T84, lekker zeg, dat je niets had. Alice, ja fijn he? Ben ook wel blij dat ik niet zo'n last heb. Nu alleen wel een vermoeid gevoel in mn lichaam, maar dat komt gewoon van het vele schoonmaken gisteren en daarna aerobics. Gelukkig heb jij ook geen noemenswaardige last meer van je bekken. Heb je nog iets gevonden (een leuke baan)? Bah, moet straks werken.. Mn moeder komt me over een kwartiertje halen, geeft me even een slinger.
@ Sweetbel, het wil nog niet zo lukken met het vinden van leuke vacatures, misschien ga ik nog eerst wel eens wat nascholing volgen om er weer in te komen.... Succes zo meteen op je werk!!!
@sweetbel.. werkse vandaag. Moet je nog lang werken? Of ga je eerder met verlof. @Alice, lekker he als ze doorslapen. Vanaf hoe laat gaat hij savonds slapen? Ik hoop dat Ryan vannacht weer zo lekker slaapt.. Maar hij slaapt vandaag veel.. dus ben benieuwd.. Vandaag de uitslag gehad van mijn testen bij de gyn. Ik heb nu een stadia pap-3a, dus das minder, had eerst pap-2. Nu gaan ze de onrustige cellen wegbranden. Dan hopen dat alles weggaat. En dan gaan ze onderzoeken of er nog meer gedaan moet worden. Dus dat is even minder. Had niet verwacht dat er iets zou zijn.. echt balen. Nou moet ik 28 april weer naar het ziekenhuis en gaan ze het onder plaatselijke verdoving wegbranden.. nou auw als ik eraan denk!!
@ T84, jeetje meid, ik schrik er eigenlijk wel eventjes van dat je een stadium omhoog bent gegaan!! Ik hoop dat ze je er straks helemaal vanaf kunnen helpen!! Ons binkie gaat tussen 22u en 23u slapen. Gister was zijn laatste voeding om 21.30u en vandaag gaan we proberen dit naar 21.15u te schuiven. Maarre, die van ons slaapt ook overdag heel veel hoor! Hij is meestal maar maximaal anderhalf uur wakker en slaapt dan weer 1 tot 2 uur. Ze zeggen zelfs dat hoeveel meer zo overdag kunnen slapen hoe beter ze 's nachts ook doorslapen! Dus je gaat vast weer een fijne nacht tegemoet. O, ik hoor mijn mannetje wakker worden...tot later!!
T84, wow, dat is schrikken zeg! Echt heel erg vervelend. Wel fijn dat je snel behandeld wordt, kan je je tenminste geen gekke dingen in het hoofd halen. Hoop dat het allemaal meevalt! Alice, lekker hoor, zon slaapkopje. Is die nascholing niet verplicht? Net terug van werken, nu lig ik lekker in bed na een snelle douche. Nu nog 4 keer werken!
@ Sweetbel, joehoe, nog maar 4 weekjes werken voor jou , het eind komt in zicht!! Niet alle nascholing is verplicht, ik wil me even wat oriënteren op wat basisdingetjes die handig zijn als je net begint en staat toch ook weer leuk op je CV Vannacht heeft de kleine weer goed doorgeslapen, joehoe!!! Hij was zelfs pas om 0730u wakker!! Hij heeft gegeten en gebadderd en nu slaapt hij weer . Zo meteen moeten we wel de deur uit, maar ik ga eerst maar even rustig mijn spulletjes pakken voordat ik hem wakker maak...
Alice, ja inderdaad, het is wel weer leuk om op de hoogte gebracht te worden, en het is een leuk tijdsverdrijf totdat je een baan vindt. Heerlijk zeg, dat zoonlief zo lang heeft doorgeslapen! Straks met mn hondje naar de dierenarts. Ze is sinds zondagmiddag gek aan het hoesten, ik denk zelf aan kennelhoest, maar daar is ze voor ingeent. Vertel eens dierenarts, hoe kan dat?? Zal het zo wel horen bij de kliniek, het klinkt zo zielig!
