Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hallo lieverds, goedemorgen!!!!

Hoe gaat het met iedereen??

@ Kim, hoe voelt het in je buikje? Lekker zwanger? :)

@ Pinda, het is gelukkig al bijna 26 april!! Ik duim voor jullie!!

@ Nijntje, ik blijf ook voor jou duimen!!

@ Elja & Remmar, voor jullie wordt uiteraard ook geduimd :)

@ Sweetbel, supergoed van je tentamen!! Knap hoor zo laat in de zwangerschap!!

@ Naomi, weer veel werken deze week? Hoe doet de kleine Isabel het?

@ Rosa, ik hoop dat jij en je zoon het inmiddels ook beter maken.

@ Wian, heerlijk dat jullie ook alweer wat in het ritme komen.

@ T84, heb je eigenlijk inmiddels al op het paard gezeten? Of wacht je daarmee totdat ze dit seizoen weer van de wei afkomen?

@ Rest, knuffeltje voor iedereen!!

Vandaag een dagje puinruimen hier, maar ik vraag me af hoe ver ik kom, heb maar 4.5uur geslapen vannacht. Mijn oor zit dicht en nu voelt het zo raar aan 1 zijde van mijn hoofd....brrrr....

2. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen,

Alice: Klinkt alsof je hetzelfde krijgt als mijn mannetje. :(
    En 4,5 uur slaap is niet zo veel.
    Hopelijk kun je vanmiddag nog even plat.
    Veel succes vandaag!!

Hier heb ik mijn ei zaterdag gehad.
    En hebben alleen vrijdagavond kunnen klussen aangezien mijn mannetje zich zo beroerd voelde.
    Dus... veel hoop is er niet voor deze ronde. ;)

Vandaag lekker een dagje naar mijn ouders.
    Zo maar eens kleren aantrekken en de kleine grote man aankleden.

Iedereen een fijne dag vandaag!!

Liefs vanaf hier

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, je ei inmiddels dus gevonden....ik hoop toch dat van die ene keer er toch een zaadje jouw eitje heeft gevonden ;).
    Heerlijk een dagje naar je ouders!!!
    Gek genoeg voel ik me nog niet overdreven moe ofzo na die 4.5u, meestal gaat daar bij mij een dagje overheen.....al hoop ik wel dat ik niet ziek word met dat gekke oor.....

4. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen allemaal..
    @Alice, ik wilde toevallig gister gaat rijden, maar ik ben me toch ongesteld echt niet normaal.. vloeien..pfff. Dat had ik voor mijn zwangerschap niet, was altijd licht ongesteld. Dus heb niet gereden, wel lekker geknuffeld enzo..
    @Renmar, veel plezier bij je ouders vandaag. Wordt heerlijk weer..

@Hier, van het weekend zijn al de oude tegels opgehaald, dus daar zijn we mooi van af. Nu heb ik een zandtuin, haha..Van de week even mooie tegels uitzoeken en laten leggen en dan is de tuin lekker af.. Verder gaat alles hier goed.. alleen gister had Ryan voor de 2e (vanaf het begin gezien) een sago dagje.. konden geloof ik niks goed doen. Hopelijk is ie vandaag weer lekker vrolijk..
    Zo maar matrasje en alle nieuwe bed spulletjes voor Ryan bestellen voor zijn ledikantje.. Het wiegje kan echt niet meer.. haha..

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, zit Ryan niet toevallig in een sprongetje? Hij heeft er namelijk wel precies de leeftijd voor.
    Jammer dat je niet hebt kunnen rijden....mijn afgelopen ongi was ook echt dweilen met de kraan open...ik hoop niet dat het zo blijft...
    Fijn dat de tuin vorm begint te krijgen :)

Zo, ik ben inmiddels gedouched en ik zou eigenlijk moeten gaan wassen en strijken, maar je raadt het al ;), geeeeeeen zin!!

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @alice, ja volgens mij wel.. kan tot 4 maanden duren, daarna is er even een soort van groei stop dacht ik..

