Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: jammer dat je niet hebt kunnen slapen, dan maar hopen dat je vanavond goed slaapt inderdaad!

@stephanie: hihi ja dat blijft leuk ja zelf shoppen. zal alleen even moeten wachten op mn salaris over ruim 2 weken want ik heb niets meer :( september bijna niet gewerkt dus ook niets verdient dat schiet niet op natuurlijk!
    suc6 met leren!!

@wian: ik zie dat je hier bent, je hebt een pb terug van me ;)

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Dames, gisteren met middagurine gedaan maar denk zelf dat ie negatief is. Blauwe 2e lijn verscheen wel direct..spannend!!

3. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Pinda, zeker spannend meis!! Duim nog gewoon door voor je..:)

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Pinda, heel spannend! Ik blijf ook voor je duimen!

Naomi, handig he, dat salaris. Misschien krijg je nog een babyshower, ben je in een klap van het probleem af!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @pinda: moet het een plusje zijn of alleen het horizontale streepje?? ik ken deze testen niet hihi.
    spannend in ieder geval!!
    als je zo vroeg wilt testen adviseer ik je een test van testpoint (etos) in een roze doosje is 10,- voor 1 test maar die is mega gevoelig en kun je heel vroeg uitvoeren. ik had 4 dagen voor NOD een knal posi test met die terwijl op kv 2v5 bijna niets te zien was....

hier gisteravond naar rob en emiel geweest wat zijn die mannen goed zeg!!!! ik heb regelmatig met open mond zitten kijken en we hebben dubbel gelegen van het lachen.

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden ,

Hoe is het hier:) !

Bedankt voor de lieve reacties .

Vriendlief begrijpt nu eindelijk waarom ik zo zit en doet ook anders .

Ik denk trouwens dat ik ongi ga worden want heb me toch ongi krampen , het is nu even afwachten en anders gaan we ronde 11 in .

Alhoewel ik nog steeds hoog zit met me temp *zucht*:(

Sorry dat ik niet reageer , zal proberen of het vanavond kan .

Pindakoek ,ik zie ook een streepje hopelijk word hij donkerder en ben je gewoon zwanger !!

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Kim, gelukkig dat je vriend je begrijpt. Het begin is er! Jammer dat je denkt ongesteld te worden.

Meiden, zit er best wel doorheen.. Vorige keer is het met 8 weken misgegaan, en ik ben zo bang dat het nu weer zo is. Het voelt deze keer zo goed dat ik wel denk dat het goedgaat, maar de angst is best wel groot vandaag. Ben zo emotioneel als de pest, kan overal om janken en me nergens op concentreren. Gisteren ging het nog wel, maar vandaag... mag van mij snel voorbij zijn! Sorry voor dit ego berichtje.

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @kim: wat fijn dat je vriend je begint te begrijpen!!

@stephanie: een hele dikke knuffel voor jou meid!!
    ik snap dat het een moeilijke dag is voor je, probeer wat afleiding te zoeken zodat deze dag snel om is.
    je zegt dat het goed aanvoelt en je hebt het hartje al zien kloppen dus probeer een beetje vertrouwen te hebben in dit kindje want dit kindje blijft gewoon lekker zitten!

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph, hele dikke knuffel voor jou!!! Positief blijven denken meis, dat is het best voor jou en voor je kleintje!!!!!!

@ Pinda, spannend meid!!!

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Thanks meiden. Ben vandaag niet naar mn tentamen geweest. Kon me niet concentreren en ben zo moe. Net ook een uurtje geslapen. Nu even kijken of het lukt om wat voor het tentamen van vrijdag te doen maar..

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ow Stephie toch....dikke knuffel voor jou!!! Rust eerst even lekker uit voordat je weer je zinnen op vrijdag zet!!!

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Steph, ow meis toch!! Het komt helemaal goed!! Ga uit van je gevoel en je gevoel zegt dat het goed is..
    Hoop dat je je snel weer beter voelt.. en weer kunt concentreren.

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @stephanie: lekker even uitrusten dan, deze dag is bijna voorbij hopelijk gaat het vanaf morgen weer beter met je!

14. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

pinda: afwachten... spannend hoor.. hoop het voor je!

T84: mooi buikje hoor!!

steph: getsie meid, je zo voelen is niet fijn! maar kan het me heel goed voorstellen dat je je nu zo voelt! hoop dat je deze onzekere tijd snel door bent! Proberen niet te druk te maken. *dikke knuffel*

naomi: heb je pb weer gelezen dankje! haha heb net ook het trouwfotoalbum besteld! zwarte blaadjes, en dan ga ik lekker zelf aan de knutsel! http://www.fotoalbumshop.nl/images/goldbuchfotoalbumsakuraschwarzfotobuch27062.jpg
    dat is em.

All: gisteren bij de vk geweest, en alles zag er weer goed uit volgens haar! ALtijd fijn nieuws om te horen!

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    sstephanie, hele dikke knuffel meis !! Doe rustig aan !!

Wian, fijn dat alles goed was bij de VK .

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: wauw mooi fotoalbum zeg!!! is ie blauw of zwart aan de buitenkant? hij lijkt blauw namelijk op de foto maar zal wel zwart zijn.

hier gaat het nu weer een beetje. had behoorlijk last van mn buik vanmiddag van het fietsen, ik fiets al met mn benen breed om mn buik ruimte te geven maar toch voelt het niet prettig en ik kom echt niet meer vooruit, heb echt een slakkentempo momenteel.
    helaas sinds gisteravond last van mn rug en dat wilt niet over gaan.... ik hoop zo dat het geen BI is!!

17. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

ohw klinkt niet fijn naomi! rustig aan doen!!
    Het is idd een zwart album!
    hm helaas nog een afwas te doen, dus daar ga ik maar even aan beginnen!
    fijne avond dames

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Bedankt lieve schatten! Het gaat nu wel hier, ik was mezelf echt helemaal gek aan het maken. Heb even lekker geslapen en daarna met mn paard geknuffelt, helpt ook altijd wel!

Wian, ziet er mooi uit dat album. Fijn dat alles er goed uit zag met je kindje!

Naomi, bah das ook vervelend zeg! Ik hoop ook voor je dat het geen BI is. Ik heb ook steeds last van een beetje zeurend gevoel in mn onderrug, niet echt pijn, maar gewoon een vervelend gevoel. Maar dat kan ook omdat ik non stop aan de eettafel zit.

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: ja ik lig al 2 uur op de bank met een pittenzak op mn buik... soms is de pijn weg en dan komt ie weer niet echt prettig.
    suc6 met de afwas!

@stephanie: gelukkig gaat het nu weer met je! ja even knuffelen met dieren werkt vaak erg goed om van je stress af te komen :)
    balen dat je ook een zeurend gevoel in je rug hebt maar kan inderdaad komen als je de hele tijd op dezelfde stoel zit.

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Dames wat vinden jullie van mijn test:

Deel Deze Pagina