Ik kan nu ook niet meer wachten tot morgen, ik ga straks al testen! Ff wachten tot ik moet plassen!!!!
Beesie: Al getest?? Pff... hier lekker lui op de bank, duik lekker vroeg m'n bedje in. Was toch best zwaar om vandaag te gaan werken met een beetje zeurende hoofdpijn op de achtergrond :x Allemaal een fijna avond nog en alvast slaap lekker!! Liefs van mij
@remmar: ga jij maar vroeg slapen! hopelijk is je hoofdpijn snel over. @T84: heeeeel veel plezier vrijdag in engeland! ze zullen het vast erg leuk vinden dat jullie ook gekomen zijn @beesie: en en en ........??? hier weer terug van paardrijden, pfff ben gesloopt! na een half uur kun je me al bij elkaar vegen hihi heb echt geen conditie meer!
Net helaas negatief getest! Ik wacht morgen nog even af, of ik toch niet ongesteld ga worden... Zo niet, dan haal ik vrijdag een vroege zwangerschapstest..... Slaap lekker allemaal!
Beesie,je zou inderdaad morgen kunnen testen,zag dat je net negatief hebt getest balen meis!Hoop dat je ongi weg blijft! Elja,hoe is het met je meis? Remmar,Dank je wel!!hoop dat je snel mag volgen Inderdaad lekker op tijd naar je bed! Naomi,komt vanzelf gelukkig wel weer goed.
Lieve Kim, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zit hier gewoon snikkend achter de pc!!! O, wat ben ik ontzettend blij voor je!!!! Sorry lieverds heb weer niet goed gelezen....en de kleine roept nu om een voeding....Ik kom snel weer terug!!! Liefs!!!!
Hiih, het hele forum in rep en roer voor Kim! Logisch hoor, het is ook zulk geweldig nieuws. Heb je het al verteld aan mensen Kim? Aan je zus ofzo? Zal wel he. Pff, laatste dagje tentamen. Moet om 11 uur weg, dus voor die tijd nog eventjes leren. Vandaag ook 29 weken, schiet aardig op! Gisteravond zijn mn (leuke haha, mn lief zn vader en vrouw)schoonouders nog langs geweest om te komen kijken naar de babykamer en de dakkapellen. Ze waren er helemaal weg van, zo leuk. Helemaal trots.
Hai dames! Vandaag heb ik (eindelijk ) de hele dag de pc aan! Dus ik kan nu lekker mee lezen @ Kim, oooo heb je wel kunnen slapen vannacht? Hahaha, toen ik wakker werd vanochtend dacht ik meteen aan jou @ Steph, heel veel succes met je tentamen!! Gaat je vast lukken Fijn dat iedereen zo razend enthousiast is over je babykamer. Ik ben nu voor het eerst sinds onze vakantie een dagje in Utrecht, dus dat wordt wassen, wassen en nog eens wassen.... En heerlijk van ons zoontje genieten natuurlijk en van het lekkere weer
@Alice: oh lekker een wasdagje dus Het wordt supermooi weer volgens mij dus geniet er maar lekker van @Kim: zooo ontzettend blij voor jou en ik ben zo jaloers heb gisteren gelachen en gehuild..ben nu de enige van dit topic die nog nooit zwanger is geweest volgens mij... temperatuur is 1 graden gedaald dus vrees dat ik ongi word... @All: vannacht maar weinig kunnen slapen..vriend en ik hebben woordenwisseling gehad..niet over het zwanger worden hoor maar het was wel vervelend
@ Pinda, dubbele knuffel voor jou!! En voor de woordenwisseling voor jou, maar ook omdat je al in ronde 14 zit....ik hoop zo zo zo zo dat jij ons binnenkort ook een knaltest kan laten zien!!
Pinda, snap dat het heel erg dubbel is voor je. Maar het komt echt helemaal goed! Vervelend van de woordenwisseling, ik kan er ook altijd erg slecht tegen. Alice, oh bah, allemaal was.. Ik heb ook een stapel strijkgoed liggen, daar wordt je niet goed van.. En dat is alleen maar van deze week!! Mn oma heeft vorige week alles voor me gestreken, dus maandag lag er niets. Snap niet waar het vandaan komt haha. Maar succes iig, en geniet lekker van de kleine man met dit weer!
@alice: wasze vandaag en natuurlijk lekker genieten van dit heerlijke weer! @sweetbel: wauw alweer 29 weken.....nog 8 weken dan mag je al bevallen! @pinda: knuffel!! het is voor jou inderdaad heel dubbel.... nijnonijntje is ook nog steeds bezig voor de 1e he dus alleen ben je niet al is ze hier bijna niet meer. en elja en happymarie ook nog toch? over 2 uur krijgt isabel haar 2e prikjes!! zo zielig en 2,5 uur laten mag ik weer naar de tandarts! pffff volgende week nog een keer voor de verstandskies eruit te laten halen en dan ben ik toch echt eindelijk klaar met al die tandartsbezoekjes..
Het gaat goed hoor Kim, dankje. Alhoewel ik natuurlijk wel baal dat het zwanger worden nog niet gelukt is. Ik probeer steeds om er niet te veel mee bezig te zijn, maar dat is moeilijk. Vorige ronde geen ovutesten gebruikt en deze ronde ga ik dat ook niet doen. Dat geeft mij wat meer rust. Wij proberen nu gewoon goed te klussen en ik schat mijn vruchtbare periode ruim in, zodat we de eisprong niet kunnen missen. Wat heerlijk dat je nu samen met je zus zwanger bent. Kun je het al een beetje bevatten inmiddels?
