Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

hey lieve meiden,

Bedankt voor al jullie lieve berichten! Wat leuk om terug te lezen hoe jullie met me mee leefde! En bedankt voor alle felicitaties...
    voor ik even snel wat vertel...
    KIM GEFELICITEERD! wist niet wat ik zag.. ben zo blij voor je!

hier heel kort even hoe en wat...
    wilde graag thuis bevallen, maar werd uit eindelijk ziekenhuis bevalling.
    om 6 uur 2 cm ontsluiting,,, om 9 uur nog steeds 2 cm...13.00 vliezen gebroken, maar beetje groen gelig dus hij had in vruchtwater gepoept...toen 6 cm ontsluiting.. op naar ziekenhuis.. Verschrikkelijk als je in de weeen zit! Vond het erg zwaar en pittig... in het ziekenhuis was ik erg van de wereld, om half 4 kreeg ik ruggenprik. 17.10 kon ik eindelijk gaan persen... en toen was de kleine er in no time want om 17.27 ben ik bevallen van Jurre!
    We moesten nog 8 uur na blijven ivm ontlasting in vruchtwater... dus moest nog een nachtje blijven.
    Inmiddels thuis. alles opzich goed.. maar hou even wat afstand met bezoek..
    Dit was even kort een bericht van mij... tot binnenkort!

DIkke knuffel

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @wian: pittige bevalling zo te lezen!!! de auto in met weeën is inderdaad niet heel fijn ;)
    wat fijn dat je maar zo kort hoefde te persen!!

geniet er maar lekker van nu je thuis bent :D

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi,dat mag zeker tijd worden na 5,5 uur.

Hier heb ik ook altijd dat de verdoving lang duurt voordat het uitwerkt heb nu al een paar gaatjes laten vullen zonder.

Wian,Dank je wel:)

Het loopt meestal anders dan je hoopt, en daar zat je dan in de auto met de weeën.Dat klinkt er inderdaad als een pittige bevalling gelukkig kon je eindelijk persen en was jullie zoontje er.Mooi dat alles goed gaat met jullie!

Geniet er lekker van:D

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hier net lekker gedoucht en heb een kopje thee gemaakt,zit nu de film Nine Months te kijken op rtl8 vind hem zo leuk:p

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hihi die ben ik ook aan het kijken kim ;)

hij is tot nu toe erg grappig!

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wian, klinkt heftig. Maar dat vind ik van alle bevallingen hihi, weet niet zo goed wat ik me ervan moet voorstellen.. Geniet lekker van de kleine Jurre!

Kim, 4 weken vandaag, nog 36 te gaan, jeeeeeeer!

Naomi, zo dat zijn veel gaatjes.. Ik haat de tandarts, ookal heb ik nog nooit een gaatje gehad. Ik moet volgende week, ben benieuwd..

Gisteren weer lekker geshopt. Badje, mooie badcape om over de standaard te hangen, nog wat kleine frutsels, en we hebben van m'n zusje een onwijs mooie wikkeldoek gekregen. Zo lief, die kan ook niet wadchten tot de kleine er is!

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Wian: klinkt idd als een heftige bevalling zeg!! veel plezier met Jurre :D
    @gaatjes: heb ook best wel veel gaatjes maar heb ze tot nu toe allemaal met verdoving gedaan...moet er niet aan denken om het zonder te doen..pijnlijk :$!

@All: verwacht mijn ongi ieder moment..temp. weer gedaald :( laat het nu maar komen dan bel ik meteen de dokter op voor een verwijzing richting gyn. en gaat vriend zijn sperma doneren ;)

8. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen lady's :D

Wian: Fijn dat je weer thuis bent, geniet lekker van jullie kleine mannetje!!
    Helaas gaat de bevalling 9 van de 10x niet zoals je het hebt gepland en het is hevi geweest zo te horen.
    Probeer in elk geval te genieten!!

Pinda: Zag inderdaad dat je temp gezakt was :(
    Ik baal zo erg voor je!!
    Dikke knuf voor jou.

Kim: Hoe voel je je??

