Goedenmiddag, Alice,agh gosie je kan er niet veel tegen doen denk ik. Hoe is het vandaag gegaan met je ventje? Ja erg is dat he een troep hihi,dan zou je denk ik schrikken wat wij hebben staan in de logeerkamer T84,hoe is het gegaan? Sweetbel,zeker een mazzel voor je boeffie Wat lief van je zusje zeg! Succes op je laatste dag werk! Naomi,begrijpelijk hoor dat je geen risico's wilt nemen. Nijntje,ik ga wel meedoen met MVM wacht even de echo van volgende week extra af Maak je eigen niet te druk hoor kwaaltjes hebben niks te maken of dat het goed gaat of niet ik heb nu ook al een paar dagen geen klachtjes meer af en toe een beetje licht in de maag. Hier vanmorgen naar de dietist geweest en was 2,7 kilo afgevallen in 4 weken schrok er zelf wel van.Heb het er ook over gehad dat ik bijna geen vast voedsel kan eten en aardappels al is het er maar 1 en ik kan het niet moet ik het ook niet doen dit geld voor alles maar wel proberen fruit enzo te eten en gewoon melk drinken dit ga ik ook gewoon doen. En ik mocht eten wat ik eten kon,zolang het maar niet zo vet was en wel gezond erg begrijpelijk. Ben nu dus in totaal -3,3 kilo afgevallen sinds ik zwanger ben. Sorry voor het verhaal.
@kim Dankje. Ben iets gerustgesteld. En het is niet erg toch dat je nu wat afgevallen bent. Mooi juist, want er komt straks genoeg bijj. Ik ben ook twee kilo kwijt. Eet ook alleen maar dingen als groente en fruit. Heb verder nergens zin in. Al helemaal geen vlees ofzo
Nijntje,mijn zus had in het begin helemaal geen klachten af en toe een beetje misselijk,maar meer ook echt niet. Nee het is niet erg dat ik ben afgevallen ben er aan de ene kant wel blij mee.Groente en fruit heb ik ook moeite mee,waar ik wel weer tegen kan is Drink ontbijt extra van Hero.
Hey meiden, Ik schrok me vanmorgen echt dood van mn temp Hopelijk is het gewoon een late innesteling, maar ik vrees het ergste. Vanavond maar een baalavond op de bank :x Sorry voor het ego-berichtje.
Remmar,Je temp moet omhoog hoor morgen. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Ik duim voor je!!
@kim: lekker zeg dat je weer afgevallen bent!!! ik viel in het begin ook af, ben pas na 20 weken begonnen met aankomen haha. @remmar: duim duim duim voor je temp! hier een pendel gekregen voor september 2011 zwanger van een jongen
haha ja dit najaar of volgend voorjaar gaan we er weer voor. waarschijnlijk dit najaar want ik mag kiezen van mn man hahahaa.
Naomi,hihi leuk hoor dat jullie zo snel voor een 2 de gaan hier maar eerst onze eerste kindje krijgen En gependeld voor een jongen zou leuk zijn dan heb je een koningskoppel
ja zou inderdaad super zijn!! al zou nog een meisje ook wel leuk zijn had het er vorige week over met mn man over wanneer beginnen, hij wilde rond isabels 1e verjaardag maar dan zitten we weer rond die feestdagen dus ik wilde of ervoor of erna. plannen kan het natuurlijk niet maar we willen er wel een beetje rekening mee houden *schaam* nou had hij gezegd, dan mag jij kiezen ervoor of erna. ik ben overdag natuurlijk bijna altijd thuis met ze dus het hij zei: wat jij het makkelijkst vind om te combineren met de leeftijd van isabel. dan lijkt het me makkelijker om een kleine te hebben net voor de peuterpubertijd dan net in de peuterpuberteit...
Ah altijd fijn dat je mag kiezen Ja ik zei vroeger altijd dat ik er 3 jaar tussen wilde hebben, maar daar ben ik nu op terug gekomen. Als alles meezit proberen wij de tweede, als de eerste er komt voor de peuterpubertijd te plannen. maar ja ik besef me maar al te goed dat dit soort dingen niet altijd even goed te plannen zijn Maar jij was zo snel en makkelijk zwanger. Denk dat je dit met de tweede ook nog wel lekker makkelijk en snel gaat doen hihi
Goede morgen. Naomi: Wat leuk dat jullie nu al over een tweede nadenken. Hopelijk is het bij de tweede ook weer zo snel raak. Nijn: Hoe voel je je?? Kim: En hoe voel jij je?? Bedankt voor het blazen, het heeft in elk geval geholpen Hier is temp vanmorgen weer gestegen Heb nu echt geen idee meer wat het gaat worden, maar ga er van uit dat ik dit weekend gewoon ongi wordt. Liefs van mij
@Remmar: spannend en mooie dip duim voor je dat het raak mag zijn deze ronde @all: balen dat ik niet met jullie mee kan praten over jullie zwangerschapsperikelen, babydingen etc. maar het komt allemaal wel! Toen ik ongi werd heb ik voor het eerst niet gehuild deze ronde..misschien omdat ik minder hoop had na het horen van de uitslag van de sperma analyse..ik weet het niet Vandaag moet mannetje er weer even voor gaan en moet ik straks bloed laten prikken...6 mei een echo om te zien of het eitje groeit..
