@Kim, geef toch niet dat het zo'n verhaal is. daar zijn we voor. Maar vervelend dat de oorzaak waarschijnlijk bij je vriend ligt. Ik hoop dat het idd een eyeopener voor hem is en dat hij er ook aan gaat werken voor jou. Want anders wordt het heel moeilijk voor jezelf denk ik, hoeveel je ook van hem houd. Sterkte meis.. ik hoop dat jullie eruitkomen!! @Pinda, ow dat is minder goed nieuws. Ik zou nu gewoon even afwachten wat er gebeurd, hoewel dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Zo de gezichtsbehandeling was weer heerlijk gister, helaas zonder de massage maar dat is niet goed voor de kleine (de afvalstoffen gaan dan naar hem). Maar heb er heerlijk van genoten!! Ik zal zo nog even een buikfoto plaatsen..
Bekijk bijlage 103545 23 weken.. De foto is wel in de avond gemaakt, dus dan is me buik groter dan in de ochtend.
Kim, wat vervelend dat je vriend de 'oorzaak' is van je problemen.. Ik hoop voor je dat je vriend wilt meewerken om een beetje te veranderen. Anders gaat het wel moeilijk worden denk ik voor je. Wel goed van hem dat hij weil meewerken! Dat is de eerste stap. T84, mooie buik! Is ook alweer gegroeid he! Ik ben helemaal jaloers op je gezichtsbehandeling, zo lekker.. Ga denk ik ook maar een afspraak maken hihi. Trouwens, mooie deuren!
Goedemorgen meiden, SOrry heb even niks van me laten horen een paar dagen, maar heb wel aan jullie gedacht. het was even heel hectisch hier. Mijn vader is opgenomen geweest in het zieknhuis voor een klacht waar ze niet de oorzaak van kunnen vinden. Na een paar dagen is hij naar huis gestuurd, maar de beste man heeft nog zoveel pijn. Echt heel erg om je vader zo te zien hoor. Verder hier weer aan eht werk, ja dat gaat gewoon door. @Steph O wat een heerlijk gevoel om te zein dat het hartje klopt he. Nu kun je natuurlijk helemaal genieten @Alice Een bowlingbal. O meid, dat zal we niet lekker voelen inderdaad. Hoop dat de pijn neit te erg wordt. @T84 Mooie buikfoto hoor, wel een flnke , maar echt heel mooi hoor.
@ Nijn, sterkte met je paps!! Wat vervelend dat er nog niets bekend is zeg!! @ T84, wat een prachtig buikje @ Steph...ik heb mijn eigen pb terug gehad...ik denk dat er iets mis is gegaan? @ Miran, ik zal eens googlen... @ Wian...naar jou zwaai ik even, ben even vergeten wat ik wilde zeggen...o ja, volgens mij mag indalen nu al? @ Kim, heavy zeg...maar doe maar lekker je verhaal hier meid!! Maar het is allemaal wel voor het goede doel...vaak moet je eerst door het slijk om weer op het rechte pad te komen, om zo maar te zeggen... @ Pinda, knuffel voor jou!!! @ Naomi, jij tikt zo vast ook een post, want ik zie dat je online bent @ Ego, weer een gebroken nacht gehad...baby daalt denk ik echt...vanochtend maar weer even terug gekropen, maar nu dus nog steeds erg moe...griepje komt er echt aan vrees ik...
hoi meiden, wat hebben jullie weer lekker gekletst @miranda: spannend meid!! hopelijk mag je gewoon lekker thuis bevallen! @alice: hmmmm dat lijkt me niet echt een prettig gevoel..... hopelijk is het uit te houden. @kim: meid hoe lang je verhaal ook is je kunt hem altijd hier kwijt dat weet je toch balen dat je vriend de 'oorzaak' is, hopelijk wil hij veranderen en kunnen jullie saampjes goed verder door het leven. @T84: mooie buikfoto hoor!! @pinda: hopelijk is het een innesteling en geen ongi, mijn duimen draaien voor jou meid! @stephanie: *zwaai* want ik weet even niet meer wat jij getypt hebt... @nijn: meid wat vervelend voor je vader!! waar heeft ie pijn?? heel veel beterschap met hem, en laat je niet zomaar afschepen in het ziekenhuis hoor! als hij zoveel pijn heeft moeten ze maar meer onderzoeken doen om er wel achter te komen waar hij last van heeft!! @wian: *zwaai* zo volgens mij heb ik iedereen gehad anders sorry!!!!! hier vandaag 30 weken! wat gaat de tijd toch snel... over 7 weekjes mag ze al komen *zwijmel* net kleertjes uitgezocht die ik haar aan wil laten trekken als 1e pakje. eentje in maat 50 en eentje in maat 56! kwam net tot de ontdekking dat ik maar 1 stel kleertjes maat 50 heb en maar 2 in maat 56 de rest is 62/68 hihi. toch nog maar even gaan shoppen dan want dat is wel erg weinig! broekjes heb ik helemaal weinig! 1x50, 1x56, 1x62 hahahah
@Naomi, Mijn vader heeft gigapijn in zijn borstkas, maar ze kunnen niks vinden. Maar er zullen nog wel wat onderzoeken komen waarschijnlik. Nog even afwachten dus.
