Naomi, balen zeg.. Ook niet echt netjes, jij regelt toch ook oppas enzo. Hoop ook dat je andere diensten wel doorgaan. Ach, nu lekker uitrusten, je kan er toch niets aan doen. Alice, pff, ga ook niet meer denk ik hoor.. Deze week en volgende week afspraken met studieadviseur en decaan, red het gewoon niet meer. Maar goed, vandaag zit er weer op. Jij hebt alweer veel gedaan zeg! Ik ga straks lekker op de bank hangen, heerlijk niksen!
mijn andere diensten gaan gewoon door hoor. het ligt niet aan mij persoonlijk maar hun durven het niet aan om mij in zo een korte tijd al zelfstandig te laten werken. ik kan bij het andere team aangeven dat ik ervaring heb haha dus ik hoop dat dat beter uit pakt! het team waar ik nu meer bij ga werken is ook veel leuker heb maar 1x oppas die ik af hoef te zeggen, en dat vind mn moeder echt niet erg! kan ze lekker uitslapen op haar vrije dag hihi. hier net de hele beneden verdieping opgeruimd en schoongemaakt, alleen nog even dweilen zo meteen. mn moppie is wakker dus ik ga haar uit bed halen
helaas is het bij mij weer niet gelukt... Ik begin een beetje bang te worden dat er iets niet goed is of zo, of hebben we gewoon pech?
balen elja!! maak je nog maar geen zorgen, ze zeggen dat het gemiddeld een jaar duurt! als je na een jaar nog niet zwanger bent ( nu nog een paar rondes dus) dan zou ik langs de ha gaan voor een doorverwijzing, dan kan er vast wel wat gecontroleerd gaan worden. heb je al een ovu testen geprobeerd? dan weer je in ieder geval of je een ei hebt of niet!
Wat jammer Elja.. Inderdaad, ze zeggen dat het een jaar kan duren, maar ik snap dat je ongeduldig wordt.. Is ook echt niet leuk allemaal, veel sterkte. Naomi, ooh lekker veel gedaan zeg! Hier echt niks haha, alleen wat was weggewerkt. Heb echt geen puf vandaag. gelukkig maakt het voor je moeder dus niks uit dat het oppassen niet doorgaat. Snapte wel dat het niet aan jou lag hoor! Net proefdruk van het geboortekaartje besteld. Hadden er al eentje, maar vond t papier niet mooi. Dus hopelijk nu wel die andere soort!
Ik heb al wel 3 rondes ovutesten gebruikt en daar kwam wel duidelijk een eisprong uit, dus dat onderdeel van mijn lichaam zou moeten werken. Ik ga deze ronde voor het eerst temperaturen, heb net een thermometer gekocht. Ik ga dit doen omdat ik gelezen heb dat een HA hierom kan vragen, mocht ik daar terecht komen. Wat ik natuurlijk niet hoop!
Meer kan je niet doen Elja.. Ik hoop met je mee dat het nu wel gaat lukken! Weinig op het programma vandaag. Moet werken en ga daarvoor met een vriendin lunchen.
Elja,dikke knuffel meid! Temperaturen is wel makkelijker je kan ze ook in combinatie doen met ovulatietesten. Sweetbel,werk ze vandaag en veel plezier met lunchen. Naomi,zo lekker druk geweest! Balen zeg dat je diensten zijn geannuleerd. Alice,ook jij druk geweest met schoonmaken!Is het nog gelukt om het huisje af te krijgen?
Hey meiden, De buikpijn kwam van de bandenpijn door de groei van de baarmoeder. Ze heeft toch een echo gemaakt en deze was helemaal in orde. Het hartje klopte stevig en de kleine is al 5mm wat overeenkomt met 7 weken Bekijk bijlage 143775
@Kim, wat een mooie echo meis!! Nogmaals gefeliciteerd!! @Hier, net weer de stad in geweest. En natuurlijk weer wat gekocht, volgens mij begin ik een beetje koopziek te worden. Maar alles is ook zo leuk voor die kleine.. hihi.. Heb weer 2 polos shirtjes gehaald en een wit kortbroekje.. zo schattig. En ben alvast aan het voorbereiden op de vakantie.. heb ook al zwemluiers gehaald..hihi..
