Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hier al wat huishoudelijke taken gedaan, kan er maar beter klaar mee zijn toch? Straks naar paardje en boodschappen doen, vanmiddag nog wat strijk wegwerken en verder lekker niets. Vanavond verloskundige.

Naomi, heel veel succes met je sollicitatie. Vervelend zeg, dat je nog geen gastkindjes hebt, en jammer van de dierenwinkel, maar wel begrijpelijk. Helaas heb je er allemaal niets aan. Schattig dat ze zo vrolijk is!

Alice, lekker dat je dat dan zo samen kan regelen met je kleine ventje. Ook al aan het huishouden.. Pff, in principe vind ik het niet zo heel erg om te doen, alleen moet het zo vaaaaaak.. hihi.

Beesie, vervelend zeg.. Ik hoop dat de bloeduitslag je iets meer kan vertellen.

Kim, hoe is het met jou????

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Beessie, succes vanmiddag in het ziekenhuis!!

@ Sweetbel, jij een druk dagje zeg!!
    Het huishouden houdt helaas nooit op....ik was zo blij dat mijn moeder gister mee had geholpen door alles te stofzuigen, nou, je ziet er nu alweer niets meer van...

Toch wil ik even flink doorbijten in het huishouden hier, we willen ons appartementje weer te koop zetten en het moet natuurlijk wel mooi op de foto dan!!
    Zo, nu maar even een handwasje in zetten....de kleine had weer boven zijn pamper uitgepoept. Heb hem wel al lekker gebadderd, alleen is hij zo beweeglijk in bad dat ik niet weet wie of wat er natter is geworden, de kleine, mama of de vloer.....

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Oh, spannend Alice, je huis weer te koop zetten. Dan moet het inderdaad op en top in orde zijn! Lief van je moeder dat ze gisteren geholpen had zeg! Die van mij stond zondag al in mn tuin, onkruid wieden etc. Ook al zo lief.
    he, bah, boven zn pamper uit. Daar zal ik wel aan moeten wennen haha. (al verschoon ik op mn werk luiers van volwassenen, dus van mn eigen lieve meisje zal het 100% meevallen). Succes!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @beesie: he bah!!! hopelijk verteld de uitslag straks iets meer!!

@alice: hahaha leuk he die poepluiers:p isabel presteerd het regelmatig om tot aan der navel of nek vies te zien...

@sweetbel: ja het is allemaal heel vervelend maar het komt wel weer goed ;)

vanmorgen dus sollicitatiegesprek gehad... het ging zooooo goed!! die vrouw was ook helemaal enthousiast en wilde me heel graag hebben, maar omdat er ik geen ervaring in heb maar wel juiste diploma gaat ze even overleggen hoe ze dat op kunnen lossen bijv. cursusje of extra mee loop dagen (betaald!)
    ze ging alles op alles zetten om me aan te kunnen nemen zei ze :D ik ben zo vreselijk blij!!!

5. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @naomi: dat is goed nieuws, fijn zeg!

@beesie: ik ben benieuwd naar de uitslag van je bloedonderzoek.

@alice: succes met poetsen, ik snap dat je het netjes en schoon wilt hebben voor de fotograaf. Ik heb hier hetzelfde, dus ben telkens al 'grote' klussen aan het doen, zodat het straks helemaal spic en span is. Jij woont in Utrecht toch? En jullie gaan weer naar Brabant?

@wian: hoe gaat het met jou en Jurre?

@kim: ben je nog steeds misselijk?

@sweetbel: fijn dat je het huishouden weer gedaan hebt, nu tijd voor leuke dingen! succes bij de vk vanavond.

Ik heb vanochtend lekker gesport, dus een actief begin van de dag. Daarna even gestudeerd en nu mag ik van mezelf weer iets leuks gaan doen! Alhoewel ik nog wel de belastingtelefoon moet bellen voor een vraag over de belastingaangifte, dat is natuurlijk niet echt leuk... Ik ben altijd weer blij als we 'm ingevuld en opgestuurd hebben!

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Beesie: bah vervelend als dokters niet weten wat te doen..hoop dat de uitslag van je bloedtest positief uitvalt :(
    @Naomi: jah nou ik heb het mijn vader wel eens zien doen bij de honden die we hadden maar ben zo bang dat ik het beestje pijn ga doen! Zojuist teruggekomen van het dierenasiel en daar hebben ze de teek verwijderd..heb meteen ook zo'n tang en frontline voor de hond en de katten gekocht..weer 50 euro lichter in de portemonnee..!!

