Heb net de dokter gebelt voor de uitslag van mijn bloedonderzoek... Het enige wat ze zagen is dat mijn hb wat te laag is maar dat is nog geen oorzaak voor de pijn. Ze denken dat ik weer hetzelfde heb als vorig jaar. Lang verhaal maar vorig jaar oktober heb ik twee weken in het ziekenhuis gelegen met ongeveer dezelfde buikpijn als nu maar dan een stuk heftiger. Zat elke dag aan de morfine... Ze hebben daar tot op de dag van vandaag nog nooit een oorzaak voor gevonden. De huisarts adviseerd me nu om weer een afspraak te maken bij de maag-lever-darmarts en dan moet hij maar andere onderzoeken gaan doen... Ik ben daar toen ook voor bij de gyn. geweest maar op dat gebied lijkt op het eerste gezicht alles gelukkig in orde. Mijn ongi heeft trouwens nog niet doorgezet... Ben alleen vanmorgen dat kleine druppeltje bruin verloren en verder nog niks... pfffff....
@ Beesie * dikke knuffel * eigenlijk ben je dus nog niet heel erg veel verder .....ik hoop dat het toch niets raars is en dat je gewoon zwanger bent!! @ Naomi, ik pas mijn normale kleding ook nog niet hoor....ik was 21kg aangekomen tijdens mijn zwangerschap....moet er nu nog 7.6kg van kwijt....
Wat heerlijk dat je toch even naar buiten bent gegaan vanmiddag, het was inderdaad heerlijk weer. En wat groeit je mannetje hard, dat lijkt me zo moeilijk, om die eerste kleertjes op te bergen... Ons huis komt inderdaad ook binnenkort te koop, hopelijk lukt het om snel te verkopen. Van ons nieuwe huis krijgen we in het najaar de sleutel, spannend! Die belastingtelefoon is een beetje overbelast, heb ze nog niet te pakken kunnen krijgen. Gisteren wel iemand gesproken, maar haar antwoord riep de nodige nieuwe twijfels op. Echt lastig met een nieuw huis enzo, om het dan goed in te vullen. Mijn vriend is superdruk, dus dit soort dingen pak ik nu maar zo veel mogelijk op. Ik hoop dat ik morgen iemand aan de lijn kan krijgen!
@beesie: ach meis, wat enorm balen dat je ongi bent geworden... sterkte. En wat vervelend van die buikpijn. Echt naar is dat he, als ze dan niet de oorzaak kunnen achterhalen, maar je wel al die pijn doormaakt. Hopelijk kom je nu niet in het ziekenhuis terecht. @t84: fijn dat jullie het leuk hebben gehad in Engeland! Welkom terug. @naomi: pff, wat een gedoe met die telefoontjes. Ik snap dat je er van baalt, vooral omdat Isabel steeds wakker wordt daardoor... stelletje sukkels bij het UWV
Goedenavond, Pindakoek,Heel veel succes morgen! Naomi,wat leuk dat ze zo vrolijk is Dat is goed nieuws zeg meid!! Word je ook gek van zeg. Alice,te druk is natuurlijk ook niet goed,mooi dat je het wat rustiger aan gaat doen. Wat lief dat je moeder je even hebt geholpen. O fijn al die poepluiers Beesie,zag dat je ongi was geworden. Dikke knuffel!! Sweetbel,Hoe was het bij de VK? T84,mooi dat het gezellig was in engeland. *zwaait naar elja* Sorry als ik iemand ben vergeten. Meiden wat gaan de kleintjes toch hard zeg met het groeien. Hier gaat het goed,heb nu alleen best wel krampjes aan me rechteronderkant heb dus al gevraagt of dit een BBZ kon zijn ben er gewoon bang voor. Maar de VK hier op het forum zegt dat dit bandenpijn is. Verder ben ik wel sneller moe,en vandaag op de fiets een paar boodschapjes gedaan kreeg er gewoon erge bandenpijn van haha.