Naomi: Wauw.. dat zijn een hoop gaatjes ;)
    Kan me voorstellen dat je een verdoving nodig had!
    En dan ook nog eens die stomme verstandskiezen :x
    Ik ben er gelukkig al 2 kwijt en de andere 2 zouden nooit doorkomen volgens de tandarts.
    Heb niet zoveel verstand ;)

Hier verder heel weinig nieuws.
    Van m'n temp kan ik geen -piep- van op aan :(
    Voel eigenlijk nog helemaal niets, behalve wat gevoelige tepels, maar ja... dat heb ik deze keer elke maand ;)

Liefs van mij

9. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Nou meiden, ik heb gister de extra vroege testpoint- test gedaan, maar helaas.... negatief!!!!
    Ik ben alleen nog steeds niet ongi, dus ik wacht dit weekend nog af en anders doe ik volgende week nog een test...
    Ik voel me echt helemaal zwanger, snap er niks van!

@Wian, wat fijn om te horen dat het allemaal goed is gegaan!
    Het was zo te lezen wel een pittige bevalling maar je hebt er wel iets prachtigs voor teruggekregen!

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Sweetbel,ja nu alweer 4 weken moet nog steeds wachten op het rooster van me vriend dan kan ik gaan bellen voor de eerste echo.

Lekker geshopt zie ik!

Pindakoek,Neeeeeee meis!!Idd hoop dat de wachtlijst niet te lang is bij de gyn.

Remmar,hmmm verwarrende temp hihi.

Ik had ook ook last van gevoelige tepels en ze tintelde.

Hier dacht ik om 01.00 dat het al ochtend was haha zat klaarwakker in bed toen maar even naar de wc gegaan en weer lekker naar bed.Om 7 uur was ik weer klaarwakker ben toen toch maar even omgedraaid en was weer eventjes in slaap gevallen tot half 9 en toen er toch maar uit gegaan hihi.

Verder voel ik me eigenlijk best wel goed,had alleen gedroomd dat ik een VMK kreeg :(Gister werd ik misselijk na een kopje thee en heb erg last van me darmen (winderigheid):):)

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Beesie,wat een onzekerheid meis!Maar je banner staat op dag 1 of klopt dat niet.

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Wian, wat fijn dat je toch even komt vertellen hoe het is gegaan! Het klinkt wel pittig zeg...
    Hopelijk ben je nu lekker aan het genieten van je ventje

@ Naomi, staat me even niet meer bij....sorry....maar ben jij thuis bevallen?

@ Sweetbel, misschien kun je je ook maar het beste niets bij de bevalling voorstellen....maar als je vragen hebt, dan schiet maar raak hoor!
    En wat leuk weer allemaal dingetjes geshopt!! Wat heerlijk :)...O, ik heb ook weer zin in een baby...(ahum, mijn mannetje is pas 3 maandjes uit...maar hij lijkt alweer zo groot!)

@ Pinda, bah alweer je temp gedaald :(...hopelijk snel een verwijzing naar de gyn!! En hopelijk heel snel in verwachting van een kleintje!!

@ Remmar, bij jou is het dus toch nog even spannend, kan nog alle kanten op :). Hopelijk, pats, boem raak!!

@ Beesie, wat balen dat testpoint negatief was :(...

@ Kim, he bah wat een nare droom....gewoon lekker positief blijven meid en heel erg genieten van je zwangerschap :). Wel balen dat je misselijk bent....ik heb dat ook echt zooooo erg gehad (tot week 23, ahum). Zorg dat je crackers o.i.d bij de hand hebt en steeds even een hapje van dat droge spul, dat hielp bij mij heel goed :)

Zo, ik ben aan het wachten op de fysio. Over 5 minuutjes nog even mijn kleine voeden, dan kan hij nog een half uurtje uitbuiken en dan mag hij gaan trainen ;)
    Blegh, en ik verwacht vandaag mijn ongi....

13. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Kim: Ik was vanmorgen ook al veel te vroeg wakker :)
    Schrok om half6 wakker, gelijk getempt en keek toen pas op de klok vandaar dat ik een mooi open rondje heb :D
    Anderhalf uur vroeger getempt dan normaal :)
    Beetje dom, maar ja... wat doe je eraan.;)
    Die droom moet je maar hel gauw proberen te vergeten!!
    Gewoon lekker genieten van dat hele kleine frummeltje in je buik!!