Ik heb ook net lekker gedoucht.. vaatwasser aangezet en een wasje opgevouwen en de badkamer schoongemaakt. Zometeen nog een wasje erin en beneden stoffen en zuigen.. verder vind ik het wel prima voor vandaag, haha.. veel te mooi weer..
    Denk vanmiddag even naar de ikea ofzo.. leuk.. hihi..

7. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zie dat m'n mannetje wakker is.. tot straks meiden!!

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, o leuk, ikea!!! Groot gelijk heb je, lekker genieten van het weer!!!
    Ik weet niet precies hoe het met die sprongetjes etc. zit. Maar ik heb het boek gekocht en zie wel veel overeenkomsten met wat ze daarin zeggen en de ontwikkeling / gedrag van onze zoon.

Zo, heb een wasje aangezet en de was gesorteerd....we komen wel ergens vandaag ;)

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: hier gaat het goed hoor ;)
    heb van het weekend gewerkt en vandaag buiten een introductiebijeenkomst vanmiddag lekker vrij.
    morgen avond is mijn 1e zelfstandige dienst!!! spannend maar moet goed komen hihi.

met isabel gaat het prima :D ze groeit als kool!!
    ze heeft het gillen uitgevonden.... ivm lief kletsen is het gillend kletsen geworden hihihi ach ja het is wel grappig.
    verder heeft ze last van de doorkomende tandjes, zielig maar kan er niets aan doen.

@T84: pfff erg zo erg ongi zijn!!

@remmar: hopelijk is het klussen vrijdag toch nog genoeg geweest:p

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, ik sta elke keer weer te kijken van die snelle meid van je....wow, gewoon nu al tandjes!!!
    O, spannend bijna je eerste dienst!! Maar die komt vast wel goed :)

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemiddag!

Alice,jeetje 4,5 uur maar daar zou ik echt kapot van zijn.Beterschap meid!

Het voelt nog steeds raar hihi,maar het begint steeds meer te wennen.

Remmar,zag dat je je eisprong had gehad! Er hoeft maar 1 zaadje aan te komen he ;)

T84,binnenkort dus lekker aan de gang in de tuin.Haha dat word heel gauw kijken voor een ledikantje :p

Hoe was het bij de Ikea,wij zijn er zaterdag nog geweest.

Naomi,Leuk he als ze dat uitvinden hihi,Nu al haar tandjes dat gaat snel!

Spannend morgen je 1ste dienst!

Hier op dit moment erg misselijk stond aardappels te schillen en begon te kokhalsen heb nu al geen zin meer in eten.Maar het moet wel blegh!Kijken of het me lukt.

Zaterdag gezellig met z'n tweeen naar Babydump,Prenatal en Ikea geweest in Groningen even lekker geshopt:p

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden,

Kim, is je babykamer al helemaal af? Daar was je toch al mee begonnen? Gezellig zo'n dagje samen shoppen. Nog kunnen eten?

Alice, pff, ik zou ook helemaal gaar zijn met maar zo weinig slaap.. Heb jij ondertussen alweer op een van je paarden gereden? Hoe is het met je oor?

T84, lekker dat alle tegels al wegzijn! Ik wil ook zo graag aan de achtertuin beginnen, maar dat gaat niet meer lukken voor de bevalling. Gelukkig is het mooi weer, anders wordt je achtertuin zo'n modderpoel!

Remmar, dus weer spannend afwachten voor je. Ik duim weer voor je hoor!

Naomi, haha, oordoppen in dus. Schattig hoor. Ik vind het echt leuk om te lezen hoe alle kindjes zich ontwikkelen, kan ik me iets meer een voorstelling maken van hoe het straks misschien kan gaan. Veel succes met je zelfstandige diens, maar dat gaat wel lukken denk ik!

Ik ben, net als Alice, ook wel benieuwd hoe het gaat met Rosa en Nijn.