@Nijn: vervelend voor je vader zeg! Heel veel beterschap voor hem gewenst en hoop dat het allemaal goed komt! @Naomi: leuk is dat lijkt me kleding kopen voor je kindje jaja nog 7 weekjes @T84: mooi buikje hoor! Enne die gezichtsbehandeling wil ik ook wel heb ik nog nooit eerder gedaan! @Sstephanie: fijn dat je een goed gevoel hebt over je gemaakte tentamen! @Alice: *geeft een knuffel terug* jij hebt hem harder nodig als ik denk ik! hoop voor je dat het griepje niet doorzet. Mag je baby al komen eigenlijk of is het nog te vroeg?? @all: nou het lijkt erop dat de bloeding weer stopt erg vreemd hoor..maar wacht tot mijn NOD met testen..grrr..vind het echt moeilijk om te wachten...
Nijn, wat erg. Echt verschrikkelijk om je vader zo te zien.. ik hoop dat het snel beter gaat met hem, en anders echt terug gaan naar het ziekenhuis! Hoe is het verder met je? Naomi, helemaal niet erg zo weinig kleertjes, kan je lekker shoppen in je verlof! Heerlijk toch! Heb je een foto van het eerste pakje? Vind ik altijd zo schattig om te zien.. Alice, wat raar! Ik had je een heel lang bericht gestuurd. Balen dat je je zo naar voelt zeg. Kan je niets nemen om een griepje te voorkomen, veel vitamine c en van die bruistabletten? Of mag je die nu niet hebben? Succes en sterkte!! Pindakoek, ik bedacht me net dat jij had geschreven dat je veel bloed verloren was. Wat jammer! Vaag van die eerdere bloedingen. Het zit je niet helemaal mee he! Knuffel! Ik ben net terug van mn paardje. Die heeft heerlijk buiten gespeeld met een ander paard van stal. Heb daar in de kantine kunnen leren, dus ben gelukkig alweer wat opgeschoten, ik loop zo achter met dit vak.. Dus ik ga weer aan de slag.
@ Steph, hihi leren in de kantine! Doet me aan mij denken toen ik ponykamp begeleidde tussen de tentamens door....stal is altijd een goede plek om te zijn toch? Jammer van dat bericht...ik baal ook altijd zo als je iets langs getikt hebt en het is dan weg .... Slik nu al 7 pillen per dag eigenlijk...en veel verse sapjes en fruitjes, dus hopelijk krijg ik zo ook genoeg vitamientjes binnen @ Pinda, over 4 weken mag de kleine komen!!
@stephanie: hihi ja maar ik wil ook niet teveel kleren hebben, want we zullen toch vast nog wel wat krijgen, maar ik moet toch wel voor een paar dagen kleren hebben vind ik. dus inderdaad nog eens shoppen, ik denk dat het de zeeman wordt en misschien de wibra lekker goedkoop. ik zal eens een foto maken van de eerste pakjes maar weet niet of dat vandaag nog lukt heb nl weinig zin om naar boven te gaan nu hihi.
@Nijn, jeetje wat schikken zeg meid! Hoop dat ze snel ontdekken wat er aan de hand is..Knuffel.. @kleertjes, ik heb denk ook wel de basis in huis qua kleertjes.. maar denk dat ik nog wel wat zal kopen en idd Noami verder krijg je meestal veel.. dus zonde om zelf te kopen, haha.. Pff heb echt een verveeldag vandaag..
Hier ook een verveel dag. Op mijn werk dan. En ik kan mijn gedachten er niet geod bijhouden. Komt iets teveel op me af op dit moment.
@Alice Slaap lekker meid. Meiden, ik moet wat gesprekken voeren zo en daarna zal het wel tijd zijn om naar huis te gaan. Vanavond weet ik neit of ik langs hobbel. In ieder geval tot morgen meiden!!!
Slapen is hier niet gelukt...toch wat last van het indalen / pijntjes...ach ja, dan slaap ik misschien een keer 's nachts , dat is ook wel plezierig....nu maar weer even internetten en de minuten op de klok weg laten tikken....
Nijn, tot morgen! Alice, jammer dat je niet hebt kunnen slapen zeg! Met al die sapjes en vitamientjes zal het wel goedkomen! Naomi, je zal inderdaad wel veel krijgen. Maar het blijft leuk om zelf lekker te shoppen! T84, al iets gevonden tegen de verveling? Ik heb net het 9maandendagboek van Paulinde Oud binnengekregen via Bol.com, en daarna kon ik me niet meer concentreren. Ziet er heel leuk uit! Ben al anderhalf uur aan het niksen. Bleegh, wat heb ik toch een hekel aan tentamens! Pff, poging 387482374 om te leren haha.