Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @all: heb zware menstruatiekrampen al sinds gisterenavond...:( temp nog steeds hoog en gisterenavond zag ik opnieuw een 2e streepje, staat in het topic van de vage foto's...

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Spannend hoor pinda. Vervelend hè, dat afwachten, sterkte!

Remmar, heeft stan gisteren nog lekker gezwommen?

Hier bezig met de grote schoonmaak. Heerlijk alle kasten uitmesten, alles weer netjes en fris. Hoezo nesteldrang haha. Fijne dag allemaal!

3. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Pinda: Zal zo even je foto zoeken daar op het forum.
    Maar wat blijft dat toch raar dat je elke keer wel een tweede streepje krijgt maar dan ongi wordt. (Hoop dat dat deze maand niet het geval is!!)
    Misschien maakt je lichaam wel meer hcg aan als een ander en laten ze daarom een licht streepje zien. :(
    Als jullie bij de FA komen zou ik dat toch eens navragen.
    In elk geval een hele dikke knuf voor jou!!

LIefs van mij

4. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Sweet: Ja die hebben heerlijk in het zwembad gelegen, maar had er wel warm water in gedaan. Anders hadden ze het zoooo koud. ;)

Grappig jouw nesteldrang :p
    Heb ik geen last van, moet eigenlijk ook wat in huis doen, want doe elke keer alleen het hoognodige. :)
    Dus mocht je nog nesteldrang over hebben, dan ben je welkom :D

5. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Pinda: Heb je foto gevonden en ik zie ook wat, maar weet niet of het streepje volledig is. :(
    Blijft dus even spannend.

6. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Haha... Echo ;)

Ga morgen even testjes kopen bij kruidvat.
    Wil eigenlijk woensdagavond een testje gaan doen.
    Vindt mn temp gewoon te mooi :D

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Remmar, erg hè. Normaal hou ik het allemaal bij, maar nu zijn serieus alle kasten in huis opgeruimd, uitgezocht en schoon gemaakt. Er staan 10 vuilniszakken met bende in de voortuin. Nu ga ik even uitrusten.. Dat wil zeggen,m'n vriend assisteren, die het huis van top tot teen aan het schilderen is van de buitenkant. Nu is hij een plank in de kelderkast aan het maken, zodat we straks zo de kinderwagen erin kunnen rijden.

Spannend hoor, je temp! Ik duim voor je!!!

8. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@pinda
    Meid ik heb nog even gekeken, maar vind de test echt te vaag.
    En je had nnu al wel een duidelijkere streep moeten hebben.

Jou lichaam maakt iets meer hcg aan dan gemiddeld blijkbaar vandaar dat je elke maand een licht dun streepje hebt.
    Maak jezelf toch niet zo gek met die testen.
    Wacht gewoon na je nod, dan heb je meer zekerheid. Zo maak je jezelf gek.
    Je wordt echt wel zwanger, daar ben ik van overtuigd. Maar probeer iets minder op die testen te zitten.
    Anders wordt je straks gek.
    Dus als je overmorgen niet ongi bent zou ik pas weer testen. Dan heb je meer zekerheid en als je zwanger bent dan zal de test echt wel knallen.

Ik zeg dit niet om je te bekritiseren, nee juist om je te helpen.
    Ik weet hoe het is als iedereen zwanger wordt.
    Daarnaast zit ik nu nog in een onzekere periode.
    Succes meid.
    Ook straks in de mmm.
    Ik duim dat je heel snel zwanger bent.
    Ik gun iedereen dat geluk.
    Hoop daar zelf ook een onderdeel van uit te kunnen maken.

En ik blijd duimen hoor dat je deze maand toch zwanger bent. Zou super zijn! :D
    Liefs nijn

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hallo lieverds!!!
    Ik ben er ook weer :). We hebben een heerlijk weekend in Zandvoort gehad :). Nu is het alleen een gigantische bende hier in huis, eers even wat internetten en dan begin ik met alle rommel aan de kant te schuiven. Wij zijn alweer vanaf 6u op, maar onze mini slaapt vandaag lekker uit lijkt het :D.

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Je hebt wel superweer gehad, he Alice! Heerlijk hoor. Hoe trek je het toch om om 6 uur al op te staan.. Echt vroeg!

Hier ook de grote schoonmaak. Gisteren alle kasten gehad, nu even stogzuigen en dweilen. Heerlijk, zo'n schoon huis!
    Ik las gisteren op het forum van de juni mama's dat er iemand via een spoedkeizersnede bevallen is van haar zoontje met 35 weken. De placenta had losgelaten, ze heeft een keizersnede gehad zonder verdoving, en de baby had toen al geen hartslag meer. Het gaat nu wel redelijk. Pff, zet je wel aan het denken hoor, de zwangerschap kan zo voorbij zijn!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hoi allemaal daar ben ik ook weer!!

we hebben een geweldig lekker weekendje gehad :)
    Isabel had zaterdag nog wel wat verhoging door de prikken van vrijdag, heeft ze normaal nooit maar ja.

ben nu flink verkouden en heb erg last van hooikoorts pfffffff, alles zit dicht en heb een vervelend kriebelhoestje.

hier is het ook een giga bende in huis en dat zal het vandaag waarschijnlijk ook wel blijven..... zometeen met schoonzus naar de stad en vanmiddag weer naar mn ouders om de rest van het overgebleven chinees van gisteren op te eten hahaha.

