Ohja nu zie ik ook dat mijn banner op dag 1 staat, dat doet ie blijkbaar automatisch! Maar ik ben nu al twee dagen overtijd... Ben nu ook met vlagen misselijk oh en mn eczeem jeukt ineens zo! Heb mn hele leven nog nooit eczeem gehad!!!!
@Kim: Oehhh spannend zeg!!!! Ach, voordat je het weet is het al 15 april, die tijd gaat zo voorbij! Geniet ervan meid!
@ Kim, de fysio is net de deur uit. Het gaat de goede kant op! Dus ik ben erg blij . 15 april komt hij weer. En dan heb jij je eerste echo!!!!!! @ Beessie, spannend, dus al 2 dagen overtijd
Ja erg spannend!!!! Ik word er gek van! Ben nu vanaf januari 2010 bezig, maar nog nooit overtijd geweest!!! Was het maar alvast volgende week, dan kan ik weer testen! Als ik dan nog niet ongi ben tenminste....
@beesie: spannend!!!!!!!! hopelijk is het gewoon raak en test je snel positief @alice: nee ik ben uiteindelijk in het zkh bevallen wilde graag thuis bevallen. maar isabel was sterrekijker en de pijn te heftig dus toen naar het zkh gegaan. daar was ik 8 cm dus geen pijnstilling meer. 8 minuten later was ze er al haha. was zo uitgescheurd dat het maar goed is geweest dat we in het zkh waren want de vk had het thuis nooit kunnen fixen zei ze hihi. fijn dat het de goede kant op gaat volgends de fysio! @kim: bah vervelende droom maar inderdaad gelukkig is het maar een droom. 15 april spannend!!!!!! @remmar: hopelijk is het een goed voorteken isabel is al weer helemaal de oude en heeft geen last meer van de prikjes! het was sowieso allemaal een stukje milder als vorige keer vond ik! over 2 uurtjes gaan we richting de osteopaat, hopelijk de laatste keer voor haar!
Zo, hier weer terug van ha. Stan heeft alleen geïriteerde keelamandelen en de ha verwacht dat daar dus ook die stomme hoestprikkel vandaan komt. Longen waren in elk geval helemaal schoon en stonden ruim open zei hij. Moet het nog een weekje aankijken en mochten de klachten dan niet weg zijn of erger zijn geworden moet ik weer langskomen en krijgt hij antibiotica. Hopelijk is dat niet nodig, aangezien meneertje al heel wat antibiotica heeft gehad voordat hij buisjes in zijn oren kreeg. Beesie: Wat raar dat je al 2 dagen overtijd bent, maar de test nog nega is. Weet je toevallig wanneer je je ei hebt gehad? Kim: Zorg voortaan dat je wat te eten bij je hebt Naomi: Fijn dat Isabel weinig last heeft gehad van haar prikjes! En hopelijk de laatste keer naar de osteopaat. Alice: Fijn te horen dat het met fysio zo goed gaat Bah, ongi :x Zo even een paar boterhammetjes smeren en samen met de kleine man opeten. Dan hopen dat mannetje snel thuis is, kan ik lekker op tijd gaan werken en ben dan ook weer lekker op tijd klaar Liefs vanaf hier p.s. het is echt heerlijk buiten Wordt ik helemaal vrolijk van
@ Naomi, oke, het verhaal wordt al weer wat helder . Ik was het gewoon even kwijt. O zo erg uitgescheurd? Heb je daar dan nu geen last meer van? Ik heb een flinke knip gehad, maar die doet nog steeds zeer.... @ Remmar, wat fijn dat je zo vrolijk bent!! Hier echt knettermoe, denk dat ik zo eens (zonde van het mooie weer, ik weet het) op bed ga liggen.... 'Fijn' dat het enkel aan Stan zijn amandelen lag, hopelijk voelt hij zich snel beter!! Werk ze zo meteen!!
@remmar: hopelijk is stan weer snel de oude!!! @alice: ja ik was naar binnen gescheurd en er was een ader mee gescheurd die dus gehecht moest worden. dit komt doordat ze gelanceerd werd, 3x persen en mevrouw was er dus ze is er met een behoorlijk vaart eruit gekomen daarom was het zo erg hihi. het heeft daar niet de tijd gehad om mee te rekken nee ik heb er geen last van, nooit gehad ook hihi. de 1e 2 dagen heb ik onder de douche geplast want dat brandde wel een beetje maar daarna kon ik weer op de wc. ik zat zelfs na 2 dagen alweer in kleermakerszit! van een knip heb je vaak meer last. daarom knippen ze hier niet in tenzij het nodig is vanwege vacuumpomp oid. ze laten je liever uitscheuren dat geneest mooier en beter vaak. ik heb trouwens wel geluk gehad hoor, als ik niet had geluisterd naar de vk dat ik moest puffen ipv persen dan had ik van voor tot achter open gelegen hihi. ik luisterde acuut, dat vond ze heel knap want de meeste kunnen niet zo snel ophouden met persen hihi.