Hey meiden, Ik heb wel aales terug gelezen, maar er was aardig wat afgekletst, dus kan zijn dat ik iemand ga vergeten. Sorry alvast daarvoor!! Beesie: Hele dikke knuf voor jou!! Hopelijk is de pijn snel verdwenen of vinden ze een oorzaak en kunnen ze je helpen. Alice: Hopelijk hebben jullie toch snel een koper voor jullie huisje!! Wat groeit die kleine hard!! Nu al de eerste kleertjes weer opruimen. Heerlijk he die poepbroeken?? Kim: Auww, bandenpijn. Doe je wel rustig aan!! Sweet: Hoe was het bij de VK en je paardje? Naomi: Hopelijk worden die sollicitaties wat!! En wat vervelend dat ze jullie allemaal bellen van het UWV. :x Duurt inderdaad vaak heel lang voordat het kwartje valt dat ze het verkeerde nummer hebben, maar tot die tijd zitten jullie ermee. Elja: Wij hebben ook 2 huizen en laten de aangifte daarom ook door iemand anders in vullen. Kwamen er zelf ook bijna niet uit en vindt het eigenlijk wel lekker makkelijk zo. Krijgen nu een brief thuis wanneer we de stukken aan moeten leveren en de rest wordt daar uitgezocht, krijgen dan de stukken thuis, ter controle en goed keuring, sturen we terug en een paar weken later staat het geld op de rekening Pinda: Hoe is het met de teek afgelopen?? Wij hebben ze hier ook regelmatig bij de honden als we in de bossen zijn geweest. Stomme teken weet niet waar ze goed voor zijn. T84: Fijn dat alles goed is gegaan en dat de verrassing geslaagd was. Hier vandaag 11dpo, temp zit nog hoog, maar heb er geen goed gevoel over. Ga dus ook echt vrijdag pas testen, tenminste als ik dan nog niet ongi ben. Het enige wat ik op het moment mis is de witte vloed die ik normaal heb na mijn ei. Nu eigenlijk nagenoeg niets En vandaag echt giga dorst!! Nu nog even snel onder de douche en dan m'n bed in. Hebben zieken op het werk, dus er is morgen een drukke dag voor de boeg. Slaap lekker allemaal!! Liefs vanaf hier
Remmar,je temp ziet er inderdaad goed uit!Ik hoop het voor je mijn duimen draaien! Zo te horen kan je je rust wel gebruiken als het zo druk is op het werk. Alvast weltrusten!!
Haha. dan lopen we op een week na gelijk Kim!! Misschien dan toch verstandig, mocht het zo zijn om een andere buddy te zoeken
Weet je dat ik eigenlijk helemaal niet druk ben of wat dan ook,was alweer een week geleden of zelfs langer dat ik had gefietst. Zaterdag trouwens een Positiebroek gekocht het was even niet anders,zit eigenlijk nog wel een leuk verhaal aan ook. De band was kapot en me zus zei al ja dan moet je vragen of er korting afgaat, ik erheen uitleggen dat dit nu de enigste broek is die ik aan kan ze ging even overleggen,de broek was 19,99 komt ze terug ja voor 5 euro mag je hem hebben,ik van ja dat vind ik prima haha.Hij is alweer genaaid en al en zit heerlijk
Goede morgen!! Hier even snel een berichtje!! Mijn temp was vanmorgen 37,0 op 12dpo. Vindt het nu zo spannend worden. Ook ben ik wat misselijk, maar daar probeer ik niet te veel aan te denken Ga nu snel werken. Iedereen een fijne dag en tot vanavond. Liefs
@Remmar: spannend meid De teek is eruit gehaald door mensen van het dierenasiel (zijn we lid van en onze hond verblijft daar ook wel eens). Heb meteen frontline gekocht voor de hond en katten en natuurlijk zo'n speciale tekenpincet haha.. @Kim: auww bandenpijn..maar is een goed teken toch Moet straks om 11.15 bij de HA zijn..nouja leerlingHA..dus weet niet of hij me kan verwijzen of daar de bevoegdheid toe heeft. Ik ga in iedergeval op mijn strepen staan !
