stonden allemaal dezelfde spullen als bij hun thuis hihi. de tv was alleen nog niet aangesloten en toen zei ze: kom ander huis toe! hahaha was wel grappig. @pinda: logisch dat je het niet aan kan zo een meeting! @kim: spannend!!! hopelijk een posi test voor jullie @remmar: beterschap!! de rest een dikke kuffel. hier gaat alles nog steeds goed hihi. ik word helemaal vrolijk van dit lekkere weer ik blijf maar met een tweede in mn hoofd zitten echt erg! ben 3 maanden geleden pas bevallen haha. wil toch echt even wachten tot het najaar of voorjaar/zomer volgend jaar.... ik weet het het is niet te plannen maar probeer er nu wel een beetje rekening mee te houden dat we niet weer met al die feestdagen zitten ahaha.
Haha, toen ik jouw naam zag staan Naomi, werd ik helemaal vrolijk.. Dacht Wianbeeb nieuws hahaah. Wat gappig zeg, dat je nichtje naar het andere huis wilde voor de tv! Echt kleine kinderen. Jullie willen wel snel voor een tweede gaan he? Leuk hoor! Zou dat ook wel willen, maar moet eerst afgestudeerd zijn en een baan hebben van manlief. Voel me af en toe wel erg hoor, ben gewoon nog zwanger en denk al aan een tweede. Ik ben ook altijd een stuk vrolijker met mooi weer. Heb heerlijk de schuifpui openstaan, zo krijg ik toch wat mee van het mooie weer.
haha nee heb nog geen nieuws gehoord helaas ja we willen er niet te lang tussen laten, als isabel een jaar is vinden we het een mooie tijd om weer te beginnen maar aangezien we dan weer richting december komen met de uitgerekende datum zal het of van het najaar zijn of april/mei... pas weer hihi. heel erg maar wil niet nog een keertje zo uitgerekend zijn hoor. mocht het weer zo zijn ach jammer dan maar liever niet hihi.
Hoi, Even spieken of er al iets bekend is over Wian Helaas nog niets! Zo maar eens aan het eten beginnen, hoofdpijn is gelukkig al een stuk minder dus ga morgen weer aan het werk. Reageer vanavond even op iedereen!! Ben alleen heel benieuwd wat m'n temp morgen gaat doen aangezien deze vanmorgen op 37,3 zat Ben nog nooit zo hoog geweest, hopelijk een goed voorteken Liefs vanaf hier
Kwam ook even kijken of er al iets bekend was, helaas nog niets. Remmar, gelukkig is je hoofdpijn Kook ze! Naomi, ja het lijkt mij ook erg leuk hoor, zo kort op elkaar! Snap dat je, als je het kan plannen, rekening wilt houden met de feestdagen. Ik was de eerste keer 19 december uitgerekend, vond ik ook al een spannende datum. En ik ga weer leren! Klinkt net alsof ik heel veel doe haha, ben net lekker een uurtje bij mn paard geweest, heerlijk in het zonnetje gezeten. Toen kwam onverwachts mn bijrijdster (sinds 2 weken 1 keer in de week) aanlopen, die wilde ook nog knuffelen, dus die ging lekker verder met m tutten. Heeft hij ook weer een lekkere dag!
Ook ik kwam hier kijken hoe het was met Wian,maar nog steeds niks. Sweetbel,dat is mooi dat het bijna af, en wat lief van je vriend dat hij de spullen toch heeft weggehaald! Succes met leren! T84,hoe is met jou meis en met ryan? Naomi,zo zeker snel voor een 2 de hihi,maar wel erg leuk zou eerst genieten van Isabel! Remmar,gelukkig is je hoofdpijn al wat minder. Zag inderdaad die stijging WOW! Ik ben nu ook aan het tempen geslagen weer,ivm met morgen of ik kan testen ja of nee ben wel weer 2 dagen hartstikke misselijk! Ben erg benieuwd morgen word er zenuwachtig van haha
Zo ook maar is beginnen met eten maken,heb niet veel trek maar het moet toch Ondanks de misselijkheid
buddy nieuws van wian!!!! om 17.27 is ze bevallen van een gezonde naam genaamd Jurre!! hij weegt 3960 gram. het gaat goed met moeder en zoon, ze moeten nog 1 nachtje in het ziekenhuis blijven. meer info volgt binnenkort zegt ze meid van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jurre!!!! ga er maar goed van genieten nu
Wian: Gefeliciteerd met jullie zoontje Jurre!!!! Geniet er lekker van met z'n drietjes!! Liefs vanaf hier
Zo, nu even reageren onder het gtst kijken Naomi: Wauw dat jullie nu al aan een tweede denken Ik deed er iets langer over. Sweet: Fijn dat de dakkapel zo goed als af is. Kun je hopelijk snel beginnen met inrichten!! Dus je hebt heerlijk van het weer en je paardje kunnen genieten. Kim: M'n duimen draaien voor je meisje!! Hopelijk heb je morgen gewoon een hele mooie tweede rose streep op je test staan. Ik moest vanmorgen ook even in m'n ogen wrijven door mijn temp Heb het direct daarna nog een keer gedaan en toen was ie nog 0,1 hoger. Ben dus echt heel benieuwd naar morgen!! Hoop eigenlijk op een hele mooie innestelingsdip of dat ie gewoon lekker zo hoog blijft!! Rest: als ik je ben vergeten sorry!!! Liefs
@remmar: scheelt misschien omdat ik zo een mega makkelijke bevalling heb gehad en een makkelijke zwangerschap eigenlijk ook wel... ik zou tekenen voor nog zo een bevalling hihi, dan zou er een heel elftal komen