Ik ben nog steeds niet ongesteld, normaal begint dat eigenlijk 'smorgens meteen al.... Ik heb net bij de Etos een vroege zwangerschapstest gehaald. Liep net op de markt en voelde wat lopen (ik weet t, klinkt ranzig) dus ik was al helemaal down dat ik ongesteld was geworden... Meteen een toilet opgezocht maar het bleek afscheiding te zijn.... Ik heb daar de laatste week heel erg veel last van... En vanaf vd week zit ik ineens onder de eczeem, terwijl ik dat nog nooit heb gehad!!!! Ik wacht nog even af tot vanavond en anders ga ik vanavond nog een keer testen!!!!
@T84: balen dat er nog onrustige cellen zitten! en geloof je acuut dat zo een hapje pijn doet! moet er niet aan denken zeg.... de 1e prikjes waren hier goed verlopen. isabel heeft heeeeeel hard gekrijst maar toen ze in de maxi cosi lag was ze alweer ver stil. daarna hele dag geslapen en de volgende dag nergens meer last van. @alice: oww echt! en dat terwijl jullie ukkie toch echt een paar weken ouder is.... nou ja het is niet anders, isabel heeft ze nu weer gehad 22 april (dacht ik) mogen we weer... @kim: HCG schommelt inderdaad dus geen paniek let jij nu wel op met afvallen?????? @ beesie: je kunt beter sochtends testen dan is je urine het meest geconcentreerd. welke test heb je bij de etos gekocht? testpoint?? ik had nl ook testpoint gebruikt en die gaf duidelijk posi aan terwijl andere nog negatief waren! je symptomen klinken goed maar je lichaam kan je helaas ook flink voor de gek houden hoor... @all: hier heeft isabel net haar 2ex prikjes gehad, 1e prikje vond ze niet leuk maar ging nog redelijk, het 2e prikje begon ze keihard te gillen en schoppen en slaan hihi. aangekleed en in maxi cosi terug gelegd en toen was het weer goed nu in haar wippertje gezet en ze slaat alweer... vorige keer heeft ze ook zoveel geslapen dus hopelijk nu ook dat is wel fijn. ze is ook weer gewogen en gemeten, ze is nu 4710 gram en 59 cm! goed gegroeid dus weer ze vonden haar weer erg sterk en ze gedroeg zich als een kind van een half jaar!! zei ze. ze is nog geen 3 maanden
@ T84, de 1e prikjes bij ons mannetje gingen wel goed. Alleen had hij wel echt verdriet toen hij zijn prikjes kreeg. Mijn man en ik hadden ieder een armpje en een beentje vast. Hij kreeg in beide beentjes een prik. Gelukkig heeft hij geen verhoging gehad. Zijn temperatuur was slechts 2 dagen 0.3 graden hoger, maar nog gewoon 37.2 dus niets aan de hand. Hij is gelukkig niet ziek geweest, wel was hij wat hangerig en heeft hij veel geslapen. Niet jezelf druk maken dus (makkelijker gezegd dan gedaan ). Oe, dat klinkt pijnlijk zeg wat ze bij je hebben gedaan voor die pap-2...blegh , snap ook goed dat je er niet mee bezig bent geweest! Hopelijk is de uitslag goed!!! Mijn ongi was maar heel lichtjes de 1e 2 keren...hopelijk valt het bij jou ook mee. Morgen verwacht ik de mijne ook weer..... @ Kim, fijn dat je lekker hebt geslapen!! Ik snap goed hoor dat je wilt blijven testen Ga je mee doen aan moeders voor moeders? @ Beesie....o spannend! Bij jou kan het dus ook nog steeds ...ik duim voor je!! @ Naomi, o sneu zeg die prikjes he? Maar ze had wel mooie cijfertjes zeg!!! En al 59cm...die wordt fotomodel!!! Ons gupje was de vorige keer maar 56cm en toch al 5.4kg....kleine dikkert . Maandag mogen wij, ik ben benieuwd wat de cijfertjes dan zijn Net even heerlijk een brief op de post gedaan in het zonnetje en boodschapjes gedaan. Het is zooo lekker buiten!! Vlak voordat we gingen begon de kleine man te krijsen, dus alweer voor de 3e keer gevoed vandaag. Het is zo'n hongerlapje!! Nu slaapt hij nog steeds lekker in de wandelwagen, ik laat hem maar even liggen daar i.p.v in zijn ledikantje, kan ik weer even verder met de dagelijkse dingen