Remmar, wat spannend! Ga je morgen testen?? Kim, bandenpijn hihi. Hoort er allemaal bij, is het niet heerlijk? Pinda, hoop ook dat ze nu iets kunnen doen. Duim voor je! Alles was weer goed bij de vk, hb, bloeddruk, hartje kleine meid, groei van m'n buik.. Over twee weken weer terug.
Lieve meiden, Ik trek me even een tijdje terug van het forum... Heb ff tijd nodig... Ga de komende tijd proberen er wat minder mee bezig te zijn... Ik hoop dat jullie dit begrijpen! Bedankt voor al jullie lieve berichtjes en steun! x
Succes beesie. Zien je wel weer verschijnen. Hoop dat het snel raak is, en dat je niet weer die vreemde buikklachten krijgt!
@Beesie: succes en hoop dat je snel zwanger bent..begrijp je helemaal volkomen meid @All: nou bij de HA geweest en vriend moet nu eerst zijn sperma laten onderzoeken en mocht dat goed zijn dan krijg ik mijn doorverwijzing naar de fertiliteitsarts. Vriend gebeld met het nieuws..hopen dus dat hij snel tot actie overgaat!
@ Remmar, het is dus weer spannend Knap van je dat je vrijdag pas gaat testen!! He bah zieken op het werk @ Kim, prima geregeld zo die broek!!! @ Pinda, ik ben benieuwd hoe het bij de arts is geweest!! O, ik lees het net....hopelijk wil je vriend nu snel zijn sperma laten onderzoeken. @ Sweetbel, fijn dat alles goed was op controle!!! @ Beesie, heel veel sterkte en succes toegewenst meid!! Hopelijk ben je snel terug met fijn nieuws!! Zo, vanochtend heb ik flink de pc uitgelaten, dan krijg ik toch iets meer gedaan . Heel het huis is 1 grote troep nu, want ik ben overal in het huis wel met een karweitje bezig. Als de kleine wakker is kan ik namelijk niet in de slaapkamer de kledingkasten opruimen en daarnaast heb ik ook nog tonnen was.....en manlief is met de papieren bezig geweest gisteravond...kortom, het is hier een bende!!! Maar goed, je moet ook eerst chaos hebben voordat je orde krijgt toch? Mijn kleine man is in de middagen altijd wat meer wakker, dus ik ben benieuwd of ik nog wat gedaan krijg.... O ja, ik heb zooooo'n last van stuwing in mijn borsten....au!!!
Pinda, dus nu je vriend echt achter zijn broek aanzitten. Spannend hoor, dat je het nu echt in gang hebt gezet. Hoop op heel snel een baby! (lekkere kromme zin, maar het komt wel over haha). Alice, ja echt he, je krijgt veel meer gedaan als je niet snel achter de computer gaat zitten. Heb mezelf deze week, buiten werken om dan, vrij gegeven, dus ik zit er wel veel achter. Het wordt straks gewoon weer helemaal netjes bij je in huis. Vind het altijd wel een lekker klusje, kasten uitzoeken. Lekker veel weggooien, heerlijk die ruimte weer. Vanavochtend met mn moeder naar Babypark geweest. Wilde nog een boxkleed hebben, heb een leuke rammelaar gekocht, een mooie slabber en een luiertas. Van mn moeder een heel schattig slaapzakje gekregen. Nu alleen nog even een aerosleep en die hoeslakentjes voor de wieg, en dan ben ik echt klaar met spullen kopen haha. (gelukkig maar, want ben aardig failliet aan het gaan). Hoop dat de dame niet te hard groeit, dan kan ze ook nog eventjes met haar kleertjes doen.
Oh ja, wilde ik nog aan de dames met baby vragen: slapen jullie kindjes al in een slaapzakje? Ik heb m maatje 68 genomen, dus hoop dat ze er tegen die tijd iets aan heeft!