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Fijn dat ze alles op alles zet om je aan te kunnen nemen, gefeliciteerd!!

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @pinda: je doet je hond geen pijn hoor met een teek verwijderen ;) tenzij je zijn velletje mee pakt maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. veel mensen vinden het eng, maar na een paar keer evt. onder begeleiding durven ze het daarna wel.
    ik ben op mn stage in het asiel weleens bezig geweest met een kat... was een zwerfkat wel tam gelukkig en ik heb de hele dag niets anders gedaan dan teken verwijderd zo erg zat hij onder! alles was teek wat je voelde echt zielig! nou dan ben je wel over je angst heen hahaha.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi dank je :D maar het is nog niet helemaal zeker he, donderdag krijg ik het definitief te horen! ben nu gewoon helemaal hyper haha

10. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meisjes, hoe is het hier?
    Lekker weer vandaag zeg.. heerlijk!
    Jullie hebben het weekend lekker veel gekletst.. hihi..

Ons weekendje engeland was helemaal top, de kleine man heeft het perfect gedaan. En ze vonden de verassing echt super!!
    Hij probeert soms zijn duim te vinden, en dan lukt het niet en dan raakt ie beetje gefrusteerd, echt schattig eigenlijk!
    @Naomi, fijn dat het goed ging. Zo te horen komt het wel goed, denk ik!
    @alice, spannend weer jullie huis te koop, hoop dat het lukt. Wel goede tijd van het jaar om je huis te koop te zetten, succes iig!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: super dat het leuk was en Ryan zich zo goed heeft gedragen!! haha grappig is dat he als ze wel willen maar het lukt niet:p

pffff net WEER gebeld door iemand vanuit het UWV... dan moeten ze een mevr. rietveld hebben die gegevens moet veranderen haha. ze worden elke keer doorgeschakeld naar ons echt vaag! nu is er al 2x gezegd dat ze het zouden doorgeven dat het nummer niet klopt maar nog wordt ik gebeld! wanneer gaan ze het daar eens snappen!

vandaag er achter gekomen dat het bij isabel echt een tandje is die begint te komen. je ziet een wit bobbeltje komen. hij moet nog een stuk zakken maar hij is dus al onderweg! ze krijgt bovenaan linkse voortandje als 1e hihi normaal krijgen ze eerst de ondertanden:p

ik ga der uit bed halen ze is alweer wakker! zal wel weer komen door die stomme telefoon...

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweetbel, dan zal het verschonen wel 100% meevallen denk ik inderdaad ;). Ik vind trouwens poepluiers van borstvoeding helemaal niet vies ruiken ofzo, alleen als hij een paar dagen niet gepoept heeft, dan is het niet zo fris:)

@ Naomi, jij dus ook een flinke poepert ;)
    He wat goed zeg van je sollicitatie!!!!! Alvast een voorzichtige felicitatie!!!
    Niet echt heel fijn dat ze dat nummer nog niet goed veranderd hebben.
    Oooo, Isabel nu al een tandje? Wat vlot!! Die kleine van jou ligt echt op alles voor he? Knap kind :)

@ Elja, ik woon nu inderdaad op een appartement in Utrecht, maar we willen naar het dorp van mijn ouders in Brabant verhuizen.
    We hebben nog geen afspraak voor de fotograaf gemaakt, maar we willen dit binnen 2 weken rond hebben.
    Jullie huis komt ook te koop begrijp ik?
    Actief dagje heb je zo te lezen :)
    De belastingfoon nog gebeld? O, wat ben ik blij dat mijn man dat hier doet!!

@ T84, wat fijn dat het zo heerlijk was in Engeland!!
    Hihi en Ryan dus een beetje gefrustreerd als het niet lukt om zijn duimpje te vinden ;). Hier nog zo eentje, o als hem iets niet lukt, dan kan hij zooo driftig worden....