hihi zo erg is het niet als baby wat voller zijn dat trekt gelijk bij als ze gaan kruipen en lopen!! isabel blijft lang en dun hihi. ze denken dat dat ook haar bouw word! ik hoop dat heel erg dan lijkt ze kwa bouw in ieder geval niet op mij
@ Naomi, die van ons is echt zo'n Michelin-mannetje, hij heeft wel 4 billen ...hihi, echt zo'n typisch borstvoedingskindje, haha. Maar goed, zo zag ik er vroeger ook uit en dat is ook bijgetrokken. En Isabel zien we over een jaartje of 18 gewoon terug bij Hollands Next Topmodel
Hee meiden, Naomi, zielig zeg, die prikjes. Lijkt mij ook heel naar als je ziet dat je kindje pijn heeft. Ze is al lang! Leuk hoor! ALice, hih, dan is hij inderdaad een kleine dikkerd! Mijn vriend zei gisteren toevallig dat hij hoopt dat onze dochten een beetje rolletjes heeft, dat vind hij altijd zo schattig. Denk dus dat hij weg zou zijn van jouw baby haha. Beesie, spannend hoor, ik duim iig voor je. T84, ik weet het nog ja.. Wel heel spannend he?! Ik hoop dat alles goed is. Dat met dat hapje klinkt echt helemaal niet fijn. Heel veel plezier morgen in Engeland! Kim, ja heerlijk he meid! Schattig dat je vriend de testen aan het halen is. Bij mij werden ze pas na 2 dagen donkerder. Maak je dus maar niet druk! Hier, niet naar tentamen gegaan. Kende het gewoon niet goed genoeg. Wel een mailtje naar de decaan en studieadviseur gestuurd, dat het niet allemaal volgens plan gaat. Heb net in de supermarkt een boek gekocht (Het familieportret van Judith Blum), dus ga nu heerlijk in het zonnetje in de tuin zitten en nog even genieten van het mooie weer. Straks lekker een fruitsalade maken.
@ Sweetbel, hihi, ik wil ook elke dag wel 'een hapje' uit ons mannetje nemen, zo'n lekker vol mannetje is het . Leuk dat je vriend ook graag een bolletje wil Goed van je dat je tentamen af hebt gezegd, als het toch allemaal verloren energie is om te gaan kun je maar beter van dit heerlijke weer gaan genieten met je bolle buikje Zo, ik hoor gepruttel uit de wandelwagenbak, even mijn lieve mannetje knuffelen nu
@sweetbel: haha dan zou hij isabel niet leuk vinden want die heeft geen rollen die heeft mama is wel makkelijk hoor geen plooien met afdrogen ed. haha
Haha Naomi, denk dat dat wel meevalt hoor!!! Ik heb een keer een foto laten zien toen ik achter zp zat, was een hele schattige van haar, en dat vond hij ook heel leuk! Alice, ja dat dacht ik ook al. Net lekker buiten gezeten, maar heb zon zeurende rugpijn dat ik maar weer naar binnen ben gegaan. Heeft je mannetje lekker geslapen?
@ Sweetbel, he bleghie, rugpijn , vervelend zeg....komt het van je buikje? Mannetje heeft inmiddels alweer gegeten en ligt alweer op bed...Even heerlijk bijtanken. Afgelopen dagen zijn we namelijk bij oma geweest en die laat hem geen seconde met rust. Gisteravond was hij gewoon echt jengelig van de moeheid. Maar hier kan hij nu lekker zijn uurtjes maken die hij overdag ook wi @ Naomi, hier dus een plooienbeest die je inderdaad 100x moet checken bij afdrogen.... @ Kim, alweer 3x getest . De kv is het duidelijkst toch? Wat zijn de andere 2 voor testen? Zucht, het is zo'n mooi weer en ik ben alleen maar aan het wassen, strijken en vouwen....maar het moet hecht. Heb nog zoooveel vakantie was en morgen komt de fysio voor onze knul aan huis en dan wil ik eigenlijk niet meer dat hier overal was hangt
@alice: logisch dat je dat niet wilt, maar als het zo jammer dan. zullen ze wel begrip voor hebben als je zegt dat je op vakantie bent geweest @kim: die van de kruidvat is inderdaad het duidelijkste, misschien ook de gevoeligste?? @sweetbel: hahah oke wat balen van je rugpijn!! hier net terug van de tandarts er zijn WEER 4 gaatjes gevuld! nu volgende week nog mn verstandkies eruit en dan hopen we toch echt klaar te zijn hoor! ben weer flink verdoofd mn wang is zelf rood en wat warmer nou ja het hielp wel goed dat is belangrijk!