Moet om 11uur weer met de kleine man naar de ha.
    Hij hoest gewoon al bijna 14dagen tot kokhalzend toe, toch maar even laten kijken.
    Zal wel weer niets zijn, maar toch ben ik er niet helemaal gerust op.
    En vanmiddag nog even 3uurtjes werken.
    Morgen een suprise-party van m'n zwager, die is vandaag 30 geworden.
    En we moeten morgenochtend naar de basisschool (open dag) om Stan in te laten schrijven. :(
    Pff...wat wordt hij al groot, wordt toch echt tijd voor weer zo'n klein frummeltje in huis!! :D

Verder een heel rustig weekend, misschien zondag even kijken of er een tuincentra open is en wat in de achtertuin rommelen.
    Kijken of we er wat van kunnen maken met die 2 honden die alles uitgraven :x

Haha... las trouwens iets over verharen??
    Hier verliezen die 2 op het moment ook de wintervacht, kan aan het stofzuigen blijven :(
    En de vogels zijn ook giga in de rui!!

Liefs

14. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Alice: Ik ben het met de eens ;)
    Hoop ook dat het pats boem raak is!!! :D

Mag ik vragen waarom de kleine man fysio krijgt??

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice,genieten doe ik wel:) O bah tot 23 weken,ja heeft me zus ook gezegd even iets van een crackertje naast het bed neerleggen.

Succes met fysio! Nu alweer je ongi bah bah!Heb je al het gevoel dat het moet komen dan.

16. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Kreeg trouwens de vraag gisteren van een collega :(
    Of ik niet iets moest vertellen :)
    Ik; Wat dan??
    Zij: Ben je zwanger??
    Ik; Hoezo dat dan??
    Zij; Zo zie je eruit :D
    Ik: Haha.. dat weten we pas over een paar weken ;)

Was zo vaag, bij de zwangerschap van Stan was er ook al een collega, die had gedroomd dat ik zwanger was en 3 dagen later testte ik positief!! :D
    Hopelijk is dit dus gewoon een heel goed voorteken ;)
    Maar ja... je weet het nooit. :(

17. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Jippie... een mijlpaal!!
    Zie net dat ik senior member ben hier op het forum!!!! :D

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, haha, wakker geschrokken en meteen getempt ;)
    Hopelijk heeft Stan niets ernstigs...en wat wordt hij al groot zeg...inschrijven voor school....aaaaahhhh...inderdaad tijd voor een mini erbij ;)
    Lekker rommelen in de achtertuin, alleen een beetje jammer dat je hondjes erbij helpen ;).
    De kleine krijgt fysio omdat hij een afgeplat hoofdje heeft. Ik ben benieuwd wat ze zeggen, want ik vind zelf dat het erg goed gaat. Zijn hoofdje is wel nog plat, maar we hebben trouw elke dag getraind :)
    Ik hoop dat je collega het bij het juiste eind heeft!
    Hahaha, senior ;), proficiat!

@ Kim, ja sinds gister lichte 'pijn' in mijn onderrug en een beetje gerommel beneden in de buik, zowel baarmoeder als darmen gok ik zo...wel al witte afscheiding, dus ik gok dat ik elk moment verrast kan worden....

Zo, van mij mag de fysio komen, maar dat duurt nog minstens 20 minuten....

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Remmar,ja leuk is dat he als je denkt dat het later is hihi.

Die droom ga ik zeker vergeten,zelfs ronald zei gelukkig is het een droom en niet echt!

Ach jeetje arm mannetje,hopelijk is het snel weg!Succes straks bij de HA met hem hopelijk heeft hij niets.
    3 uurtjes zijn gelukkig niet veel.

Gefeliciteerd met je zwager!

Ooo fijn honden die dat doen hihi.
    Misschien is het wel een teken:D

20. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice,neem aan dat de Fysio er nu wel is.
    Zal je net zien dat het precies op een moment komt dat je het niet verwacht.

Pff hier net bijna onderuit gegaan zei tegen ronald nu moet ik wat eten!Werd helemaal niet lekker hartstikke misselijk en duizelig.

Nu gaat het gelukkig wel weer:)

Deel Deze Pagina