Is het al binnen Alice? En inderdaad, goed bezig haha. Ik ga ook maar eens verder. Zon valt tegen, had gehoopt lekker in de tuin te kunnen zitten met een boek, maar het is bewolkt.
@ Sweetbel, ik had vanochtend ook al hoopvol een t-shirtje aan getrokken, maar heb nu toch maar een vestje aan. Net zijn mijn schoenen binnen gekomen, dus die zitten nu al aan mijn voetjes...ik vond ze denk ik op de site toch mooier, maar goed, ik ga ze niet meer terug sturen. Net nog een wasje aan gezet, de kleine had weer een luier tot in zijn nek.... En wel heerlijk een boekje gelezen op de bank trouwens. Nu is de kleine man nog tegen zijn olifant aan het babbelen in de box, zo meteen nog even gezellig met hem knuffelen. O, wat ben ik toch verliefd op hem!!!
even een zwaai vanaf hier. vanmorgen gewerkt en vanavond mag ik weer. ben echt kei kapot nu, was er om kwart over 6 uit.... dat ben ik niet gewend! maar het was erg leuk!
Alice, wat voor schoenen had je besteld?? Snap dat je helemaal weg bent van je mannetje, klinkt ook echt heel schattig! Naomi, ooh ben je al begonnen! Wat leuk, en meteen 2 diensten achter elkaar. Heel veel succes! Net de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt voor een zwangerschapsfotoshoot. Hou eigenlijk helemaal niet van foto's van mezelf, maar vind die foto's altijd zo mooi! 6 mei heb ik een afspraak. Krijg het van vriendlief voor mn verjaardag, dus dat is wel lief. Nu aan het kijken wat ik aanmoet.. Pff, moeilijk!
@ Naomi, wow dat zal dan wel zwaar zijn voor je inderdaad.... 'Gelukkig' heb ik niet zo'n moeite met op staan. Was het wel fijn om weer aan het werk te zijn? @ Sweetbel, wat leuk wat leuk wat leuk!!! Ik baal er van dat ik dat niet heb gedaan, toen was ik echt niet in mijn hum en wilde ik dat soort dingen van, maar heb er nu wel spijt van. Wat lief dat je het van je mannetje krijgt!! O ja, ik heb zwarte pumps van vagabond besteld . Mijn kleding is her nog steeds niet , dat wordt dus weeeeer thuis blijven morgen....
Vandaag is eindelijk na 42 dagen mijn cyclus weer begonnen....woei, het heeft even geduurd, maar het is er dan . Misschien is het toch een link met het 's nachts wel of niet borstvoeding moeten geven. Ik heb nu alleen helemaal geen idee wat ik van de volgende cyclus moet gaan verwachten . Vanochtend al heel vroeg opgestaan, 1e was zit alweer in de droger, mijn kleine mannetje is ook al gebadderd en nu zit ik heerlijk aan een kopje thee
Zozo alice, je bent al lekker vlot bezig vandaag. Bij mij zit er ook een wasje in de droger.. en ga zo aan de zolder beginnen. Want wat een zootje is het daar.. hihi.. Maar heerlijk geslapen vannacht, Ryan heeft van 23u tot 7 geslapen.. Jippie!! Hier kan ik wel aan wennen, haha!! @Naomi, en hoe was het werken? Kan je vandaag bijkomen of moet je weer? @sweetbel, gaaf zeg die foto's maken. Ik had het ook wel gewild, maar me hoofd was er niet mee bezig toen. Maar heb wel gewoon zelf buikfoto's gelukkig.
@ T84, maar jij bent ook druk bezig zo te horen....en de zolder opruimen...succes!!! Wat heerlijk dat Ryan zo goed geslapen heeft vannacht!! Prima ritme zo toch ?
@Naomi: fijn dat je werk leuk was en kan begrijpen dat je even moet wennen en kapot was haha @All: nog geen uitslag gekregen van het sperma onderzoek. Mijn vriend zei gisteren dat hij het toch wel spannend vond allemaal, nou ik ook hoor stel je voor dat alles niet goed is ga je dan meteen door voor IVF of zoiets? Heb van de week ook een crosstrainer voor thuis gehaald, lekker mijn lichaam trainen zolang er geen beebje in mijn buik zit
@ Pinda, ja spannend is dat zeg....ik duim nog steeds voor jullie dat alles goed is!!! En wauw een crosstrainer, heerlijk dat je zo nog even aan je lijf kunt werken . Maarre, waar koop je zoiets eigenlijk?? En is het prijzig?
@Pinda, spannend hoor. Wanneer denk je dat je ongeveer de uitslag zal krijgen? @Alice,Ja als hij dit ritme aanhoud, dan teken ik ervoor.. hihi.. Zo de zolder is lekker opgeruimd, heerlijk gevoel. Vriendlief mag vanaaf als hij thuiskomt alle zakken enzo naar benenden dragen, Zo ga vanaaf voor het eerst weer sporten in tijden.. ben benieuwd.. denk dat ik morgen niks meer kan.. haha
@alice: jeetje jij was vroeg uit bed vanmorgen!!! hier om 11 uur eruit gekropen hihi, en nog moe zijn vanavond verjaardag (bowlen en steengrillen) dus wel erg leuk en ons meisje gaat lekker mee isabel is verkouden zielig maar ja gaat wel weer over. ik ga isabel eten geven dan kan ik daarna mezelf aankleden, was aan zetten en zelf eten.
