Zit aan een broodje Kip Kerrie maar ging er zowat over me nek van,en dan heb ik er nog 1 bah!! Ik bewaar hem mooi voor vriendlief
Kim: Bij Stan liep ik met 6 weken al met positiekleding Hebben het toen ook maar gewoon aan iedereen verteld aangezien ik het niet meer kon verbergen Dus ja.... ik ken het!! #Schaam# Zal me vandaag nog inhouden. Wil eigenlijk volgende week vrijdag pas testen, maar ze liggen zo te roepen in het kastje
Remmar,Gelukkig ben ik niet de enige,bij sommige gaat het dus zo snel hihi. Heb tegen vriend gezegd ik wil eerst wachten op de eerste en als die goed gaan we op naar de 2 de en dan willen we het pas vertellen. Hij heeft het er nu al moeilijk mee hij moest vandaag weer werken en zei al tegen hem je houd je mond dicht hoor hihi. Misschien wachten tot 12 DPO?
12DPO is a.s. woensdag, niet echt praktisch om te testen voordat ik moet gaan werken Wordt dus denk ik echt pas vrijdag. Is ook mn nod. Heb het alleen echt giga warm Liep gisteren al in T-shirt op het werk. Kwam die collega van donderdag naar me toe; Zijn vast de hormonen Haha... we zullen zien, je lichaam is heel goed om je voor de gek te houden, heb ik toen maar gezegd. Zo en nu ga ik me maar eens aankleden Zie dat het al kwart voor 10 is!!
O nee dan is het niet handig sorry Dat duurt nog lang zeg pff. Ben benieuwd of je collega gelijk gaat krijgen Zit hier ook nog in me pyjama hoor hihi,zou zo ook maar is gaan aankleden.
Haha... ja dat duurt nog heeeeeel lang!! Maar ja... niets aan te doen Maar veel afleiding proberen te vinden deze week Ben nu echt aankleden
nou meiden, Ik ben nog steeds niet ongi.....!!!!!!!!! Maar daarbij word de pijn in mn buik en rug steeds erger. Het begon met linksonder, maar krijg nu ook in het midden van mn buik en aan de rechterkant pijn... Ook heb ik steeds dat ik bijna door mn rug ga. Doet ook pijn! Heel vervelend allemaal! Werd vanmorgen ook misselijk wakker! Oh wat duurt dat wachten lang!!! liefs
@kim: hihi lekker he die darmen en hormonen ik paste met 6 weken ook al niet meer in veel van mn broeken... @sweetbel: ik ga naar de osteopaat voor mn darmen vooral en laat mn rug ook maar doen. ik denk dat ik me helemaal na laat kijken haha ben altijd een lopend wrak maar mn darmen zijn probleem nummer 1, zou zo graag rustige darmen willen hebben. zou een hoop schelen als ik daar vanaf ben!
beesie ik zou morgenochtend nog een testje wagen als je dan nog niet ongi bent. wel erg spannend hoor!
ja ik zit zelf een beetje te twijfelen.... Morgen of maandag pas... Ik ben zo bang dat ie morgen anders wer negatief is! Donderdag heb ik mn laatste test gedaan en die was negatief... Hmmmm... ik denk dat ik zo toch maar even naar de kruidvat ga en dan maar ff kijken of ik m morgen of maandag doe.... Word gek van de spanning!!!
Nou nog steeds niet ongi geworden hier hoor.. heb pijnlijke borsten waar je u tegen kan zeggen en verlies veel vocht van onderen..wittig.. temperatuur is ook weer omhoog gegaan...
@pinda: spannend!!!!! wanneer was jou NOD?? @beesie: je HCG verdubbelt elke 2 dagen, dus het kan best zijn dat hij morgen positief is @kim: haha, ik voelde het al zelf heel snel aan mn broeken maar zien dat duurde wel even... heb ook geen mega buik gehad. van de week werd ik aangesproken door iemand uit onze buurt: he ik wist niet dat je zwanger was (bent geweest bedoelde ze dus ) uhmm ja hoor 9 maanden lang haha. en met 35 weken zei iemand anders hier uit de buurt: oww gefeliciteerd met je zwangerschap! hoever ben je nu? uhmmm 35 weken haha toen stond ze even met haar mond vol tanden @all: hier net langs mn werk geweest want ik moet eigenlijk volgende week zaterdag weer beginnen. maar het gaat momenteel zo slecht dat mn baas belt wanneer ik weer kan komen.... ik vind het zo verschrikkelijk klote want ik heb dus geen eurocent loon dus nu..... met mn spaargeld kan ik 2/3 maanden vooruit gelukkig maar dat is niet mn bedoeling.. hopelijk gaat de nieuwe supermarkt er snel open, dan wordt het weer drukker en zal het ws weer druk worden. het is nu nl gehalveerd dus snap dat mn baas mij nu niet kan betalen.
@Pinda: Oooh wat spannend! Misschien zijn we dan samen zwanger! Ook ik verlies veel afscheiding de laatste week... Mn borsten zijn ook redelijk gevoelig idd... Heb jij ook zo'n pijn in je buik en rug? @de rest: Nou ik heb toch vandaag nog maar 2 kv testen gehaald. Ik heb besloten dat ik morgen nog even afwacht en dan maandagochtend nog een keer een test doe... Als ie dan weer negatief is maak ik een afspraak bij de huisarts. We hebben vandaag samen een deel van de woonkamer geverfd maar echt alles is me te veel! Heb steeds zo'n pijn in mn rug en buik! Dat kan denk ik ook wel kloppen want de gynaecoloog heeft een tijdje geleden onderzoek gedaan en die zei dat ik een erg kleine baarmoeder heb. Dus stel dat daar nu iets in zit, moet dat natuurlijk behoorlijk oprekken allemaal! Pfff morgen weer verder verven! Mn vriend zegt al dat ik maar rustig aan moet doen maar is wel moeilijk hoor... Ik ga nu mn bedje in, ben kapot!
@beesie: hoop het ook!!! Heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad als nu...borsten doen pijn aan de zijkanten. En onder mijn borsten. Enne heb van die witte pukkeltjes op mojn tepelhof? Trekkerig soort ongi gevoel in onderbuik en de hele tijd van die slaperige ogen... @kim: hoe voel je je meid??
@pinda: ja ik heb dat precies zo. alleen bij mij zijn het meer steken in mn buik. Heb ook erg slaperige ogen, ben de hele dag moe! Mn borsten doen ook pijn aan de zijkant alleen heb ik geen witte bultjes op mn tepelhof... Oh ik hoop t ook zo! Ben in die anderhalf jaar dat we bezig zijn nog nooit overtijd geweest!