Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Sweetbel,hier een lekker saai weekend gehad,gister was vriend werken dus niet veel gedaan.

Hoe was jou weekend?

Gister kwam de buikpijn weer erg terug zetten en kon ik bijna niet meer lopen vannacht heb ik er ook best wel last van gehad.Tegen 8 uur ging het wel weer,wou de HA nog bellen maar die nemen niet op.Dus ik kijk het nog even aan vandaag en anders ga ik er alsnog langs.

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, afgelopen zaterdag moesten we er om 5u uit en gister om 7u.....vandaag mochten we ons oude vertrouwde 6u weer ;). Nou, ik vind het echt heerlijk om vroeg op te staan hoor :). Maar ik lig dan ook altijd vroeg in mijn bedje ;), hihihi....

@ Remmar, inderdaad, "Ongi jippie:x", ik was eerst echt heel erg blij dat ik eindelijk wat meer duidelijkheid daaromtrent had, maar ik ben de afgelopen dagen echt leeggelopen!!! Blegh, en het is ook wel wat heavy met de borstvoeding erbij....
    O, bijna een kaakholte-ontsteking lees ik:$, nou ik hoop niet dat het doorgezet is!!! En Stan ook al niet fit geweest:(.
    En alweer op zoek naar je ei;), misschien wel even lekker dat je niet aan het tempen bent...gewoon even lekker rustig aan, misschien helpt dat wat :)

@ T84, wat fijn dat Ryan het zo goed doet 's nachts!!! En wauw, al flink aan Zumba gedaan dus :)
    Ik heb helaas geen tips voor je voor de tegels....

@ Kim, aw, wat vervelend zeg :(. Maar gelukkig was er 'niets' aan de hand. Vrijdag heb je je echo toch? Hopelijk ben je dan snel gerustgesteld!! En ik hoop ook dat je pijn snel weg is!!

@ Sweetbel, * zwaai *

Wij hebben er ook een druk weekendje op zitten. Gister is onze zoon gedoopt in Brabant. Dus met alle voorbereidingen etc. zijn we druk geweest. Vandaag een heerlijk rustig dagje in Utrecht. Even wat puinruimen, internetten, boekje lezen etc. Vanavond komt mijn man alleen niet thuis :(, hij heeft een diner met zijn werk, ach ja, heb ik het lekker rustig;)

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Kim, wat stom zeg, dat het gewoon nog steeds pijn doet. Zou het inderdaad even laten weten, misschien de verloskundige bellen?

Alice, aah, je zoontje laten dopen.. Mooi hoor! Hier doen we daar niet aan, maar ben wel een paar keer bij een doop geweest, vond het erg mooi! Vervelend van je ongi zeg! Zou er niet aan moeten denken om zo vroeg op te moeten staan, 7 uur is echt al heel vroeg! Misschien dat dat ook komt omdat wij altijd tot laat wakker zijn, mn vriend kan bijna niet voor 12en slapen, soms heel irritant!

Zo, nu snel aankleden en naar paardje!

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweetbel, o fijn even naar je paardje, heerlijk weer is het nu he om lekker bij je beestjes te zijn :).
    Hoe gaat het met je buikje?

Zo, de kleine is lekker in bad geweest en ligt alweer heerlijk te slapen, kan ik even lunchen en weer wat doen in huis :)

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Kim, en meis hoe voel je je nu? Bel anders je vk en vraag of je langs mag komen, dat mag meestal altijd namelijk.
    @ Leuk dat je zoontje is gedoopt. Hoe vond ie het met het water?
    @Sweetbel, lekker met dit weer naar je paardjes. Heerlijk. Die van mij gaan eind april tot eind september een een seizoen het land op. Hebben ze wel een keer verdiend na al die jaren.
    Ga zo met moeders en Ryan naar prenatal, even voor een nieuw ledikant kijken,.. die kleine groeit zo hard. Haast geen gezicht meer in de wieg.

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, ja dat gaat hard he? Voor je het weet zijn ze alweer uit hun wiegje gegroeid. Onze zoon moest dit weekend 1 nachtje in de wandelwagenbak slapen en dat was ook echt al heel erg krap voor hem.
    O wat lekker dat je paardjes een heel seizoen op het land mogen, zullen ze vast wel van gaan genieten :)
    Onze zoon vond het water trouwens helemaal niet erg, het zout vond hij iets minder lekker. Maar eigenlijk heeft hij zich heel goed gedragen de hele dag :).
    Hihihi, ik ben benieuwd of je stiekem niet toch nog wat meer koopt bij de prenatal dan alleen een ledikant ;).

Zo, wij hebben net boodschapjes gedaan, is dat ook weer gebeurd :). Ik denk dat ik zo maar eens met een boekje de bank op kruip :)

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, fijn zeg, een heel seizoen de wei op. Ook voor jou, heb je het iets rustiger! Heb je nog een mooi ledikant gevonden?

Alice, buik is hard gegroeid, staat nu gelukkig stil, anders had ik voorover gevallen haha. Zal een foto toevoegen. Nog lekker gelezen?

Ben aan het koken, moet kwart voor 7 naar Zwangerfit, dus moeten een beetje op tijd eten.

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Foto, 31 weken:

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweetbel, o wat een mooi buikje heb je!!! Ooo, ik krijg echt weer helemaal weemoed naar de zwangerschap!!
    Veel plezier op zwangerfit zo meteen!!