@pinda: ik ben het eigenlijk wel met nijn eens! probeer te wachten tot na je NOD, je hebt zo vaak lichte testen die toch weer op niets uitlopen dat lijkt me frustrerend....

@remmar: spannend!!! hopelijk een mooie posi test straks voor jou!

@alice: ook lekker weg geweest! het was prachtig weer he :D

@sweetbel: hihih leuk he nesteldrang:p hier is ie er nog vaak!
    ik ben nooit poetserig of opruimerig geweest maar sinds de laatste weken van de bevalling wil ik het altijd opgeruimd en schoon hebben hihi. ik vind het niet erg dat de nesteldrang is gebleven al baal ik nu wel dat het zo een zooi is in huis!!!

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweetbel, wow, wat een verhaal zeg van die spoedkeizersnede....
    Heerlijk he? Een schoon huisje :), al is dat hier nog ver te zoeken hoor, ik ben wel druk bezig, maar het wil nog niet zo allemaal.
    Het was inderdaad geweldig weer!!! Erg jammer dat we nu niet meer dat fijne tuintje van daar hebben...
    Enne, 6u is hier standaard...daar wen je vanzelf aan ;)

@ Naomi, sneu dat Isabel toch nog wat verhoging had :(
    Maar jullie weekendje was ook top zo te horen :D
    Hier precies hetzelfde met de nesteldrang die door blijft gaan....ik vind het nu ook heerlijk om schoon en opgeruimd te zijn, komt waarschijnlijk omdat ik die kleine van ons niet op de grond wil leggen met al die troep van de beesten anders...

Zo, onze kleine is in bad geweest en ligt nu weer heerlijk te slapen. Hij is echt helemaal op van het weekendje!!

13. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,
    Hier ook weer een heerlijk weekendje gehad. Heerlijk genoten in de (zand)tuin van de zon.
    Maar we hebben gister tegels uitgezocht, nu even op de offerte wachten en dan beslissen en dan hebben we misschien snel weer een mooie tuin. Je loopt namelijk steeds het zand naar binnen, is niet goed voor de vloer.
    Verder gezeik gehad op stal, nieuwe mensen hebben het overgenomen en hun beslissen over je paard nou mooi niet ik beslis zelf alles en nog wat dingetjes over voeden enzo lang verhaal en besloten weg te gaan na 7 jaar, hebben een leuke nieuwe stal gevonden, gaan zondag met de paardjes verhuizen. Nou ze vinden het prima denk ik, hebben nu onbeperkt land als ze willen ipv alleen een paar uurtjes..
    Strakjes naar de ah lopen met Ryan en paar boodschapjes doen.. verder niet zoveel vandaag denk ik.
    Zie een beetje op tegen donderdag dan krijg ik die behandeling voor die pap3a.. bleghhhhhh!!
    Hoe is het hier verder meisjes?

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, bijna weer een fijne tuin dus :)
    Wat een gedoe zeg dat je van stal gaat veranderen....en dat na 7 jaar!!
    O spannend je behandeling....ik snap heel erg goed dat je er tegenop ziet....

Zo, hier weer een wasje weggestreken, langzaam maar zeker begint de berg was te krimpen...
    Mijn kleine mannetje zit hier naast me in de wipstoel gezellig te doen, het is zoooo'n lekker ding!!!

15. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

he meiden,

*zwaai*... kom even snel voorbij!

Wow nijn!!! Gefeliciteerd meid!! Wat een fijn bericht! heel veel geluk!

kom snel weer langer kletsen, maar duik nu eerst het bed weer in..

liefs

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Alice, ja echt balen. Hebben daar altijd heel fijn gestaan.
    Jij bent goed bezig.. bij mij zit er weer een wasje in de droger..
    @Wian, fijn te horen dat het goed gaat. Hoe zijn je nachten?

17. nijnonijntje

@Wian
    Fijn dat eht zo goed gaat.
    Ja spannend he, ik hoop ook dat dit een plakker is :D

@T84
    Spannend meid, ik begrijp dat je er tegenop ziet. Ik duim voor je.

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, snap dat je ertegenop ziet donderdag.. Is ook best eng. Wanneer kunnen ze dan zien of het heeft geholpen?

Alice, lekker bezig! Hier ook een berg strijkwerk gedaan, morgen maar afmaken. Ben nog steeds benieuwd naar je kleine.

Wia, zwaai terug!

Ga nu paardje op stal zetten, daarna eten bij m'n moeder. Liefs!

19. nijnonijntje

@sweetbel
    altijd goed bij je moeder eten he :D
    Doe ik ook regelmatig.

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Nijn, ja is altijd gezellig. En ook wel lekker makkelijk haha.

Deel Deze Pagina