@kim: super!!!!!!!!!!!!!!!!!! leuk zeg om weer eens zo een echo foto te zien (hoezo heimwee haha) @T84: hihi hier nog eentje alles is leuk voor die kleintjes en ze kunnen altijd wel iets gebruiken he haha. hier vanmorgen gewerkt in het andere team, was echt super!!!! ze stond er van te kijken dat ik het allemaal al kon en wist en heb zelf bijna de hele route gedaan, kreeg her en der wat tips en trucs en dat was het zaterdagochtend en zondagavond nog meelopen en dan begin ik volgende week dinsdag zelfstandig.... vanmiddag ook ff de stad in geweest en nog een mega schattig jurkje voor isabel gekocht! Aanbiedingen het babysetje op de 1e blz rechts onder heb hem wel in andere kleuren, geel en roze
hier een foto van Isabel we gaan deze uit laten vergroten op canvas! hier net manlief op zn sodemieter gegeven! hij vertelde dat hij even snel de hond uit was gaan laten terwijl isabel boven lag te slapen! hij had wel de babyfoon bij. mn nekharen gingen gelijk overeind staan en ik denk niet dat hij het nog in zn hoofd haalt om het nog een keer te doen hij schrok erg van mijn reactie hihi.
Meiden bedankt voor de reacties,schrok wel even ze kon het niet vinden maar na wat wroeten zagen we het T84,wat leuk zeg allemaal nieuwe kleertjes. Naomi,wat fijn dat het beter ging in het andere team en knap dat je het nu al zelfstandig deed! Leuk setje hoor! Jeetje daar schrik je inderdaad van zeg als hij dat zegt!Goed hoor dat je dat hebt gezegd tegen hem! Wat een schatje!
Kim, had je geen buikpijn na de echo? Neem aan dat hij inwendig was? Dat had ik wel, kan je daar rekening mee houden.. Naomi, haha, je man zal wel geschrokken zijn. Mooie foto. Leuk dat je al zelfstandig mag werken! T84, haha, shopverslaafde! Ik heb gisteren ook alweer een pakketje binnengekregen hihi.. Straks zwemmen, vanmiddag even naar school.
Wat is Isabel toch een schatje zeg!! Fijn dat het werken allemaal zo goed gaat. Nou dat is zeker schrikken en ik denk ook niet dat je man dat ooit nog doet, hihi.. Ja ik wordt echt een shopverslaafde.. niet normaal, word tijd dat ik weer aan het werk ga denk ik. Haha.. Gister ook weer een bestelling van de babydump binnen gekregen , de buggy voor als we op vakantie gaan. Deze kan speciaal helemaal plat enzo. want als ik mijn kinderwagen meeneem moet ik deze tegelijk met mijn koffer het ruim in laten gaan. En dan heb ik Ryan al die tijd op me arm, das niet fijn voor hem en mij. En in de buggy kan hij lekker slapen. Ow en stiekem ook weer op HM.com geshopt gister.. Haha.. Vandaag lekker een rustig dagje, heb niet zoveel zin om van alles te doen. Dus lekker hangen.. morgen weer sporten!!
@Kim: wow wat super voor je en wat een mooie echofoto!! @All: vandaag krijgt mn vriend de uitslag te horen van zijn sperma onderzoek. Had gisteren al gebeld maar de assistente wilde de uitslag niet zeggen, privacy gevoelig :x Mn vriend wordt dus nu tussen 12.00 - 14.00 uur gebeld...zit echt in de spanning hier..!!! Eitje is nog niet geweest..maar denk dat hij of gisteren of vandaag komt...
Pindakoek,ja daar zijn ze best wel erg in hoor!Jeetje nu nog een tijdje in de zenuwen zitten.Hoop dat alles goed is en dat je eitje snel komt!