@ Kim, * zwaai terug * Klinkt goed lekker druk bezig!! Hier net verjaardag gehad, het was echt supergezellig!!! Was wel weer even fijn om even een paar uurtjes uit het huismoeder bestaan te zijn . Maar nu natuurlijk ook weer dolgelukkig dat ik weer bij manlief en zoonlief ben
T84,hoe is logeren gegaan? Elja,Hoe is het met jou? Alice,Wat fijn dat de nieuwe gordijnen hangen!Je mist het al gauw het huismoeder bestaan hihi. Mooi dat het gezellig was Zo hier is het weer opgeruimd,en vriend kwam ook eerder thuis van zijn werk zijn hele hiel is 1 grote blaar auw! Dus mag ik hem vanavond even helpen.
Hee meiden, hoe is het hier? Leuk Alice, nieuwe gordijnen. Frist je hele huis van op he? Fijn dat de verjaardag zo leuk was, maar kan me voorstellen dat het heerlijk is om weer thuis te zijn bij je mannen. Kim, je gaat echt lekker he. Zo genieten! Hoop dat de blaar van je vriend meevalt. Rustig aandoen in het huishouden hoor, beebje is belangrijker! Pfff, echt stom, ben nog steeds moe van het werken vrijdagavond, maar kan gewoon niet lekker doorslapen. Ben vannacht echt zo vaak wakker geweest! Nu maar douchen en aankleden en dan maar het huis aan kant maken.
@ Sweet, dat is ook helemaal niet zo gek dat je zo moe bent!!! Je bent ook alweer 30 weken in verwachting meid!!! Jup, ik ben heel erg blij met mijn gordijnen, het huis ziet er al zoveel beter uit . Zucht...mijn ongi wil niet doorzetten en eigenlijk vind ik dat best vervelend, ik zit nu al op dag 39 van mijn cyclus!! Aan de ene kant mis je je ongi natuurlijk niet...maar ik zou het gewoon wel fijn vinden als mijn lichaam weer gewoon helemaal op gang gekomen zou zijn!! De kleine man slaapt hier nog. Hij heeft de nacht eindelijk weer eens doorgeslapen en kwam pas om 0615u weer voor een voeding...ik had hem eigenlijk ook alweer verwacht voor nog een voeding, maar nog niet dus...daarna hem even lekker gaan badderen en hopelijk als het zonnetje straks doorbreekt nog even naar de stad of naar de super.
goedemorgen meiden, @sweetbel: je bent alweer 30.4 weken dan is het niet zo gek dat je slechter slaapt maar als nog vervelend!! @kim: rustig aan meid, nu al last van nesteldrang hier heeft ons meisje vannacht voor het eerst op haar eigen kamer geslapen! ze heeft van half 10 tot half 7 geslapen, toen ff gegeten en weer geslapen tot kwart voor 9. toen lekker bij mij in bed gelegd en nu ligt ze hier nog naast me te pitten haha luilak over een kleine 3 kwartier ga ik richting stad nog ff wat boodschapjes halen. en een stofje uitzoeken, waar mn moeder dan een leuk jurkje voor isabel van gaat maken om 2 uur uitleg op mn nieuwe werk over hoe ik de uren moet registreren (waarschijnlijk met een PDA).
@ Naomi, wat knap van Isabel!! Vond je het zelf niet heel erg spannend?? Ik vind dat nu nog steeds spannend, hahaha, ik slaap echt bijna op de babyfoon... Klinkt alsof je een leuk dagje gaat hebben, wat lief dat je moeder een jurkje voor Isabel wil gaan maken!! Hier slaapt zoontje lief ook nog steeds...had hem 3 kwartier geleden al verwacht, maar hij is gewoon nog steeds in dromenland.... Net weer eens stappen ondernomen, heb een kdv en een uitzendbureau gebeld...goed he?
Alice, vervelend dat je ongi niet doorzet zeg. Het is al niet leuk, en al helemaal niet als het onverwacht komt. Wat lekker dat je zoontje zo lekker doorslaapt. Naomi, knap van je moeder zeg, dat ze zelf jurkjes kan maken! Ben benieuwd, wel showen hoor. Sliep Isabel in haar wiegje bij jou op de kamer? Goed van haar dat ze het gewoon deed. Hihi, hoor dat het normaal is dat je minder slaapt dus. Moet er zelf nog even aan wennen, het is zo irritant om je draai niet te kunnen vinden! Hier lekker aan de schoonmaak, heb al gestreken, 3de was draait (waar komt het toch vandaan, ik was echt vaak!), toiletten schoongemaakt.. Nu even wat eten en dan verder met poetsen.
Hallo dames, Hier weer even een berichtje van mij as woensdag levert vriendlief zijn sperma in...zoo benieuwd wat daar uitkomt. Ik laat het jullie snel weten! Sorry voor ego bericht maar ben erg druk met mijn werk!
@ Sweetbel, zo zeg, je komt nog flink vooruit in je zwangerschap!! Met 30 weken (24 al ) lag ik al echt op mijn gat!!! @ Pinda, wat fijn zeg dat je vriend zijn sperma in gaat leveren!! Ik hoop op goede berichten voor jullie!!