Net in de kinderkamer bezig geweest, bijna alle maatje 50 en 56 en mutsjes uit de kast gehaald. Zijn hele badje ligt nu vol met kleding die hij niet meer aan kan....o, ik werd er echt sentimenteel van...mijn kleine mannetje wordt nu al zo groot!! Straks even de kleding opbergen in van die vacuumzakken...hopelijk voor nummer 2!!
    Mijn mannetje slaapt nu nog in de wagen, we zijn net even heerlijk in het zonnetje naar de stad geweest en ook nog even wat boodschapjes gedaan....was niet helemaal de bedoeling, want ik zou in het huis bezig gaan, maar is zonde van het weer toch om nu niet naar buiten te gaan? ;)

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    O ja, gister met mijn prullie naar het consultatiebureau geweest voor zijn 2e prikken. Hij weegt alweer 6280 gram en is alweer 61.5cm lang!!

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: dank je wel alvast hihi.

wauw jullie ventje gaat ook hard.

haha we mochten het nog wel hebben over die poepluiers.... mevr. poepte net hihi weer tot aan der navel en vieze kleren:p

hier is 50 al een paar weken in de kast verdwenen en 56 gaat nu ook. ze krijgt het allemaal nog 1 keer aan en dan gaat het ook in de kast. de shirtjes worden echt veeeel te klein, de broekjes trouwens ook met der lange benen:p

isabel gaat inderdaad heel snel! er is weinig baby aan zo hahah.
    tandje komt nog niet door hoor, maar je ziet dat hij in het tandvlees aan het zakken is en dat doet pijn bij haar natuurlijk.

grrr net weer gebeld door UWV en weer zaten ze verkeerd. en ze wilde me niet geloven want ze is zo doorgeschakeld dus het moest goed zijn! nou toch echt niet doeiiiii.
    hoezo eigenwijs sommige mensen:p

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, o wat zou ik nijdig worden zeg als ik ze weer aan de lijn had gehad....
    Hihi, dus inmiddels ook een poepieluier gehad ;)...
    Wat gaat het toch snel he met onze mini's...wanneer gaan jullie voor nr. 2?

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: weet je wat het is, ik krijg elke keer weer een ander aan de lijn. dus niet elke keer dezelfde muts want zou ik echt kwaad worden!
    nog 1 keer zo een telefoontje en dan bel ik UWV zelf met de mededeling dat ze nu acuut dat nummer moeten gaan veranderen want dit is niet fijn, ik ben geen telefooncentrale hier!!! en als isabel in bed ligt schrikt ze gelijk wakker en zit ik met een vervelend kind.

ik weet niet precies wanneer wij voor nummer 2 gaan! ik wilde ongeveer wachten tot isabel 1 jaar was maar dan zitten we in dezelfde feestdagen periode dus ik denk dat het of dit najaar of volgend voorjaar wordt. ik gok volgend voorjaar anders is het wel erg snel hihi.

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, gewoon zelf bellen dan inderdaad!!!
    Eerst even lekker van Isabel genieten dus :), snap goed dat je de feestdagen niet echt ideaal vond....onze decembermaand is ook echt heel erg vol met veel verjaardagen van de familie en natuurlijk die van onze zoon en dan ook nog de gebruikelijke dagen....Al denk ik niet dat ik er zelf niet op zou letten hoe of wanneer, maar ik snap het wel :)

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    wanneer willen jullie voor een 2e gaan???

ja ik wil eerst echt genieten van isabel! ik heb nu met mn nichtje in huis gezien hoe pittig dat is 2 kids...
    nu is dat ook een pittig geval haha maar ja misschien wordt isabel ook wel zo:p

weet je als het gebeurt dan gebeurt het zo maar ik wil het eigenlijk liever niet hihi.

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, denk vanaf september ofzo, na het 9 maanden ontzwangeren zeg maar. Maar ook zoals jij het zegt, als het gebeurt, dan gebeurt het :)

Ben nu bezig mijn eigen kledingkast in en uit aan het ruimen. Oude kleding eruit en de zwangerschapskleding moet ook weer een plekje gaan maken voor normale kleding.....

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja ik zat eerst ook rond die tijd te denken maar denk dat het wat langer gaat duren ;) heb het er ook nog niet over gehad met mn man hoor haha. ik weet wel dat hij er ook niet te lang tussen wil laten.

hier moet ik ook onze kasten een keertje opruimen hihi. mn zwangerschapskleren liggen al op de hoogste plank maar ik pas mn eigen kleren nog niet....
    hopelijk werkt die gratis sauna hier een handje, pfffff wat is het belachelijk warm hier op de bank in de zon!!

Deel Deze Pagina