@ Sweetbel, lekker geshopt dus!!! Onze zoon ligt sinds vorige week in een slaapzakje, dit omdat hij toen 's nachts naar zijn eigen kamertje naar het ledikantje is verhuisd en boven de dekens kroop 's nachts. Hij heeft er van 70cm en hij zit in maatje 62 qua kleding. Zucht, ik ga nog heel even achter de pc en dan moet hij uit en moet ik gaan opruimen
@sweetbel: isabel is na een maandje in een slaapzakje gegaan. wij hadden maatje 60. nu heeft ze sinds 2 weken ong. maat 70 aangekregen. @pinda: super dat er nu in ieder geval iets gedaan wordt! nu je vriend nog ff een handje helpen ik ga isabel eten geven knuffel voor de rest!
Hey meiden, Hier vanavond toch een testje gewaagd Denken er een heel licht streepje op te zien , maar wachten nu even af tot vrijdag. Heb namelijk, heel dom, vanmiddag heel veel gedronken. Wil het vrijdag met die van 2v5 proberen met ochtendurine. Liefs van mij
Spannend Remmar ben benieuwd of je een testje vannochtend hebt gedaan !! Ongi is hier weer helemaal weg gelukkig Vandaag lekker een vrije dag en ga zo eerst het huis schoonmaken en daarna op de koffie bij mijn ouders.
Oooooo, Remmar, ik dacht ik kom even snel spieken of je al getest hebt....(ik geloof dat je het morgen pas wilde doen, maar je weet het nooit natuurlijk ).... @ Pinda, fijn dat je ongi over is . Veel plezier bij je ouders straks! @ Naomi en dames die bv geven / gegeven hebben of er iets van weten....Hoe kwam jullie cyclus weer op gang?? Bij mij lijkt er namelijk helemaal niets meer van te kloppen. 44 dagen na de bevalling 1e ongi (denk ik, want het leek er op dat ik nog wat vloeide van de bevalling), toen een cyclus van 27 dagen en inmiddels zit ik alweer op dag 35 Vannacht een redelijk nachtje gehad, de batterijen van de babyfoon waren leeg en gaf toen alarm....daarna niet meer kunnen slapen . Mijn dagje begon dus al om 5u, de kleine is inmiddels in bad geweest, ik onder de douche en hij is alweer 2 voedingen verder. Ik heb nu zijn kleertjes echt weggedaan....opgeborgen in een vacuumzak in de kast....O, ik heb zo'n weemoed!!!
@remmar: owwww meis wat spannend!!!! @pinda: fijn dat je ongi over is! @alice: tja hier 2 weken na dat het vloeien gestopt was weer wat bloedverlies gehad, ik dacht toen een ongi. vervolgens niets meer! ja 2 dagen geleden een paar drupjes.... dus ik weet het bij mij ook niet meer hoor! je cyclus is vaak van slag na de bevalling, het kan ook best zijn dat je nu gewoon een onregelmatige cyclus hebt. misschien dat dat ook weer komt door de bv ik weet het niet meiden ik ben aangenomen bij de thuiszorg!!!!!!!!! vanaf 15 april ga ik daar werken en deze 2 weken nog wat betaalde inwerkochtenden. ik heb er zo een zin in
@ Naomi, nou ja, eigenlijk wel dus....zo zie ik dat ik niets 'raars' heb...en dat is wel fijn om te weten. Ik meende me namelijk te herinneren dat jij ook al menstrueerde en vroeg me gewoon af of dat een beetje regelmatig was.... Ik hoop eigenlijk wel dat hij snel terugkomt... Jij was toch degene die voor de zwangerschap al verschillende cycli van gewoon 28 dagen had? Hoe ga je het trouwens oplossen met werken en Isabel?
ja dat klopt ik had altijd een cyclus van 28 dagen! hij week nooit af... maar hij komt nu gewoon nog niet op gang hier. ik denk dat de 1e bloeding toch nog bij het vloeien van na de bevalling hoorde... ik werk bij de thuiszorg of de ochtenden of de avonden is meestal maar voor ong. 4 uurtjes. dus ik wil dan 3 of 4 keer per week een route doen verschillend ochten, avond en weekend. ik zal voor isabel dan oppas regelen, mijn schoonouders en schoonzus zijn sowieso altijd thuis en mijn ouders werken onregelmatig dus ook vaak wel thuis. ik kan mijn werktijden aanpassen aan hun vrije dagen (dagdeel). dus oppas heb ik bijna altijd wel
@Renmar, spannend meis!! Ik duim voor je.. @Naomi, gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Super! Wanneer moet je weer aan de slag? @Alice, ik ben wel ongi geweest, best veel, maar mijn gyn. zei ook, dt bij bv onregelmatiger begint. Maar ik geef natuurlijk geen bv meer. Hier gaat alles goed. Net even langs me werk geweest met Ryan, iedereen was verliefd op hem, haha. Me baas vertelde me dat hij niet kan wachten totdat ik weer ga werken, want met mijn vervanger werkt het niet echt. Dus das altijd fijn om te horen. Ik zei je moet nog even geduld hebben tot 6 juni.. hihi.. Laatse week van mei gaan we met de fam op vakantie naar Italie.. gezellig!
@ Naomi, o dat is fijn dat je zo kunt gaan werken!! EN het is ook ideaal wat betreft borstvoeding, nu hoef je niet te gaan kolven @ T84, thanks voor je antwoord op de cyclus-vraag Wat fijn dat je gemist wordt op je werk . Maar eerst nog maar eens even lekker van je verlof genieten . O en vakantie in Italië....heerlijk!!! Hier echt een prut-dagje vandaag...stomme regen, geen zin om naar buiten te gaan, blegh!
@T84: ik ga volgende week beginnen met inwerken hihi dus mn rust is over ik ga nu ff gauw naar de jumbo voor een ns dagkaart en dan gauw stofzuigen want mn nichtje komt zometeen. over een uur ook weer door naar de tandarts pffffff druk druk druk!
@ Naomi, lekker druk dagje dus....het gatsie, weer naar de tandarts...succes!! En veel plezier met je nichtje!!
ja moest om half 2 ook al bij de tandarts zijn voor controle, die was gelukkig goed! nu moet er een verstandskies getrokken worden brrrrr heb buikpijn dat wil je niet weten haha. precies voor het avondeten, dus dat gaat hem niet worden straks haha. nou ik moet gaan! doegg