Goedemiddag! Sweetbel,volgens mij word het straks alleen maar erger maar dat hoop ik niet voor je. Zo dan de 3 de was alweer misschien is even aan je vriend vragen hihi. Ja rustig aan doe ik ook wel. Alice,heb je al een testje gedaan dan of verwacht je je ongi gewoon. Is de kleine man nog wakker geworden voor zijn voeding. Naomi,Eerst gefeliciteerd met je baan! Wat leuk zeg dat je moeder een jurkje gaat maken voor isabel! Succes op je nieuwe werk! Nee nog niet echt nesteldrang vond het een verschrikkelijk bende haha,en dacht echt van nou moet er wat gebeuren. Pindakoek,wat mooi dat je vriend eindelijk zijn sperma gaat inleveren. Ben erg benieuwd wat eruit komt,duim voor goed nieuws! Hier,word gek van me (.)(.) ze doen zo'n zeer vriend mag er dan ook echt niet aankomen! En dan gaat hij me zitten pesten fijn hoor Heb ook erge last van obstipatie waardoor ik ook best wel ongi krampen krijg. Zit dan ook elke op de wc te kijken of ik niks verlies!
@ Kim, ik snap goed dat je met schrik op de wc zit....maar het komt vast goed!! Die obstipatie hoort er nu eenmaal bij helaas Ik heb vorige week getest, negatief...denk dat mijn cyclus het gewoon even af laat weten omdat ik borstvoeding geef. Vannacht heeft ons ventje lekker doorgeslapen, hopelijk houdt hij dit weer even vol
Gotsie.. echt heel verhaal getypt is het weg!! Doe nu een verkorte versie, sorry voor degene die ik dan vergeet. Het logeerpartijtje van Ryan is helemaal goed gegaan. Hij is heel lief geweest. Ik had het er denk moeilijker mee, haha. Maar alles went vanzelf (ooit ) Vandaag heeft hij zijn eerste prikjes gehad.. hij lag eerst de show te stelen daar en echt lief te zijn. En daarna kreeg hij de prikjes, hij zette het op het gillen, maar dat was eigenlijk snel weer over. Hij was ook aardig gegroeid, hij weegt nu 5500 gr, nu weer netjes op de lijn, en hij is 58,4 cm lang. Ik merkte al aan zijn kleding dat hij veel aan het groeien was. 50 ligt opgeborgen, sommige truitjes van 56 gaan nog, broekjes liggen ook opgeborgen. En hij heeft verder gewoon maat 62 aan. Nu ligt hij leker te slapen. Straks weer lekker flesje en zijn beentjes masseren. @Kim, vervelend, maar het gebeurt niet zomaar dat je wat verliest. Ik heb het ook heel erg gehad tijdens mijn zw.schap. Ik kreeg toen van de gyn, metamucil om te gebruiken. En dat werkte goed. @Sweetbel, je bent al 30 wkn meis. Maar probeer wel je rust dan op andere momenten te pakken, dat helpt goed. @pinda, wat goed dat je vriend dat wilt doen. Ik duim voor goed nieuws!
@ T84, arme Ryan van zijn prikjes. En wow, maatje 62 alweer!! Daar zit mijn kleintje ook nog steeds in en ze schelen gewoon 2 maanden!! Fijn dat het logeren zo goed is gegaan En irritant is dat he? Als heel je verhaal weg is?!
Ja hij groeit nu echt hard. Volgens mij tot een maandje of 4 en dan gaat het geloof ik wat langzamer. Ja het is zeker irri als heel je verhaal weg is.. 2e keer mis je de helft en is het veel minder leuk geschreven, hihi..
@T84: jeetje!!! Ryan weegt al veel meer als Isabel hahaha! Isabel woog vorige keer 4710.... fijn dat hij het goed gedaan heeft met de prikjes! nou meiden ik moet er weer vandoor pffff na vandaag ff 2 dagen rust...
Kim, vervelend zeg! Ik zit ook nog steeds op de wc te checken of alles goedgaat, denk dat dat een tic is haha. T84, goed zeg, dat het logeren zo ging! Ahh, de prikjes.. Nog eventjes, en dan moet die van mij het ook! Alice, pfff, ik kan dat echt niet, stilzitten. Probeer het wel eens, maar zie dan allemaal dingen die ik nog moet doen van mezelf haha. Heb vanmiddag wel anderhalf uur bij mn paard op een bankje gezeten, hij mocht voor het eerst de wei op. Dus een half uurtje om hem te laten wennen, hij is koliekgevoelig, en daarna nog een uur in de zandpaddock. Dus daar wel lekker uitgerust. Nu even aardappelen schillen en dan naar zw. cursus. Geen zin om erheen te rijden haha.
@ Sweetbel, normaal kan ik ook echt niet stil zitten hoor....maar ik kon gewoon niet meer vooruit komen tijdens mijn zwangerschap
Alice, gelukkig heb ik daar geen last van. Alleen nu een beetje last van mn onderrug, maar dat komt echt van het vele schoonmaken en zw.gymmen net. Heb je trouwens nog last van je bekken?
Goodmorning.. Zo net naar de tandarts geweest.. en had gelukkig helemaal niks.. jippie!! En Ryan heeft vanacht van 11u tot 6.45 geslapen.. zo heerlijk was dat zeg, nu hopen dat hij dat blijft doen..
@ T84, knappe Ryan!!!! En wat heerlijk dat je geen gaatjes o.i.d bij de tandarts had @ Sweet, heerlijk dat jouw lijf nog zo goed voelt in je zwangerschap, ga zo door!!! Hier alles wel prima hoor met het bekken, soms lijkt het alsof er nog iets knel zit of dat mijn rug niet helemaal lekker is, maar eigenlijk niets om over te klagen hoor Mijn kereltje heeft vannacht doorgeslapen en kwam pas om 0930u voor zijn eerste voeding!!! Heerlijk!!!! En hij ligt nu weer lekker te slapen... Vandaag weer het internet af voor een baan....het zal er toch eens van moeten komen....