Wian, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jurre!!!!! Geweldig!!!!!!! Geniet er van!!! Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan O, ik ben helemaal emo, hihi
@ Kim, ooooo spannend!!!! @ Pinda, snap het goed van je dat je een meeting moeilijk zou vinden @ Rest...sorry, ik ben alles vergeten toen ik de post van Wian zag staan.... Vandaag gesolliciteerd, maar heb niet echt een idee of het iets geworden is.....
Wian, gefeliciteerd!!! Leuke naam. Hoop dat alles goed gegaan is en dat je een goede bevalling hebt gehad.
@wian: gefeliciteerd meid. Hopelijk is de bevalling voorspoedig en zonder al teveel pijn gegaan! @kim: spannend!!! Hoop het zooo voor je!! @all: cyclus is langer. Heb xe positieve ovulatietesten weggehaald. Waren van kv en heb er geen posi verhalen over gehoord. Zit nu dus 5 dpo...
Alice,jammer dat je denkt dat het niet echt iets is geworden. Pindakoek,ik denk toch dat je ei is geweest op dag 24 Dat betekent dat je nu op 8 DPO zit. *zwaait naar remmar hihi*
*Zwaait terug naar Kim * *En zwaait ook naar Alice * Naomi: Mijn zwangerschap was ook goed te doen hoor, alleen die stomme bevalling :x Wij hadden gewoon een kleintje die heerlijk lui was en er nog niet uit wilde komen. Hij vond het wel prima all-inclusive Pinda: Ik heb de eerste maand ook getest met de ovu-testen van kv en bij mij klopte ze wel. Tenminste heb 1 van die 3 dagen dat ik posi testte de eisprong gehad. Hopelijk hebben ze het bij jou inderdaad verkeerd gehad en is je ei later geweest Hihi, hier beginnen de testkriebels al weer op te spelen. Heb sinds vanavond wat steekjes rechtsonderin Maar ik hou me in tot minimaal 12dpo!! Testte bij Stan ook pas op 16dpo omdat we in de vruchtbare tijd maar 1x hadden geklust, maar was blijkbaar een lucky-shot Had nergens geen last van, alleen hele zere borsten en dat begon pas op 15dpo. Dag ervoor nog geen centje pijn Slaap lekker allemaal, duik nu m'n bed in, ga morgen weer werken, want hoofdpijn is gelukkig zo goed als weg!! Liefs van mij
Om kwart over 4 was ik klaar wakker van de zenuwen en om 7 uur getempt toen bleek hij hoog te zijn (37.1) toen ben ik gauw het bed uit gekropen, test gepakt, beker gepakt en gauw naar de wc gegaan om te testen. En zie hier het resultaat : Bekijk bijlage 139311 IK BEN ZWANGER!!!!
Woehoeeeeeeee!!!!!! Kim, gefeliciteerd!!!!!! ben echt heeeeel erg blij voor je!!!! Oh meid, wat spannend allemaal! Snel de gyn bellen voor een bloedtest. Hoe voel je je???
gefeliciteerd kim!!!!!!!!!!!! ik kreeg tranen in mn ogen toen ik je berichtje las..... ik ben zooo blij voor jullie dat het nu eindelijk gelukt is
@Wian, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Ga heerlijk uitrusten en genieten van elkaar!! Hoop dat alles goed is gegaan!! @Kim, wat lees ik nou!! Wat een geweldig nieuws!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @all, een meeting lijkt me gesellie!!! Wij komen... Net Ryan zn paspoort opgehaald.. vrijdag ochtend half 5 vertrekken we naar engeland.. hihi!! Helemaal leuk.. Hoop dat ze de verassing leuk vinden..
Veel plezier in Engeland T84! Die kleine Ryan wordt een wereldreiziger! Kim, ik vind het echt zooo leuk voor je. (en ook voor mezelf hihi, ben ik niet meer de enige zwangere!).
Meiden,Bedankt voor de felicitaties!! Pindakoek,mijn duimen draaien heel hard dat je ook zwanger bent!! Sweetbel,ik geloof het nog niet echt hihi,maar was vanmorgen heel erg misselijk en gister last van tintelende tepels. Naomi,bedankt! *Geeft een tissue aan* T84,Gezellig Veel plezier in Engeland! All,Ik besef het nog steeds niet vanmiddag nog een test gedaan en er kwam weer een streepje op Vriendlief stond vanmorgen met tranen in zijn ogen toen ik het vertelde was echt zo lief!
Kim, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet ervan! Meiden, heb ff jullie mening nodig.... ongeveer 5 a 6 dagen na mijn eisprong deze maand kreeg ik last van een pijnlijke linker onderbuik wat uitstraalt naar mijn lies en onderrug... Dat duurt nu al vanaf vorige week dinsdag... nu dus al acht dagen. Vandaag of morgen moet mijn ongi-dag zijn maar ik voel ook nog helemaal niets aankomen... Ook heb ik ineens last van eczeem op mn romp en de binnenkant van mn arm.... Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Oh ik hoop zo dat het nu eindelijk raak is, maar ik durf er niet op te hopen eigenlijk....
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik t beste kan testen.... Morgen moet ik eigenlijk ongesteld worden, dus kan ik dan vrijdag meteen testen???
ja hoor je kunt ook morgen al testen... ik heb 4 dagen voor mn NOD getest.. niet slim want dan blijft hij vaak nog wit maar ik had geluk
Wian: gefeliciteerd met jullie zoon, fantastisch dat hij er nu is. Ik ben heel benieuwd naar je eerste reactie, hopelijk gaat het goed met jullie. Kim: jeetje meis, wat fijn voor je! T84: veel plezier in Engeland. @all: heerlijk weer is het he, echt lekker zo'n zonnige dag!
Kim: Joehoeeeee!!! wat fijn dat je een tweede streepje hebt gekregen, echt geweldig nieuws!! Zit hier met tranen in mn ogen, ben zo blij voor je meisje!!! Geniet er lekker van!!!