Hey meiden! Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen! Heb niet alles terug gelezen want dat is wel erg veel... Hier gaat alles goed, zelf had ik gehoopt dat mn bekken wat sneller beter zou gaan.. maar moet het echt weer opbouwen. Met Jurre gaat alles goed! al heeft ie de laatste dagen wel iets meer last van zijn darmpjes denk ik... dan moet hij met vlagen huilen en vraag je je af wat je voor hem kan betekenen. Verder is het echt een lief en tevreden ventje! Ik zal proberen weer wat vaker langs te komen.. misschien dat als de visite drukte wat afneemt dat het weer wat makkelijker word! Vandaag voor het eerst een dagje helemaal geen visite! Merk dat je toch wel echt geleefd word de afgelopen weken. Liefs van hier.. Nog even een fototje van ons kleine mannetje(al weer anderhalve week geleden, toen we voor het eerst buiten hebben gewandeld)! Bekijk bijlage 143984
@All: zaad van mijn vriend is helaas slecht en zwemt heel langzaam. Hij krijgt nu een doorverwijzing naar de fertiliteitsarts.. ben nu echt helemaal in shock...!
ow bah wat erg pinda!! je hebt nu wel duidelijkheid waarom het steeds niet lukt. hopelijk worden jullie snel geholpen bij de f.arts en ben je nu snel zwanger!!
@Wian, he meis!! Wat een mooi mannetje heb je daar zeg!! En fijn dat alles goed gaat. @Pinda, he shit.. balen zeg meis!! Maar idd nu weet je wel waarom het niet lukt en kunnen jullie geholpen worden.. Sterkte!
Wian,wat een schatje Pindakoek,Jeetje meis dat meen je niet Maar nu heb je wel de reden waarom het niet lukt.Hoop echt voor je dat je snel zwanger mag zijn!Je mag me altijd PB-en
Wian, wat een mooi kereltje. Kan bijna niet meer wachten tot ik mijn prinsesje in mn armen kan houden. Leuk zoveel visite, maar kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment zat bent. Gezellig dat je er weer wat vaker bent! Pinda, oh nee,,, wat een rotnieuws!!! Ik hoop dat de arts jullie snel kan helpen. Hele dikke knuffel! Net een berichtje dat ik mn mail dat ik het tentamen gehaald hebt (enige tentamen dat ik gemaakt had). had een 7 dus ben best wel blij.. Nu toch weer de energie om een vak te volgen tot de bevalling haha. Goede afsluiting van de dag dus.
@sweetbel, goed zo een 7!! @hier, ik gister onze tuintegels op marktplaats gezet om gratis af te halen. Ik dacht dat duurt nog wel ff, maar nee binnen een uur waren ze weg. Worden van het weekend opgehaald. Haha. Vanaf dan hebben we een zandbak.. want wij hebben nog geen nieuwe tegels enzo uitgezocht, haha. Had niet verwacht dat ik die stenen zo snel kwijt zou zijn. Bekijk bijlage 144248 Foto van Ryan van vandaag!
Hey meiden, Sorry dat ik jullie op het moment zo verwaarloos Kom gewoon niet toe aan reageren op jullie berichtjes. Pinda: Wat een -piep-nieuws. Hopelijk kunnen jullie snel terecht bij de FA. Hele dikke knuf voor jou!! Sweet: Toch een 7 voor je tentamen!! Wauw, gefeliciteerd!!! Wian: Wat een scheetje!! Lekker er van genieten. Hoe is het met je bekken?? Kim: Zag een hele mooie echo voorbij komen!! Het is nu wel heel duidelijk he Rest: Geen idee meer wat jullie allemaal getypt hadden, sorry!! Ga nu weer proberen om het bij te houden Hier nog steeds zoekende naar mij ei Zit inmiddels op dag 14 van de cyclus en nog geen posi ovu-test te vinden. Snap er echt even helemaal niets meer van. Ook vergeet ik bijna iedere ochtend om te tempen. Ben er dus niet zo heel erg mee bezig op het moment. Dus of ik heb ineens een langere cyclus, of m'n ei is geweest voor ik met ovu-testen begon of ik heb deze keer maar een korte lh-piek gehad en heb hem gemist met 1x per dag testen Kortom geen idee of er überhaupt een kansje in zit deze maand! Ook van het klussen is nog niet veel terecht gekomen. Mannetje en ik zijn beide hartstikke verkouden en snotteren dus gezellig tegen elkaar in, haha niet echt romantisch dus Liefs vanaf hier
T84: Zo jullie knul wordt ook al groot!! Wat een heerlijk mannetje om te zien!! *zwijmel* Wil ik ook!!