Hier op het moment erg rustig. Geen college meer deze week, en werd gisteren ook afgebeld voor mn werk, omdat ze hoorde dat het wel zwaar werd. Volgende week dus laatste dienst, dan komt er iemand extra om mij te ontlasten, en kan ik afscheid nemen van de bewoners. Deze week dus errrrrug rustig, lekker!:p
    Wilde uitslapen, maar was al helemaal wakker, dus ben al beneden aan het rommelen geweest. Straks maar een wasje in de machine gooien en boven weeeeeer opruimen. Fijne dag allemaal!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweetbel, wat fijn dat het lekker rustig is!! Maar zo te horen ben je al flink druk in huis!
    HIer nog steeds last van m'n oor..en helaas nog niet op het paard gezeten...ik ben benieuwd of dat er nog eens van gaat komen zo lang ik nog hier in Utrecht zit.

Op het moment heb ik een chagrijnig ventje op schoot. Hij wilde maar heel kort slapen en ik ben bezig om zijn voedingen te rekken naar 4x op een dag i.p.v 5x....daar is hij nog niet helemaal mee eens geloof ik...dus ik ga hem maar even extra knuffelen :)

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Sweetbel,ja klopt die was zo goed als af maar er staan nu planken en dergelijke in dus het is een beetje een bende hihi.

Heerlijk dat je het even rustig aan kan doen!Nu alweer druk bezig in je woning.

Alice,lekker eigenwijs dus hihi komt helemaal goed met de kleine man.

Over Nijntje misschien een idee om op haar profiel te kijken ik wil natuurlijk niet zomaar iets zeggen wat ze misschien zelf wou doen.

Hier gister niet kunnen eten,ik wou een stukje aardappel nemen als ik had doorgegaan dan had het niet goed gekomen.Toen maar de witte bonen geprobeerd dat lukte redelijk maar ook moeizaam.En naderhand heb ik niks meer gegeten was elke keer zo misselijk,voel me erg schuldig omdat ik nu bijna geen vitamines naar binnen krijg:(

15. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden..
    Alles goed?
    Gister met Ryan naar een soort van kinderboederij geweest. Was echt schattig allemaal baby geitjes enzo. En Ryan was wakker, hij keek zijn oogjes uit. Heb echt leuke foto's gemaakt. Gister niet meer naar de ikea geweest, veel te mooi weer..

@Kim, ik heb ook veel last van misselijkheid gehad. Ik at gewoon wat ik kon eten. Avondeten vond ik ook niks. Je moet gewoon een beetje kijken wat je kan verdragen zeg maar..

@sweetbel, goed zo, lekker rustig aan doen!! Lekker genieten van het weer.

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Kim, je baby pakt de vitamines wel hoor die hij/zij nodig heeft. Zou me er geen zorgen over maken. Ik slikte sowieso extra vitaminepillen, van Davitamon mama met visolie. Weet niet of je dat al doet?

Alice, geef je hem nog volledige borstvoeding? Jammer dat je nog niet gereden hebt, maar logisch, je gaat niet helemaal op en neer om te rijden, ben je veel te lang onderweg! Hoop dat je oorpijn snel over is.

T84, aah, schattig! Lijkt me heel gaaf om te zien dat hij echt dingen opmerkt. Haha, toch niet meer naar de Ikea geweest? Zou ik ook echt niet meer gedaan hebben.

Zo, de hele tijd aan de poets geweest. Nu even wat eten en dan mn paardje op de wei zetten. Het is echt heerlijk weer!

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    T84,wat leuk zeg dat je met ryan naar de kinderboederij bent geweest en dat hij zijn ogen uit keek.

Ja dat ben ik nu wel een beetje aan het uitzoeken.

Sweetbel,ja ik slik etos zwanger worden en extra visolie erbij.

Dat is het zeker ik stap zo de douche maar gauw onder hihi,en dan naar me zus toe.