@ Naomi, dat van die was is eigenlijk nog niet het ergste....daar moeten ze maar doorheen kijken...maar wil echt nog wel even de vloer gedaan hebben, maar voordat ik daarmee in de weer ga wil ik de was weg hebben...uhm, ik ben gewoon moeilijk ...hihi Blegh, 4 gaatjes!! O, ik moet ook echt een afspraak gaan maken....brrrr....hoe heb je het nou trouwens gedaan met de borstvoeding en de verdoving??
hahha lol! ik ben gelukkig nooit zo moeilijk hihi, er word hier geleefd en dat is te zien ook. (nu extra erg met extreem verharende hond!) met de normale verdoving mag ik gewoon borstvoeding geven, maar vandaag pakte die niet zo goed en moest ze een sterkere bijgeven. heb niet gevraagd of dat kon met bv dus heb voor de zekerheid net gekolft en weg gegooid. zonde maar ja. isabel heeft net gewoon flesje gehad. die 4 gaatjes waren alleen rechtsonder... linksonder had ik er 5 en boven weet ik niet 6 totaal denk ik... dus op 15 gaatjes totaal kom ik wel... echt niet normaal hoor!
@ Naomi, Wow.....15 gaatjes....slik.... Hier ook 3 harende beesten.....maar die fysio gaat met zijn eigen mat aan het werk hier op de vloer, dus vind ik dat ik die vloer wel een beetje netjes moet houden.... O, mijn mannetje huilt....even weer weg!
ja dan moet de vloer inderdaad wel netjes zijn verharen jou honden momenteel ook zo erg? tja niet mis he 15 stuks! heb van 2 kiezen nu soms nog wat last, als dat erger wordt gaat ze daar wortelkanaalbehandelingen uitvoeren pfffff. wat ik ook allemaal doe het heeft dus allemaal geen effect...
@ Naomi, de honden verharen nog niet extreem....maar de kat...dat is echt een wandelende haarverliezer...en heb ook een emmer haar van mijn paard afgehaald.....
T84,jeetje auwie,die eendebekken kunnen ook zeer doen!Maar we hopen inderdaad dat de uitslag goed is. Haha die verrekte ongi Beesie,Ben je al ongi of nog steeds niet duim voor je! Naomi,ja ik wil er wel op letten volgende week moet ik heen maar zit nu al 119,4 dus weer laatst 0,3 afgevallen!! Dus bijna 1 kilo in de week.Klopt ik hield het al in me achterhoofd dat het HCG schommelde. Agh gosie die prikjes ook!Jeetje wat groeit ze hard nu al 59 cm. Zo schrik er gewoon van! Hoop dat je voorlopig niet meer naar de tandarts moet alleen nog voor de verstandskies en klaar. Alice,ja ik wil wel meedoen aan MVM ik weet hoe moeilijk het is voor de meiden door me zus natuurlijk! De bovenste test is van One step en die andere weet ik ook niet hihi heb ze namelijk gehad van iemand van het forum samen met de One step testen aangezien ik maar 1 kruidvat had toen ik op 12 DPO ging testen. Sweetbel,ja doordat ik alleen maar andere testen had vroeg ik even aan me vriend of hij toch de kruidvat wou halen. Als je zelf vind dat je het niet goed kent is het goed dat je het hebt afgezegd. Beesten,de katten verharen hier best wel en dan zie je ineens dotte haren liggen terwijl we de dag ervoor hebben gezogen. Hier hebben we vandaag het grote nijntje in de babykamer afgemaakt en de gordijnen opgehangen, binnen kort alleen nog even alles schoonmaken en natuurlijk een foto maken.
@kim: dat gaat lekker dat afvallen!!! hopelijk kom je niet teveel aan in je zwangerschap! ik was ook maar 12 aangekomen... moet er nog 7 af hebben hihi. ik ben benieuwd naar de fotos van de babykamer 15 gaatjes is absurd veel ik weet het. had er ook maar van 2 last hoor de rest wist ik niet. maar met de fotos waren die te zien, en toen heeft ze gezegd dat ze ze beter zo snel mogelijk kon doen dan wachten tot ik het wel voel. dus vandaar had ook erg veel tandsteen wat dus gaatjes maakt... ik poetste altijd al wel goed dacht ik maar ben er toch achter gekomen dmv kleuring dat het niet zo is. nu een mega dure tandenborstel gekocht en wel ja hij werkt als een tierelier haha gisteren 1x gebruikt en daarna gekleurd en mn tanden waren gewoon normaal om te zien ipv roze plekken @all: hier is de verdoving eindelijk zo goed als uitgewerkt nu! mag ook onderhand wel we zijn 5,5 uur verder zover ik nu voel niet/nauwelijks napijn daar ben ik wel blij om.