@sweetbel: hoe was het bij de dierenarts?? ze kunnen kennelhoest als nog krijgen ook al zijn ze ingeent hetzelfde als de griep bij mensen die de griepprik gehad hebben. hopelijk is het niets vervelends!
@All: nou vandaag heeft vriend zijn sperma ingeleverd..mannen kunnen ook zo stoer en overdreven doen tegen anderen he..belde een collega op vanmorgen: 'ja ik moet ff een potje vol rukken hoor' haha hopen dat de uitslag snel komt..ben echt nieuwsgierig
@Pinda, tja mannen he! Haha.. Maar ik hoop dat het verder allemaal goed is. @Sweetbel, lekker nog 4x werken dat schiet lekker op!! En hoe was het bij de dierenarts? @alice, lekker dat hij alweer heeft doorgeslapen. Hier vanacht helaas niet, maar flesje geven en dan slaapt ie weer.. Hoe lang slaapt jou uk al door?
hier slaapt isabel altijd door. van een uur of 8 tot half 7, dan krijgt ze eten en kan ik een adere pyama aantrekken en dan slaapt ze tot half 9. als ik dan nog wat moe ben leg ik haar naast me in ons bed en slapen we zo samen nog tot een uur of half 11 11 uur hahaha. overdag slaapt ze maar 2 of 3 keer een half uurtje... dus dan heb ik geen rust hier zometeen naar de wibra er is een koopavond en je krijgt 25% korting op alles! dus het is de moeite hihi.
Hee meiden, Pinda, wat spannend! Hebben ze niks gezegd over de uitslag? Over wanneer die komt? Laat hem maar lekker stoer doen, ingeleverd is ingeleverd! T84, jammer dat Ryan vannacht niet heeft doorgeslapen. Maar wel een goed excuus om hem weer lekker te knuffelen! Naomi, wow, die Isabel heeft echt goede slaaptijden zeg! Heerlijk! De dierenarts kon niet duidelijk zeggen wat het nou was, heb wel gezegd dat ik kennelhoest dacht, maar dat bevestigde ze niet. Ze heeft me nu voor 5 dagen ontstekingsremmers gegeven en een slijmoplossend poedertje voor over haar eten. Als ze over 5 dagen nog niet beter is, of hetzelfde, moet ik terugkomen. Ze is nu wel weer een beetje aan het rondlopen en wilde spelen, dus gelukkig is ze niet heel ziek! Naomi, oh stom zeg, wist ik helemaal niet, dat ze ook ziek kunnen worden met inenting, maar het is eigenlijk heel logisch. Nog nooit over nagedacht eigenlijk! Heb net een vriendin afgebeld voor vanavond, heel vervelend, maar ik ben zo moe! Voel me helemaal schuldig, want haar paard gaat permanent naar de wei volgend weekend wegens steeds terugkomende peesblessures, en ze vertelde dat ze zich heel rot voelt, want haar vader wilt dat ze haar paard verkoopt, en zij wil dat echt niet. Nu gaat het ook niet gebeuren, maar hij maakt er wel steeds rotopmerkingen over, en haar vader betaald nog steeds haar paard (ze is aan het afstuderen). Dit is echt mijn allerbeste vriendinnetje, dus vond het heel naar om te horen dat ze zich dan zo voelt, en dan bel ik ook nog eens af. Gelukkig snapte ze het wel, maar toch.