Ik heb niet echt meer gelezen eigenlijk, ben toch maar weer wat gaan rommelen in huis...ach ja, dat moet ook gebeuren. Zo meteen even met de hondjes naar buiten en daarna lekker salade eten, dat is zo heerlijk met dit weer :)

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    mooi buikje sweetbel!!! niet extreem groot toch?

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedenavond!:)

Sweetbel,mooi buikje :D

T84,is het nog gelukt voor een ledikantje voor Ryan?

Alice,wat leuk zeg dat jullie kleine man is gedoopt!

Dat is zeker lekker met dit weer,wij hebben zaterdag en zondag sla gegeten was te veel dus moest wel 2 dagen vind het ook helemaal niet erg!

Naomi,hoe is het met jou?Druk aan het werk.

Hier heb ik een controle afspraak woensdag,buikpijn was vannacht best wel erg niet echt ongi krampen maar ook een soort van bandenpijn weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.

En na het eten hebben we nog even lekker een uurtje gewandeld:)

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @kim: hier gaat het prima! maar inderdaad druk druk druk hihi

deze week, dinsdag, woensdag, donderdag zaterdag en zondag werken.... elke keer maar 4/5 uur maar ja.
    ben het niet gewend he haha dus het zal pittig worden!

hopelijk word je buikpijn minder!

@nijnonijntje hoe gaat het met je meis???

13. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Mooi buikje sweetbel!!
    @alice, heb nog geen ledikantje gekocht kon nog geen keuze maken, haha.. Maar heb natuurlijk wel wat andere dingetjes gekocht, haha.. Kan het ook nooit laten..;)
    Hoe lang is jou mannetje nu?
    @Naomi, Zo zo das een hoop werken in 1 keer.. Gaat het wel allemaal goed?

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi,zo dat zijn al wat dagen,lijkt niet veel nee die uren maar als je werkt dan merk je het wel inderdaad hihi.

T84,je moet wel kijken voor een ledikant hihi,erg begrijpelijk hoor ze hebben ook zulke leuke dingen.

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: ja het gaat prima. het is even wennen steunkousen aantrekken en uittrekken maar ja heb nog maar 2 diensten mee gelopen. het wassen is makkelijk en praatje maken ook ;)

hihi moeilijk he kiezen, ze hebben ook zoveel!

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Kim, spannend, morgen de echo! Ik was helemaal op van de zenuwen, keek er zo naar uit! Misschien krijg je wel een tweeling!

Naomi, hebben ze niet van die zakken voor onder de steunkousen, dat die beter aanglijden? Je kan ook een pedaalemmerzak gebruiken. Scheelt een hoop gedoe! Maar zonder zijn ze ook aan te krijgen hoor, even een handigheidje in krijgen. Gaat het allemaal in combinatie met Isabel?

T84, oh wat ben jij erg haha. Ik kan mezelf ook echt niet tegenhouden met shoppen, echt schandelijk. Gelukkig groeien ze hard hihi.

Alice, lekker he, salade met dit weer. Wij hadden wraps met veel sla etc, en alleen kipstukjes erdoorheen. Ook zo lekker! Nog iets gehoord van een sollicitatie?

Nu snel aankleden, moet naar college. Heeft totaal geen zin meer, want de tentamens kan ik toch niet meer maken, maar goed..

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Sweetbel,ik weet niet of het een echo is aan de ene kant hoop ik het wel,want moest gewoon naar het zwangeren spreekuur komen.

Haha dan ben je niet de eerste die het zegt een tweeling,dat zei me zus ook al:p

Maar daar ga ik niet vanuit want heb maar 1 eisprong gehad of het zou een ééneiige tweeling zijn neee die kans is er bijna niet.

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim, shit zeg....nog steeds zo'n buikpijn

@ Sweetbel, o lekker, wraps!!! Hebben wij vanavond :)
    Wel knap van je dat je dan toch gewoon naar college gaat.

@ Naomi, pfjoew, dat is dan wel veel werken inderdaad!!! Maar het is voor het goede doel ;)

@ T84, ja moeilijk he? Er is ook zoooooveel!!! Wat heb je voor andere dingetjes gekocht?
    Ons mannetje was de afgelopen meting (28 maart) 61.5cm en 6300gram.

Hier vanochtend alweer lekker druk geweest, de woonkamer gezogen en gesopt, beetje rotzooi in de berging gezet, slaapkamer wat opgeruimd, nog wat stofgezogen, kattenbak uitgesopt etc. Net even lekker een knuffel halfuurtje met mijn ventje gehad, nu even internetten en dan flink weer verder in het huis. Het huishouden lijkt ook echt noooooit af te komen he??

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweetbel: ja ze hebben van die zakken dat is inderdaad best makkelijk. maar het is en blijft even een handigheid die je erin moet krijgen.
    in combinatie met isabel gaat het perfect, ik regel eerst oppas en dan mn diensten haha en het is maar een paar uurtjes werk dus makkelijk met borstvoeding!

hier net een mailtje gehad dat mijn diensten zijn geannuleerd voor deze week en 1 mei bij het ene team omdat ze me niet kunnen begeleiden zeggen ze. ik heb geen ervaring natuurlijk en hun hebben geen mensen die mij kunnen en mogen begeleiden!
    grrrrr. heb nu nog wel 2 diensten in een ander team open staan en hopelijk gaan die wel goed! ik vond het zelf wel goed gaan eigenlijk maar ja....

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, o balen dat je diensten geannuleerd zijn :(....hopelijk lukken die dagen in het andere team wel!

Deel Deze Pagina