Pinda: Het is in elk geval wel "fijn" dat jullie de reden nu weten waarom het niet wilt lukken. Hoop echt dat ze jullie snel kunnen helpen en dat je gauw mee kunt praten over kwaaltjes. Bedankt voor het duimen. Heb er zelf geen goed gevoel over aangezien een innesteling nooit zo laat is, volgens mij. Maar we wachten maar gewoon rustig af. Liefs van mij
Zo jullie hebben lekker doorgekletst gister.. heb niet alles teruggelezen, want dat onthou ik niet.. Mijn behandeling gister gebeurde vrij snel, maar was wel pijnlijk ondanks de verdoving. die prikjes doen al zeer. Maar ze hebben een stuk van ongeveer een 2euro munt weggehaald, over 2 wkn uitslag en over 6 wkn terugkomen. Het is wel bizar om te zien, er hangt namelijk een scherm waar je op kan kijken, wat ze daar aan het doen is. Verder voel ik me wel ok, beetje last van mijn onderbuik.. @Nijn, balen dat je griep hebt, hopelijk voel je je snel beter. Ik had in het begin ook weinig klachten en het idee dat ik zwanger was, totdat ik heel misselijk werd.. @Naomi, leuk dat je jullie het al over een 2-de hebben. Hier nog niet.. zowieso moeten we eigenlijk 2 jaar wachten door de keizersnede, dan pas is de litteken inwendig goed genezen. @Renmar, ik blijf voor je duimen!! Wanneer was jenod ook al weer?
@ Remmar, wow, temperatuur weer de goede kant op dus , spannend!!! @ Nijn, wel fijn dat je iets gerustgesteld bent... @ Naomi, hier ook echt al flinke kriebels voor nummer 2....en 3 en 4 en 5 , hihihi.... Gebruik jij nu anticonceptie? @ Pinda, dat eitje groeit vast wel bij je!! Hopelijk is het daarna snel raak via IUI @ Nijn, o bah griep....heel veel beterschap!! @ T84, fijn dat alles is goedgegaan (op de pijn na natuurlijk ), maar ik schrik wel zeg....zo groot als een 2 euro-munt....wow!!! Jeetje, 2 jaar voor het litteken genezen is....dat is lang zeg!!! Zo, de fotograaf is hier net geweest en volgende week kan ons huisje weer de markt op....en vandaag kan ik dus de hele dag niets doen...ons huis is zo ontzettend schoon dat er gewoon even helemaal niets te doen valt, hahaha....
Hee girls, Nijn, vervelend dat je wat minder klachtjes hebt, maar ik denk dat dat heel normaal is hoor. Ik heb er nauwelijks 'last' van gehad, niet misselijk, alleen een beetje moe. Zou me niet al te druk maken, al is dat vreselijk moeilijk, ik weet er helaas alles van. Zo Naomi dat is inderdaad wel snel voor een tweede, leuk hoor! Hoop dat je dan snel weer zwanger bent. Kim, zou me ook geen zorgen maken over je gewicht, kleine pakt van jou wat het nodig heeft. Alice, nog lekker opgeruimd? het was er gisteren mooi weer voor, beter dan nu iig! T84, vervelend dat het zo pijnlijk was.. Wel fijn dat je al snel de uitslag te horen krijgt, hoef je daar ook niet zo lang op te wachten. Wist helemaal niet dat je zo lang moest wachten voordat je weer aan een tweede mocht beginnen met een keizersnede! Hier zou dat ook niet uitmaken hoor, moet eerst afstuderen en een baan vinden voordat manlief een tweede wil, en dan zijn we zeker twee jaar verder. Gisteren dus voor de laatste keer gewerkt. Kon gelukkig al om half weg, ipv 11 uur, dus dat was erg fijn. Trok het ook echt niet meer. Nu ook een hele vermoeide rug van het staan de hele tijd. Nu dus heerlijk verlof!! Net heerlijk broodje gezond gehaald, zo even wat opruimen en dan boodschappen doen voor morgen. Mn ouders en schoonouders komen bbqen voor mn verjaardag, dus moet wel wat in huis halen hihi.