hallo lieve meiden, goh ik ben echt heel lang afwezig geweest ,nu komt het weer (druk druk). hoe gaat het met iedereen? kim ik lees net dat je zwanger bent GEWELDIG gefeliciteerd meid! hoe voel je je? sorry,ga niet alles terug lezen hoor,beetje teveel pagina's haha. hier gaat alles sinds 8 weken alles perfect,met name jaylen,die arme schat had al vanaf de geboorte een reflux ,daarom was hij zo huilerig en lastig , had het al wel na kunnen gaan hij spuugde veel. maar goed,naar zijn bedje en de box verhoogd te hebben,gaat het super,en nu is hij er zelfs helemaal vanaf,dus we hebben een heel rustig super vrolijk en lief ventje! en met onze meidzijn we ook apetrots,ze hept zo goed waar ze kan (wil ze zelf hoor) lekker mee in badje en aankleden enzv. met mij gaat het ook goed,ben nu druk met mijn oude hobby , cupcakes,als ik me verveel pak i dat er savonds eventjes bij. nou,ik doe mij best om op de hoogte te blijven hier ,en af en toe mee te kletsen. liefs
Hi meiden, daar ben ik ook weer @ Sweet, ow arm hondje!! Hopelijk voelt ze zich snel weer fit!! En jeetje, wat een verhaal van je vriendinnetje , snap ook goed dat jij jezelf er rot onder voelt... @ Pinda, ik hoop dat je snel de uitslag krijgt! @ Miranda...cupcakes...wat is dat? Ik weet dat je ze kan eten , maar als hobby? @ Naomi, zo jouw kindje slaapt lekker veel!! @ T84, jammer dat je er toch nog uit moest voor een flesje! Onze man heeft weer doorgeslapen, hopelijk heeft hij het eindelijk weer opgepakt. Hij heeft vannacht van 2215u tot 0730u geslapen. Vandaag erg moe, maar weet eigenlijk niet waarvan. Denk dat we eens lekker rustig aan gaan doen vandaag. We moeten toch thuis blijven want ik verwacht 2 online bestellingen. Dus misschien maar eens lekker een filmpje kijken of boekje lezen ofzo
@Sweetbel. hopelijk knapt je hondje snel op. Vervelend dat je hebt moeten afbellen, en zeker vervelend voor haar van haar paard. @Alice, Leuk internetbestellingen.. nog wat leuks besteld? hihi.. @Miranda, fijn dat het allemaal goed gaat en nu ook weer met Jaylen. Hier gaat alles goed, meneertje kwam om kwart over 4, en hadden al om 22.15 zn fles gegeven, dus we gaan de goede kant op, hihi!! Nu slaapt hij weer lekker.. Vandaag komt iemand voor de termostaat, dat ding is helemaal ontspoord, soms wordt het ineens een sauna hier en soms net de noordpool.. hij bepaalt zeg maar zelf hoe warm of koud hij word. Heel irri dus.. hopelijk hoeven we nog geen nieuwe ketel..
Goodmorning! Miranda, wat zielig zeg, voor Jaylen, dat hij reflux had. Gelukkig gaat nu alles goed. En erg handig lijkt me, zo'n extra moedertje! Alice, ooh, dat zijn ook lekkere slaaptijden. Vervelend dat je zo moe bent, en jammer ook: het is superlekker weer! Ben ook wel benieuwd wat je besteld hebt. Medicijnen lijken te werken bij mn hondje, hoor haar minder proesten. Ze ligt nu lekker in de tuin te zonnen! T84, oh, wat vervelend zeg. Wij hadden dat ook, ding was helemaal ontregeld. Uiteindelijk bleek er een draadje half vast te zitten, en daardoor kreeg de ketel dingen verkeerd door ofzo. Hier ook een rustdagje denk ik. Ben moe wakker geworden, dus weinig op het programma vandaag!
@ T84, hopelijk is het snel geregeld met de ketel dan! @ Sweetbel, fijn dat je hondje al minder hoest!! Over de besteling, ik verwacht een jurkje, een vest, legging, riem en pumps . Eigenlijk valt het toch wel mee met de moeheid blijkbaar...ik heb al stofgezogen, de 3e was draait en heb net 3 lades van mijn man zijn kledingkast uitgemest en geordend.....nu even relaxen met een kopje thee achter de pc en dan gaan we fris weer verder