@ Naomi, super dat je zo goed kon luisteren!! Oke, ik wist niet dat je van scheuren minder last had....Wel fijn in ieder geval dat het relatief niet zo heel veel pijn heeft gedaan. Ik moest geknipt worden omdat de kleine man het erg zwaar had en er uit moest....ik moet nog steeds eens mijn bevallingsverhaal opschrijven, maar ik 'kon' dat nog niet zo vlak na de bevalling. Nu is het alweer meer dan 3 maanden terug, dus het wordt eens tijd Net even heerlijk mijn oogjes dicht gedaan, ik was op!! Kleine man heeft me deze week 3x vanaf 0430u - 0500u opgehouden, dus het was even nodig denk ik
Naomi,gelukkig is ze weer de oude.Hoe is het gegaan bij de osteopaat? Remmar,fijn dat het niks ernstigs was,hoop ook niet voor je dat hij geen antibiotica hoeft! Ik zat net een half uurtje rustig op de bank en toen werd ik niet helemaal lekker en ik wou opstaan ging ik bijna onderuit Hier was het alleen maar bewolkt in het westen scheen de zon ook al bij me moeder.
het is allemaal prima gegaan bij de osteopaat! isabel hoeft niet meer terug te komen. volgende week wel een afspraak staan maar dan voor mezelf, eens kijken of ze voor mij iets kan betekenen. kim he bah dat is niet fijn!! heb je genoeg gedronken en gegeten vandaag?
Naomi,dat is mooi dat ze niet meer terug hoeft! Het gebeurde vanmorgen snap er zelf ook niks van,voor mijn gevoel heb ik wel genoeg gegeten en gedronken,ik ga het denk ik wel even overleggen volgende week met me diëtist voor een nieuw dieet.
Goedemorgen meiden! Iiehhh allemaal verhalen over bevallen.. Heb er vannacht over gedroomd, weet alleen nog maar dat het daarover ging, en niet meer of het pijn deed ofzo.. Naomi, lekker dat Isabel niet meer hoeft terug te komen.. Waarvoor ga je voor jezelf? Alice, lekker toch, even je ogen dicht doen? Leuk je banner weer zo. Ik lag gisteravond om 9 uur al in bed, en toen was ik al een tijd aan het vechten geweest tegen de slaap.. Kim, vervelend zeg, dat je je steeds zo naar voelt. Ik zou ook proberen om regelmatig wat te eten. Ik merkte vaak als ik lang niet at, dat ik helemaal flauw werd. Verder nog steeds helemaal gelukkig? Remmar, gelukkig is alles goed met stan. Lekker gewerkt? Beesie, spannend hoor.. Nog steeds niet ongesteld? Ik ben bezig met de laatste spulletjes kopen voor de kleine. Heb er nu nog maar een paar dingen opstaan, echt heerlijk overzichtelijk. Gisteren ook het eerste babywasje gestreken, echt fijn om zo bezig te zijn! Nog plannen voor dit weekend? Ik ga vanavond uit eten en naar gooische vrouwen met m'n vriend?
Goede morgen Ja hoor, sweetbell, heb heerlijk gewerkt gister Was relatief rustig, maar ik heb werk genoeg. Ben met 2 projecten tegelijk bezig en heb het daar dus druk genoeg mee Haha... dromen over bevallen Kan ik me goed voorstellen, met al die bevallen meiden hier Weekend: Vanmorgen gaan we naar de basisschool van Stan kijken, vanmiddag suprise-party van m'n zwager. Morgen lekker nietsen of misschien even naar een tuincentra, als die open is. En dan misschien nog even in de tuin rommelen. Heb hier nog een test liggen van 6 dagen voor nod Durf alleen niet te testen, ben zo bang dat ie nega is Liefs van mij
Goedemorgen Sweetbel,me zus en ik hebben gister filmpjes gezien van de bevalling we zaten allebei zo hihihi Je hoeft nog maar 10 weekjes en dan is het zover. Gezellig hoor samen uit eten en dan naar de film! Jaa ik voel me nu veel gelukkiger,morgen ga ik nog een kruidvat doen en filmenEn nou hopen dat het 2 dikke strepen worden *wijst met een strenge vinger naar Remmar en zegt dat ze moet wachten* Weekend,niet echt heel veel waarschijnlijk straks met me zus en zwager mee kleding kijken.En zondag waarschijnlijk opruimen. Meiden hadden jullie dit trouwens ook!Had een broek besteld omdat me laatste tussen de benen was gescheurd na veel dragenNou was dus de broek binnen van de week ik passen kon hem niet aan door me darmen die al zo opgezet zijn!! Zelfs me spijkerrok gaat nu al wat strakker zitten. Heerlijk die darmenNu heb ik nog geen broek Loop nu ontzettend veel in rokken