@All: bedankt voor jullie medeleven! Heb vannochtend de fertiliteitspoli gebeld en we kunnen 26 april gelukkig al terecht!
bedankt voor jullie reacties T84, wow jullie hebben ook een mooi mannetje! wat gaat het hard he, en ze veranderen zo enorm de eerste tijd.. vind ik nu al! pinda, wat een rot nieuws zeg! Dat is zeker een klap...maar er is nu in iedergeval wel een oorzaak gevonden... hoop voor jullie dat de f.arts snel iets voor jullie kan betekenen! sweetbel: super een 7! fijn dat je die gehaald hebt! zeker een goede afsluiter van de dag! remmar: balen dat je ei moeilijk te vinden is! en dat jullie beide verkouden zijn is ook niet prettig! bah! mn bekken is nog steeds herstellende... nog steeds last van.. niet zo als aan het eind van mijn zwangerschap.. maar het is nog steeds aan wezig, en ver lopen zit er nog niet in... moet het opbouwen. Als het over 3 weken nog niet beter is ga ik weer naar fysio.. maar wil het eerst even de tijd geven na de bevalling voor ik daar gelijk weer heen ga. all: Ons mannetje heeft vannacht 8 en half uur achter elkaar geslapen! echt lang!! We hadden de wekker gezet om 01.00 om nog de laatste fles te geven.. maar volgens ons is die wekker niet gegaan (als die gaat blijft er 2 uur lang een radio spelen). om 10 voor half 8 ging de Jurre wekker... haha en toen pas werden we wakker... Mijn man zich dus verslapen want die zit normaal gesproken om half 8 in de auto naar zijn werk! Maar wat een slaapkop ons ventje!! Wat een heerlijk weer was het vandaag he! Echt fijn die zon! Vanmorgen eerst 2 tantes op visite gehad en vanmiddag met Jurre lekker buiten gewandeld.. Bij ons achter zit ik bij de weilanden en een kinderboerderij, dus dan loop ik een stukje, pak ik een tijdje een bankje, dan weer lopen, dan weer een bankje al met al toch anderhalf uur buiten geweest, heerlijk! Zometeen een pizzatje eten en dan nog weer visite. fijne avond allemaal liefs
Hi lieffies, Ook weer even een zwaai vanaf hier, heb jullie ook wel weer wat verwaarloosd zeg.... Ik zag 2 hele mooie binkies voorbij komen op de foto. P.s Wian, wat een gave trui!!!! Sweet, gefeliciteerd met het behalen van je tentamen... En Pinda, jou wil ik even een hele dikke knuffel geven....Maar wel 'fijn' dat je nu weet waar het aan ligt en dat jullie zo snel al op de poli terecht kunnen!! Ik blijf voor jullie duimen!!
Hey meiden, Ik kom hier weer even spammen met een echo foto De kleine is 3,5 mm gegroeid in 2 dagen tijd en ben nu precies 7 weken ze dachten eerst dat ik woensdag 7 weken was maar dat was dus niet zo. Bekijk bijlage 144324 Zal straks even reageren op iedereen.
alice, mn man heeft ook zo'n jas vest.. zo'n vader zo'n zoon! We hebben die gekocht toen ik nog maar net wist dat we een jongentje zouden krijgen.. We konden hem niet laten hangen! kim, wat mooi om te zien zo'n klein beginnend wondertje!! all: ik ben sinds donderdag begonnen met een nieuwe anticonceptie (nuvaring). Hier voor gebruikte ik de pil. Na nader onderzoek vind ik die nuvaring toch wel een duur anticonceptie middel! ik moet per 3 maanden 20.82 zelf betalen... terwijl ik met de pil voor 6 maanden maar iets van 7 euro moest betalen. Nu zit ik er toch over na te denken om over 3 maanden met een mirena spiraaltje te beginnen.. wie heeft hier ook ervaring mee? En kan je wanneer je die laat verwijderen weer snel zwanger worden? liefs
@ Kim, geweldig die foto!!!!! @ Wian, ik kan je niet helpen met de anti-conceptie....hier gebruiken we nu niets omdat ik bang ben dat de hormonen anders er weer te lang over doen om uit mijn lichaam te komen....
@Wian, ik ben gewoon weer met de pil begonnen. Met een spiraaltje heb ik geen ervaring. @Kim, mooie echo!!!
Kim, mooie echo! Echt grappig, mijn beeb past al een hele tijd niet meer volledig in beeld, zo snel gaat het! Wanneer heb je de volgende echo? Ik heb voor ik zwanger werd ook de nuvaring gebruikt. Ik durf een spiraaltje niet aan, hoor ik zoveel nare verhalen over. Voordeel van de nuvaring is dat hormonen zo weer uit je lichaam zijn. Heerlijk weer vandaag, geniet ervan!