Pff zit met tranen in me ogen:) Ben helemaal verslaafd aan Grey's Anatomy en heb dus een stuk gezien alvast van volgende week dat word 1 huil serie heb hem maar gauw uitgezet.
    Laatst begon ik te huilen omdat ik 16 and Pregnant aan het kijken was en het meisje de kleine werd geboren en bij haar neer werd gelegd gaat me vriend me uitlachen:$Kan ik niks aan doen hoor zijn de hormonen:D:p

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim, ik was ook heel erg misselijk met veel spugen tijdens de zwangerschap (tot week 23 dagelijks, laatste keer spugen zelfs in week 29...) maar ik kreeg daar medicatie voor van de huisarts, dat hielp goed! Daarnaas hielp het bij mij om bijna de hele dag door kleine hapjes droge cracker te nemen.

@ T84, ook wat leuk naar een kinderboerderij!!!!

@ Sweetbel, jups, onze zoon krijgt volledige borstvoeding, tot op heden heeft hij nog helemaal niets anders gehad dan dat, water en zijn vitamine-druppels....ik denk ook dat ik de bijvoeding nog even rek totdat hij 6 maanden oud is.
    Heerlijk je huisje weer schoon en nu lekker je paardje doen :)

@ Kim, heel herkenbaar dat huilen.....en voor de andere moeders onder ons..ik weet niet of jullie dat herkennen, maar ik kan nog steeds dagelijk een traantje weg pinken om de mafste dingen...

Zo, hier ook al flink weer wat gedaan in het huishouden, heerlijk!!! Zoontje lief heeft het trouwens goed volgehouden met zijn voeding rekken. Nu is hij alweer een uurtje wakker, heeft al lekker gegeten en een schone pamper en ligt nu fijn naast me te spelen in de wipper...

19. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Kim, ik herken het emotionele ook hoor! De gedachte dat ik straks mijn dochter in mn armen mag houden is al genoeg om natte ogen te krijgen!

Alice, knap hoor, dat je de bv zo lang volhoudt! Ik wil er ook mee beginnen, maar denk dat ze, voordat ik weer naar college ga, ook flesvoeding krijgt, en als het lukt dan de avond en ochtend borstvoeding. Zie kolven niet zo zitten namelijk. Lekker dat jouw huis ook weer helemaal schoon is! Hebben jullie het alweer te koop staan?

Mama's, hebben jullie nog een leuke aanrader qua speelgoed voor de kleine? Ik heb gisteren zo,n schommelstoeltje gekregen, met muziek erbij, errug leuk. had nog geen wipstoel, en die ga ik ook niet meer halen. Maar wat is nou leuk in de box?

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweetbel, soms heb ik het wel moeilijk met de borstvoeding, maar in mijn ogen is het wel het beste wat ik hem mee kan geven. Mag ik vragen waarom je kolven niet ziet zitten? Ik vond het juist in de eerste weken erg fijn om te doen om mijn tepels en borsten wat te ontlasten.
    Wat betreft het speelgoed in de box. De eerste tijd doen ze er toch niet heel veel mee, ik merk dat onze kleine het nu pas echt leuk begint te vinden om te spelen. Maar aanraders: een mobiel met veel kleurtjes. Een boxspiraal met veel kleurtjes en piepjes en waar die van ons echt dol enthousiast mee is is een soort van bal in de vorm van een netje met daarin een rammeld balletje. Daar is hij helemaal wild op!!! En dan heb je nog de gebruikelijke rammelaars en speelkubussen etc. Zelf vroeg ik als kraamcadeaus speelgoed en zo is de box van onze zoon goed gevuld geraakt.

Manlief is nu naar de gamma om verf te halen. Donderdag gaan we schilderen :), dan hopelijk volgende week een afspraak om foto's te maken om de boel te koop te zetten.
    Net even heerlijk met de draagzak en de hondjes naar buiten geweest. We hebben babyzonnebrand gekocht, dat is wel nodig nu! En we hebben een petje en zonnebril voor hem besteld :)

Deel Deze Pagina