@ T84, voor het eerst sporten weer, spannend!!! Maar ook heel erg fijn!! Mag je al alles gaan doen na je ks? Hier moest ik (zonder ks uiteraard ) nog even wachten met de buikspieren van de vk. Super dat de zolder weer net is, geeft een heerlijk gevoel he? @ Naomi, nou hier staan we elke dag om 6u naast ons bedje hoor , behalve in het weekend, dan is het meestal 8u... Arme Isabel, helemaal verkouden!! Klinkt leuk wat je vanavond gaat doen zeg
pffffffff respect hoor!! ik ben absoluut geen ochtend mens hihi. meestal is het hier kwart over 9 half 10 vroeg genoeg hihi
Hey meiden, Ik dacht zal ook weer eens iets van met laten horen Heb niet alles terug gelezen want dat was gewoon teveel Naomi: Ik lees dat je al volop aan het werk bent?? Dat is dan snel gegaan!! Alice: Pff.. zo vroeg opstaan Haha ik ben niet zo'n ochtendmens Ongi: Jippie :x, maar in elk geval fijn dat je cyclus opgang komt. T84: Sporten?? Succes!!! Hopelijk krijg je niet te veel spierpijn Pinda: Spannend hoor die uitslag. Hoop voor jullie dat jullie hem snel krijgen en dat alles goed is!! Hier gaat het z'n gangetje. Zijn vorig weekend met Stan naar de Huisartsenpost geweest, hij had een flinke keelontsteking en ook ik ben op het moment niet helemal fit. Vrees dat er een kaakholteontsteking aan zit te komen Alle tanden en kiezen doen pijn en m'n neus zit redelijk dicht. Kijken het dit weekend maar even aan en anders toch maandag maar even naar de HA. Verder zijn we wederom opzoek naar ei. Verwacht hem volgend weekend ergens. Ben niet zo fanatiek meer aan het tempen. Vergeet het deze ronde gewoon maar Liefs vanaf hier
Even een zwaai! Morgen werken en verjaardag, misschien kom ik nog even kijken tussendoor. Fijn weekend!
He meiden.. Zo gister voor het eerst weer gesport.. heb zumba gedaan. Dat is echt leuk. Alleen wat ben ik een stijve hark geworden niet normaal, haha. Maar verder ging alles goed, de oefeningen met springen waren nog gevoelig in me buik maar verder niet. Hield het ook allemaal vol, dacht dat het slechter gesteld was met mijn conditie. En de spierpijn valt ook mee, voel alleen dat me spieren moe zijn zeg maar.. maar misschien komt het nog. Ryan heeft het vannacht weer zo goed gedaan, word er helemaal blij van. @Renmar, zo dat klinkt vervelend zeg meis. Hoop dat het allemaal snel over is. @Sweetbel, werkse vandaag! Nog eventjes en dan heb je lekker verlof.. Zo vandaag maar is de tuin aanpakken. We willen een deel gras gaan leggen en nieuwe tegels erin. Maar wat vervelend zeg, hoe kom je van je oude tegels af? Iemand tips? Bij de gemeente kost het *** veel geld. En dat vind ik weer zonde..
Hey meiden, Hoe is het hier met iedereen,ik voel me zo schuldig dat ik hier een tijd niet ben geweest. Hier moest ik om 19.50 bij de huisartsenpost zijn kreeg zoveel pijn in me rechteronderkant dat ik nu echt dacht dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had, Ik moest aangeven waar de pijn zat en duwde erop ik ging door de grond van de pijn Voor de rest zei hij dat alles goed was. Hij zei ook bij het onderzoek bij het duwen van de eierstok en van onderen duwde (baarmoeder) dat als het pijn deed het plafond te dichtbij was,en dit was gelukkig niet zo. Hij gaf aan dat het me spieren waren bij de bekkenrand maar vond dit wel erg vroeg met 6 weken.Moest het sowieso in de gaten houden of ik geen koorts krijg en niet nog meer pijn dan moet ik weer langskomen. Heb zelfs een beetje gehuild omdat ik er zo bang voor was En nog vertrouw ik het ergens niet Sorry voor ego bericht!
Kim, wat vervelend zeg.. Weet ook niet wat het is, maar probeer je niet al te druk te maken, dat is ook niet goed. Heel veel sterkte, ik hoop dat de pijn afneemt! T84. leuk he, zumba! Ik heb dat ook een tijd gedaan. Nog 3 keer werken voor mn verlof! Lig lekker op de bank, vriend is alleen naar een verjaardag, ben echt te moe na het werken van vandaag.