Pindakoek, je bent niet de enige hoor, ik ben ook nog niet zwanger geweest helaas... Wat vervelend dat je temperatuur gedaald is en dat je een woordenwisseling hebt gehad. Kan me voorstellen dat je dan niet goed kunt slapen. Sterkte meis.
@ Sweetbel, gelukkig vind ik wassen en strijken niet zo erg....maar het kost zoveel tijd!! En eigenlijk wil ik wel lekker met mijn kleine mannetje weg... Balen dat jij ook nog zoveel strijkwerk hebt!! O, je bent alweer 29 weken...wat gaat het hard he? @ Naomi, Isabel loopt voor op onze Ukkie, hij krijgt maandag pas zijn 2e prikjes... Bah bah, naar de tandarts...ik moet ook nog steeds een afspraak gaan maken.... @ Elja, knap van je dat je de ovu-testen in de kast laat liggen, dat geeft hopelijk inderdaad wat meer rust! Hopelijk is het bij jullie ook gewoon snel raak @ Kim, waar ben je???? . Ben zo benieuwd naar hoe je je nu voelt!! En wanneer ben je uitgerekend? 1 december? Zo, de kleine man ligt nog te slapen, kan ik weer even op zp . Zo meteen toch echt eens de strijkbout uit de kast trekken. (Heb al wel veel gevouwen hoor )....En ook nog dweilen, bah wat vind ik dat een rotwerk!
Hey meiden, @Pinda, meis vind het rot voor je dat het nog niet gelukt is, maar dat komt echt wel hoor!! En dan ook nog een woordenwisseling, balen!! @Prikjes, Ryan krijgt op 4 april zijn eerste prikjes. Ik zie er een beetje tegen op. Hoe ging dat bij jullie alice en Naomi? @Tandarts, ik moet 5 april weer sinds augustus ofzo.. ben benieuwd.. Afgelopen dinsdag moets ik voor controle terug naar de gyn. Met de wond enzo is alles goed. Weet niet of jullie het nog weten maar aan het begin toen ik net bij de gyn liep, hadden ze toch ook een pap-2 geconstateerd. En ik dacht dat ze pas na 6 mnd na mijn bevalling weer een test zouden doen. Maar dat gebeurde dus afgelopen dinsdag ook, helemaal niet op voorbereid, maar goed, weer die stoel in, eendebek erin, en toen ging ze aan de slag. en constateerde ze toch nog afwijkende cellen. En toen heeft ze een "hapje" eruit genomen voor onderzoek, jezus wat deed dat zeer!! En daarna moest een goedje erop om het bloeden te stelpen, goh wat brandde dat zeg! Maar goed, nu krijg ik 5 april de uitslag over hoe en wat.. Zo raar, ik heb heel mijn zwangerschap verder daar niet meer aan gedacht, was natuurlijk alleen maar met de baby bezig, of het daar goed mee ging. Maar we gaan van het goede uit natuurlijk!! Ow, ja en vanaf vandaag weer voor de eerste keer ongi.. goh wat heb ik dat niet gemist zeg, haha!!
Goedemorgen, Hier ben ik Sweetbel,jaa me zus weet het al en me moeder en me andere zus En zowat de hele familie aan de kant van me stiefvader,was nog niet echt de bedoeling maar me moeder was zo blij! Alice,heb heerlijk geslapen hihi,Wat lief van je! Ik ben 2 december uitgerekent als het goed gaat. Dweilen vind ik nog niet zo heel erg hihi. Pindakoek, het kan nog!Het is maar 0,1 graad valt nog mee dus. Meis ik hoop echt voor je dat je snel zwanger bent het is je gegunt!! Dikke knuffel!! Dat is zeker vervelend de woordenwisseling,heeft je vriend het zaad al ingeleverd? Naomi,succes met Isabel en bij de tandarts! Het idee al met de verstandskies hier zijn ze er alle vier uit is gebeurt bij een kaakchirurg. Elja,wat wij hebben gedaan deze maand is 2 dagen achter elkaar 1 dag overslaan en toen weer 2 dagen achter elkaar.Je hebt gelijk dat het rust geeft dat was bij mij ook zo! Mooi dat je je vruchtbare periode ruim inschat liever te ruim dan niet. Nee nog steeds niet had het er nog over met me zus gister ik zo zwaar en toch nog zwanger geraakt en vlak voor de HSG! *zwaait naar T84* Hier zei iedereen al leuk voor al de feestdagen hihi, het is al een dure maand nu nog meer Zit nu wel een beetje in de stress vanmorgen nog een test gedaan een dipstick,en die was bijna negatief je moet echt heeeeeel goed kijken of er wel wat zat. Net nog een andere gedaan en daar kwam wel een streepje op,vriend is nu kruidvat testen aan het halen hij zei al het is toch niet mis he,hij is gewoon helemaal blij nu het raak is. Maar heb verder geen buikpijn dus het kan zo zijn dat me HCG schommelt. Nog wel misselijk en lichte krampjes en voel me verder helemaal goed. Sorry voor ego bericht.